Doordat mensen er over lopen te lullen of op te scheppenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:47 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hoe willen ze daar achter komen dan![]()
Of er een topic over openen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Doordat mensen er over lopen te lullen of op te scheppen.
Jij gebruikt geen adblocker (meer)?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Als het nou eens boeiende advertenties waren, maar ik zie nu oppassubsidie, nokia N95 reclame ... niet echt iets waar ik op ga klikken ofzo.
Bewijs?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Doordat mensen er over lopen te lullen of op te scheppen.
Precies. Hangt natuurlijk wel een beetje van het tijdstip dat je gaat slapen af. Verder kan ik gewoon erg slecht slapen als ik allerlei zoetigheid naar binnen heb zitten werken, want dat is toch wat je s'avonds eet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eten na 21.00 wordt niet meer verteerd voor het slapen gaan, en is ook slecht.![]()
Klopt. Want dan krijg je weer energie waardoor je moeilijker in slaap valt, ja....quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Precies. Hangt natuurlijk wel een beetje van het tijdstip dat je gaat slapen af. Verder kan ik gewoon erg slecht slapen als ik allerlei zoetigheid naar binnen heb zitten werken, want dat is toch wat je s'avonds eet.
* Elseetje zet schuldbewust lege beker B&J weg.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Precies. Hangt natuurlijk wel een beetje van het tijdstip dat je gaat slapen af. Verder kan ik gewoon erg slecht slapen als ik allerlei zoetigheid naar binnen heb zitten werken, want dat is toch wat je s'avonds eet.
Eet dan hartige zooi. Lekkere boterham met kaas ofzo.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:01 schreef Fastmatti het volgende:
Fok staat nu op mijn whitelist.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Jij gebruikt geen adblocker (meer)?
Dan heb je de ochtend erop minder honger.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Eten na 21.00 wordt niet meer verteerd voor het slapen gaan, en is ook slecht.![]()
Ligt eraan hoe laat je gaat slapen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat wel, maar het schijn heel slecht voor je gezondheid te zijn. Na 21.00 uur kan je beter een beker yoghurt nemen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dan heb je de ochtend erop minder honger.
Mmmhh misschien moet ik met mijn nieuwgevonden smaak ook eens chickmedicijn kopen in de vorm van BJquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:04 schreef Elseetje het volgende:
* Elseetje zet schuldbewust lege beker B&J weg.
Ja, ok. Maar het beste is zo'n vijf uur voor het slapen gaan niet meer te eten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je gaat slapen.
En al die zuivel halfverteerd in je maag laten rotten, nee dat is een goed idee.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat wel, maar het schijn heel slecht voor je gezondheid te zijn. Na 21.00 uur kan je beter een beker yoghurt nemen.
Vind het niet raar het is toch waar fok z'n inkomsten vandaan moet halen.quote:
Mwoah, het is minder nadelig dan ander zwaar te verteren voedsel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En al die zuivel halfverteerd in je maag laten rotten, nee dat is een goed idee.
Met een knorrende maag kan ik echt niet slapen en na vijf uur eten heb ik echtwel honger.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, ok. Maar het beste is zo'n vijf uur voor het slapen gaan niet meer te eten.![]()
Dat is ook zo.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vind het niet raar het is toch waar fok z'n inkomsten vandaan moet halen.
En met de vele glaasjes die ik vanavond ondertussen in heb moeten schenken kunnen ze duidelijk wat centen gebruiken, al was het alleen maar voor iemand die degelijk de servers kan configureren voor die paar duizend gebruikertjes.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:13 schreef du_ke het volgende:
Vind het niet raar het is toch waar fok z'n inkomsten vandaan moet halen.
Er is zoveel niet goed voor je. Het is belangrijker om veel te bewegen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar het beste is zo'n vijf uur voor het slapen gaan niet meer te eten.![]()
que?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Paul de Leeuw moet mij trouwens ook gaan betalen.![]()
Ik ben ook aan het afvallen dus zit niet allemaal lekker dingen op te noemen. Wil voor de kerst het laatste beetje overtollige vet kwijt zijnquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eet dan hartige zooi. Lekkere boterham met kaas ofzo.
De nieuwe layout is een beetje veel te web 2.0 ... zitten leuke dingetjes in, maar is het toch net niet. Vind hem overigens op dit moment wel de beste.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef du_ke het volgende:
Heb geen flauw idee wat hij doet maar een groot succes is het niet momenteel. Tergend langzaam en een nieuwe layout die bijzonder lelijk is.
Nee, meer juist.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dan heb je de ochtend erop minder honger.
Ja, je mag toch hopen dat hij met de nieuwe inkomsten iets kan doen aan de snelheid, ja......dit is zo geen doen nee.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef du_ke het volgende:
Heb geen flauw idee wat hij doet maar een groot succes is het niet momenteel. Tergend langzaam en een nieuwe layout die bijzonder lelijk is.
Witte achtergrond met zwarte letters is veel beter voor je ogenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, je mag toch hopen dat hij met de nieuwe inkomsten iets kan doen aan de snelheid, ja......dit is zo geen doen nee.
De nieuwe layout opzich vind ik niet echt lelijk maar ongeschikt voor langdurig gebruik. Onbegrijpelijk dat steeds de klassiek de felle lichte kleuren worden gebruikt.
Ik gebruik dus gewoon de oude layout. Veel prettiger voor je ogen.![]()
Mwah, eerder zo'n 3 á 4 uur.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom dan?quote:
Dat zou mij zeer verbazen. Ik gebruik liever wat donker getinte achtergronden. Als ik lappen text moet lezen en het is een witte pagina, dan converteer ik hem direct. Anders wordt ik gek.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Witte achtergrond met zwarte letters is veel beter voor je ogen
Bij een boek is dat anders. Indirect licht door reflectie beleef je totaal anders dan een scherm dat zelf lichtbron is.quote:Er is zegmaar een reden waarom boeken geen zwarte pagina's hebben met witte letters.
Hij zegt toch heel duidelijk dat hij voor een "sociaal vangnet" is...quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:17 schreef zakjapannertje het volgende:
Vrijdenker van het Jaar 2007 aan het woord, dat had HenriOsewoudt kunnen zijn
http://www.desmetlive.nl/program.asp?lIntEntityId=541&lIntEntityItemId=2693
Ik vind de indeling onlogisch en het lettertype raar, dat kan aan de monitors liggen waar ik achter zit maar een succes is het niet voor mij in elk geval. dan maar gewoon de vorige nieuwe.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De nieuwe layout is een beetje veel te web 2.0 ... zitten leuke dingetjes in, maar is het toch net niet. Vind hem overigens op dit moment wel de beste.
Het tergend langzaam is te verhelpen van zijn kant.
De reden weet ik niet meer, maar hoe later je eet, hoe heftiger het hongergevoel 's ochtends is. Als ik wel 'ns zondig en na 10 uur nog een toetje eet, word ik 's ochtends wakker met een enorm gat in m'n maag, bijna duizelig van de honger. Schijnt een fantastische wetenschappelijke onderbouwing voor te zijn, maar die ben ik vergeten. Iets met averechts effect, in ieder geval.quote:
Prettigste tekst/achtergrond-combo heb ik altijd lichtblauw op donkerblauw gevonden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Bij een boek is dat anders. Indirect licht door reflectie beleef je totaal anders dan een scherm dat zelf lichtbron is.![]()
Als je na 5 uur eten nog steeds honger hebt, zou ik toch eens aan een maagband gaan denken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met een knorrende maag kan ik echt niet slapen en na vijf uur eten heb ik echtwel honger.
Heb na een goed bord shoarma om 5 uur 's nachts de volgende ochtend meestal niet zoveel hongerquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:27 schreef Elseetje het volgende:
[..]
De reden weet ik niet meer, maar hoe later je eet, hoe heftiger het hongergevoel 's ochtends is. Als ik wel 'ns zondig en na 10 uur nog een toetje eet, word ik 's ochtends wakker met een enorm gat in m'n maag, bijna duizelig van de honger. Schijnt een fantastische wetenschappelijke onderbouwing voor te zijn, maar die ben ik vergeten. Iets met averechts effect, in ieder geval.
Hm, ik denk dat eea ook erg sterk persoonsgebonden is.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:28 schreef gronk het volgende:
[..]
Prettigste tekst/achtergrond-combo heb ik altijd lichtblauw op donkerblauw gevonden.
dat wil ik zeggen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb na een goed bord shoarma om 5 uur 's nachts de volgende ochtend meestal niet zoveel honger.
Yep.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat eea ook erg sterk persoonsgebonden is.
hij verkettert diegenen die dat af willen schaffen als 'marktfundamentalisten' idd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hij zegt toch heel duidelijk dat hij voor een "sociaal vangnet" is...
Volgens mij bestaat er dan ook geen product dat meer calorieën bevat dan shoarmaquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb na een goed bord shoarma om 5 uur 's nachts de volgende ochtend meestal niet zoveel honger.
Er is natuurlijk een kantelpunt, qua eten en tijdstip.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |