quote:
Hoi Piet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Mag 't ook cognac zijn?
(dat, of een heul goede whiskey)
Categorie 'leuk weetje': whisky en whiskey hebben verschillende meervoudsvormen
Voor sinterklaas heb je een akelig gekleurd usericon.quote:
Pietverdrietquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:44 schreef gronk het volgende:
[..]
Voor sinterklaas heb je een akelig gekleurd usericon.
Die rijkstraineedingen zijn wel OK, dacht ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:45 schreef Floripas het volgende:
Ik word overigens nog steeds gebeld voor banensites waarvoor ik me al lang weer heb uitgeschreven. Wonderlijk: ook al is mijn cv overal hetzelfde, krijg ik toch een baaierd aan vacatures op me af. Van computers sjouwen voor 8,50 per uur zonder reiskostenvergoeding (ja, hallo, denk je echt dat ik dat doe met mijn ervaring?) tot rijsktraineedingen en P&O in Zuid-Afrika.
Rare, rare wereld.
Ja, dat is een andere user.quote:
Ik ben ooit gestopt tijdens een stage omdat ik zware ruzie had met mijn begeleider.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:45 schreef Floripas het volgende:
Ik word overigens nog steeds gebeld voor banensites waarvoor ik me al lang weer heb uitgeschreven. Wonderlijk: ook al is mijn cv overal hetzelfde, krijg ik toch een baaierd aan vacatures op me af. Van computers sjouwen voor 8,50 per uur zonder reiskostenvergoeding (ja, hallo, denk je echt dat ik dat doe met mijn ervaring?) tot rijsktraineedingen en P&O in Zuid-Afrika.
Rare, rare wereld.
Hangt ervanaf hoelang je d'r mee bezig bent geweest. Anyway, waar je bang voor bent: ik heb nog nooit meegemaakt dat mensen referenties gingen natrekken, en if so, dan is het gebruikelijk (en ook een stukje etiquette) dat ze je dat van tevoren melden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:53 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ben ooit gestopt tijdens een stage omdat ik zware ruzie had met mijn begeleider.Is het dan slim om die stage wel of niet op je cv te zetten?
Nee, natuurlijk niet... Ze delen slechts een voorliefde voor leuke weetjes.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gronk is géén kloon van PietVerdriet.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet... Ze delen slechts een voorliefde voor leuke weetjes.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Ieuwwwwwwwww,
Je stopt elkaars plassers in elkaar enzo..das toch goor?
Eerst plas je ermee en dan stop je dat ding in dat andere ding dat ook al plaste..
![]()
Of nog erger zelfs, stop je dat ding waarmee je plast in dat ding waar die ander uit schijt
IeuwwwwwwwwwwwwwwwwwwWat ranzig..
Oh ja en dan nog even over tongzoenen he.. Wat dacht je daarvan?
AL die bacterieens enzoot in je mond...
Of nee wacht zij pijpt iemand, en even later pijpt ze jou en kust je!
Nee das lekker zeg!
![]()
Of op een verjaardag krijg je een kus van je oom die daarvoor nog ff lekker je tante heb zitten lebberen daaronder die tkruising in het midden..
Ut idee alleen al!
Ik ben nu 40 enne ik vind het wel leuk geweest zo, krijg straks een mannetje met een kunstgebitje in...lekker tongzoenen joh!![]()
Zit er nog een broodje met friese nagelkaas onder zijn kunstgebit denk je goh.. was dat nou?
Wat smaak jij vreemd Karel? Wat is dat?
![]()
Nee ik heb het leuk gehad met de sex maar ik vind er komt een einde aan, op een dag moet je zeggen..ok dat was het dan!
Zoals alles dat op een hoogtepunt komt, filmsterren idem enzo..
Tis goed zo!
Echt...Men zegt ook dat je kieskeuriger wordt als je ouder wordt..
Nu alleen de nette mensen hebben dit natuurlijk.
Kijk die paupers graaien nog steeds flink in die inmiddels roodgenaaide geslachtsdelen van elkaar..en soppen een eind weg..
rukken whatever!
Nee ik vind echt sex is met de dommen hoor!
Ik kan er niet meer naar kijken zelfs op filmnet ik moet dan kokhalzen van al dat gepijp daar..
net of je er zelf bij bent zeg maar..
Wat vinden jullie nou?
Het is toch zo?
Sex is vies!
Ik wil het niet meer! Ik ga me inschrijven bij een klooster!
Als NON..jazekers..
Ik hield altijd wel van zwart wit dus..staat me ook goed hoor!
![]()
Ja, zhe is al 40. Had ik nooit gedacht.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:45 schreef Floripas het volgende:
Ik mocht zijn rijmtopic "Vriendschap" niet kicken van de nazi's achter
Oei. Die heeft het zwaar te pakken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:52 schreef Floripas het volgende:
Het staat in ONZquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Doe jij het dan, goody fucking twoshoes
Haha en afkomstig van de VPROquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:10 schreef Aoristus het volgende:
mooie beelden op Canvas over het gedoe rondom de eerste maanlanding door de Russen. Verteld door Russen.
Bijna geslaagd taalgrapje, maar van banner kan je op geen enkele wijze ban maken zonder verlies van betekenis.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
Iemand gebruikt een banblocker en wordt nu zelf geblocked???????
Ik vond em eigenlijk wel geslaagd hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Bijna geslaagd taalgrapje, maar van banner kan je op geen enkele wijze ban maken zonder verlies van betekenis.
niks nieuws toch?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
Clichematige nicht.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind een mini heeeeuuuul cool![]()
[ afbeelding ]
Nee, dat doen ze al tijden en is hun goed recht. Niet stijlvol, maar de site is hun speeltje.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:44 schreef du_ke het volgende:
niks nieuws toch?
Hoe willen ze daar achter komen danquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[Forum] Banmeldtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |