De demo is uit. Alles gaat verder in deze reeks, dus ook nog belevenissen over 2007.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:06 schreef Armageddon het volgende:
Is 2008 al uit?
Hij is geil hèquote:
Dat is zo afgesproken in het vorige topic. Omdat veel mensen de demo al spelen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:54 schreef El-Salvador het volgende:
Waarom FM 2008 als TT gebruiken als FM 2007 nog door de meeste users wordt gespeeld?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:07 schreef Enchanter het volgende:
Mailtje van Bol.com gehad , met de melding dat íe ¤ 5.00 goedkoper is geworden.
Kan niet wachten![]()
Halemeel niet!quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:09 schreef donroyco het volgende:
Die banner is wel foeillelijk verkracht nu zeg Catjuh
Lijkt me een goed planquote:Morgen maar eens mijn fantasie op los laten... voor een banner vanFM2008
Oke, doen we ook nog de inhoud van de OP aanpassen, of doen we dat als FM2008 uit isquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind 'm goed hoor!
Kan 'm alleen niet meer in de OP voegen. Moet je even tegen een modje aanschoppen.
Het is jouw OP... Je kan 'm nu al aanpassen, maar dan moet je dat over een kleine maand weer doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oke, doen we ook nog de inhoud van de OP aanpassen, of doen we dat als FM2008 uit is(lijkt mij het beste
)
Dan maak ik wel een beterequote:Op maandag 8 oktober 2007 23:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is jouw OP... Je kan 'm nu al aanpassen, maar dan moet je dat over een kleine maand weer doen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:12 schreef donroyco het volgende:
Ik had jullie een belofte gedaan... nou, hier is mijn antwoord:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link: http://i20.tinypic.com/9v86jr.jpg
[ afbeelding ]
Link: http://i23.tinypic.com/2h5tqpl.jpg
Comments?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:58 schreef jpg97 het volgende:
Ik werd in FM2007 gevraagd als bondscoach van het NL elftal.. maar heb het afgeslagen. Is toch niet te doen als je het met nep spelers moet doen.
Ja maar dan moet je toch dat "fake" bestandje verwijderen oid?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Je kan gewoon de echte spelers tot je beschikking hebben hoor.
Dat is correct en tevens juist!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:24 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je toch dat "fake" bestandje verwijderen oid?
En dat kan toch alleen als je een nieuw spel aanmaakt dan?
Je kan ook alle 1en in 0en veranderen en andersom, dan komt het langzaam ook goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:24 schreef jpg97 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan ook alle 1en in 0en veranderen en andersom, dan komt het langzaam ook goed.
foutjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:12 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb nu wel een mooi team bij elkaar:
GK - Gomes
DL - Carlos Salcido
DC - Luizão
DC - Alex
DR - Zuiverloon
DM - Flamini
AML - Aissati
AMC - Freddy Adu
AMR - Affelay
FC - Farfán
FC - Nicolas Millán
====================================
Wissels:
GK - Ojo, Moens
Verdedigers - Bouma, Lee Young Pyo, Demy de Zeeuw
Middenvelders - Simons, John Obi Mikel, Culina,
Aanvallers - Afonso Alves, Graziano Pellé, Danny Koevermans, Andwele Slory
Ik kan alleen Kenneth Peréz niet vinden in het spel
ennieweej, ik ben al 2x kampioen geworden van Nederland én de Beker en de JCS
Nu wil ik wel eens de CL winnen
2007 zeker?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:12 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb nu wel een mooi team bij elkaar:
GK - Gomes
DL - Carlos Salcido
DC - Luizão
DC - Alex
DR - Zuiverloon
DM - Flamini
AML - Aissati
AMC - Freddy Adu
AMR - Affelay
FC - Farfán
FC - Nicolas Millán
====================================
Wissels:
GK - Ojo, Moens
Verdedigers - Bouma, Lee Young Pyo, Demy de Zeeuw
Middenvelders - Simons, John Obi Mikel, Culina,
Aanvallers - Afonso Alves, Graziano Pellé, Danny Koevermans, Andwele Slory
Ik kan alleen Kenneth Peréz niet vinden in het spel
ennieweej, ik ben al 2x kampioen geworden van Nederland én de Beker en de JCS
Nu wil ik wel eens de CL winnen
Doe je altijd zo als mensen je helpen?quote:
Nee, hoeft niet. Werd in FM2007 eens gevraagd bij Oranje, met de fake spelers, maar ik dacht; laat ik het maar proberen, anders neem ik gewoon ontslag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:24 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:45 schreef AminBen het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet. Werd in FM2007 eens gevraagd bij Oranje, met de fake spelers, maar ik dacht; laat ik het maar proberen, anders neem ik gewoon ontslag.
Wat volgde was een van mijn mooiste FM carrieres met de winst van het WK2010, winnende in de finale tegen Argentinie van een 33-jarige Ruud van Nistelrooy.![]()
haha.. ik verwijder em pas zodra ik FM2008 binnen heb.. en de herinneringen? Die leg ik vast in een screenshotjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:58 schreef andre347 het volgende:
Ik heb zonet FM2007 verwijderd van mijn PC, wat een herinneringen gaan er dan verlorenMaar niet getreurd .. op naar 2008
Mooi, weet ik veel wat ermee bedoeld wordtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooi, de volgende keer bieden we je nog eens een keer hulp aan.![]()
![]()
Als je het niet weet is het helemaal stom om zo te reageren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Mooi, weet ik veel wat ermee bedoeld wordt
Dacht dat het weer zo'n stomme Tweakers garp was![]()
![]()
Ik bén nu eenmaal "stom"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je het niet weet is het helemaal stom om zo te reageren.
Maar goed, ieder zijn ding.
mja maar je beweert dat je altijd heel goed nadenkt voordat je iets stoms zegt.. en dat kan ik er niet echt uit opmakenquote:
Of de avonden juist lang..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef Everett het volgende:
Ik heb mijn VVV, FRS en ander soortige tegoedbonnen van het hele jaar opgespaard. Straks eerst FM2008 aanschaffen en daarna PES2008. De nachten zullen kort worden de komende tijd.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:23 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja maar je beweert dat je altijd heel goed nadenkt voordat je iets stoms zegt.. en dat kan ik er niet echt uit opmaken![]()
19 oktober, noteer even in je agenda..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:37 schreef VinnieJones het volgende:
wanneer komt dat 2008 nou uit ?
Een Tweakers garp. Juist.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Mooi, weet ik veel wat ermee bedoeld wordt
Dacht dat het weer zo'n stomme Tweakers garp was![]()
![]()
Jaquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:00 schreef andre347 het volgende:
[..]
Nou, dan helpen we de volgende keer niet hoor![]()
![]()
mja maar ik kan niet zeggen dat er goed over nagedacht isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik zeg toch stomme dingen?
En nu over op FM08quote:
ik ga net als in de demo een game met alle scandinavische competities beginnen.. wederom met Denemarken als nr.1 competitie.. en dan weer halverwege het seizoen met IFK Göteborg beginnen..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:36 schreef andre347 het volgende:
[..]
En nu over op FM08
Ik denk dat ik met Hoffenheim ga beginnen in de Bundesliga 2. in Duitsland. De club is in een paar jaar gepromoveerd en heeft onlangs de nieuwe 'Ronaldinho' gekocht, die speelt nu samen met Ogbuke in de spitsHeerlijke voorhoede heb je dan
Carlos Eduardo...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:36 schreef andre347 het volgende:
[..]
En nu over op FM08
Ik denk dat ik met Hoffenheim ga beginnen in de Bundesliga 2. in Duitsland. De club is in een paar jaar gepromoveerd en heeft onlangs de nieuwe 'Ronaldinho' gekocht, die speelt nu samen met Ogbuke in de spitsHeerlijke voorhoede heb je dan
en Urzaizquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Carlos Eduardo...En dan Aaritalo kopen
En Doudin
![]()
Of..of.. of.. Lindenberghquote:
Ik met Scunthorpe United, mijn ouwe liefjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:03 schreef Enchanter het volgende:
Ik ga wel weer met een kutclub beginnen , spelen met de 'grote' clubs vind ik geen uitdaging.
Misschien ga ik wel weer met Forest Green Rovers beginnen
Helaas zonder Billyquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Of..of.. of.. Lindenbergh
[..]
Ik met Scunthorpe United, mijn ouwe liefje![]()
Ja...quote:
haha hij is echt geweldig...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Football Manager 2008 trailer: Ben jij geschikt als coach?
Hij is inderdaad erg goedquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik weet het niet, misschien wel. Hij wordt toch zo weer ontslagenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:57 schreef AirRaid het volgende:
zou henk al bij chelsea zitten in het spel
Misschien met de patchquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:27 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien wel. Hij wordt toch zo weer ontslagen![]()
Haha, gelukkig speelt 'ie gewoon rechtsbackquote:
Ik weet zo niet of er nog een challenge loopt maar 08 komt vrijdag uitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:44 schreef Kootjuh het volgende:
Zijn er nog actieve challenges voor 2007 , aangezien 2008 nog wel een maandje duurt ofzo voor het uitkomt.
Laatst ook meegedaan met jullie challenge maar vind FM 2007 in sommige opzichten wel wat nep zo was ik begonnen in nederland als trainer en ben toen naar griekeland gegaan , en heb wat teams laten promoveren (kerkya en Ofi Kreta) en opeens werd ik gevraagd als manager voor het grote NL elftal??
Ben na 5 jaar met veel plezier weg gegaan bij OFI maar zit nu al een half jaar zonder baan(wel nog het nederlands elftal) en heb gesolliciteerd bij AZ ,Watford ,Stevenage Borough,Cambuur etc maar zelfs de zieligste clubjes met de kleinste begrotingen hebben geen interesse misschien is het beter om niet te solliciteren en hopen dat je gevraagd word??
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:04 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik weet zo niet of er nog een challenge loopt maar 08 komt vrijdag uit
Om de paar uur kijk ik ff, maar nog geen resultaat tot nu toe.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:35 schreef VinnieJones het volgende:
jah, is ie niet ergens te downloaden om even al te testen![]()
Nope is nog niksquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Om de paar uur kijk ik ff, maar nog geen resultaat tot nu toe.
Ik zal de tactic wel even testen wanneer de full game uit isquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:06 schreef PPWB84 het volgende:
Ik heb een goeie tactic gemaakt voor mn man utd team in de fm 08 demo, je kan m hier downloaden:
http://files.filefront.com/PB1tac/;8802553;/fileinfo.html
Heb er erg consistente resultaten mee op het moment. Nu 6e winst op rij, Chelsea, Arsenal makkelijk verslagen.
Zorg ervoor dat je ietwat creatieve spelers op de flanken hebt, en dat je de verdedigende middenvelder links-centraal zet end e aanvallende rechts-centraal. De aanvallers zijn opgedeeld in een bal vasthoudende speler met midner creatieve ruimte (linksvoor) en een puur creatieve goalscorer met veel ruimte tot creativiteit (rechtsvoor).
Oh ja, de centrale verdedigers gaan mee bij corners en vrije trappen. Dus bij voorkeur kunnen ze een beetje koppen.
Staat nog niks op Usenet.quote:
Wat is daar het voordeel van, de game ligt toch gewoon in de winkel vrijdag? Als ik het nu bestel bij meneer Bol krijg ik het misschien pas volgende week, en inclusief de verzendkosten ben je toch 50 euro kwijt lijkt me.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:32 schreef magnifor het volgende:
Beter gaat meneer bol mijn exemplaar even snel sturen.
Bij Boll is het spel op 18 okt beschikbaar. Dus als het een beetje meezit is wordt het spel op 17 okt verstuurd en heb ik hem op de 18e.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:40 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Wat is daar het voordeel van, de game ligt toch gewoon in de winkel vrijdag? Als ik het nu bestel bij meneer Bol krijg ik het misschien pas volgende week, en inclusief de verzendkosten ben je toch 50 euro kwijt lijkt me.
Kon je er niet meer voor krijgen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:22 schreef Winski05 het volgende:
Topscorer Felipe(21 goals), die pas één jaar voor SC Cambuur speelde, vertrok voor 14.5 miljoen euro naar Real Madrid. Supertalent Astrid Mustafa, een 18 jarige spits uit Albanië, verkaste naar Ajax voor 7.5 miljoen euro en middenvelder Leobardo Flores ging voor 7 miljoen euro naar AC Milan. Dat zijn nog de grote transfers, verder vertrokken er nog een aantal spelers voor iets kleinere bedragen.
Een kikker?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:59 schreef Niguez het volgende:
Iemand postte dit op vandaag voetbalzone
[ afbeelding ]
Vreemd, de release is pas vrijdag. En hij staat ook nog niet op internetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik las op een forum dat in een winkel bij iemand in de buurt ze ook al te koop waren..
Naam? Hier in A'dam Noord heeft FRS de game meestal een paar dagen voor de release datum. Morgen even langsgaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik las op een forum dat in een winkel bij iemand in de buurt ze ook al te koop waren..
Play.com heeft ‘m ook al sinds gisteren ‘’on stock’’quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:35 schreef andre347 het volgende:
[..]
Vreemd, de release is pas vrijdag. En hij staat ook nog niet op internet![]()
Ja die kikker had ik al gezien, maar dan is het vreemd dat hij al verkocht is maar nog niet illegaal te verkrijgen isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Play.com heeft ‘m ook al sinds gisteren ‘’on stock’’
En dat kikker plaatje is iemand die de game in zijn handen heeft met op de achtergrond MSN waarin iemand ‘m niet gelooft.
Net gebeld, in A'dam Noord verkopen ze em nog nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Geruchten gaan er dat E-plaza hem al verkoopt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:46 schreef TiMPiN het volgende:
haha ik meteen ftd checken, en ja hoor aangekondigd...spontaan grijns op me smoel, ook al sucked het meestal zonder patch:(
Inderdaad, zonder patch spelen suckedquote:woohooo:D
Wat is ftd?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:46 schreef TiMPiN het volgende:
haha ik meteen ftd checken, en ja hoor aangekondigd...spontaan grijns op me smoel, ook al sucked het meestal zonder patch:(
Nieuwsgroepenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:56 schreef Adothehague het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ftd is?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:21 schreef Schimpie het volgende:
Hij staat nu nog op aangekondigd (op ftd) dus dat duurt nog wel een half dagje ofzo.
Lijkt me iets minder dan 12 uur. Vraag is alleen of 'ie gaat werken.quote:Als de image klaar is, gooi ik hem erop, dan kunnen jullie ook kijken hoe jullie hem werkend krijgen!
EDIT: Image is gemaakt, ik brand hem op een cdtje en dan installeer ik hem en dan kijk ik of hij het doet!
Nou, en anders wachten we toch gewoon. Morgen staat hij er vast en zeker wel opquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me iets minder dan 12 uur. Vraag is alleen of 'ie gaat werken.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:47 schreef PPWB84 het volgende:
Komt ie op de bekende torrent sites morgen dan ook
Dat wordt dus wachten op de dinges.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Over 1 uur en 45 minuten staat de versie er op, die nog niet werkt.
Daar zijn al mensen voor aan het werk, meestal werken release-groepen vrij snel. Enige nadeel is dat Football Manager in Amerika niet zo populair is, want daar zitten de meeste grote releasegroepen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Er is ook nog geen crack voor lijkt me?
1) Er is geen linkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:45 schreef PPWB84 het volgende:
De ene heeft m al gedownload, de ander gaat om half 12 naar de winkel om m te halen...ik volg het niet meer hier.![]()
Overmorgen maar eens proberen dan, moet me nu nog op mijn tergend saaie studie concentreren.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:40 schreef -Mo- het volgende:
Hij werkt al hoor.
Het nieuwe of oude stadion?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:18 schreef -Mo- het volgende:
[ afbeelding ]
Heb die 'open-dag' wedstrijd niet eens gewonnen, maar toch zijn ze tevreden.
De helft nog wel, nou ga maar even kijken danquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:32 schreef Delichris het volgende:
Ik geloof dat de helft van de Nederlandse winkels hem al in de schappen heeft liggen, terwijl hij vrijdag officieel pas uit zou komen. En aangezien ik hem graag wil kopen en niet downloaden ga ik vanmiddag ook maar eens langs de Bart Smit, Free Record Shop en/of de Dixons. Ik ben zeer benieuwd.
Voor de gedownloade versie wel, ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:37 schreef andre347 het volgende:
Moet je elke keer voor dat je wilt gaan spelen de Yasu tool aanzetten?
-quote:Op woensdag 17 oktober 2007 05:22 schreef Jnk18 het volgende:
op isohunt staat
PC
Football.Manager.2008-RizL4 581.89 MB die moet werken met mounten + YASU
Okequote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:40 schreef Dieseland_ het volgende:
[..]
Voor de gedownloade versie wel, ja.
Binnenkort zal er wel een no-cd crack verschijnen![]()
Vind ik ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:55 schreef andre347 het volgende:
Nu hebben we wel weer genoeg over illegale praktijken gepraat
Over naar Football Manager 2008.
hehe dat heb ik juist niet.. bij mij word er alleen in corners en schoten in de hok gescoort... maarja ik denk dat ik het nog even links laat liggen met alle bugs die erin zittenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:57 schreef Dieseland_ het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Eerst indruk = matig.
Weinig tot geen veranderingen, Dembélé die je kan huren, onbegrijpelijk, 1 van de betere AZ spelers.
Tijdens een wedstrijd dribbelen spelers veels te lang en spelen ze absoluut niet snel in.
Iedere goal gaat er bijna door het midden in![]()
Nee. Of ja, misschien wel. Het bod op Felipe, 14.5 miljoen, werd door mijn voorzitter geaccepteerd. Het bod op Mustafa, 7.5 miljoen, vond ik een uitstekend bedrag voor een speler die nog maar een paar invalbeurten had gehad. En 7 miljoen voor Flores was ook goed, aangezien hij 2e of misschien wel 3e keus zou worden op het middenveld.quote:
Nieuwe stadion. 10.000 man.quote:
Over 15minuten jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:43 schreef PPWB84 het volgende:
Ok, we kunnen dus naar de winkel vandaag begrijp ik.
Een lekkere speler die je voor 50k kan binnenhalen, helaas hebben clubs als Feyenoord etc.. ook belangstelling.. ik ben maar namelijk MVV.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:29 schreef andre347 het volgende:
Kijk eens bij TPS, ploeg in Finland. Wat een talenten
Als je daarover gaat klagen heb je er echt geen verstand vanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:54 schreef andre347 het volgende:
Henkie is nog steeds trainer bij Ajax
Ik snap ook heus wel dat ze dat nog niet in het spel konden verwerken, maar ik moest net de JC Schaal spelen en toen viel me dat opquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je daarover gaat klagen heb je er echt geen verstand van
foeiquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:20 schreef AirRaid het volgende:
ja hij is binnen, lang leve het internet zullen we maar zeggen
Is ook best moeilijk hoor... Om die research te doen voor 100 landen. Bovendien stelt Nederland niks voor, dus heeft het ook geen prioriteit.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:50 schreef AirRaid het volgende:
de research bij de kleine clubs blijft toch echt klote bij FM
ik ben nu met Fortuna Sittard bezig en er zitten gewoon spelers bij die al 2 a3 seizoenen (en sommige zelfs langer) vertrokken zijn
Waarom ga jezelf niet kijken maat?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:08 schreef PPWB84 het volgende:
Verkopen de winkels m nou al
maar dan wel elk derderangs talent van ajax, psv en feyenoord erin stoppenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is ook best moeilijk hoor... Om die research te doen voor 100 landen. Bovendien stelt Nederland niks voor, dus heeft het ook geen prioriteit.
Die zit er normaal altijd bij.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:13 schreef s0k het volgende:
Is er al een realtime editor te verkrijgen?zit me nu al dood te ergeren aan de fouten. Heitinga die niks op het middenveld kan kennelijk. Gabri kan ook niet centraal spelen. En dat is dan alleen wat me snel bij ajax opviel
Ja, want buiten Nederland gaat bijna niemand met Fortuna Sittard aan de slag.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:17 schreef AirRaid het volgende:
[..]
maar dan wel elk derderangs talent van ajax, psv en feyenoord erin stoppen![]()
Kopen in de winkelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:25 schreef Dhill0n het volgende:
Hoe komen jullie nou aan het spel? IK WIL EM OOK
Dat is de database editor, die me nu een hoop errors geeft. Wat ik zoek is dat ik tijdens het spelen het kan veranderen. Voor de db zelf wacht ik wel tot een updatequote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:42 schreef PPWB84 het volgende:
Tsja, dat krijg je als je met Zwolle speelt.
Ignaccio of Pablo?quote:
Gisteren (in FM07) ging de WK Finale van 2010 vreemd genoeg tussen de VS en Spanje. Leek lang niks aan de hand voor Spanje, maar in de 89e minuut kopte Tim Howard (GK) de 1-1 binnen. De VS wonnen uiteindelijk in verlenging.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:37 schreef andre347 het volgende:
Stekelenburg heeft in mijn game al een doelpunt op zijn naam geschreven. Een schot uit eigen strafschopgebied
Ik liet dit aan een vriend van me zien en die ging helemaal uit zijn dak, hahaha!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
inderdaad wel een stoer filmpje jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:39 schreef lushfemke het volgende:
[..]
Ik liet dit aan een vriend van me zien en die ging helemaal uit zijn dak, hahaha!
lol mijn verdedigers pakken de tegenstander nieteens aan... staan gewoon beetje te dekken zonder dat ze iets doen.. heel raar is datquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:46 schreef andre347 het volgende:
Heeft iemand al een goeie tactic, ik win wel maar ben niet vaak de bovenliggende partij
Bekende bug, tis wachten op de 1e patch.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
lol mijn verdedigers pakken de tegenstander nieteens aan... staan gewoon beetje te dekken zonder dat ze iets doen.. heel raar is dat![]()
ook lijken de spelers veel meer met de bal te rennen dan in fm07...![]()
Omdat ze graag zo realistisch mogelijk zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:09 schreef Schimpie het volgende:
Waarom heeft Koevermans een balaanname van fucking 3?!
Dat die snel mag komen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bekende bug, tis wachten op de 1e patch.
Weet het, CM/FM staat bekend om zijn bugs.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:36 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo dat het wachten is op de eerste patches
Hij wilt niet komenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:52 schreef Schimpie het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt genoeg. Wat een lekkere speler.![]()
Edit: Hij nekt nu eigenhandig Ajax voor de Johan Fruit-schaal met 2 doelpunten (3-0 uitslag).![]()
Heb je een scout bij je staff zitten?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben ik nou gek of is de scouting pagina verdwenen?
En ik durf te wedden dat ik hem vanmiddag nog zag.
Ik zie, als ik eerlijk moet zijn, niet wat er belachelijk aan is. Al weet ik niet wat de P.a's van de Franse keepers zijn...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een belachelijke Potential Abilities:
Cesc Fabregas 195![]()
David Silva 191
Valon Behrami 188(!) WTF?![]()
Rafael van der Vaart 185
Sergio Aguero 182 (Hij is toch wel zeker beter dan dat)
Diego 180 (Dat vergeleken met Behrami is ongeloofwaardig)
Moussa Dembele 160
Piet Velthuizen -7
Tim Krul -8
Michel Vorm 150
(Als je dit tegenover alle onbekende Franse keepertjes zet, maakt FM08 zichzelf wel totaal belachelijk)
Hoe weet je dit allemaal?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Cesc Fabregas 195![]()
David Silva 191
Rafael van der Vaart 185
Moussa Dembele 160
Piet Velthuizen -7
Tim Krul -8
Michel Vorm 150
(Als je dit tegenover alle onbekende Franse keepertjes zet, maakt FM08 zichzelf wel totaal belachelijk)
Misschien komt er nog een hotfix.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:35 schreef Crack_david het volgende:
de vervelendste bug is toch wel dat niemand een man die op zich af komt aan pakt.. het lijkt wel alsof er een cirkel om de man met bal zit waardoor niemand hem aan kan vallen
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:19 schreef sjimz het volgende:
Leuk dat gezeik over die downloads, maar ga dat maar in een ander topic vertellen.
Wat moet ik denken bij -7 of -8? Zoveel onder de nul?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Cesc Fabregas 195![]()
David Silva 191
Rafael van der Vaart 185
Moussa Dembele 160
Piet Velthuizen -7
Tim Krul -8
Michel Vorm 150
Dat ze een random PA hebben dat per spel verschilt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:40 schreef druide het volgende:
[..]
Wat moet ik denken bij -7 of -8? Zoveel onder de nul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |