Screenshot?quote:
Oh wacht je komt er nu achter dat er een nieuwe lay out is?quote:
Das de nieuwe standaard layout, heel toepasselijk "BAGGERlayout" genaamd. Ook FQR werkt er niet mee.quote:
heb je de nieuwe layout nog niet gezien danquote:
baggerlayoutquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je de nieuwe layout nog niet gezien dan?
succesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:37 schreef JortK het volgende:
* JortK is er ook weer vandoor
Morgen weer klantbezoeken shit dus heb ik weer geen tijd om te spammen
Hee coviequote:
Ja maar waarom komt dat ding automatisch op die lay-out te staan terwijl ik die nooit heb ingesteldquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh wacht je komt er nu achter dat er een nieuwe lay out is?
Zie opties.
Dat kwamtie bij iedereen te staanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:40 schreef covie het volgende:
[..]
Ja maar waarom komt dat ding automatisch op die lay-out te staan terwijl ik die nooit heb ingesteld![]()
Ik dacht even dat iemand mijn account gehacked had. [afbeelding]
En ja ik kom er nu pas achter. heb de laatste 1,5 / 2 weken geen tijd gehad![]()
Op die manier komt iedereen er achterquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:40 schreef covie het volgende:
[..]
Ja maar waarom komt dat ding automatisch op die lay-out te staan terwijl ik die nooit heb ingesteld![]()
Pff niet zo zeiken jij!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kwamtie bij iedereen te staan
Idee van Danny
Ik heb meteen fok!silverteruggezet
![]()
quote:
Ja, langzaamaan krijgt de hele KSC een kleurtjequote:
Nee, staat er ook nog niet tussen..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:49 schreef covie het volgende:
[..]
Waar eigenlijk? ik zie je nergens tussen staan![]()
Eer zit op SES, met Kroschquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:49 schreef covie het volgende:
[..]
Waar eigenlijk? ik zie je nergens tussen staan![]()
bakkesquote:
Ja zeker wel. Als ik naar huis ga heb ik het gevoel dat ik ook echt wat nuttigs gedaan hebquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
How's work?
Bevalt de nieuwe job een beetje?
We zijn het gewend Mquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer zit op SES, met Krosch
Turft weer een Mosterd-Maaltijd situatie![]()
Tofquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:51 schreef covie het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Als ik naar huis ga heb ik het gevoel dat ik ook echt wat nuttigs gedaan heb![]()
En het is nog leuk ook!
Vooral de 4 dagen werken bevalt goed. Hoewel ik het ook wel nodig heb om nu een extra dag vrij te zijn.
quote:
Dat lijkt me toch wel prettig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:51 schreef covie het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Als ik naar huis ga heb ik het gevoel dat ik ook echt wat nuttigs gedaan heb![]()
En het is nog leuk ook!
Vooral de 4 dagen werken bevalt goed. Hoewel ik het ook wel nodig heb om nu een extra dag vrij te zijn.
beter dan heleemaaal niets doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel prettig.
Ik zou er niet aan moeten denken dat ik m'n tijd op werk door moet komen met fokken.
En ik weet hoe dat is
Whehe...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken dat ik m'n tijd op werk door moet komen met fokken.
En ik weet hoe dat is
Dat dan weer wel jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
beter dan heleemaaal niets doen [ afbeelding ]
Ik FOK! af en toe tussen de dossiers door. Het is gewoon mijn equivalent van de rookpauze die collega's dan weer hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En ik weet hoe dat is
Ok, dat is wel wat anders.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik FOK! af en toe tussen de dossiers door. Het is gewoon mijn equivalent van de rookpauze die collega's dan weer hebben.
Dan heb ik er nog wel 1 voor jequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, staat er ook nog niet tussen..
SES
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer zit op SES, met Krosch
Turft weer een Mosterd-Maaltijd situatie![]()
BIj mijn vorige werkgever had ik dat ook vaak. Toen ben ik maar begonnen met een boek schrijven... en ik heb me destijds op FOK! aangemeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dat is wel wat anders.
Bij m'n vorige baantje moest ik 8 uur per dag fokken.
Omdat ik anders niks te doen had.
Ok, 7.5 uur dan.
Wat doe jij nu dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dat is wel wat anders.
Bij m'n vorige baantje moest ik 8 uur per dag fokken.
Omdat ik anders niks te doen had.
Ok, 7.5 uur dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |