De demo is uit. Alles gaat verder in deze reeks, dus ook nog belevenissen over 2007.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:06 schreef Armageddon het volgende:
Is 2008 al uit?
Hij is geil hèquote:
Dat is zo afgesproken in het vorige topic. Omdat veel mensen de demo al spelen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:54 schreef El-Salvador het volgende:
Waarom FM 2008 als TT gebruiken als FM 2007 nog door de meeste users wordt gespeeld?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:07 schreef Enchanter het volgende:
Mailtje van Bol.com gehad , met de melding dat íe ¤ 5.00 goedkoper is geworden.
Kan niet wachten![]()
Halemeel niet!quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:09 schreef donroyco het volgende:
Die banner is wel foeillelijk verkracht nu zeg Catjuh
Lijkt me een goed planquote:Morgen maar eens mijn fantasie op los laten... voor een banner vanFM2008
Oke, doen we ook nog de inhoud van de OP aanpassen, of doen we dat als FM2008 uit isquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind 'm goed hoor!
Kan 'm alleen niet meer in de OP voegen. Moet je even tegen een modje aanschoppen.
Het is jouw OP... Je kan 'm nu al aanpassen, maar dan moet je dat over een kleine maand weer doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oke, doen we ook nog de inhoud van de OP aanpassen, of doen we dat als FM2008 uit is(lijkt mij het beste
)
Dan maak ik wel een beterequote:Op maandag 8 oktober 2007 23:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is jouw OP... Je kan 'm nu al aanpassen, maar dan moet je dat over een kleine maand weer doen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:12 schreef donroyco het volgende:
Ik had jullie een belofte gedaan... nou, hier is mijn antwoord:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link: http://i20.tinypic.com/9v86jr.jpg
[ afbeelding ]
Link: http://i23.tinypic.com/2h5tqpl.jpg
Comments?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:58 schreef jpg97 het volgende:
Ik werd in FM2007 gevraagd als bondscoach van het NL elftal.. maar heb het afgeslagen. Is toch niet te doen als je het met nep spelers moet doen.
Ja maar dan moet je toch dat "fake" bestandje verwijderen oid?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
Je kan gewoon de echte spelers tot je beschikking hebben hoor.
Dat is correct en tevens juist!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:24 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je toch dat "fake" bestandje verwijderen oid?
En dat kan toch alleen als je een nieuw spel aanmaakt dan?
Je kan ook alle 1en in 0en veranderen en andersom, dan komt het langzaam ook goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:24 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je toch dat "fake" bestandje verwijderen oid?
En dat kan toch alleen als je een nieuw spel aanmaakt dan?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan ook alle 1en in 0en veranderen en andersom, dan komt het langzaam ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |