Wat wil je daar mee?quote:
Thank you.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je avatar kan wel hoor EG.
Jij hebt geen snelle auto nodig hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:13 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zit met smart te wachten op de dag dat ik ook een snelle auto heb.
Oh, ben ik nu opeens weer wel lief?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:22 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Jij hebt geen snelle auto nodig hoor![]()
Antecedentenonderzoekenquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Pauper, loop niet te zeiken. Een bedrijfje opzetten kost je een bezoekje aan de KvK (kost je 80 euro; 67 euro voor de KvK, 11 voor een uittreksel uit de KvK waar een enkel bedrijf om vraagt). Een bezoekje aan de belastingdienst voor een BTW-nummer is gratis. Wat wil je nog meer?
Ik moet er even aan wennen... Toen je me voor het eerst opviel had je een soort vrouwe justitia, geloof ik...quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Denk nog maar ff na dan.
Maar vind je hem bij mij passen?
quote:Dat is een gezinsauto. Moeten veel kindertjes in![]()
![]()
Ja, klopt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik moet er even aan wennen... Toen je me voor het eerst opviel had je een soort vrouwe justitia, geloof ik...
Ik ben op zijn zachts gezegd ook geen fan van die auto.quote:En dat is dan nog niet eens het ergste aan die auto.
Dat luchtige gansje past niet echt bij je, denk ik.quote:
Ja, de nieuwe.quote:Ik ben op zijn zachts gezegd ook geen fan van die auto.![]()
Ik vind een mini heeeeuuuul cool![]()
Gelukkig heb ik mijn moeder tegen kunnen houden. Vooral omdat ik ook 'weleens' in die auto rond zou moeten rijden.quote:
Goed gedaan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn moeder tegen kunnen houden. Vooral omdat ik ook 'weleens' in die auto rond zou moeten rijden.
Een petje in een mini.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn moeder tegen kunnen houden. Vooral omdat ik ook 'weleens' in die auto rond zou moeten rijden.
Is politica meervoud?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:32 schreef Sidekick het volgende:
Nu twee politica in een spelletjesprogramma op Ned2 die zich belachelijk maken.
Kan gebeuren joh.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:17 schreef DrSeuss het volgende:
Oeps, geen preview maar een post.
Ik wilde slechts weten waar het plaatje werd gehost..
Daar past een petje wel in ja.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Een vier jaar oude 320Ex-leaser van mijn vader.
Dit zijn al 5 woorden teveel voor 'geen antwoord'.quote:
From Where To Eternity.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit zijn al 5 woorden teveel voor 'geen antwoord'.
Begon je net weer een beetje aardiger te vindenquote:
Vastquote:Ik durf te wedden dat 'ie mij beter zou staan.
Had ook liever gehad dat die een wat minder sloom hok had genomenquote:Kon je vader niks beters kiezen, trouwens?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Begon je net weer een beetje aardiger te vinden![]()
Nee, vanzelfsprekend.quote:Vast![]()
Heb je 'm al geslagen?quote:Had ook liever gehad dat die een wat minder sloom hok had genomen![]()
hoiquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:05 schreef Autodidact het volgende:
Hallo.
Wie ben je, mysterieuze rijmelaar?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:17 schreef DrSeuss het volgende:
Oeps, geen preview maar een post.
Ik wilde slechts weten waar het plaatje werd gehost..
Geen antwoord op de vraag Sidekick. Dat betekent niet dat ik van plan ben haar tot in de eeuwigheid te negeren.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit zijn al 5 woorden teveel voor 'geen antwoord'.
Ik ben de rood-wit-blauw getrouwe, recht-door-zee gevormde kloon.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie ben je, mysterieuze rijmelaar?
Kloon van wie van ons allegaar?
Gebruikt gij daar nu schijnrijm, mijn Johannitische zoon?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:28 schreef DrSeuss het volgende:
[..]
Ik ben de rood-wit-blauw getrouwe, recht-door-zee gevormde kloon.
De Joods-Christelijke wortel der oranje-appelboom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |