Daagquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:07 schreef covie het volgende:
maar nu ben ik echt weg.
Kusjes voor iedereen![]()
![]()
doeiquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:07 schreef covie het volgende:
maar nu ben ik echt weg.
Kusjes voor iedereen![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:21 schreef DaMart het volgende:Net in drie uur tijd 900 digitale foto's gesorteerd. Wat een heerlijk gevoel dat die taak nu af is!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:21 schreef DaMart het volgende:Net in drie uur tijd 900 digitale foto's gesorteerd. Wat een heerlijk gevoel dat die taak nu af is!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Onder de noemer: 'nuttig tijdverdrijf'
Goed bezig!
Dank!quote:
Ja, Frutsel vond dat ik hier ook maar moest gaan posten toen hij erachter kwam dat ik van thee houdquote:
Heerlijk die opruimdrang!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dank!
Van de week de mp3-map maar eens doorwerken![]()
.
MMquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, Frutsel vond dat ik hier ook maar moest gaan posten toen hij erachter kwam dat ik van thee houd.
Dat moet ik ook nog altijd....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dank!
.
dat zou ik gaan doen vanavond (ook een stuk of 900) maar ik heben even iets heel moois gemaakt met reeds gesorteerde foto'squote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:21 schreef DaMart het volgende:Net in drie uur tijd 900 digitale foto's gesorteerd. Wat een heerlijk gevoel dat die taak nu af is!
en dat moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dank!
.
Hoezo goed gebruiken? Schoonmaken ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Btw senseochocomel is hier goedgekeurd maar dan moet je m wel meteen goed gebruiken
Iets wat je met ons wilt delen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat zou ik gaan doen vanavond (ook een stuk of 900) maar ik heben even iets heel moois gemaakt met reeds gesorteerde foto's
je hebt een houder en daar moet een cupje in en die moet je aandrukken tot je een klik hoort de eerste keer drukte ik niet hard genoeg maar hij paste toch dacht ik dus deed dat ding aan, maar door dat drukken gaat het aluminiumpje wat aan de onderkant zit open zodat de chocoladeprut met water gemengd eruit komt, eerste bakje was dus waterig doordat dat ding niet open wasquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo goed gebruiken? Schoonmaken ofzo?
niet helemaalquote:
Aah, okeequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je hebt een houder en daar moet een cupje in en die moet je aandrukken tot je een klik hoort de eerste keer drukte ik niet hard genoeg maar hij paste toch dacht ik dus deed dat ding aan, maar door dat drukken gaat het aluminiumpje wat aan de onderkant zit open zodat de chocoladeprut met water gemengd eruit komt, eerste bakje was dus waterig doordat dat ding niet open was
Ah, ok. Mijn foto's waren van van alles wat. Drie maanden achterstallig onderhoud, zeg maarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
niet helemaal
Ik heb een hele mooie DVD gemaakt met de foto's die ik van de dochter van Lois gemaakt heb, maar die krijgt zij alleen te zien
De 900 foto's die ik moet uitzoeken zijn van een bruiloft die ik 2 weken geleden gefotografeerd heb
volgende week ga ik een paar dagen naar Ameland, kan ik weer een kaartje volschietenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, ok. Mijn foto's waren van van alles wat. Drie maanden achterstallig onderhoud, zeg maar.
Wel weer wat mooie natuurfoto's, dus ik heb mijn windowsachtergrond weer eens veranderd.
dat bakje nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah, okee
*noteert, voor het geval dat de senseo-choco eens Huize MPG binnenkomt.
Verder wel lekker?
eindelijkquote:
Dat is heel makkelijk: ctrl+a en dan delete!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog altijd....
Ik heb ruim 2 gig aan overwegend venlose carnavalsmuziek, en dat moet allemaal uitgesorteerd worden![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk: ctrl+a en dan delete!![]()
edit: shift+delete, dan weet je zeker dat het weg is!![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gastquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik nu ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:54 schreef eer-ik het volgende:
Ik
[..]
Ik heb al een winter UI:
[ afbeelding ]
dat is gaafquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Gast
Weet je hoe lang ik daar op heb verzameld al?
Daar zit historisch materiaal tussen... Opnames van LP uit 1951
Hoe staat het met je site buzz?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
volgende week ga ik een paar dagen naar Ameland, kan ik weer een kaartje volschieten
lekker wel, ik zou vanavond nog wat doen, maar het is er even inet van gekomen. Maar stukje bij beetje wordt het wat ik wilquote:
Ik vind het ook altijd erg lastig om layouts te maken die goed werkt in alle browsers.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
lekker wel, ik zou vanavond nog wat doen, maar het is er even inet van gekomen. Maar stukje bij beetje wordt het wat ik wilNu nog een spoedcursus Photoshop, en dan een leuk portfolio maken
en op een of andere manier worden in firefox en Opera de layout verneukt
zekerquote:
Oke, maar dude het is carnavalsmuziekquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Gast
Weet je hoe lang ik daar op heb verzameld al?
Daar zit historisch materiaal tussen... Opnames van LP uit 1951
ik heb een zwak voor oude muziekquote:
Ja, en? Ik kom uit LIMBURG. Daar wordt naar goed katholiek gebruik carnaval gevierd. Dat is een deel van onze cultuur, waar ook die muziek bij hoort.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oke, maar dude het is carnavalsmuziek
maak jij nieuwe?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en? Ik kom uit LIMBURG. Daar wordt naar goed katholiek gebruik carnaval gevierd. Dat is een deel van onze cultuur, waar ook die muziek bij hoort.
Sowieso heeft de Limburgse carnavalsmnuziek wel; een hoger niveau dan de "hele grote bloemkolen", "er staat een paard in de gang" of "worstjes op m'n borstjes"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |