Heb je iets te kiezen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:40 schreef Fastmatti het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik altijd precies verkeerd kies![]()
Heb je wel 'ns moeten kiezen dan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:40 schreef Fastmatti het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik altijd precies verkeerd kies![]()
Beetje traag vandaag?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:49 schreef Elseetje het volgende:
KutRock.
Modje in spequote:Op maandag 8 oktober 2007 10:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Speciaal voor Rock.
Laat maar, ik ga wel weer lekker mezelf zijn.
Jongens plagen, kusjes vragen.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jongens plagen, kusjes vragen.
Ja dan ga je weer hard-to-get spelen zeker?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als je een echte vent was, kwam je tenminste online.
Ja, het ging jou toch om het spel?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja dan ga je weer hard-to-get spelen zeker?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:20 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, het ging jou toch om het spel?
Maar zeg dat dan gewoon, dat je bang voor me bent. Zoek ik een nieuw slachtoffer.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zei ik je toch? Dat heb je met onduidelijke foto's
Ik heb het nu gewoon druk. later op de dag waarschijnlijk meer tijd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Kut, nu moet ik een nieuwe zoeken.
Jaja, druk, maar wel in de SC hangen hè?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb het nu gewoon druk. later op de dag waarschijnlijk meer tijd.
If so, dan heeft ze wel akelig dunne bovenbenen. Hoewel dat natuurlijk lastig te beoordelen is op een foto ter grootte van een usericonquote:
Serieus, hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:35 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Die avatar van je. Maar kennelijk zie ik iets heel anders dan jullie![]()
Ja.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jaja, druk, maar wel in de SC hangen hè?
Auwquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:41 schreef Elseetje het volgende:
Ik kan overigens nu uit eigen ervaring vertellen dat het niet slim is om nonchalant met je handen in je zakken rond te lopen, wanneer die zakken schuine steekzakken zijn, en er een balustrade met fijne punten in de buurt is.
Ja.quote:
Guess again.quote:Sowieso is het natuurlijk geen gezicht![]()
Ik kan het toch niet goed doen bij je.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het is dat je nog een PI gebruikt.
Nouzeg, jij schrikt van m'n reet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:46 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet goed doen bij je.
Wat sneu zeg.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:43 schreef Elseetje het volgende:
Hoge hakken, lange broek, handen in de zakken, ondertussen flink heupwiegen (de handen in de zakken benadrukken die beweging), spontaan hoef ik m'n eigen thee niet meer te halen.
Maakt dat uit? Ze zijn toch allemaal inwisselbaar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat sneu zeg.Wat voor nerd heeft je thee gehaald?
Ik vind de combi kont <=> broek niet een heel geslaagde.quote:
Mannen bedoel je?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Ze zijn toch allemaal inwisselbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |