hequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sepo
Hier verder!
Goed zo eer, niet door slotje heen!
Tja, je had na woensdag misschien 5000 euro rijker kunnen zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, best een goeie dag
Beetje geld zou leuk zijn alleen.
ja, lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:23 schreef Janetje het volgende:
Koffie!
ik kom eraanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:29 schreef crossover het volgende:
ThuisZo even prison break en heroes kijken
jeweettoch !!!!!!!quote:
jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je gaat mijn dvd collectie plunderen?
Ik zal einde van deze week eens kijken of ik foto's kan uploaden van mijn nieuwe interieur. Heb het nu compleet namelijkquote:
Hoe zit het met die sofa in de OP?quote:
het is hier bijna altijd drukquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:36 schreef Janetje het volgende:
Gezellige drukte is niet lelijk.
moet je doen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zal einde van deze week eens kijken of ik foto's kan uploaden van mijn nieuwe interieur. Heb het nu compleet namelijk![]()
JJ staat ook vaak genoeg voor alle dvd's te gapen en die zegt dan ook... Hmm.. tot aan mijn dood heb ik genoeg te kijken
ik zal hem er eens op aansprekenquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
moet je doen!
Lars zei ongeveer hetzelfde over mijn collectie
nee, die nou net weer niet...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
ja dat heb je wel eens gezegd, maar geen Heroes of Prison Break dus
![]()
moet i keen muurschildering voor je maken?quote:Mjah, ik moet alleen nog wat voor aan een muur verzinnen, maar dat kan nog wel.. en een andere eethoek...
Cool! Ik wilde net gaan vragen hoe het ging met julliequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zal einde van deze week eens kijken of ik foto's kan uploaden van mijn nieuwe interieur. Heb het nu compleet namelijk![]()
JJ staat ook vaak genoeg voor alle dvd's te gapen en die zegt dan ook... Hmm.. tot aan mijn dood heb ik genoeg te kijken
Denk nie dat dat wat is.. maar ik zou zeggen, verzin eens watquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:51 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, die nou net weer niet...
[..]
moet i keen muurschildering voor je maken?
Heel erg goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Cool! Ik wilde net gaan vragen hoe het ging met jullie![]()
Geen idee, ik heb haar al lang niet meer geien hier, in ieder geval niet zo vaak als eerstquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:03 schreef Frutsel het volgende:
waar is Kuuks eigenlijk?
Volgens mij fulltime werkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:03 schreef Frutsel het volgende:
waar is Kuuks eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |