Even een update van mijn game:
Ben begonnen met Juventus.
Eerste jaar met -17 punten begonnen en eigenlijk probleemloos kampioen geworden. Het niveau is gewoon te laag voor de spelersgroep en het jaar werd dan ook een makkie. Doordat ik de Coppa Italia won mocht ik het jaar d'r op direct Europa in, opsteker dus!
Het tweede jaar was de doelstelling middenmoot en behaalde uiteindelijk CL voetbal. Start ging voortvarend maar eind van het seizoen werd een drama door vele verliespartijen.
UEFA-Cup ging door tot de halve finale maar werd tot kansloos verslagen door Inter.
Het derde seizoen is een meesterlijk seizoen geworden. Kampioen geworden en halve finale CL behaald. Begon het seizoen met een paar miljoen en heb een totaal inkomen gehad van 80 miljoen euro waardoor ik toppers kan halen. En dat heb ik ook redelijk gedaan. Barzagli en Joao Moutinho gehaald voor totaal 50 mln. Daarnaast heb ik halverwege Milevsky gehaald en dat is een klasbak. Loop 1-op-1 en is echt een toegevoegde waarde.
Ben nu aan het begin van het vierde seizoen van Juve en ga voor de titel en CL overwinning.
Daarnaast ben ik met Zwitserland aan de gang gegaan om het land te kwalificeren voor het WK van 2010. En dat gaat waarschijnlijk nog lukken ook. Met als uitschieter een 6-2 overwinning na een 1-2 ruststand tegen Portugal thuis.