Ik kan weinig zeggen over proportioneel, daarvoor heb ik een vollediger beeld nodig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het ergens anders aan ligt. Maar dit is de enige foto die ik van mijn achterwerk heb, en ik kan je verzekeren dat het effect niet beter is in een andere broek. Hier ziet 'ie er tenminste nog proportioneel uit.
Geloof me dan maar op m'n woord.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik kan weinig zeggen over proportioneel, daarvoor heb ik een vollediger beeld nodig.
Er komt rood spul uit.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:39 schreef Elseetje het volgende:
<- Dit is mijn kont.
Jouw TT is beter.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
tijd voor lunch.
Ik had geen zin om 'n nieuwe te openen, maar het is mijn eer te na om het een ander te laten doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:13 schreef gronk het volgende:
Ik had toch een iets andere TT verwacht. Iets als 'kick-ass topic' ofzo
De ME schijnt er achter op geknald te zijn.quote:In de Amerikahaven in het Westelijk Havengebied zijn maandagmorgen een draagvleugelboot van Connexxion en een schip van de Koninklijke Marechaussee met elkaar in aanvaring gekomen.
Op het moment van het ongeluk waren ruim 30 mensen aan boord van de draagvleugelboot. Drie mensen raakten daarbij zwaargewond. Ze liepen rugletsel en diverse botbreuken op. Vier andere passagiers, onder wie de schipper van het Marechausseeschip, hielden lichte verwondingen aan het ongeval over.
De draagvleugelboot liep zware schade op. Op bakboord is o. a. een gat in de romp zichtbaar.
Met stukjes bami.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:23 schreef Elseetje het volgende:
Sjongejonge zeg, wat is mijn usericon belangrijk.
Moet je er niet komen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:33 schreef Reya het volgende:
Ik word psychotisch van dit topic.
Wacht maar tot je een jaar of 40 bent en niemand 't meer over je kont wil hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:23 schreef Elseetje het volgende:
Sjongejonge zeg, wat is mijn usericon belangrijk.
Als ik een jaar of 40 ben zit ik hier niet meer.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:36 schreef gronk het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een jaar of 40 bent en niemand 't meer over je kont wil hebben.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als ik een jaar of 40 ben zit ik hier niet meer.
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:55 schreef gronk het volgende:
You can checkout any time you like, but you can never leave
Ik aanbid Sjors dwangmatig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Daar is wat aan te doen.
Maar die dwangneurose, uit die zich ook op andere wijze?
Pfff breek me de bek niet open.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat burgerlijk, pauzeren van 12 tot 1.
quote:
Heb je er zelf niet eens wat over te zeggen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Pfff breek me de bek niet open.
Wij zien ook geen verschil tussen al die aziaten. Tot je er een paar kent dan zie je gewoon verschil.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:08 schreef Elseetje het volgende:
'Er is niemand in de wereld die een Nederlander niet herkent.'
Man, de meesten weten echt niet of ze nou een Duitser, een Belg of een Nederlander voor zich hebben.
Ik ga nu een kop koffie halen. Geheel zelfstandig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Heb je er zelf niet eens wat over te zeggen?
Ik ken anders geen ander volk dat 's zomers massaal met een carvan richting het Gardameer gaat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:08 schreef Elseetje het volgende:
'Er is niemand in de wereld die een Nederlander niet herkent.'
Man, de meesten weten echt niet of ze nou een Duitser, een Belg of een Nederlander voor zich hebben.En als je het oppervlakkig houdt weten ze vaak niet eens of je nou uit Europa, Amerika of Australië komt.
Omdat je weet waar ze vandaan komen. Je vogelt niet zelf uit 'die persoon doet zus of zo, dus is het een (vul maar in)'.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wij zien ook geen verschil tussen al die aziaten. Tot je er een paar kent dan zie je gewoon verschil.
Ik ken niemand die dat doet. Betekent dit dat ik geen Nederlanders ken?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ken anders geen ander volk dat 's zomers massaal met een carvan richting het Gardameer gaat.
Wie is er een grote jongen!quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ga nu een kop koffie halen. Geheel zelfstandig.
Dan bestaat er dus helemaal niet zoiets als volksidentiteit. Onzin natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Omdat je weet waar ze vandaan komen. Je vogelt niet zelf uit 'die persoon doet zus of zo, dus is het een (vul maar in)'.
Duitsers ook wel toch? Of hebben die meer tenten en campers?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:20 schreef Reya het volgende:
Ik ken anders geen ander volk dat 's zomers massaal met een carvan richting het Gardameer gaat.
Oh, dus jij herkent iemand als zijnde een inwoner van Bangladesh aan zijn of haar doen en laten? Knap!quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dan bestaat er dus helemaal niet zoiets als volksidentiteit. Onzin natuurlijk.
Hey Elseetjequote:
Maar als je niet in Italië was, had je dan meteen gemerkt (afgezien van taal), of een persoon Duits of Italiaans was?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:34 schreef ijsbrekertje het volgende:
Het viel mij een paar weken geleden in Italië op dat je vaak wel herkent of mensen Italiaan zijn of niet. Zelfs als buitenlanders er niet heel erg als toerist (met fotocamera en grote rugzak) uitzagen, kon je ze er nog uitpikken. En als je er dan langsliep, dan hoorde je ze inderdaad Duits spreken met elkaar.
Op de een of andere manier hebben Duitsers en Italianen toch een andere lichaamshouding, andere gebaartjes/maniertjes of kapsels en kleding. Ik vond het uit elkaar houden eigenlijk makkelijker dan gedacht.
Wees niet bang, in je eentje lul je al voor drie.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja! Brengt de verhoudingen weer wat meer in balans.
Daarom, met ijsbrekertje erbij zijn er dan toch 4 vrouwen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wees niet bang, in je eentje lul je al voor drie.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:43 schreef Monidique het volgende:
Sri Lankanen, die herken je.
Zeker niet altijd of meteen. Maar in Delft lopen aardig wat Italiaanse studenten rond en als je die in de supermarkt tegenkomt, herken ik ze vaak wel als Italiaan. In de rij bij de kassa wordt dat vermoeden dan meestal bevestigd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:36 schreef Elseetje het volgende:
Maar als je niet in Italië was, had je dan meteen gemerkt (afgezien van taal), of een persoon Duits of Italiaans was?
Wanneer je tegen ze aan schuurt?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Zeker niet altijd of meteen. Maar in Delft lopen aardig wat Italiaanse studenten rond en als je die in de supermarkt tegenkomt, herken ik ze vaak wel als Italiaan. In de rij bij de kassa wordt dat vermoeden dan meestal bevestigd.
Dat is ook een idee!quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:50 schreef gronk het volgende:
Misschien had je 'm trouwens in NWS moeten posten...
Waar herken je ze aan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Zeker niet altijd of meteen. Maar in Delft lopen aardig wat Italiaanse studenten rond en als je die in de supermarkt tegenkomt, herken ik ze vaak wel als Italiaan. In de rij bij de kassa wordt dat vermoeden dan meestal bevestigd.
Plaats 'm maar overquote:
Wat ben jij onfatsoenlijk de laatste tijd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wanneer je tegen ze aan schuurt?
Nee, als ze niet begrijpen dat ze zonder bonuskaart geen korting krijgen wanneer de cassiere ze dat in matig Engels uitlegt. Vooral aan het accent in hun Engels dusquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wanneer je tegen ze aan schuurt?
Ok, taal dus.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:00 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Nee, als ze niet begrijpen dat ze zonder bonuskaart geen korting krijgen wanneer de cassiere ze dat in matig Engels uitlegt. Vooral aan het accent in hun Engels dus
direct vooral.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat ben jij onfatsoenlijk de laatste tijd.
Of herken je ze aan de (te) grote zonnebril en vettig haar?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:00 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Nee, als ze niet begrijpen dat ze zonder bonuskaart geen korting krijgen wanneer de cassiere ze dat in matig Engels uitlegt. Vooral aan het accent in hun Engels dus
Impliceren dat ijsbrekertje tegen Italianen opschuurt vind ik nou niet bepaald direct, wel onfatsoenlijk.quote:
In eerste instantie herken je ze aan hun uiterlijk - meestal hebben ze donker haar en zijn ze bruiner getint. Verder spreken ze meer met hun handen, maar dat soort dingen neem je nooit zo heel bewust waar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:55 schreef Elseetje het volgende:
Waar herken je ze aan?
Op basis van taal weet je het zeker. (Nou ja, zo zeker als je kunt zijn zonder om hun paspoort te gaan vragen ofzo).quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:00 schreef Elseetje het volgende:
Ok, taal dus.
Ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:10 schreef Elseetje het volgende:
Impliceren dat ijsbrekertje tegen Italianen opschuurt vind ik nou niet bepaald direct, wel onfatsoenlijk.
Verander ik 3 keer per dan m'n avatar en doe ik daar moeilijk over?quote:
Gespen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:18 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
In eerste instantie herken je ze aan hun uiterlijk - meestal hebben ze donker haar en zijn ze bruiner getint. Verder spreken ze meer met hun handen, maar dat soort dingen neem je nooit zo heel bewust waar.
En je herkent ze vooral ook aan hun rugzakHeel veel Italiaanse studenten hebben een bepaald type rugzak, waarnaar ik nu al 10 minuten tevergeefs op internet heb lopen zoeken. Het is een soort rugzak met een flapklep aan de bovenkant afgesloten door twee "buckles" (of hoe heten die dingen) in een kleurcombinatie van overwegend paars, groen en geel.
Per... kwartier? Was het trouwens niet 4 keer?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verander ik 3 keer per dan m'n avatar en doe ik daar moeilijk over?
Owkeeeehh,quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Impliceren dat ijsbrekertje tegen Italianen opschuurt vind ik nou niet bepaald direct, wel onfatsoenlijk.
Is toch gezellig? Allemaal bij de moederkloek.quote:
Tsk. Dat is sigme, niet ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Is toch gezellig? Allemaal bij de moederkloek.
Je bent nog in opleiding.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je bent nog in opleiding.![]()
Ik ben online hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:41 schreef Elseetje het volgende:
Maargoed, als jij er lol mee hebt joh...
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, er staat een blauw plusje naast je naam.
Nee. Ik vond het opmerkelijk dat je Europeanen uit verschillende landen op basis van uiterlijk nog best goed uit elkaar kunt houden. Beter dan ik verwacht had eigenlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:25 schreef Elseetje het volgende:
Gespen?
Maar zou jij de Italiaanse student dan het voorbeeld van 'de Italiaanse identiteit' willen noemen?
Excuses aanvaardquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Owkeeeehh,
Mijn excuses IJsbrekertje.
Zeg, jij bent degene die overbodige informatie geeft.quote:
bronquote:When god sanctions killing: effect of scriptural violence on aggression.
Bushman BJ, Ridge RD, Das E, Key CW, Busath GL.
Institute for Social Research, University of Michigan, 426 Thompson St., Ann Arbor, MI 48106, USA. bbushman@umich.edu
Violent people often claim that God sanctions their actions. In two studies, participants read a violent passage said to come from either the Bible or an ancient scroll. For half the participants, the passage said that God sanctioned the violence. Next, participants competed with an ostensible partner on a task in which the winner could blast the loser with loud noise through headphones (the aggression measure). Study 1 involved Brigham Young University students; 99% believed in God and in the Bible. Study 2 involved Vrije Universiteit-Amsterdam students; 50% believed in God, and 27% believed in the Bible. In Study 1, aggression increased when the passage was from the Bible or mentioned God. In Study 2, aggression increased when the passage mentioned God, especially among participants who believed in God and in the Bible. These results suggest that scriptural violence sanctioned by God can increase aggression, especially in believers.
Volgens mij zijn een hele hoop van die waarden en normen regionaal bepaald, en niet aan landsgrenzen gebonden. Daarom vind ik het zo dom om het over een Nederlandse identiteit te hebben. En daarom vond ik Maxima haar uitspraak helemaal zo stom nog niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:50 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Nee. Ik vond het opmerkelijk dat je Europeanen uit verschillende landen op basis van uiterlijk nog best goed uit elkaar kunt houden. Beter dan ik verwacht had eigenlijk.
Ik vind het gezeur over Maxima's uitspraken onbegrijpelijk. Volgens mij was het enige dat ze wilde duidelijk maken dat nationaliteit niet één heel nauw gedefinieerd iets is, maar meer een soort bandbreedte. Als je naar alle Nederlanders kijkt, dan zijn er een aantal waarden en normen, gewoontes en andere kenmerken die bovenmatig veel voorkomen in vergelijking met andere landen.
Niet alle Nederlanders hebben al die kenmerken en niet iedereen die die kenmerken heeft is Nederlander. Maar als er geen één-op-één verband is te leggen, wil dat nog niet zeggen dat er geen verband is.
Duh.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Tenzij je msn bedoelt, dan zal ik kijken of je miraculeus toch opeens opduikt uit het lijstje offline...
Hoe bedoel je dat regionaal bepaald precies? Bedoel je daarmee dat we in (Noordwest)-Europa veel overeenkomstige kenmerken hebben?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:55 schreef Elseetje het volgende:
Volgens mij zijn een hele hoop van die waarden en normen regionaal bepaald, en niet aan landsgrenzen gebonden. Daarom vind ik het zo dom om het over een Nederlandse identiteit te hebben. En daarom vond ik Maxima haar uitspraak helemaal zo stom nog niet.
Word ik geblokkeerd door je?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen wonder gebeurd hoor.
Je ziet een beetje rood vandaag...
Allebei. Je ziet dat sommige kenmerken bijna universeel zijn. Andere zijn Westers. Andere Europeaans. Andere West-Euopeaans. Weer andere Nederlands. Weer andere proviniciaal bepaald, lokaal, etc. etc. etc.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:01 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat regionaal bepaald precies? Bedoel je daarmee dat we in (Noordwest)-Europa veel overeenkomstige kenmerken hebben?
Of bedoel je dat de verschillen tussen Oostgroningers en Ostfriesen (=noordwestduitsers) kleiner zijn de verschillen tussen Oostgroningers en andere Nederlanders zoals bijvoorbeeld Amsterdammers?
Eerder andersom dan. Als ik jou zou blokkeren zou ik je wel online zien, maar dan met een groot blockteken erdoorheen... Je bent gewoon offline bij mij.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Word ik geblokkeerd door je?![]()
![]()
Ik zie jou niet online terwijl ik gewoon online benquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Eerder andersom dan. Als ik jou zou blokkeren zou ik je wel online zien, maar dan met een groot blockteken erdoorheen... Je bent gewoon offline bij mij.
Zie jij mij wel online dan?
Om het over een zeker moment over culturele identiteit te hebben is best wel prima, maar je moet er niet zo opgefokt over doen alsof het een duidelijk verschijnsel, met duidelijke features ... dat prototype van Nederlandszijn bestaat niet.. Maxima had gewoon gelijk.. Nogal intolerant is het dat mensen dat gaan interpreteren dat Maxima zegt dat er dan helemaal geen Nederlandse identiteit is... ...quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn een hele hoop van die waarden en normen regionaal bepaald, en niet aan landsgrenzen gebonden. Daarom vind ik het zo dom om het over een Nederlandse identiteit te hebben. En daarom vond ik Maxima haar uitspraak helemaal zo stom nog niet.
Mee eens.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:15 schreef Elseetje het volgende:
Allebei. Je ziet dat sommige kenmerken bijna universeel zijn. Andere zijn Westers. Andere Europeaans. Andere West-Euopeaans. Weer andere Nederlands. Weer andere proviniciaal bepaald, lokaal, etc. etc. etc.
Het zwakste vind ik nog het argument dat Maxima er niks over te zeggen heeft, omdat ze allochtoon is.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Om het over een zeker moment over culturele identiteit te hebben is best wel prima, maar je moet er niet zo opgefokt over doen alsof het een duidelijk verschijnsel, met duidelijke features ... dat prototype van Nederlandszijn bestaat niet.. Maxima had gewoon gelijk.. Nogal intolerant is het dat mensen dat gaan interpreteren dat Maxima zegt dat er dan helemaal geen Nederlandse identiteit is... ...
Misschien raakte Maxima een onzekerheid van de monoculturelen... en kunnen ze daar niet mee leven .. die onzekerheid is dat het prototype niet bestaat..
Daarom. DE Nederlandse identiteit bestaat gewoon niet buiten het staatsburgerschap. Je Nederlander voelen, dat wel. Maar dat is niet echt verbonden aan een landsgrens. Een emigrant kan zich net zogoed Nederlander voelen, een immigrant ook.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:34 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar stel nou dat je alle kenmerken zou benoemen. En dan voor alle mensen op aarde zou gaan turven of ze wel of niet aan die kenmerken voldoen. Dan zou je een set kenmerken kunnen vinden, die in de Westerse wereld relatief vaak voorkomt. Die set kenmerken zou je dan Westers kunnen noemen. Of een set kenmerken die onder anarchisten relatief vaak voorkomt.
Zo kun je ook een set kenmerken vinden die onder Nederlanders relatief vaak voorkomt. Zoals je al zei is dat een combinatie van universele, westerse, ..., Europeaanse en Nederlandse kenmerken. Die set kenmerken, dat is naar mijn idee de Nederlandse Identiteit.
Maar aangezien deze combinatie van kenmerken niet absoluut is (je hoeft niet aan alle kenmerken te voldoen, om tot de groep Nederlanders te behoren), snap ik wel dat Maxima zei dat ze DE Nederlandse Identiteit niet heeft gevonden. Het enige absolute kenmerk van de Nederlandse identiteit is het Nederlandse staatsburgerschap.
da's vrij vervelend jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zie jou niet online terwijl ik gewoon online ben
Het heeft er veel van weg ja. Dat verbaasde me eigenlijk wel. Ik had niet gedacht dat er zoveel ophef over die uitspraken zou komen. Ik vind het ook heel raar dat iemand als Verdonk ook over die uitspraken valt. Zij zou die nuance toch moeten begrijpen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:23 schreef Bluesdude het volgende:
Misschien raakte Maxima een onzekerheid van de monoculturelen... en kunnen ze daar niet mee leven .. die onzekerheid is dat het prototype niet bestaat..
Natuurlijk begrijpt ze het wel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:50 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Het heeft er veel van weg ja. Dat verbaasde me eigenlijk wel. Ik had niet gedacht dat er zoveel ophef over die uitspraken zou komen. Ik vind het ook heel raar dat iemand als Verdonk ook over die uitspraken valt. Zij zou die nuance toch moeten begrijpen.
Elke keer als ik die arogante kop van dr zie.quote:
Dan komen er oerdriften in je naar boven?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Elke keer als ik die arogante kop van dr zie.![]()
POL SC waardig dus.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:11 schreef Gabry het volgende:
De TT is nu een stuk aangenamer, maar ook nietszeggender.
Waarschijnlijk wel. Blijft flauw van Verdonk om te reageren op een naar mijn idee overduidelijk niet door Maxima bedoelde interpretatie van haar woorden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:52 schreef kLowJow het volgende:
Natuurlijk begrijpt ze het wel.
Minachting vooral.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dan komen er oerdriften in je naar boven?
Is dat jouw poesje op die avatar?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:31 schreef Elseetje het volgende:
Da's geen oerdrift.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jammer, ik zag zo'n fijn "Rock draait Verdonk de nek om" tafereel voor me.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/173642/index.htmlquote:De Israëlische regering zal op de Midden-Oosten-conferentie in Amerika volgende maand akkoord gaan met de verdeling van Jeruzalem in een Israëlisch en Palestijns deel.
Hopen dat men genegen is om het aan te nemen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/173642/index.html
Zeer.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hopen dat men genegen is om het aan te nemen.
http://www.nrc.nl/binnenl(...)oor_criminele_geldenquote:Sint Maarten vrijhaven voor criminele gelden
Op St. Maarten kan de georganiseerde misdaad zijn gang gaan, is de indruk na een onderzoek van de WODC. Het eilandsbestuur kijkt de andere kant op.
ja, zoiets las ik ook...quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/173642/index.html
quote:Ramon zegt bij recente onderhandelingen ter voorbereiding op een binnenkort te houden vredesconferentie voor het Midden-Oosten te hebben voorgesteld dat de Palestijnen een groot deel van het Arabische oosten van Jeruzalem krijgen.
In ruil daarvoor zouden Arabische landen Israël moeten erkennen, plus de Israëlische soevereiniteit over de rest van Jeruzalem.
...
Lieberman bevestigde dit, maar zei dat de Palestijnen op hun beurt de soevereiniteit over de joodse nederzettingen op de Westoever aan Israël zouden moeten afstaan.
...
Volgens het voorstel van Ramon moeten wijken in Oost-Jeruzalem waar in totaal 170 duizend Palestijnen wonen aan de Palestijnen worden overgedragen. Israël is niet van plan de Oude Stad en omringende wijken op te geven, zei de vice-premier, maar volgens kranten heeft hij wel voorgesteld de soevereiniteit over dit deel van Jeruzalem gedeeltelijk over te dragen.
...
Ramon zei niet of de religieuze partij Shas, die ook deel uitmaakt van de regering, zijn voorstel steunt.
Das mooi. Ik ben ook bezig met mijn nieuwe top avatar. Ben ik erg goed in. Ben ik een opschepper? Nou nee. Kijk zo maar.quote:
Ik kan hier smakelijk om lachen, maar tegelijk verontrust het me.quote:Overal in de wereld waar ellende is, zijn moslims. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Nee, eerder een beetje... Nouja, laat maar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Das mooi. Ik ben ook bezig met mijn nieuwe top avatar. Ben ik erg goed in. Ben ik een opschepper? Nou nee. Kijk zo maar.
Nee, dat laat ik niet hoor. Kijk maar. Wat vind je ervan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, eerder een beetje... Nouja, laat maar.
Tijd om in de auto te stappen.
Mooi weer de leeuw?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik niet hoor. Kijk maar. Wat vind je ervan?
Er schuilt in ieder van ons wel een dhimmi.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:18 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik kan hier smakelijk om lachen, maar tegelijk verontrust het me.
Yep.quote:
quote:Ik heb net m'n vriend eruit gereden bij een stoplicht.En nee, dan is hij niet boos op me, maar trots.
Gewoon omdat ik het leuk vind. Verder zit er niets achter ofzo.quote:
En wil je vriend nou niet een andere auto?quote:Ik vind het wel schattig.
Jahoor, hij is best leuk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik het leuk vind. Verder zit er niets achter ofzo.
Vind je em nou leuk?
Nee, ik reed in zijn auto.quote:En wil je vriend nou niet een andere auto?
Graag gedaan. Ben er alleen nog niet over uit of 'ie EchtGaaf is.quote:
Hij moest een andere auto meenemen, die wordt straks opgehaald. Een Opel Zafira.quote:En waarom reed jij in zijn auto? [ afbeelding ]
Denk nog maar ff na dan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:13 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ben er alleen nog niet over uit of 'ie EchtGaaf is.
Dat is een gezinsauto. Moeten veel kindertjes inquote:Hij moest een andere auto meenemen, die wordt straks opgehaald. Een Opel Zafira.
Pauper, loop niet te zeiken. Een bedrijfje opzetten kost je een bezoekje aan de KvK (kost je 80 euro; 67 euro voor de KvK, 11 voor een uittreksel uit de KvK waar een enkel bedrijf om vraagt). Een bezoekje aan de belastingdienst voor een BTW-nummer is gratis. Wat wil je nog meer?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:04 schreef Fastmatti het volgende:
Opzetten bedrijfje makkelijker in EU
MakkelijkDe procedure duurt nog 11,5 dag te lang en het is minstens 400 euro te duur.
Wat wil je daar mee?quote:
Thank you.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je avatar kan wel hoor EG.
Jij hebt geen snelle auto nodig hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:13 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zit met smart te wachten op de dag dat ik ook een snelle auto heb.
Oh, ben ik nu opeens weer wel lief?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:22 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Jij hebt geen snelle auto nodig hoor![]()
Antecedentenonderzoekenquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Pauper, loop niet te zeiken. Een bedrijfje opzetten kost je een bezoekje aan de KvK (kost je 80 euro; 67 euro voor de KvK, 11 voor een uittreksel uit de KvK waar een enkel bedrijf om vraagt). Een bezoekje aan de belastingdienst voor een BTW-nummer is gratis. Wat wil je nog meer?
Ik moet er even aan wennen... Toen je me voor het eerst opviel had je een soort vrouwe justitia, geloof ik...quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Denk nog maar ff na dan.
Maar vind je hem bij mij passen?
quote:Dat is een gezinsauto. Moeten veel kindertjes in![]()
![]()
Ja, klopt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik moet er even aan wennen... Toen je me voor het eerst opviel had je een soort vrouwe justitia, geloof ik...
Ik ben op zijn zachts gezegd ook geen fan van die auto.quote:En dat is dan nog niet eens het ergste aan die auto.
Dat luchtige gansje past niet echt bij je, denk ik.quote:
Ja, de nieuwe.quote:Ik ben op zijn zachts gezegd ook geen fan van die auto.![]()
Ik vind een mini heeeeuuuul cool![]()
Gelukkig heb ik mijn moeder tegen kunnen houden. Vooral omdat ik ook 'weleens' in die auto rond zou moeten rijden.quote:
Goed gedaan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn moeder tegen kunnen houden. Vooral omdat ik ook 'weleens' in die auto rond zou moeten rijden.
Een petje in een mini.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn moeder tegen kunnen houden. Vooral omdat ik ook 'weleens' in die auto rond zou moeten rijden.
Is politica meervoud?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:32 schreef Sidekick het volgende:
Nu twee politica in een spelletjesprogramma op Ned2 die zich belachelijk maken.
Kan gebeuren joh.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:17 schreef DrSeuss het volgende:
Oeps, geen preview maar een post.
Ik wilde slechts weten waar het plaatje werd gehost..
Daar past een petje wel in ja.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Een vier jaar oude 320Ex-leaser van mijn vader.
Dit zijn al 5 woorden teveel voor 'geen antwoord'.quote:
From Where To Eternity.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit zijn al 5 woorden teveel voor 'geen antwoord'.
Begon je net weer een beetje aardiger te vindenquote:
Vastquote:Ik durf te wedden dat 'ie mij beter zou staan.
Had ook liever gehad dat die een wat minder sloom hok had genomenquote:Kon je vader niks beters kiezen, trouwens?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Begon je net weer een beetje aardiger te vinden![]()
Nee, vanzelfsprekend.quote:Vast![]()
Heb je 'm al geslagen?quote:Had ook liever gehad dat die een wat minder sloom hok had genomen![]()
hoiquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:05 schreef Autodidact het volgende:
Hallo.
Wie ben je, mysterieuze rijmelaar?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:17 schreef DrSeuss het volgende:
Oeps, geen preview maar een post.
Ik wilde slechts weten waar het plaatje werd gehost..
Geen antwoord op de vraag Sidekick. Dat betekent niet dat ik van plan ben haar tot in de eeuwigheid te negeren.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit zijn al 5 woorden teveel voor 'geen antwoord'.
Ik ben de rood-wit-blauw getrouwe, recht-door-zee gevormde kloon.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie ben je, mysterieuze rijmelaar?
Kloon van wie van ons allegaar?
Gebruikt gij daar nu schijnrijm, mijn Johannitische zoon?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:28 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Ik ben de rood-wit-blauw getrouwe, recht-door-zee gevormde kloon.
De Joods-Christelijke wortel der oranje-appelboom.
quote:
Hoi Piet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Mag 't ook cognac zijn?
(dat, of een heul goede whiskey)
Categorie 'leuk weetje': whisky en whiskey hebben verschillende meervoudsvormen
Voor sinterklaas heb je een akelig gekleurd usericon.quote:
Pietverdrietquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:44 schreef gronk het volgende:
[..]
Voor sinterklaas heb je een akelig gekleurd usericon.
Die rijkstraineedingen zijn wel OK, dacht ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:45 schreef Floripas het volgende:
Ik word overigens nog steeds gebeld voor banensites waarvoor ik me al lang weer heb uitgeschreven. Wonderlijk: ook al is mijn cv overal hetzelfde, krijg ik toch een baaierd aan vacatures op me af. Van computers sjouwen voor 8,50 per uur zonder reiskostenvergoeding (ja, hallo, denk je echt dat ik dat doe met mijn ervaring?) tot rijsktraineedingen en P&O in Zuid-Afrika.
Rare, rare wereld.
Ja, dat is een andere user.quote:
Ik ben ooit gestopt tijdens een stage omdat ik zware ruzie had met mijn begeleider.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:45 schreef Floripas het volgende:
Ik word overigens nog steeds gebeld voor banensites waarvoor ik me al lang weer heb uitgeschreven. Wonderlijk: ook al is mijn cv overal hetzelfde, krijg ik toch een baaierd aan vacatures op me af. Van computers sjouwen voor 8,50 per uur zonder reiskostenvergoeding (ja, hallo, denk je echt dat ik dat doe met mijn ervaring?) tot rijsktraineedingen en P&O in Zuid-Afrika.
Rare, rare wereld.
Hangt ervanaf hoelang je d'r mee bezig bent geweest. Anyway, waar je bang voor bent: ik heb nog nooit meegemaakt dat mensen referenties gingen natrekken, en if so, dan is het gebruikelijk (en ook een stukje etiquette) dat ze je dat van tevoren melden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:53 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ben ooit gestopt tijdens een stage omdat ik zware ruzie had met mijn begeleider.Is het dan slim om die stage wel of niet op je cv te zetten?
Nee, natuurlijk niet... Ze delen slechts een voorliefde voor leuke weetjes.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gronk is géén kloon van PietVerdriet.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet... Ze delen slechts een voorliefde voor leuke weetjes.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Ieuwwwwwwwww,
Je stopt elkaars plassers in elkaar enzo..das toch goor?
Eerst plas je ermee en dan stop je dat ding in dat andere ding dat ook al plaste..
![]()
Of nog erger zelfs, stop je dat ding waarmee je plast in dat ding waar die ander uit schijt
IeuwwwwwwwwwwwwwwwwwwWat ranzig..
Oh ja en dan nog even over tongzoenen he.. Wat dacht je daarvan?
AL die bacterieens enzoot in je mond...
Of nee wacht zij pijpt iemand, en even later pijpt ze jou en kust je!
Nee das lekker zeg!
![]()
Of op een verjaardag krijg je een kus van je oom die daarvoor nog ff lekker je tante heb zitten lebberen daaronder die tkruising in het midden..
Ut idee alleen al!
Ik ben nu 40 enne ik vind het wel leuk geweest zo, krijg straks een mannetje met een kunstgebitje in...lekker tongzoenen joh!![]()
Zit er nog een broodje met friese nagelkaas onder zijn kunstgebit denk je goh.. was dat nou?
Wat smaak jij vreemd Karel? Wat is dat?
![]()
Nee ik heb het leuk gehad met de sex maar ik vind er komt een einde aan, op een dag moet je zeggen..ok dat was het dan!
Zoals alles dat op een hoogtepunt komt, filmsterren idem enzo..
Tis goed zo!
Echt...Men zegt ook dat je kieskeuriger wordt als je ouder wordt..
Nu alleen de nette mensen hebben dit natuurlijk.
Kijk die paupers graaien nog steeds flink in die inmiddels roodgenaaide geslachtsdelen van elkaar..en soppen een eind weg..
rukken whatever!
Nee ik vind echt sex is met de dommen hoor!
Ik kan er niet meer naar kijken zelfs op filmnet ik moet dan kokhalzen van al dat gepijp daar..
net of je er zelf bij bent zeg maar..
Wat vinden jullie nou?
Het is toch zo?
Sex is vies!
Ik wil het niet meer! Ik ga me inschrijven bij een klooster!
Als NON..jazekers..
Ik hield altijd wel van zwart wit dus..staat me ook goed hoor!
![]()
Ja, zhe is al 40. Had ik nooit gedacht.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:45 schreef Floripas het volgende:
Ik mocht zijn rijmtopic "Vriendschap" niet kicken van de nazi's achter
Oei. Die heeft het zwaar te pakken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:52 schreef Floripas het volgende:
Het staat in ONZquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Doe jij het dan, goody fucking twoshoes
Haha en afkomstig van de VPROquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:10 schreef Aoristus het volgende:
mooie beelden op Canvas over het gedoe rondom de eerste maanlanding door de Russen. Verteld door Russen.
Bijna geslaagd taalgrapje, maar van banner kan je op geen enkele wijze ban maken zonder verlies van betekenis.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
Iemand gebruikt een banblocker en wordt nu zelf geblocked???????
Ik vond em eigenlijk wel geslaagd hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Bijna geslaagd taalgrapje, maar van banner kan je op geen enkele wijze ban maken zonder verlies van betekenis.
niks nieuws toch?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
Clichematige nicht.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind een mini heeeeuuuul cool![]()
[ afbeelding ]
Nee, dat doen ze al tijden en is hun goed recht. Niet stijlvol, maar de site is hun speeltje.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:44 schreef du_ke het volgende:
niks nieuws toch?
Hoe willen ze daar achter komen danquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
Doordat mensen er over lopen te lullen of op te scheppenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:47 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hoe willen ze daar achter komen dan![]()
Of er een topic over openen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Doordat mensen er over lopen te lullen of op te scheppen.
Jij gebruikt geen adblocker (meer)?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Als het nou eens boeiende advertenties waren, maar ik zie nu oppassubsidie, nokia N95 reclame ... niet echt iets waar ik op ga klikken ofzo.
Bewijs?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Doordat mensen er over lopen te lullen of op te scheppen.
Precies. Hangt natuurlijk wel een beetje van het tijdstip dat je gaat slapen af. Verder kan ik gewoon erg slecht slapen als ik allerlei zoetigheid naar binnen heb zitten werken, want dat is toch wat je s'avonds eet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eten na 21.00 wordt niet meer verteerd voor het slapen gaan, en is ook slecht.![]()
Klopt. Want dan krijg je weer energie waardoor je moeilijker in slaap valt, ja....quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Precies. Hangt natuurlijk wel een beetje van het tijdstip dat je gaat slapen af. Verder kan ik gewoon erg slecht slapen als ik allerlei zoetigheid naar binnen heb zitten werken, want dat is toch wat je s'avonds eet.
* Elseetje zet schuldbewust lege beker B&J weg.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Precies. Hangt natuurlijk wel een beetje van het tijdstip dat je gaat slapen af. Verder kan ik gewoon erg slecht slapen als ik allerlei zoetigheid naar binnen heb zitten werken, want dat is toch wat je s'avonds eet.
Eet dan hartige zooi. Lekkere boterham met kaas ofzo.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:01 schreef Fastmatti het volgende:
Fok staat nu op mijn whitelist.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Jij gebruikt geen adblocker (meer)?
Dan heb je de ochtend erop minder honger.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eten na 21.00 wordt niet meer verteerd voor het slapen gaan, en is ook slecht.![]()
Ligt eraan hoe laat je gaat slapen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat wel, maar het schijn heel slecht voor je gezondheid te zijn. Na 21.00 uur kan je beter een beker yoghurt nemen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dan heb je de ochtend erop minder honger.
Mmmhh misschien moet ik met mijn nieuwgevonden smaak ook eens chickmedicijn kopen in de vorm van BJquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:04 schreef Elseetje het volgende:
* Elseetje zet schuldbewust lege beker B&J weg.
Ja, ok. Maar het beste is zo'n vijf uur voor het slapen gaan niet meer te eten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je gaat slapen.
En al die zuivel halfverteerd in je maag laten rotten, nee dat is een goed idee.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat wel, maar het schijn heel slecht voor je gezondheid te zijn. Na 21.00 uur kan je beter een beker yoghurt nemen.
Vind het niet raar het is toch waar fok z'n inkomsten vandaan moet halen.quote:
Mwoah, het is minder nadelig dan ander zwaar te verteren voedsel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En al die zuivel halfverteerd in je maag laten rotten, nee dat is een goed idee.
Met een knorrende maag kan ik echt niet slapen en na vijf uur eten heb ik echtwel honger.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, ok. Maar het beste is zo'n vijf uur voor het slapen gaan niet meer te eten.![]()
Dat is ook zo.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vind het niet raar het is toch waar fok z'n inkomsten vandaan moet halen.
En met de vele glaasjes die ik vanavond ondertussen in heb moeten schenken kunnen ze duidelijk wat centen gebruiken, al was het alleen maar voor iemand die degelijk de servers kan configureren voor die paar duizend gebruikertjes.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:13 schreef du_ke het volgende:
Vind het niet raar het is toch waar fok z'n inkomsten vandaan moet halen.
Er is zoveel niet goed voor je. Het is belangrijker om veel te bewegen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar het beste is zo'n vijf uur voor het slapen gaan niet meer te eten.![]()
que?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Paul de Leeuw moet mij trouwens ook gaan betalen.![]()
Ik ben ook aan het afvallen dus zit niet allemaal lekker dingen op te noemen. Wil voor de kerst het laatste beetje overtollige vet kwijt zijnquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eet dan hartige zooi. Lekkere boterham met kaas ofzo.
De nieuwe layout is een beetje veel te web 2.0 ... zitten leuke dingetjes in, maar is het toch net niet. Vind hem overigens op dit moment wel de beste.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef du_ke het volgende:
Heb geen flauw idee wat hij doet maar een groot succes is het niet momenteel. Tergend langzaam en een nieuwe layout die bijzonder lelijk is.
Nee, meer juist.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dan heb je de ochtend erop minder honger.
Ja, je mag toch hopen dat hij met de nieuwe inkomsten iets kan doen aan de snelheid, ja......dit is zo geen doen nee.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef du_ke het volgende:
Heb geen flauw idee wat hij doet maar een groot succes is het niet momenteel. Tergend langzaam en een nieuwe layout die bijzonder lelijk is.
Witte achtergrond met zwarte letters is veel beter voor je ogenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, je mag toch hopen dat hij met de nieuwe inkomsten iets kan doen aan de snelheid, ja......dit is zo geen doen nee.
De nieuwe layout opzich vind ik niet echt lelijk maar ongeschikt voor langdurig gebruik. Onbegrijpelijk dat steeds de klassiek de felle lichte kleuren worden gebruikt.
Ik gebruik dus gewoon de oude layout. Veel prettiger voor je ogen.![]()
Mwah, eerder zo'n 3 á 4 uur.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom dan?quote:
Dat zou mij zeer verbazen. Ik gebruik liever wat donker getinte achtergronden. Als ik lappen text moet lezen en het is een witte pagina, dan converteer ik hem direct. Anders wordt ik gek.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Witte achtergrond met zwarte letters is veel beter voor je ogen
Bij een boek is dat anders. Indirect licht door reflectie beleef je totaal anders dan een scherm dat zelf lichtbron is.quote:Er is zegmaar een reden waarom boeken geen zwarte pagina's hebben met witte letters.
Hij zegt toch heel duidelijk dat hij voor een "sociaal vangnet" is...quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef zakjapannertje het volgende:
Vrijdenker van het Jaar 2007 aan het woord, dat had HenriOsewoudt kunnen zijn
http://www.desmetlive.nl/program.asp?lIntEntityId=541&lIntEntityItemId=2693
Ik vind de indeling onlogisch en het lettertype raar, dat kan aan de monitors liggen waar ik achter zit maar een succes is het niet voor mij in elk geval. dan maar gewoon de vorige nieuwe.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De nieuwe layout is een beetje veel te web 2.0 ... zitten leuke dingetjes in, maar is het toch net niet. Vind hem overigens op dit moment wel de beste.
Het tergend langzaam is te verhelpen van zijn kant.
De reden weet ik niet meer, maar hoe later je eet, hoe heftiger het hongergevoel 's ochtends is. Als ik wel 'ns zondig en na 10 uur nog een toetje eet, word ik 's ochtends wakker met een enorm gat in m'n maag, bijna duizelig van de honger. Schijnt een fantastische wetenschappelijke onderbouwing voor te zijn, maar die ben ik vergeten. Iets met averechts effect, in ieder geval.quote:
Prettigste tekst/achtergrond-combo heb ik altijd lichtblauw op donkerblauw gevonden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Bij een boek is dat anders. Indirect licht door reflectie beleef je totaal anders dan een scherm dat zelf lichtbron is.![]()
Als je na 5 uur eten nog steeds honger hebt, zou ik toch eens aan een maagband gaan denken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met een knorrende maag kan ik echt niet slapen en na vijf uur eten heb ik echtwel honger.
Heb na een goed bord shoarma om 5 uur 's nachts de volgende ochtend meestal niet zoveel hongerquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:27 schreef Elseetje het volgende:
[..]
De reden weet ik niet meer, maar hoe later je eet, hoe heftiger het hongergevoel 's ochtends is. Als ik wel 'ns zondig en na 10 uur nog een toetje eet, word ik 's ochtends wakker met een enorm gat in m'n maag, bijna duizelig van de honger. Schijnt een fantastische wetenschappelijke onderbouwing voor te zijn, maar die ben ik vergeten. Iets met averechts effect, in ieder geval.
Hm, ik denk dat eea ook erg sterk persoonsgebonden is.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:28 schreef gronk het volgende:
[..]
Prettigste tekst/achtergrond-combo heb ik altijd lichtblauw op donkerblauw gevonden.
dat wil ik zeggen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb na een goed bord shoarma om 5 uur 's nachts de volgende ochtend meestal niet zoveel honger.
Yep.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat eea ook erg sterk persoonsgebonden is.
hij verkettert diegenen die dat af willen schaffen als 'marktfundamentalisten' idd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hij zegt toch heel duidelijk dat hij voor een "sociaal vangnet" is...
Volgens mij bestaat er dan ook geen product dat meer calorieën bevat dan shoarmaquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb na een goed bord shoarma om 5 uur 's nachts de volgende ochtend meestal niet zoveel honger.
Er is natuurlijk een kantelpunt, qua eten en tijdstip.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |