abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52459756

Maker: SI Games

Waar is dit topic voor bedoeld?
Welkom bij het meest geliefde voetbalmanagerspel!
Nieuwe talenten gevonden? Goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten ..

Challenge

Helaas doen er tot op heden maar weinig mensen mee met de challenge.. Succes

De Challenge is hier te downloaden.
Zet de savegame in C:| Documents and Settings|(jouw gebruikersnaam)|\Mijn documenten|Sports Interactive|Football Manager 2007|games

Enkele handige sites
  • FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

Laatste patches/updates
  • SI Games downloads

Hulpprogramma's
  • Hamachi networkserver.exe
    Online spelen, uitleg is hier te vinden...
  • FM Genie Scout 2007.zip
  • FM Speeder.rar
    FM Speeder versnelt het spel, inclusief de laadtijden. Je bepaalt de snelheid met een balk: Hoe verder naar rechts, hoe sneller het spel zal gaan.
  • Nederlandse taal in FM
    Zet 'm in: C|Program Files|Sports Interactive|FootballManager 2007|data|languages en daarna selecteren bij instellingen

Systeemeisen
    Minimum: Windows 98/ME/2000/XP, 1GHz processor, 128MB RAM
    Aanbevolen: Windows XP, AMD of Intel Dual 2GHz, 1GB RAM, 650MB vrije ruimte

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres van het profiel van donroyco.
  • Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_52459786
    Nog een paar maanden voordat FM 2008 uitkomt
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_52460056
    pi_52460400
    was ik net bezig met Arsenal , gaat mijn pc kapot.Herinstall van Windows XP. alles savegames weg dus. Weet iemand nog een leuke club waar je aardig wat transfergeld krijgt om een leuk team op te bouwen?
    pi_52460571
    quote:
    Op vrijdag 17 augustus 2007 20:27 schreef kikidiablo het volgende:
    was ik net bezig met Arsenal , gaat mijn pc kapot.Herinstall van Windows XP. alles savegames weg dus. Weet iemand nog een leuke club waar je aardig wat transfergeld krijgt om een leuk team op te bouwen?
    Juventus is een leuke 'klus'! Je hebt na jaar 1 niet veel te besteden vanwege de enorm hoge salarissen en beperkte inkomen maar wel een leuke uitdaging om ze weer naar de top te brengen!
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_52460680
    quote:
    Op vrijdag 17 augustus 2007 20:34 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Juventus is een leuke 'klus'! Je hebt na jaar 1 niet veel te besteden vanwege de enorm hoge salarissen en beperkte inkomen maar wel een leuke uitdaging om ze weer naar de top te brengen!
    Nouja ,ik heb niet zoveel met italiaanse clubs , maar ik zal wel us kijken of het mij bevalt. Ik denk dat ik maar eens met een club begin uit Duitsland. ZIjn er nog leuke clubs daar?
    pi_52460723
    quote:
    Op vrijdag 17 augustus 2007 20:02 schreef El-Salvador het volgende:

• Nederlandse taal in FM
    Zet 'm in: C|Program Files|Sports Interactive|FootballManager 2007|data|languages en daarna selecteren bij instellingen
  • kan iemand hier nog bij? Als ik dit probeer krijg ik alleen te zien dat het bestand niet meer te vinden is.
    stupidity has become as common as common sense was before
      vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:00:49 #8
    177885 JoaC
    Het is patat
    pi_52461151
    quote:
    Op vrijdag 17 augustus 2007 20:40 schreef kikidiablo het volgende:

[..]

Nouja ,ik heb niet zoveel met italiaanse clubs , maar ik zal wel us kijken of het mij bevalt. Ik denk dat ik maar eens met een club begin uit Duitsland. ZIjn er nog leuke clubs daar?
    HSV heeft 3(4 met sommige databaseupdates) Nederlanders, en minder hoge verwachtingen
    [quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
    [..]
    pi_52463493
    ben maar us met Nothingham Forest begonnen

kijken of daar nog wat leuke spelers willen komen voetballe
    pi_52467246
    Joao Moutinho, Nani en Miguel Veloso. De drie ridders van mijn Sporting.
    pi_52474815
    Liedson dan?
    Gekocht met Ajax, speelde fantastisch en was na 1 jaar publiekslieveling. Daarna kocht Chelsea hem weg en waren alle fans teleurgesteld dat hij weg was .
    pi_52474834
    Verkocht, nog voor m'n eerste seizoen. Ik wil alleen Portugezen in m'n team als ik in Portugal speel.
    pi_52474920
    Zonde... Liedson is echt geniaal.
    pi_52476297
    Tja. Ik heb in Yannick Djalo en Ricardo Vaz Te prima spitsen. Vooral Djalo is tof, omdat die uit de eigen jeugd komt.

Yannick Djalo:
    pi_52480005
    tvp
    pi_52481389
    Even een update van mijn game:

Ben begonnen met Juventus.
    Eerste jaar met -17 punten begonnen en eigenlijk probleemloos kampioen geworden. Het niveau is gewoon te laag voor de spelersgroep en het jaar werd dan ook een makkie. Doordat ik de Coppa Italia won mocht ik het jaar d'r op direct Europa in, opsteker dus!

Het tweede jaar was de doelstelling middenmoot en behaalde uiteindelijk CL voetbal. Start ging voortvarend maar eind van het seizoen werd een drama door vele verliespartijen.
    UEFA-Cup ging door tot de halve finale maar werd tot kansloos verslagen door Inter.

Het derde seizoen is een meesterlijk seizoen geworden. Kampioen geworden en halve finale CL behaald. Begon het seizoen met een paar miljoen en heb een totaal inkomen gehad van 80 miljoen euro waardoor ik toppers kan halen. En dat heb ik ook redelijk gedaan. Barzagli en Joao Moutinho gehaald voor totaal 50 mln. Daarnaast heb ik halverwege Milevsky gehaald en dat is een klasbak. Loop 1-op-1 en is echt een toegevoegde waarde.

Ben nu aan het begin van het vierde seizoen van Juve en ga voor de titel en CL overwinning.

Daarnaast ben ik met Zwitserland aan de gang gegaan om het land te kwalificeren voor het WK van 2010. En dat gaat waarschijnlijk nog lukken ook. Met als uitschieter een 6-2 overwinning na een 1-2 ruststand tegen Portugal thuis.
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_52496807
    Milevsky had ik met PSV ook gekocht in mijn 2e seizoen, liep bijna het gehele seizoen 1-1
    pi_52497841
    quote:
    Op vrijdag 17 augustus 2007 20:42 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

kan iemand hier nog bij? Als ik dit probeer krijg ik alleen te zien dat het bestand niet meer te vinden is.
    Hier staat ie ook nog
    pi_52498434
    Word ik 2e met Feyenoord in mn eerste seizoen wat gewoon een wereldprestatie is ga ik uit de playoffs door Roda en gaan de Joden aan de haal met het CL-ticket.. en uit de halve finale van de beker door HAARLEM
    maar hey, toch kampioen geworden
    pi_52526413
    Even een domme vraag, maar ik kom er niet uit. Heb net een nieuwe database gedownload, eerst de patch van 7.02 gedownload en daarna een andere Database, maar waar kun je bij het begin van het spel de database selecteren. Ik kom deze optie nergens tegen en telkens krijg ik dan die oude teams. Ik kijk waarschijnlijk ergens overheen, maar enige hulp zal meer dan welkom zijn. Heb eerst bij preferences gekeken, kon daar niets vinden. En daarna bij een starten van een nieuw spel gekeken of daar ergens een optie staat met database. Maar tot op heden nog niets gevonden. Alvast bedankt!
    pi_52528209
    Ik heb een beetje verder gekeken op het net en het schijnt dus dat er een venster in beeld komt waar je de keuze hebt welke Database je wilt gebruiken. Dit venster komt bij mij echter niet in beeld... Iemand enig idee?
    pi_52673327
    Even schop.

ElYefe: Misschien is de nieuwe database voor een andere patch. Moet je even kijken.
    MU ligt eruit, helaas.
    pi_52690650
    tvp
    pi_52707326
    wat heb je aan pc ongeveer nodig om een large database te trekken?
      zondag 26 augustus 2007 @ 21:32:11 #25
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52709173
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 20:39 schreef smulder1991 het volgende:
    wat heb je aan pc ongeveer nodig om een large database te trekken?
    Niet zo heel veel...
    quote:
    System requirements:

* Windows 2000/XP
    * DirectX 9.0c
    * Pentium 4 or Athlon at 1 GHz
    * 256Mb RAM
    * Supported 64Mb Graphics Card
    * DirectX 9 Compatible Sound Card
    * 4.0 Gigabytes Hard Disk Space
    Dus tel er iets bij op om 'n large database te trekken
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')