Aangenaamquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken niemand met mijn achternaam met ck
Hehe, denk het nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zou die naam heeeeeel ver ergens terugkomen in dezelfde stamboom?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Maar Eer-ik..!Als je mn fotobook had bekeken, dan had je gezien dat ik geen Kuno van Dijk heet...
maar Jan Pieter Feikens
Dus ik zal nooit van mn leven familie van je zijn
Het was leuk geprobeert...!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
Maar goed dat je er 3 maand geleden niet bij was...!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:10 schreef Sethje het volgende:
topics gaan snel hehe...
Wickedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:02 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, denk het nietJe schrijft het toch anders hè
Ik ben familie van Willem van OranjeMaar dat is wel heeeeeeeeel ver terug!
Ik heb thuis mijn stamboom liggen, is echt alleen maar met ck. Gaat terug tot 1820 ofzo![]()
Maar, wanhopig op zoek naar familie?![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]I *fucking* don't care about the *fucking* Dutch languageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Allo allo ben ik weer... tis opgelost..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
I *fucking* don't care about the *fucking* Dutch language
Wheeeehehequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Maar Eer-ik..!Als je mn fotobook had bekeken, dan had je gezien dat ik geen Kuno van Dijk heet...
maar Jan Pieter Feikens
Dus ik zal nooit van mn leven familie van je zijn
Het was leuk geprobeert...!![]()
![]()
I doquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
I *fucking* don't care about the *fucking* Dutch language
quote:
Kuno van Dijk was de naam van een Alcoholisten stichting in het noorden des lands..!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wheeeehehe
Hoe kom je bij deze username dan?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kuno van Dijk was de naam van een Alcoholisten stichting in het noorden des lands..!![]()
"hallo allemaal, ik ben Kuno van Dijk"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kuno van Dijk was de naam van een Alcoholisten stichting in het noorden des lands..!![]()
whehequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De vet gedrukte zinnen zijn mijn zinnen en de andere zijn die van jou?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
"hallo allemaal, ik ben Kuno van Dijk" [ afbeelding ]
"ik ben erg verslaafd aan alcohol" [ afbeelding ]
"verder wil ik iedereen zeggen dat ze meer moeten gaan drinken" [ afbeelding ]
"tijdens mijn stage ben ik genaaid met bier" [ afbeelding ]
"en toen wist ik me tekst niet meer" [ afbeelding ]
nee die zijn van mijquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De vet gedrukte zinnen zijn mijn zinnen en de andere zijn die van jou?![]()
ik geloof je meteen!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik mis het gelukkig in zn geheel!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oohja, godver
Die tijd komt er ook weer aan
Ruilen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik mis het gelukkig in zn geheel!
Lastig he...?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik ga er neit aan doen
Kut sinterklaas,
Kut kerst,
Kut vuurwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
je kan nog naar het buitenland emigreren voor de 5de?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:15 schreef Deansensitized het volgende:
![]()
Ik wil er ook wel onderuit, maar daar is niet iedereen het mee eens![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Soms denk ik echt dat jij en ik wel familie moeten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En er was toch een borrel, dus ik moest toch heen.
Zeuren helpt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jeej, 5 studiepunten erbij. Doordat ze mij foute cijfers gemaild hebben, en ik dus de herkansing niet heb gedaan, terwijl ik een onvoldoende had, hebben ze besloten van mijn 5,1 een 5,5 te maken. Om mij tegemoet te komen. Alleen vind ik het een kutcijfer, dus wellicht doe ik alsnog een her (al geldt het laatste cijfer, niet het hoogste).
Opeens kan het dus wel snel, als ik even langs kom om te zeuren. Werkt toch beter dan mailen. En er was toch een borrel, dus ik moest toch heen.
GMTA.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
Vuurwerk zuigt, zonde van dat geld. Ga eens na voor hoeveel euro aan bier ze elk jaar de lucht in schieten![]()
Maar kerst kan ook wel leuk zijn... samen met een leuke chick onder de kerstboom. Rood satijnen jurkje, de lichtjes van de boom schitteren in haar ogen, weerspiegelt in haar golvende lange haren onder haar kerstmuts....
Oe, dacht ik weer hardop? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:32 schreef Deansensitized het volgende:
GMTA?
Wat? Ik spreek geen 1337quote:
Klopt. Nu nog even proberen van een 3,7 een 5,5 te maken. Moeten ze maar fatsoenlijk binnen de grenzen van de klachtenprocedures werken. Dat docenten ziek worden en niet vervangen kunnen worden, dat lijkt me niet mijn probleem, noch mijn verantwoordelijkheid. De klacht ligt er al enkele maanden, maar er wordt niks mee gedaan. Zeer slecht.quote:
Ja, als er zo'n chick onder zit zal ik niet zo moilijk doen.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, als er zo'n chick onder zit zal ik niet zo moilijk doen.
GMTA = Great Minds Think Alike
Precies. Daarom kennen ze me ook op school, ik win graag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:37 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, dat is knap kansloos ja... aanhouder wint
Juist, wie weet bij welke instanties ik anders nog ga klagen... wordt het alleen maar meer werk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:08 schreef Deansensitized het volgende:
Dat wel, nu snel dat er maar bij doen, afronden en opzouten met die gozer![]()
quote:
Naar jou?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:16 schreef Trigalti het volgende:
Goeiemogguh
Gister was leukSpeciale voorpremière van Alles is liefde (had kaartjes gewonnen).. Ben er met een meisje heen gegaan, en Valerio en nog zon filmchick waren er
.... 3x raden waar alle aandacht heen ging..
Als je die hebt. Graag!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:19 schreef ChatGirl het volgende:
Wil je stokjes voor tussen je ogen diertjuh?
Ik ben vandaag allemaal goede doelen aan het bellen. Hoef er 'maar' 90 te bellen. 90x hetzelfde verhaal afsteken gaat op den duur vervelen. Ben nu al bij 38 dus het schiet wel op.
Ik denk in iedergeval dat wij zowiezo een goede meet kunnen houden!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat jij en ik wel familie moeten zijn [ afbeelding ]
Valerio natuurlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Naar jou?of was het naar Valerio?
Sjonge ik ben me vandaag toch extreem moe. Mijn ogen willen nu al niet meer open blijven en ben gisteren toch niet zo heel laat gaan slapen..![]()
Ja..oke..Geen commentaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:15 schreef miss-scofield het volgende:
Dag allemaalllll!!
Ik ben lekker vrij in de herfstvakantieDocent hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |