Screenshot?quote:
Oh wacht je komt er nu achter dat er een nieuwe lay out is?quote:
Das de nieuwe standaard layout, heel toepasselijk "BAGGERlayout" genaamd. Ook FQR werkt er niet mee.quote:
heb je de nieuwe layout nog niet gezien danquote:
baggerlayoutquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je de nieuwe layout nog niet gezien dan?
succesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:37 schreef JortK het volgende:
* JortK is er ook weer vandoor
Morgen weer klantbezoeken shit dus heb ik weer geen tijd om te spammen
Hee coviequote:
Ja maar waarom komt dat ding automatisch op die lay-out te staan terwijl ik die nooit heb ingesteldquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh wacht je komt er nu achter dat er een nieuwe lay out is?
Zie opties.
Dat kwamtie bij iedereen te staanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:40 schreef covie het volgende:
[..]
Ja maar waarom komt dat ding automatisch op die lay-out te staan terwijl ik die nooit heb ingesteld![]()
Ik dacht even dat iemand mijn account gehacked had. [afbeelding]
En ja ik kom er nu pas achter. heb de laatste 1,5 / 2 weken geen tijd gehad![]()
Op die manier komt iedereen er achterquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:40 schreef covie het volgende:
[..]
Ja maar waarom komt dat ding automatisch op die lay-out te staan terwijl ik die nooit heb ingesteld![]()
Pff niet zo zeiken jij!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kwamtie bij iedereen te staan
Idee van Danny
Ik heb meteen fok!silverteruggezet
![]()
quote:
Ja, langzaamaan krijgt de hele KSC een kleurtjequote:
Nee, staat er ook nog niet tussen..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:49 schreef covie het volgende:
[..]
Waar eigenlijk? ik zie je nergens tussen staan![]()
Eer zit op SES, met Kroschquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:49 schreef covie het volgende:
[..]
Waar eigenlijk? ik zie je nergens tussen staan![]()
bakkesquote:
Ja zeker wel. Als ik naar huis ga heb ik het gevoel dat ik ook echt wat nuttigs gedaan hebquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
How's work?
Bevalt de nieuwe job een beetje?
We zijn het gewend Mquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer zit op SES, met Krosch
Turft weer een Mosterd-Maaltijd situatie![]()
Tofquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:51 schreef covie het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Als ik naar huis ga heb ik het gevoel dat ik ook echt wat nuttigs gedaan heb![]()
En het is nog leuk ook!
Vooral de 4 dagen werken bevalt goed. Hoewel ik het ook wel nodig heb om nu een extra dag vrij te zijn.
quote:
Dat lijkt me toch wel prettig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:51 schreef covie het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Als ik naar huis ga heb ik het gevoel dat ik ook echt wat nuttigs gedaan heb![]()
En het is nog leuk ook!
Vooral de 4 dagen werken bevalt goed. Hoewel ik het ook wel nodig heb om nu een extra dag vrij te zijn.
beter dan heleemaaal niets doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel prettig.
Ik zou er niet aan moeten denken dat ik m'n tijd op werk door moet komen met fokken.
En ik weet hoe dat is
Whehe...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken dat ik m'n tijd op werk door moet komen met fokken.
En ik weet hoe dat is
Dat dan weer wel jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
beter dan heleemaaal niets doen [ afbeelding ]
Ik FOK! af en toe tussen de dossiers door. Het is gewoon mijn equivalent van de rookpauze die collega's dan weer hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En ik weet hoe dat is
Ok, dat is wel wat anders.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik FOK! af en toe tussen de dossiers door. Het is gewoon mijn equivalent van de rookpauze die collega's dan weer hebben.
Dan heb ik er nog wel 1 voor jequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, staat er ook nog niet tussen..
SES
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer zit op SES, met Krosch
Turft weer een Mosterd-Maaltijd situatie![]()
BIj mijn vorige werkgever had ik dat ook vaak. Toen ben ik maar begonnen met een boek schrijven... en ik heb me destijds op FOK! aangemeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dat is wel wat anders.
Bij m'n vorige baantje moest ik 8 uur per dag fokken.
Omdat ik anders niks te doen had.
Ok, 7.5 uur dan.
Wat doe jij nu dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dat is wel wat anders.
Bij m'n vorige baantje moest ik 8 uur per dag fokken.
Omdat ik anders niks te doen had.
Ok, 7.5 uur dan.
Ik kan nu bijna een boek schrijven over het werk dat ik had.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
BIj mijn vorige werkgever had ik dat ook vaak. Toen ben ik maar begonnen met een boek schrijven... en ik heb me destijds op FOK! aangemeld ':@.
maak daar 5 tot 6 weken geleden van en dan heb je gelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:01 schreef covie het volgende:
[..]
Wat doe jij nu dan?
Tenminste ik neem aan dat jij het hier over je tijdelijke baantje hebt dat je pakweg 3 weken geleden nog had?![]()
Ik dacht eerst dat ik het chill vond om te fokken tijdens werk, en dat ik niks te doen had verder.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:03 schreef covie het volgende:
[..]
Ik kan nu bijna een boek schrijven over het werk dat ik had.![]()
En sinds ik daar weg ben. Is daar ongeveer het halve bedrijf lid geworden van hyves en doen ze ook zowat niks andersDat is toch niet normaal
![]()
![]()
dat is 1 dag leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik het chill vond om te fokken tijdens werk, en dat ik niks te doen had verder.
Maar eigenlijk vond ik het niet zo fijn
ik vond het wel langer dan 1 dag leuk. Maar nu ik bijv een andere baan heb en ik merk dat ik me ook nuttig kan maken voelt dat veel beter.quote:
Dat merkte ik ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:10 schreef covie het volgende:
[..]
ik vond het wel langer dan 1 dag leuk. Maar nu ik bijv een andere baan heb en ik merk dat ik me ook nuttig kan maken voelt dat veel beter.
Maar ik vond het ook niet heel vervelend om de hele dag te fokkken.
Ik had er trouwens wel last van dat als je dan eindelijk iets te doen hebt het ook nog gaat uitstellen ook![]()
Ja precies.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat merkte ik ook.
Ik moest dan af en toe wat administratie doen, en dat stelde ik vaak zelfs uit naar de volgende dag
Ik vond het aan het begin, toen ik voor het eerst daar werkte, ook erg raar om niks te hoeven doen.
Ik bleef maar vragen of er écht niks anders was wat ik evt. zou kunnen gaan doen...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:13 schreef covie het volgende:
Ik heb even snel gekeken:
koffie mods:
Cross
Fruts
Eer-ik
Muck
Buzzer
Boem-dikkie
toekomstige koffie mods (?)
Da-mart
surveillance-fiets
janetje
. . .
Dat is dus 4 tot 6 6 tot 10 mods op 1 topic![]()
Om het maar op z'n Jaaps te zeggen: "Dat is toch fucking niet normaal" [afbeelding]
dat is ernstigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:17 schreef covie het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
Toen mijn collega's op vakantie waren zat ik gewoon online te pokeren. Als er dan iemand belde, zei ik. Ja ik ben nu echt heel druk, is het goed als ik later vandaag even langskom.![]()
quote:
Er staat een streepje teveel in mijn naamquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:13 schreef covie het volgende:
Ik heb even snel gekeken:
koffie mods:
Cross
Fruts
Eer-ik
Muck
toekomstige koffie mods (?)
Da-mart
janetje
Dat is dus 4 tot 6 mods op 1 topic![]()
Om het maar op z'n Jaaps te zeggen: "Dat is toch fucking niet normaal" [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:21 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Oh ja
Ik keek alleen even snel dit topic door.
Maar het is dus al zo erg![]()
Ik neem aan dat mod's ook geen kloon mogen gebruiken? Je hebt tenslotte een voorbeeld functie [afbeelding]
Theemod. Die moeten we juist nog hebben in dit topicquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staat een streepje teveel in mijn naam.
En ik word theemod, koffie doe ik niet aan.
Sorry!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staat een streepje teveel in mijn naam.
En ik word theemod, koffie doe ik niet aan.
Omdat die weigert de klonen van de koffie-mods bekend te makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom ram je die middelste smiley op zijn kop?![]()
En je hebt nog wel boodschappen gedaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:28 schreef eer-ik het volgende:
m'n koffie is op, m'n melk is op, m'n taxi is op, m'n sjokiemel is op, maar ik heb wel weer bagels voor morgen
wat heb je nog welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:28 schreef eer-ik het volgende:
m'n koffie is op, m'n melk is op, m'n taxi is op, m'n sjokiemel is op, maar ik heb wel weer bagels voor morgen
Je bent gister nog naar de AH gegaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:28 schreef eer-ik het volgende:
moet je nagaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Je bent gister nog naar de AH gegaan
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:41 schreef schoonOA het volgende:
Nee hoor jongedame, ik ben pas op vakantie geweest. Mijn dochter en schoonzoon maken deze chili-reis met zn tweeën. Daar hoort zo'n "oude" man als ik toch niet bij?
Ha! Nu weet ik zeker wie je bent!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:41 schreef schoonOA het volgende:
Nee hoor jongedame, ik ben pas op vakantie geweest. Mijn dochter en schoonzoon maken deze chili-reis met zn tweeën. Daar hoort zo'n "oude" man als ik toch niet bij?
Ik wist dat hij zou komenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:41 schreef schoonOA het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:41 schreef schoonOA het volgende:
Het is Eer-ik want die houdt zich nu extra even stilquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Ha! Nu weet ik zeker wie je bent!!
Hehe, dat is mooi! Alleen niets te drinkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:28 schreef eer-ik het volgende:
Jaaaaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:06 schreef covie het volgende:
Leuk he dat ze nu op 3fm de 90's request hebben![]()
![]()
![]()
Ik zit nu allemaal liedjes op te zoeken op youtube, ook lekker stomme zoals de spice girls, en ultimate kaos.
Want stiekem is t toch leuk![]()
Wat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef covie het volgende:
[..]
Het is Eer-ik want die houdt zich nu extra even stil![]()
ohh casaanovvaaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:06 schreef covie het volgende:
Leuk he dat ze nu op 3fm de 90's request hebben![]()
![]()
![]()
Ik zit nu allemaal liedjes op te zoeken op youtube, ook lekker stomme zoals de spice girls, en ultimate kaos.
Want stiekem is t toch leuk![]()
Hoiquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef Bierik het volgende:
Godsamme, nog meer blauwen erbij
Tyfusmods
Jajajajajajajajajaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef Bierik het volgende:
Tyfusmods
Pilsmansquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef Bierik het volgende:
Tyfusmods
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |