hequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sepo
Hier verder!
Goed zo eer, niet door slotje heen!
Tja, je had na woensdag misschien 5000 euro rijker kunnen zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, best een goeie dag
Beetje geld zou leuk zijn alleen.
ja, lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:23 schreef Janetje het volgende:
Koffie!
ik kom eraanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:29 schreef crossover het volgende:
ThuisZo even prison break en heroes kijken
jeweettoch !!!!!!!quote:
jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je gaat mijn dvd collectie plunderen?
Ik zal einde van deze week eens kijken of ik foto's kan uploaden van mijn nieuwe interieur. Heb het nu compleet namelijkquote:
Hoe zit het met die sofa in de OP?quote:
het is hier bijna altijd drukquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:36 schreef Janetje het volgende:
Gezellige drukte is niet lelijk.
moet je doen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zal einde van deze week eens kijken of ik foto's kan uploaden van mijn nieuwe interieur. Heb het nu compleet namelijk![]()
JJ staat ook vaak genoeg voor alle dvd's te gapen en die zegt dan ook... Hmm.. tot aan mijn dood heb ik genoeg te kijken
ik zal hem er eens op aansprekenquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
moet je doen!
Lars zei ongeveer hetzelfde over mijn collectie
nee, die nou net weer niet...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
ja dat heb je wel eens gezegd, maar geen Heroes of Prison Break dus
![]()
moet i keen muurschildering voor je maken?quote:Mjah, ik moet alleen nog wat voor aan een muur verzinnen, maar dat kan nog wel.. en een andere eethoek...
Cool! Ik wilde net gaan vragen hoe het ging met julliequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zal einde van deze week eens kijken of ik foto's kan uploaden van mijn nieuwe interieur. Heb het nu compleet namelijk![]()
JJ staat ook vaak genoeg voor alle dvd's te gapen en die zegt dan ook... Hmm.. tot aan mijn dood heb ik genoeg te kijken
Denk nie dat dat wat is.. maar ik zou zeggen, verzin eens watquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:51 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, die nou net weer niet...
[..]
moet i keen muurschildering voor je maken?
Heel erg goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Cool! Ik wilde net gaan vragen hoe het ging met jullie![]()
Geen idee, ik heb haar al lang niet meer geien hier, in ieder geval niet zo vaak als eerstquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:03 schreef Frutsel het volgende:
waar is Kuuks eigenlijk?
Volgens mij fulltime werkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:03 schreef Frutsel het volgende:
waar is Kuuks eigenlijk?
ik heb wel pepernoten met chocoladequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:23 schreef DaMart het volgende:
Potver, zijn op mijn werk de koekjes op voor bij de thee.
Lekker, vooral die met witte chocolaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb wel pepernoten met chocolade
witte chocoladequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker, vooral die met witte chocola.
He blauwequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker, vooral die met witte chocola.
Normale usersquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:46 schreef Houniet het volgende:
en je zegt niets tegen mij! zeker omdat ik zwart ben he
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:51 schreef crossover het volgende:
Users die in topics hebben gepost waar crossover ook in postte
Positie, aantal topics, user
01. 458 eer-ik
02. 449 buzzer
03. 415 OA
04. 388 Kuukske
05. 379 juon_jacket1
06. 369 MPG
07. 334 Houniet
08. 333 Papierversnipperaar
09. 311 vrolijke-frits
10. 308 BrandX
Die heb je toch alquote:
Ik heb al een winter UI:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker.
Ik ga trouwens een nieuwe maken... een winterversie.
quote:
Je moet ook geen koekjes eten natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:23 schreef DaMart het volgende:
Potver, zijn op mijn werk de koekjes op voor bij de thee.
Welkom in de MOD+aanhang SCquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:36 schreef Janetje het volgende:
Gezellige drukte is niet lelijk.
Whehehehhequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:54 schreef eer-ik het volgende:
Ik
[..]
Ik heb al een winter UI:
[ afbeelding ]
Luie donderquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehehhe
Waar is de sofa?
Die komt nog.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehehhe
Waar is de sofa?
juistquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die komt nog.
Als ik zin en tijd heb.
Voor aanhang ook ja?quote:
/madquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die komt nog.
Als ik zin en tijd heb.
succesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:36 schreef eer-ik het volgende:
Kut, laatste bakkie
Dalijk maar weer boodschappen doen
Wat nouquote:
Dan doe ik ook nog eens wat aan m'n conditiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat nou
doe toch eens voor een hele week boodschappen, in plaats van elke dag naar die appie hijn rennen![]()
.... of wil je je gewoon elke dag vergapen aan de kassameisjes?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan doe ik ook nog eens wat aan m'n conditie
Als ik weer geld heb bel ik de appie thuisservice wel
Whehe...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan doe ik ook nog eens wat aan m'n conditie
Als ik weer geld heb bel ik de appie thuisservice wel
Whehe.. dat is het em gewoonquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
.... of wil je je gewoon elke dag vergapen aan de kassameisjes?
D'r zitten wel leuke tussen jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
.... of wil je je gewoon elke dag vergapen aan de kassameisjes?
quote:
't Is weer voorbij die mooie zomerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:22 schreef Aarti het volgende:
was het maar zomer!
Kutmods die door slotjes heen postenquote:
Ik heb 3 weken hoogzomer gehadquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:22 schreef Aarti het volgende:
was het maar zomer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |