Puff Daddy en 50Cent zijn n00bsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:42 schreef covie het volgende:
[..]
Ja die inderdaadIk vraag me af wat bijv. puff daddy of 50 cent van zulke gasten vind
![]()
![]()
Echtwel.quote:
Met dingetjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:43 schreef covie het volgende:
Net even weer het stukje gekeken van de lama's van vrijdag. De 50e aflevering. Die doventolk is echt super hahahaha.
Ja weet ik maar omdat ze denken dat ze alles zijn, ben ik benieuwd wat e van gasten vinden zoals die van ultimate kaos.quote:
Snode plannen eer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:49 schreef eer-ik het volgende:
Jo vieuxtje, is je wederhelft thuis?
Nee die is aan het werk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:49 schreef eer-ik het volgende:
Jo vieuxtje, is je wederhelft thuis?
Okquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:53 schreef covie het volgende:
[..]
Nee die is aan het werk.
(daar kwam ik ook pas achter toen ik thuis kwam)
Maar hoezo?
Kan ik bevestigen als het moetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben een heel net persoon
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben een heel net persoon
quote:
Ik weet:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kan ik bevestigen als het moet![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]Aan de telefoon ben je iig wel uiterst correct en vriendelijk ja
![]()
at is een ding dat zeker isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]Aan de telefoon ben je iig wel uiterst correct en vriendelijk ja
![]()
Nou hij zou het dan nog niet zo erg vinden want dan kan hij mooi visfilms (quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok
Nee, vroeg me af wat hij ervan zou vinden als jij gewoon vrolijk zat te fokken op de bank.
't zou mij storen denk ik
Die eerste is smerigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
bij die tweede moet nog wat achteraan. alleen die wordt dan te lang, ben ik nog mee bezig
Visfilmsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:59 schreef covie het volgende:
[..]
Nou hij zou het dan nog niet zo erg vinden want dan kan hij mooi visfilms () kijken.
Zo lang het niet elke avond is
Ok, dan is het wel eerlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:59 schreef covie het volgende:
[..]
Nou hij zou het dan nog niet zo erg vinden want dan kan hij mooi visfilms () kijken.
Zo lang het niet elke avond is
Nee over koivijvers, hoe je die aanlegt, en dan ze laten allemaal japanse tuinen zien enzo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Visfilms![]()
Opnames van een aquarium ofzo?
WTFquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:06 schreef covie het volgende:
[..]
Nee over koivijvers, hoe je die aanlegt, en dan ze laten allemaal japanse tuinen zien enzo.
En ook over karper vissen. Allemaal manieren hoe je het beste kan vissen. Welke lijn je moet gebruiken en welke haak en welk voer, hoe je zelf voer kan maken. en dan hebben ze soms onderwater camera's en je ziet gewoon wat anderen vangen.
Hij heeft er alleen al over karper vissen meer dan 80![]()
Leuke hobbyquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:06 schreef covie het volgende:
[..]
Nee over koivijvers, hoe je die aanlegt, en dan ze laten allemaal japanse tuinen zien enzo.
En ook over karper vissen. Allemaal manieren hoe je het beste kan vissen. Welke lijn je moet gebruiken en welke haak en welk voer, hoe je zelf voer kan maken. en dan hebben ze soms onderwater camera's en je ziet gewoon wat anderen vangen.
Donders, dat is een hoopquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:06 schreef covie het volgende:
[..]
Tsjahquote:
Whehe... Goede regelquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:12 schreef covie het volgende:
[..]
Tsjah[afbeelding]
Ik denk ook maar zo: ieder zijn hobby [afbeelding]
Maargoed ik heb er geen last van want over het algemeen is de regel dat hij die in zijn nachtdienst maar kijkt.
Li of iL zekerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die Herman den Blijker rijdt een heerlijke auto BMW 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |