Ik kan weinig zeggen over proportioneel, daarvoor heb ik een vollediger beeld nodig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het ergens anders aan ligt. Maar dit is de enige foto die ik van mijn achterwerk heb, en ik kan je verzekeren dat het effect niet beter is in een andere broek. Hier ziet 'ie er tenminste nog proportioneel uit.
Geloof me dan maar op m'n woord.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik kan weinig zeggen over proportioneel, daarvoor heb ik een vollediger beeld nodig.
Er komt rood spul uit.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:39 schreef Elseetje het volgende:
<- Dit is mijn kont.
Jouw TT is beter.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
tijd voor lunch.
Ik had geen zin om 'n nieuwe te openen, maar het is mijn eer te na om het een ander te laten doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:13 schreef gronk het volgende:
Ik had toch een iets andere TT verwacht. Iets als 'kick-ass topic' ofzo
De ME schijnt er achter op geknald te zijn.quote:In de Amerikahaven in het Westelijk Havengebied zijn maandagmorgen een draagvleugelboot van Connexxion en een schip van de Koninklijke Marechaussee met elkaar in aanvaring gekomen.
Op het moment van het ongeluk waren ruim 30 mensen aan boord van de draagvleugelboot. Drie mensen raakten daarbij zwaargewond. Ze liepen rugletsel en diverse botbreuken op. Vier andere passagiers, onder wie de schipper van het Marechausseeschip, hielden lichte verwondingen aan het ongeval over.
De draagvleugelboot liep zware schade op. Op bakboord is o. a. een gat in de romp zichtbaar.
Met stukjes bami.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:23 schreef Elseetje het volgende:
Sjongejonge zeg, wat is mijn usericon belangrijk.
Moet je er niet komen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:33 schreef Reya het volgende:
Ik word psychotisch van dit topic.
Wacht maar tot je een jaar of 40 bent en niemand 't meer over je kont wil hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:23 schreef Elseetje het volgende:
Sjongejonge zeg, wat is mijn usericon belangrijk.
Als ik een jaar of 40 ben zit ik hier niet meer.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:36 schreef gronk het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een jaar of 40 bent en niemand 't meer over je kont wil hebben.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als ik een jaar of 40 ben zit ik hier niet meer.
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:55 schreef gronk het volgende:
You can checkout any time you like, but you can never leave
Ik aanbid Sjors dwangmatig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Daar is wat aan te doen.
Maar die dwangneurose, uit die zich ook op andere wijze?
Pfff breek me de bek niet open.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat burgerlijk, pauzeren van 12 tot 1.
quote:
Heb je er zelf niet eens wat over te zeggen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Pfff breek me de bek niet open.
Wij zien ook geen verschil tussen al die aziaten. Tot je er een paar kent dan zie je gewoon verschil.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:08 schreef Elseetje het volgende:
'Er is niemand in de wereld die een Nederlander niet herkent.'
Man, de meesten weten echt niet of ze nou een Duitser, een Belg of een Nederlander voor zich hebben.
Ik ga nu een kop koffie halen. Geheel zelfstandig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Heb je er zelf niet eens wat over te zeggen?
Ik ken anders geen ander volk dat 's zomers massaal met een carvan richting het Gardameer gaat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:08 schreef Elseetje het volgende:
'Er is niemand in de wereld die een Nederlander niet herkent.'
Man, de meesten weten echt niet of ze nou een Duitser, een Belg of een Nederlander voor zich hebben.En als je het oppervlakkig houdt weten ze vaak niet eens of je nou uit Europa, Amerika of Australië komt.
Omdat je weet waar ze vandaan komen. Je vogelt niet zelf uit 'die persoon doet zus of zo, dus is het een (vul maar in)'.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:17 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wij zien ook geen verschil tussen al die aziaten. Tot je er een paar kent dan zie je gewoon verschil.
Ik ken niemand die dat doet. Betekent dit dat ik geen Nederlanders ken?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ken anders geen ander volk dat 's zomers massaal met een carvan richting het Gardameer gaat.
Wie is er een grote jongen!quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ga nu een kop koffie halen. Geheel zelfstandig.
Dan bestaat er dus helemaal niet zoiets als volksidentiteit. Onzin natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Omdat je weet waar ze vandaan komen. Je vogelt niet zelf uit 'die persoon doet zus of zo, dus is het een (vul maar in)'.
Duitsers ook wel toch? Of hebben die meer tenten en campers?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:20 schreef Reya het volgende:
Ik ken anders geen ander volk dat 's zomers massaal met een carvan richting het Gardameer gaat.
Oh, dus jij herkent iemand als zijnde een inwoner van Bangladesh aan zijn of haar doen en laten? Knap!quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dan bestaat er dus helemaal niet zoiets als volksidentiteit. Onzin natuurlijk.
Hey Elseetjequote:
Maar als je niet in Italië was, had je dan meteen gemerkt (afgezien van taal), of een persoon Duits of Italiaans was?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:34 schreef ijsbrekertje het volgende:
Het viel mij een paar weken geleden in Italië op dat je vaak wel herkent of mensen Italiaan zijn of niet. Zelfs als buitenlanders er niet heel erg als toerist (met fotocamera en grote rugzak) uitzagen, kon je ze er nog uitpikken. En als je er dan langsliep, dan hoorde je ze inderdaad Duits spreken met elkaar.
Op de een of andere manier hebben Duitsers en Italianen toch een andere lichaamshouding, andere gebaartjes/maniertjes of kapsels en kleding. Ik vond het uit elkaar houden eigenlijk makkelijker dan gedacht.
Wees niet bang, in je eentje lul je al voor drie.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja! Brengt de verhoudingen weer wat meer in balans.
Daarom, met ijsbrekertje erbij zijn er dan toch 4 vrouwen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wees niet bang, in je eentje lul je al voor drie.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:43 schreef Monidique het volgende:
Sri Lankanen, die herken je.
Zeker niet altijd of meteen. Maar in Delft lopen aardig wat Italiaanse studenten rond en als je die in de supermarkt tegenkomt, herken ik ze vaak wel als Italiaan. In de rij bij de kassa wordt dat vermoeden dan meestal bevestigd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:36 schreef Elseetje het volgende:
Maar als je niet in Italië was, had je dan meteen gemerkt (afgezien van taal), of een persoon Duits of Italiaans was?
Wanneer je tegen ze aan schuurt?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Zeker niet altijd of meteen. Maar in Delft lopen aardig wat Italiaanse studenten rond en als je die in de supermarkt tegenkomt, herken ik ze vaak wel als Italiaan. In de rij bij de kassa wordt dat vermoeden dan meestal bevestigd.
Dat is ook een idee!quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:50 schreef gronk het volgende:
Misschien had je 'm trouwens in NWS moeten posten...
Waar herken je ze aan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Zeker niet altijd of meteen. Maar in Delft lopen aardig wat Italiaanse studenten rond en als je die in de supermarkt tegenkomt, herken ik ze vaak wel als Italiaan. In de rij bij de kassa wordt dat vermoeden dan meestal bevestigd.
Plaats 'm maar overquote:
Wat ben jij onfatsoenlijk de laatste tijd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wanneer je tegen ze aan schuurt?
Nee, als ze niet begrijpen dat ze zonder bonuskaart geen korting krijgen wanneer de cassiere ze dat in matig Engels uitlegt. Vooral aan het accent in hun Engels dusquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wanneer je tegen ze aan schuurt?
Ok, taal dus.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:00 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Nee, als ze niet begrijpen dat ze zonder bonuskaart geen korting krijgen wanneer de cassiere ze dat in matig Engels uitlegt. Vooral aan het accent in hun Engels dus
direct vooral.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat ben jij onfatsoenlijk de laatste tijd.
Of herken je ze aan de (te) grote zonnebril en vettig haar?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:00 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Nee, als ze niet begrijpen dat ze zonder bonuskaart geen korting krijgen wanneer de cassiere ze dat in matig Engels uitlegt. Vooral aan het accent in hun Engels dus
Impliceren dat ijsbrekertje tegen Italianen opschuurt vind ik nou niet bepaald direct, wel onfatsoenlijk.quote:
In eerste instantie herken je ze aan hun uiterlijk - meestal hebben ze donker haar en zijn ze bruiner getint. Verder spreken ze meer met hun handen, maar dat soort dingen neem je nooit zo heel bewust waar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:55 schreef Elseetje het volgende:
Waar herken je ze aan?
Op basis van taal weet je het zeker. (Nou ja, zo zeker als je kunt zijn zonder om hun paspoort te gaan vragen ofzo).quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:00 schreef Elseetje het volgende:
Ok, taal dus.
Ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:10 schreef Elseetje het volgende:
Impliceren dat ijsbrekertje tegen Italianen opschuurt vind ik nou niet bepaald direct, wel onfatsoenlijk.
Verander ik 3 keer per dan m'n avatar en doe ik daar moeilijk over?quote:
Gespen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:18 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
In eerste instantie herken je ze aan hun uiterlijk - meestal hebben ze donker haar en zijn ze bruiner getint. Verder spreken ze meer met hun handen, maar dat soort dingen neem je nooit zo heel bewust waar.
En je herkent ze vooral ook aan hun rugzakHeel veel Italiaanse studenten hebben een bepaald type rugzak, waarnaar ik nu al 10 minuten tevergeefs op internet heb lopen zoeken. Het is een soort rugzak met een flapklep aan de bovenkant afgesloten door twee "buckles" (of hoe heten die dingen) in een kleurcombinatie van overwegend paars, groen en geel.
Per... kwartier? Was het trouwens niet 4 keer?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verander ik 3 keer per dan m'n avatar en doe ik daar moeilijk over?
Owkeeeehh,quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Impliceren dat ijsbrekertje tegen Italianen opschuurt vind ik nou niet bepaald direct, wel onfatsoenlijk.
Is toch gezellig? Allemaal bij de moederkloek.quote:
Tsk. Dat is sigme, niet ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Is toch gezellig? Allemaal bij de moederkloek.
Je bent nog in opleiding.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je bent nog in opleiding.![]()
Ik ben online hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:41 schreef Elseetje het volgende:
Maargoed, als jij er lol mee hebt joh...
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, er staat een blauw plusje naast je naam.
Nee. Ik vond het opmerkelijk dat je Europeanen uit verschillende landen op basis van uiterlijk nog best goed uit elkaar kunt houden. Beter dan ik verwacht had eigenlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:25 schreef Elseetje het volgende:
Gespen?
Maar zou jij de Italiaanse student dan het voorbeeld van 'de Italiaanse identiteit' willen noemen?
Excuses aanvaardquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Owkeeeehh,
Mijn excuses IJsbrekertje.
Zeg, jij bent degene die overbodige informatie geeft.quote:
bronquote:When god sanctions killing: effect of scriptural violence on aggression.
Bushman BJ, Ridge RD, Das E, Key CW, Busath GL.
Institute for Social Research, University of Michigan, 426 Thompson St., Ann Arbor, MI 48106, USA. bbushman@umich.edu
Violent people often claim that God sanctions their actions. In two studies, participants read a violent passage said to come from either the Bible or an ancient scroll. For half the participants, the passage said that God sanctioned the violence. Next, participants competed with an ostensible partner on a task in which the winner could blast the loser with loud noise through headphones (the aggression measure). Study 1 involved Brigham Young University students; 99% believed in God and in the Bible. Study 2 involved Vrije Universiteit-Amsterdam students; 50% believed in God, and 27% believed in the Bible. In Study 1, aggression increased when the passage was from the Bible or mentioned God. In Study 2, aggression increased when the passage mentioned God, especially among participants who believed in God and in the Bible. These results suggest that scriptural violence sanctioned by God can increase aggression, especially in believers.
Volgens mij zijn een hele hoop van die waarden en normen regionaal bepaald, en niet aan landsgrenzen gebonden. Daarom vind ik het zo dom om het over een Nederlandse identiteit te hebben. En daarom vond ik Maxima haar uitspraak helemaal zo stom nog niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:50 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Nee. Ik vond het opmerkelijk dat je Europeanen uit verschillende landen op basis van uiterlijk nog best goed uit elkaar kunt houden. Beter dan ik verwacht had eigenlijk.
Ik vind het gezeur over Maxima's uitspraken onbegrijpelijk. Volgens mij was het enige dat ze wilde duidelijk maken dat nationaliteit niet één heel nauw gedefinieerd iets is, maar meer een soort bandbreedte. Als je naar alle Nederlanders kijkt, dan zijn er een aantal waarden en normen, gewoontes en andere kenmerken die bovenmatig veel voorkomen in vergelijking met andere landen.
Niet alle Nederlanders hebben al die kenmerken en niet iedereen die die kenmerken heeft is Nederlander. Maar als er geen één-op-één verband is te leggen, wil dat nog niet zeggen dat er geen verband is.
Duh.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Tenzij je msn bedoelt, dan zal ik kijken of je miraculeus toch opeens opduikt uit het lijstje offline...
Hoe bedoel je dat regionaal bepaald precies? Bedoel je daarmee dat we in (Noordwest)-Europa veel overeenkomstige kenmerken hebben?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:55 schreef Elseetje het volgende:
Volgens mij zijn een hele hoop van die waarden en normen regionaal bepaald, en niet aan landsgrenzen gebonden. Daarom vind ik het zo dom om het over een Nederlandse identiteit te hebben. En daarom vond ik Maxima haar uitspraak helemaal zo stom nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |