Er is toch een (aanstaande) docententopicquote:Op zondag 7 oktober 2007 18:24 schreef Kuukske het volgende:
Misschien een leuk topic voor mensen die op een school hun brood verdienen.![]()
D'r zijn meer beroepen dan conciërges en docenten op een school hoorquote:Op zondag 7 oktober 2007 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is toch een (aanstaande) docententopic. De conciërges mogen daar wel bij hoor
.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is toch een (aanstaande) docententopic. De conciërges mogen daar wel bij hoor
.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:28 schreef eer-ik het volgende:
D'r zijn meer beroepen dan conciërges en docenten op een school hoor
De chagrijnige miepjes achter de balie, de nooit opschietende cijferkloppers, de nooit beschikbare studieadviseurs en de bezemhangende concierges.quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:28 schreef eer-ik het volgende:
D'r zijn meer beroepen dan conciërges en docenten op een school hoor
Waar dan?quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is toch een (aanstaande) docententopic.
Kijk even bij de centrale topics, wat verder naar beneden in het forum.quote:
SOGSCquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:54 schreef Minna het volgende:
Mij lijkt een centraal studieontwijkendgedrag-slowchat-topic wel leuk
Ja, leuk! Ik denk dat een beetje aan een topic waar iedereen kwijt kan hoe erg ie aan het SOGen is en wat hij eigenlijk zou moeten doen en wat hij aan het eind van de dag uiteindelijk gedaan heeft enzo en verder gewoon een beetje gezellig slowchatten natuurlijk.quote:
Iets dergelijks bestond al toch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:11 schreef Minna het volgende:
[..]
Ja, leuk! Ik denk dat een beetje aan een topic waar iedereen kwijt kan hoe erg ie aan het SOGen is en wat hij eigenlijk zou moeten doen en wat hij aan het eind van de dag uiteindelijk gedaan heeft enzo en verder gewoon een beetje gezellig slowchatten natuurlijk.
You name itquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:15 schreef Trigalti het volgende:
Ik zou zo niets weten?
Laten we dat eens uitproberenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:11 schreef Minna het volgende:
[..]
Ja, leuk! Ik denk dat een beetje aan een topic waar iedereen kwijt kan hoe erg ie aan het SOGen is en wat hij eigenlijk zou moeten doen en wat hij aan het eind van de dag uiteindelijk gedaan heeft enzo en verder gewoon een beetje gezellig slowchatten natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |