abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52459756

Maker: SI Games

Waar is dit topic voor bedoeld?
Welkom bij het meest geliefde voetbalmanagerspel!
Nieuwe talenten gevonden? Goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten ..

Challenge

Helaas doen er tot op heden maar weinig mensen mee met de challenge.. Succes

De Challenge is hier te downloaden.
Zet de savegame in C:| Documents and Settings|(jouw gebruikersnaam)|\Mijn documenten|Sports Interactive|Football Manager 2007|games

Enkele handige sites
  • FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

Laatste patches/updates
  • SI Games downloads

Hulpprogramma's
  • Hamachi networkserver.exe
    Online spelen, uitleg is hier te vinden...
  • FM Genie Scout 2007.zip
  • FM Speeder.rar
    FM Speeder versnelt het spel, inclusief de laadtijden. Je bepaalt de snelheid met een balk: Hoe verder naar rechts, hoe sneller het spel zal gaan.
  • Nederlandse taal in FM
    Zet 'm in: C|Program Files|Sports Interactive|FootballManager 2007|data|languages en daarna selecteren bij instellingen

Systeemeisen
    Minimum: Windows 98/ME/2000/XP, 1GHz processor, 128MB RAM
    Aanbevolen: Windows XP, AMD of Intel Dual 2GHz, 1GB RAM, 650MB vrije ruimte

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres van het profiel van donroyco.
  • Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_52459786
    Nog een paar maanden voordat FM 2008 uitkomt
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_52460056
    pi_52460400
    was ik net bezig met Arsenal , gaat mijn pc kapot.Herinstall van Windows XP. alles savegames weg dus. Weet iemand nog een leuke club waar je aardig wat transfergeld krijgt om een leuk team op te bouwen?
    pi_52460571
    quote:
    Op vrijdag 17 augustus 2007 20:27 schreef kikidiablo het volgende:
    was ik net bezig met Arsenal , gaat mijn pc kapot.Herinstall van Windows XP. alles savegames weg dus. Weet iemand nog een leuke club waar je aardig wat transfergeld krijgt om een leuk team op te bouwen?
    Juventus is een leuke 'klus'! Je hebt na jaar 1 niet veel te besteden vanwege de enorm hoge salarissen en beperkte inkomen maar wel een leuke uitdaging om ze weer naar de top te brengen!
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_52460680
    quote:
    Op vrijdag 17 augustus 2007 20:34 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Juventus is een leuke 'klus'! Je hebt na jaar 1 niet veel te besteden vanwege de enorm hoge salarissen en beperkte inkomen maar wel een leuke uitdaging om ze weer naar de top te brengen!
    Nouja ,ik heb niet zoveel met italiaanse clubs , maar ik zal wel us kijken of het mij bevalt. Ik denk dat ik maar eens met een club begin uit Duitsland. ZIjn er nog leuke clubs daar?
    pi_52460723
    quote:
    Op vrijdag 17 augustus 2007 20:02 schreef El-Salvador het volgende:

• Nederlandse taal in FM
    Zet 'm in: C|Program Files|Sports Interactive|FootballManager 2007|data|languages en daarna selecteren bij instellingen
  • kan iemand hier nog bij? Als ik dit probeer krijg ik alleen te zien dat het bestand niet meer te vinden is.
    stupidity has become as common as common sense was before
      vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:00:49 #8
    177885 JoaC
    Het is patat
    pi_52461151
    quote:
    Op vrijdag 17 augustus 2007 20:40 schreef kikidiablo het volgende:

[..]

Nouja ,ik heb niet zoveel met italiaanse clubs , maar ik zal wel us kijken of het mij bevalt. Ik denk dat ik maar eens met een club begin uit Duitsland. ZIjn er nog leuke clubs daar?
    HSV heeft 3(4 met sommige databaseupdates) Nederlanders, en minder hoge verwachtingen
    [quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
    [..]
    pi_52463493
    ben maar us met Nothingham Forest begonnen

kijken of daar nog wat leuke spelers willen komen voetballe
    pi_52467246
    Joao Moutinho, Nani en Miguel Veloso. De drie ridders van mijn Sporting.
    pi_52474815
    Liedson dan?
    Gekocht met Ajax, speelde fantastisch en was na 1 jaar publiekslieveling. Daarna kocht Chelsea hem weg en waren alle fans teleurgesteld dat hij weg was .
    pi_52474834
    Verkocht, nog voor m'n eerste seizoen. Ik wil alleen Portugezen in m'n team als ik in Portugal speel.
    pi_52474920
    Zonde... Liedson is echt geniaal.
    pi_52476297
    Tja. Ik heb in Yannick Djalo en Ricardo Vaz Te prima spitsen. Vooral Djalo is tof, omdat die uit de eigen jeugd komt.

Yannick Djalo:
    pi_52480005
    tvp
    pi_52481389
    Even een update van mijn game:

Ben begonnen met Juventus.
    Eerste jaar met -17 punten begonnen en eigenlijk probleemloos kampioen geworden. Het niveau is gewoon te laag voor de spelersgroep en het jaar werd dan ook een makkie. Doordat ik de Coppa Italia won mocht ik het jaar d'r op direct Europa in, opsteker dus!

Het tweede jaar was de doelstelling middenmoot en behaalde uiteindelijk CL voetbal. Start ging voortvarend maar eind van het seizoen werd een drama door vele verliespartijen.
    UEFA-Cup ging door tot de halve finale maar werd tot kansloos verslagen door Inter.

Het derde seizoen is een meesterlijk seizoen geworden. Kampioen geworden en halve finale CL behaald. Begon het seizoen met een paar miljoen en heb een totaal inkomen gehad van 80 miljoen euro waardoor ik toppers kan halen. En dat heb ik ook redelijk gedaan. Barzagli en Joao Moutinho gehaald voor totaal 50 mln. Daarnaast heb ik halverwege Milevsky gehaald en dat is een klasbak. Loop 1-op-1 en is echt een toegevoegde waarde.

Ben nu aan het begin van het vierde seizoen van Juve en ga voor de titel en CL overwinning.

Daarnaast ben ik met Zwitserland aan de gang gegaan om het land te kwalificeren voor het WK van 2010. En dat gaat waarschijnlijk nog lukken ook. Met als uitschieter een 6-2 overwinning na een 1-2 ruststand tegen Portugal thuis.
    Vincent zag het koren
    Einstein het getal
    Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_52496807
    Milevsky had ik met PSV ook gekocht in mijn 2e seizoen, liep bijna het gehele seizoen 1-1
    pi_52497841
    quote:
    Op vrijdag 17 augustus 2007 20:42 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

kan iemand hier nog bij? Als ik dit probeer krijg ik alleen te zien dat het bestand niet meer te vinden is.
    Hier staat ie ook nog
    pi_52498434
    Word ik 2e met Feyenoord in mn eerste seizoen wat gewoon een wereldprestatie is ga ik uit de playoffs door Roda en gaan de Joden aan de haal met het CL-ticket.. en uit de halve finale van de beker door HAARLEM
    maar hey, toch kampioen geworden
    pi_52526413
    Even een domme vraag, maar ik kom er niet uit. Heb net een nieuwe database gedownload, eerst de patch van 7.02 gedownload en daarna een andere Database, maar waar kun je bij het begin van het spel de database selecteren. Ik kom deze optie nergens tegen en telkens krijg ik dan die oude teams. Ik kijk waarschijnlijk ergens overheen, maar enige hulp zal meer dan welkom zijn. Heb eerst bij preferences gekeken, kon daar niets vinden. En daarna bij een starten van een nieuw spel gekeken of daar ergens een optie staat met database. Maar tot op heden nog niets gevonden. Alvast bedankt!
    pi_52528209
    Ik heb een beetje verder gekeken op het net en het schijnt dus dat er een venster in beeld komt waar je de keuze hebt welke Database je wilt gebruiken. Dit venster komt bij mij echter niet in beeld... Iemand enig idee?
    pi_52673327
    Even schop.

ElYefe: Misschien is de nieuwe database voor een andere patch. Moet je even kijken.
    MU ligt eruit, helaas.
    pi_52690650
    tvp
    pi_52707326
    wat heb je aan pc ongeveer nodig om een large database te trekken?
      zondag 26 augustus 2007 @ 21:32:11 #25
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52709173
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 20:39 schreef smulder1991 het volgende:
    wat heb je aan pc ongeveer nodig om een large database te trekken?
    Niet zo heel veel...
    quote:
    System requirements:

* Windows 2000/XP
    * DirectX 9.0c
    * Pentium 4 or Athlon at 1 GHz
    * 256Mb RAM
    * Supported 64Mb Graphics Card
    * DirectX 9 Compatible Sound Card
    * 4.0 Gigabytes Hard Disk Space
    Dus tel er iets bij op om 'n large database te trekken
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_52721156
    en dan nog gelijk weer een vraag, ik wil de nederlandse taal er in hebben, de link die in dit topic staat werkt niet, en als ik op het internet zoek werken de andere links die ik vind ook niet,
    iemand een oplossing?
    pi_52721670
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 15:12 schreef Winski05 het volgende:
    Ik zit met Cambuur Leeuwarden inmiddels in het seizoen 2011/2012, winterstop.
    Mijn eerste seizoen in de Eredivisie vorig jaar eindigde ik op een zeer verdienstelijke 11e plek. Tot aan de winterstop draaide ik heel aardig mee, ik stond een hele tijd 4e, maar opeens zakte het team in elkaar. Uiteindelijk een 11e plek, waar ik zeer tevreden mee was.
    Dit seizoen wil ik echter europees voetbal halen. Ik heb een aantal echte toppers, voor Cambuur-begrippen, naar de club weten te halen. Eén van hen is de Braziliaan Boquita. Hij speelde amper voor Corinthians, en voor een bedrag van 3.8 miljoen euro kon ik hem zo overnemen. Een topspits. Hij raakte echter zwaar geblesseerd bij een van zijn eerste trainingen, dus hij kon voor 5 maanden de lappenmand in.
    Mijn elftal bij Cambuur ziet er als volgt uit:

GK Roman Lozano
    DL Manuel da Costa
    DC Kew Jaliens
    DC Jurgen Colin
    DR Lucien de Weerdt
    ML Armand Konate
    MC Alex Sunasky
    MR Adama Gouamene
    AMC Mounir El Hamdaoui
    FC Boquita
    FC Lars Hutten

Verder heb ik op de bank/tribune/U19 elftal nog een aantal zeer grote talenten zitten, die ik rustig laat klaarstomen voor het grote werk.

Met dit team zit ik in de winterstop van het seizoen 2011/2012 en ik sta op een prima 3e plek. Feyenoord staat 1e met 42 punten, PSV 2e met 42 punten(Feyenoord beter doelsaldo) en ik sta met Cambuur 3e met 40 punten. Als mijn team zo blijft draaien dan is europees voetbal een zeer reële doelstelling.

Doordat ik af en toe een speler voor een groot bedrag verkoop, zien mijn financiën er prima uit. Ik heb een balance van zo'n 15 miljoen euro, en dat stijgt alleen maar. Ik blijf spelers verkopen, aangezien ik meer dan genoeg talent achter de hand heb. Daarnaast heb ik een zeer goed scoutingsapparaat opgebouwd, en heb ik zelf ook een goed oog voor talent.

In tegenstelling tot mijn vorige clubs in mijn huidige carrière(BTC, Puerto Montt) ben ik niet van plan om snel weer te vertrekken. Ik ben iets heel erg moois aan het opbouwen met Cambuur en het einde is nog lang niet in zicht
    Dit bericht stond in dat andere topic, dus wel zo handig om die even te quoten hier

Ben uiteindelijk 4e geworden, een prachtige prestatie. In de playoffs verloor ik helaas in de eerste ronde van Feyenoord, dus geen CL voor mij. In de 2e ronde won ik van Sparta, waardoor ik wel geplaatst ben voor de UEFA Cup.

Mijn stadion heb ik tot 2x toe laten uitbreiden, waardoor Cambuur nu een onderkomen heeft van ruim 15.000 plaatsen. Dat is 6.000 plaatsen meer dan twee seizoenen geleden
    Ook zijn de trainingsfaciliteiten en de jeugdopleiding verbeterd, die zitten nu op "avarage" niveau en mijn bestuur gaat dit nog verder uitbreiden in de komende tijd.

Grote man afgelopen seizoen was Nico de Weerdt, een 21 jarige spits die ik gratis van RKC Waalwijk had overgenomen. De beste man speelde erg goed, maakte 10 goals uit 23 wedstrijden en werd door bondscoach Danny Blind( ) geselecteerd voor het EK 2012. Hij speelde uiteindelijk niet, maar hij wist wél een transfer naar Chelsea af te dwingen: 12.5 miljoen euro had de Londense club over voor Nico
    Verder vertrok Konaté naar Vitesse(3.7 miljoen euro) en reserve-speler Andriy Bondarenko naar Inter voor 1.9 miljoen euro.
    Hierdoor had ik het geld om spits Henri Saivet naar Cambuur te halen. Deze 21 jarige Fransman is de opvolger van Nico de Weerdt en gaat samen met Boquita in de spits spelen. Saivet komt uit de jeugdopleiding van Bordeaux, speelde vervolgens één jaar bij Bologna waarna ik hem voor 6.75 miljoen euro heb overgenomen.
    Mijn eerste elftal ziet er daarom als volgt uit:

Ik wil dit jaar meespelen om het kampioenschap. Vorjg jaar heb ik lang meegedaan om de titel, maar uiteindelijk liep ik in de slotfase van de competitie tegen het nodige puntverlies op. Dit seizoen hoop ik tot de laatste speelronde mee te strijden om de titel. In de UEFA Cup wil ik voor een stunt zorgen. Ik ga alles op alles zetten om direct naam te maken in Europa.

Tenslotte is het me gelukt om een Feeder Club in China te vinden Een jaar lang kwam het bestuur met amateurclubs uit Nederland, maar na mijn plaatsing voor europees voetbal kon ik plotseling kiezen uit twee Chinese clubs en een Amerikaanse club. Het Chinese Henan Jianye gaat er hopelijk voor zorgen dat er vele miljoenen aan marketinggelden de clubkas binnenstromen. Deze deal kost me 3.5 miljoen euro per jaar, maar ik verwacht toch echt wel winst te kunnen maken hiermee.
    pi_52721762
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 11:15 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Dit bericht stond in dat andere topic, dus wel zo handig om die even te quoten hier

Ben uiteindelijk 4e geworden, een prachtige prestatie. In de playoffs verloor ik helaas in de eerste ronde van Feyenoord, dus geen CL voor mij. In de 2e ronde won ik van Sparta, waardoor ik wel geplaatst ben voor de UEFA Cup.

Mijn stadion heb ik tot 2x toe laten uitbreiden, waardoor Cambuur nu een onderkomen heeft van ruim 15.000 plaatsen. Dat is 6.000 plaatsen meer dan twee seizoenen geleden
    Ook zijn de trainingsfaciliteiten en de jeugdopleiding verbeterd, die zitten nu op "avarage" niveau en mijn bestuur gaat dit nog verder uitbreiden in de komende tijd.

Grote man afgelopen seizoen was Nico de Weerdt, een 21 jarige spits die ik gratis van RKC Waalwijk had overgenomen. De beste man speelde erg goed, maakte 10 goals uit 23 wedstrijden en werd door bondscoach Danny Blind( ) geselecteerd voor het EK 2012. Hij speelde uiteindelijk niet, maar hij wist wél een transfer naar Chelsea af te dwingen: 12.5 miljoen euro had de Londense club over voor Nico
    Verder vertrok Konaté naar Vitesse(3.7 miljoen euro) en reserve-speler Andriy Bondarenko naar Inter voor 1.9 miljoen euro.
    Hierdoor had ik het geld om spits Henri Saivet naar Cambuur te halen. Deze 21 jarige Fransman is de opvolger van Nico de Weerdt en gaat samen met Boquita in de spits spelen. Saivet komt uit de jeugdopleiding van Bordeaux, speelde vervolgens één jaar bij Bologna waarna ik hem voor 6.75 miljoen euro heb overgenomen.
    Mijn eerste elftal ziet er daarom als volgt uit:
    [afbeelding]

Ik wil dit jaar meespelen om het kampioenschap. Vorjg jaar heb ik lang meegedaan om de titel, maar uiteindelijk liep ik in de slotfase van de competitie tegen het nodige puntverlies op. Dit seizoen hoop ik tot de laatste speelronde mee te strijden om de titel. In de UEFA Cup wil ik voor een stunt zorgen. Ik ga alles op alles zetten om direct naam te maken in Europa.

Tenslotte is het me gelukt om een Feeder Club in China te vinden Een jaar lang kwam het bestuur met amateurclubs uit Nederland, maar na mijn plaatsing voor europees voetbal kon ik plotseling kiezen uit twee Chinese clubs en een Amerikaanse club. Het Chinese Henan Jianye gaat er hopelijk voor zorgen dat er vele miljoenen aan marketinggelden de clubkas binnenstromen. Deze deal kost me 3.5 miljoen euro per jaar, maar ik verwacht toch echt wel winst te kunnen maken hiermee.
    Anders is even bijna je gehele team gewild
    pi_52722039
    Ja, dat is echt niet normaal. Vrijwel elke speler wordt gevolgd door clubs, en ook niet de minste. Ajax, PSV, buitenlandse topclubs...ik heb een erg talentvol team. Nu scout ik dan ook zeer uitgebreid, maar misschien is dit ook wel het lot van een kleine club die goed presteert.

De verkoop van Nico de Weerdt bracht erg veel geld op, waardoor ik nu niet genoodzaakt ben om nog meer spelers te verkopen. Ieder jaar laat ik een paar spelers vertrekken voor een mooi bedrag, maar voorlopig vertrekt er niemand meer. Ik heb een balance van 28 miljoen euro, transfer budget van 23 miljoen. Het is wel even goed zo.
    pi_52743339
    tvp
    pi_52743393
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 01:24 schreef Wurdsje het volgende:
    tvp
    Ik typ straat.
    Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
      dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:04:39 #32
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_52761507
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 01:24 schreef Wurdsje het volgende:
    tvp
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_52761888
    nouw, ik ben een seizoen begonnen met feyenoord, begin met de oude selectie, ik heb hofland,kruiswijk en bruins al aangetrokken. de start is gemaakt en het lijkt nog steeds een rampseizoen te worden. na 3 wedstrijden 1 punt, en de eerste ronde van de uefa cup uit met 1-0 verloren.
    pi_52762152
    hier ook maar vragen dan :p
    wat is de meest uptodate data update voor fm 2007?
    you might aswell do the white line
      dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:53:28 #35
    125053 stefmans
    pi_52762920
    quote:
    Op dinsdag 28 augustus 2007 20:28 schreef kweek89 het volgende:
    hier ook maar vragen dan :p
    wat is de meest uptodate data update voor fm 2007?
    Kijk even op manutd forum.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_52766549
    tvp dan maar
    pi_52774486
    Ik ben een game begonnen met de New Qatar uupdate

Je start met de nieuwe club New Qatar in de Premier League.
    Je hebt alleen maar oude spelers zoals Molina, Kahn, Romario, Maldini, Cafu,Salas en Hamann
    Mijn loonlasten liggen zo hoog dat ik al gelijk veel moet verkopen.
    Mijn transferbudget is 15 miljoen euro dus ik kan wel wat halen.
    Moet vooral wat jeugdige spelers halen, want binnen 2 jaar is heel mijn team gestopt.
    Gaat een zwaar seizoen in England worden.
    pi_52782678
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 10:26 schreef sjimz het volgende:
    Ik ben een game begonnen met de New Qatar uupdate

Je start met de nieuwe club New Qatar in de Premier League.
    Je hebt alleen maar oude spelers zoals Molina, Kahn, Romario, Maldini, Cafu,Salas en Hamann
    Mijn loonlasten liggen zo hoog dat ik al gelijk veel moet verkopen.
    Mijn transferbudget is 15 miljoen euro dus ik kan wel wat halen.
    Moet vooral wat jeugdige spelers halen, want binnen 2 jaar is heel mijn team gestopt.
    Gaat een zwaar seizoen in England worden.
    Dat spreekt mij helemaal niet aan, om van die 'vreemde' updates van manutd.nl te downloaden De database updates zijn altijd wel erg handig. Ik maak zelf ook altijd een eigen database
    pi_52799549
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 15:46 schreef andre347 het volgende:

[..]

Dat spreekt mij helemaal niet aan, om van die 'vreemde' updates van manutd.nl te downloaden De database updates zijn altijd wel erg handig. Ik maak zelf ook altijd een eigen database
    Normaal ook niet, maar ik heb in FM alles wel al bereikt wat je met het spel kan bereiken, dus ga je andere dingen doen om je met het spel te vermaken.
    pi_52799884
    Probeer anders de challenge.
    pi_52799906
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 00:43 schreef magnifor het volgende:
    Probeer anders de challenge.
    Die heb ik ongeveer al een halfjaar geleden volbracht
    Hij was ook vrij makkelijk.
    pi_52800612
    Oke.
    pi_52809345
    Ben weer verder gegaan met mijn Swansea game. Zit aan de start van seizoen 09-10. In het eerste seizoen 2e geworden in de League One en gepromoveerd, in het 2e seizoen 4e geworden in de Championship en gepromoveerd na play-off (eerst miraculeus een 1-4 nederlaag wegvegen met 4-0, daarna met penalties winnen in de finale). In mijn eerste seizoen Premiership wist ik degradatie net te ontlopen (op 2 punten ofzo). In het tweede seizoen ben ik volgens de bookies weer de gedoodverfde degradant. Mijn team is btw compleet Brits.

Team
    Chris Kirkland
    Matt Murray
    Lewis Price

Liam Rosenior
    Alan Tate
    Gareth Bale
    Paul Dixon
    Leon Barnett
    Stephen Caldwell
    Mark Keenan (18 jarige verdediger, gewild door de complete Engelse top)
    Brian McLean

Peter Murphy
    Jamie Adams
    Fabrice Muamba
    Chris Burke
    Chris Eagles
    Jay Tabb
    Matthew Etherington
    Darren Pratley
    Gavin Rothery

Stephen Hindsmarch (Engelse held van het -19 EK)
    Robert Earnshaw
    Tom Lyons
    Theo Robinson
    Mark Stephen
    Lee Trundle

Afgezien van Stephen en Keenan geen re-gens nog.
    Pratley, Trundle en Tate zaten ook in het team waarmee ik begonnen ben in de League One.
    ----
    In de eerste wedstrijd van dit seizoen 3-3 gespeeld tegen de Spurs, 2x Earnshaw, 1x Stephen
    pi_52810205
    Iemand al eens in Mexico gespeeld? Wat zijn de beste opties, wat moet ik er verder over weten? Iemand iets erover te vertellen?
    pi_52811214
    Goede jeugdopleidingen en immense stadions
    pi_52811373
    Ik speel ook nog wel eens met mn Nantes game. Het ziet er naar uit dat het bestuur mijn contract niet wil verlengen

Krijg net een nieuwe speler in mn jeugdopleiding: 15 jaar, 1.92m en 94 kg.

En mn contract wordt waarschijnlijk ook verlengd
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_52811443
    Is er een update met alle transfers?
    pi_52811986
    Finale EK 2008: Nederland - België.

België wint.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_52816695
    sigh...

begonnen met Haarlem, 5 spelers gehaald voor free transfers...maar alle 3 de competitie wedstrijden tot nu toe verloren, iemand een goed idee voor tactics?
    pi_52818424
    Ik ben ook maar weer eens begonnen zonder reputatie en ik krijg een vage Oostenrijkse club.
    Alle eendjes zwemmen in het water. :)
    Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
    pi_52818896
    Hoe houden jullie jullie spelers die in het eerste team zitten, maar ongebruikt op de reservebank/tribune zitten wedstrijd fit? Kan je ze laten meedoen met de reserves zonder ze 'vast' in de reserves te zetten?
    pi_52819183
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 15:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Finale EK 2008: Nederland - België.

België wint.
    pi_52819386
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 19:30 schreef Fides het volgende:
    Hoe houden jullie jullie spelers die in het eerste team zitten, maar ongebruikt op de reservebank/tribune zitten wedstrijd fit? Kan je ze laten meedoen met de reserves zonder ze 'vast' in de reserves te zetten?
    Je kan ze toch tijdelijk in de reserves zetten? En anders gewoon opletten wie wanner moet spelen.
    pi_52820015
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 19:45 schreef VoreG het volgende:

[..]

Je kan ze toch tijdelijk in de reserves zetten? En anders gewoon opletten wie wanner moet spelen.
    Dan loop je het risico dat ze boos worden dat ze zijn gedegradeerd tot reserve:P
    pi_52820805
    De ene week win ik van PSV met 2-0 en de volgende week sta ik binnen 25 minuten met 5-0 achter tegen Roda ......
    pi_52845979
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 20:34 schreef VoreG het volgende:
    De ene week win ik van PSV met 2-0 en de volgende week sta ik binnen 25 minuten met 5-0 achter tegen Roda ......
    Tactiek
    pi_52846210
    je moet ook tegen idereen anders spelen.
    En toen werd het huilen
    Xbox360 gamertag : Buffeljezus
    pi_52846281
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 17:04 schreef Dancin_Rhino het volgende:
    nee hoor, gewoon van je eigen krachten uit gaan.
    pi_52846698
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 17:04 schreef Dancin_Rhino het volgende:
    Ik had een goed gebalanceerd team, dat gewoon ontzettend goed liep, maar op de een of andere manier vloog elke bal van Roda erin
    pi_52852994
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 17:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

nee hoor, gewoon van je eigen krachten uit gaan.
    Dus jij speelt met Barcelona tegen Real Madrid het zelfde als tegen Murcia ?
    En toen werd het huilen
    pi_52853122
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 21:09 schreef Dancin_Rhino het volgende:

[..]

Dus jij speelt met Barcelona tegen Real Madrid het zelfde als tegen Murcia ?
    Ja, hoe minder veranderingen je maakt hoe beter je team het zal doen.
    En ik speel nooit met clubs als Barcelona, veel te simpel met FM.
    pi_52860203
    Ik ben van mening dat je anders tegen een hekkensluiter zou moeten spelen om meer kansen te creeeren. En tegen een topper wat behoudener speelt.
    En toen werd het huilen
    pi_52862125
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 01:54 schreef Dancin_Rhino het volgende:
    Ik ben van mening dat je anders tegen een hekkensluiter zou moeten spelen om meer kansen te creeeren. En tegen een topper wat behoudener speelt.
    Dat mag jij vinden
    Ik vind dat je van je eigen krachten moet uitgaan en juist zoveel mogelijk je eigen spel moet spelen.
    pi_52865581
    Ageren ipv reageren.

Zit wat in, voor beiden valt wat te zeggen.
      zaterdag 1 september 2007 @ 13:20:32 #65
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_52865855
    Ik ben op dit moment bezig met Fortuna Dusseldorf, groot stadion wat nooit helemaal gevult is. Ik zit al in 2010 en speel in de Bundesliga. Laatst met 2-1 gewonnen van Werder Bremen en daarna 6-1 van HSV verloren
    Als ik op m'n fm computer zit post ik m'n selectie wel eens
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_52887404
    en mijn ramp jaar met feyenoord begint in een stijgende spiraal te komen, ik begon met 3 keer verlies en sta inmiddels naar 18 wedstrijden weer op een moeizame 9e plaats, ik heb vagner love aangetrokken en lucas. iemand nog suggestie's voor mooie goedkope talenten?
    pi_52888242
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 12:23 schreef smulder1991 het volgende:
    en mijn ramp jaar met feyenoord begint in een stijgende spiraal te komen, ik begon met 3 keer verlies en sta inmiddels naar 18 wedstrijden weer op een moeizame 9e plaats, ik heb vagner love aangetrokken en lucas. iemand nog suggestie's voor mooie goedkope talenten?
    De standaarddinggen

Alejandro Gomes, Pablo Vitti, Cesar Lindado, Vyashlschecchec Hleb.
      zondag 2 september 2007 @ 13:16:58 #68
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_52888472
    Sebastian Zuniga misschien Sherman Cardenas, Tobias Levels doet het bij mij nu ook uitstekend in de verdediging
    Vyacheslav ofzo Hleb had ik met Darlington ook aangetrokken als "grote" speler maar die viel behoorlijk tegen.
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_52888740
    Sivok
    mravac
    Esparza
    Digard
    Villaluz
    Morais
    Janzcyk
    Vilakazi
    Mokoena
    pi_52888840
    dankje!
      zondag 2 september 2007 @ 19:31:25 #71
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52897661
    Nog meer nodig?

Aaritalo
    Doudin
    Bertolina
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_52898426
    En daar is dus geen drol aan. Standaardtalenten. Stel jezelf een doel, bijvoorbeeld enkel Nederlanders na 2 jaar in de selectie, of een combi van Nederlanders + 1 andere nationaliteit. Met deze talenten heb je met elke club succes.
    pi_52914590
    Iemand nog een tip voor een leuke low league club?
    Ben wel weer eens toe aan een nieuwe uitdaging....
    pi_52914710
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 13:11 schreef Che1984 het volgende:
    Iemand nog een tip voor een leuke low league club?
    Ben wel weer eens toe aan een nieuwe uitdaging....
    Met Swansea en met Paris FC 2000 heb ik hele leuke games gehad.
    pi_52916684
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 13:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Met Swansea en met Paris FC 2000 heb ik hele leuke games gehad.
    danku!

Swansea heb ik ook al een keer gedaan. Paris FC nog niet, maar weet niet of ik wel zn heb in de franse competitie..

nog meer tips?
    pi_52916785
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 14:26 schreef Che1984 het volgende:

[..]

danku!

Swansea heb ik ook al een keer gedaan. Paris FC nog niet, maar weet niet of ik wel zn heb in de franse competitie..

nog meer tips?
    Rayo (Spanje)
    Pisa (Italië)
    Brest (Frankrijk)
    Dynamo Dresden (Duitsland)
    Fortuna Dusseldorf (Duitsland)
    3e divisie België, Zweden
    pi_52916924
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Rayo (Spanje)
    Pisa (Italië)
    Brest (Frankrijk)
    Dynamo Dresden (Duitsland)
    Fortuna Dusseldorf (Duitsland)
    3e divisie België, Zweden
    Danku, denk dat ik eens voor dusseldorf ga..

Hoe spelen julie trouwens? Hoeveel competities en hoe de database (large, medium enz)?
    pi_52916965
    tvp, ga 08 wel spelen
    pi_52916970
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 14:35 schreef Che1984 het volgende:

[..]

Hoe spelen julie trouwens? Hoeveel competities en hoe de database (large, medium enz)?
    Ligt eraan of je een goede pc hebt. Als je geen goede pc hebt, zou ik me beperken tot 1 of 2 competities en medium database. Hoe sneller, hoe meer competities je kunt doen.

Zelf speel ik trouwens meestal met de grote Europese competities met Argentinie of Brazilië erbij. Of het alleen het hoogste niveau is van die competities, hangt af met wat voor club ik begin. Database ook huge.

[ Bericht 16% gewijzigd door EnGCatjuh op 03-09-2007 14:43:24 ]
    pi_52917036
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 14:35 schreef Che1984 het volgende:

[..]

Ik speel met de huge database en meestal rond de 20 competities in 6 of 7 landen.
    pi_52917617
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 20:05 schreef Maravilla het volgende:
    En daar is dus geen drol aan. Standaardtalenten. Stel jezelf een doel, bijvoorbeeld enkel Nederlanders na 2 jaar in de selectie, of een combi van Nederlanders + 1 andere nationaliteit. Met deze talenten heb je met elke club succes.
    mwuah ik vind het wel mee vallen, eerste seizoen dat ik speel eerste keer met fm 07 dus mag ik?
    pi_52917666
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 20:05 schreef Maravilla het volgende:
    Alsof dat ook moeilijk is
    pi_52922784

[ Bericht 6% gewijzigd door -Willempie- op 03-09-2007 19:32:53 ]
    It Never Hurts To Help!
    pi_52923391
    Hoe de neuk zitten de playoffs voor promotie van 1e naar eredivisie in elkaar?

Ik win de eerste thuis met 1-0
    Ik speel de tweede uit gelijk met 1-1
    De derde is 1-1 na 90 minuten en ik verlies op penalties.

Ik lig eruit Watvoor nut heeft die eerste partij dan?
    pi_52923920
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 19:22 schreef -Willempie- het volgende:
    [afbeelding]

Bijna net zo'n grote legende als Abe natuurlijk
    pi_52923957
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 15:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alsof dat ook moeilijk is
    Ok, verover jij maar de CL met een Poolse ploeg met alleen maar Polen
    pi_52924050
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ok, verover jij maar de CL met een Poolse ploeg met alleen maar Polen
    Ik had het meer over een het feit van een Nederlandse club met alleen Nederlandse spelers
    pi_52924150
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 20:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik had het meer over een het feit van een Nederlandse club met alleen Nederlandse spelers
    Je krabbelt terug?
    pi_52924239
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 20:15 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Je krabbelt terug?
    Nee hoor, ik ga verder met mijn Sparta Praag game, waar ik maar 2 buitenlanders in mijn selectie heb.
    pi_52930166
    echt! zet je de ene week Olympiakos met 3-0 aan de kant, verlies je vervolgens van RKC met 1-0

ik en tactics het woord nooit wat, en hij nog wel zo uitgebreid!

meh, m'n middenveld maar is oppimpen...ik bedoel Perez is ook niet de van het bij Ajax...
    pi_52937222
    Is het een van jullie gelukt om de Amsterdam ArenA uit te breiden? Of desnoods een nieuw stadion te bouwen?
    Sta nu 70miljoen in de plus, en ben aan het zeuren dat ik een uitbreiding wil, maar het bestuur blijft maar zeuren dat ze het stadion niet zelf bezitten.

.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
      dinsdag 4 september 2007 @ 17:05:54 #92
    125053 stefmans
    pi_52940083
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 20:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ga verder met mijn Sparta Praag game, waar ik maar 2 buitenlanders in mijn selectie heb.
    Vertel eens wat over die game aub
    pi_52940389
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 17:05 schreef stefmans het volgende:

[..]

Vertel eens wat over die game aub
    In het eerste seizoen ben ik 2e geworden met 1 punt achterstand op Slavia.
    In het 2e seizoen kreeg ik flink wat geld van het bestuur om te investeren.
    Dit heb ik toen ook gedaan.
    Topaankopen in het 2e seizoen waren: Lastuvka, Pekhart, Fenin en Leandro Lima.
    Dat jaar ben ik dan ook kampioen geworden met 3 punten voorsprong op Slavia.
    Het 3e seizoen ging minder goed. Pekhart en Lastuvka waren na 1 jaar al niet meer te houden.
    Pekhart ging voor 4,4 miljoen weg naar Lyon en Lastuvka ging voor 12,5 miljoen naar Feyenoord toe.
    In de groepsronde van de CL lag ik eruit na een loodzware poule met Inter, Feyenoord en Werder Bremen.
    In de competitie ben ik dat jaar 3e geworden met 4 punten achterstand op Slavia.
    Banik Ostrava zat nog tussen ons in op de 2e plek.
    De Tsjechische beker heb ik nog niet weten te winnen, ik laat er eigenlijk altijd mijn talenten in spelen vanwege het drukke programma.

Mijn jeugdopleiding is ondertussen redelijk goed geworden en er zitten 3 toptalenten tussen.
    Ook heb ik 2 goedkope tsjechische talenten weten te scouten bij Sgima Olomouc.

In het 4e seizoen sta ik ondertussen 1e na 9 wedstrijden met een voorsprong van 8 punten op de nummer 2.
    Slavia staat ondertussen lekker op een 8e plaats, en ik heb ze thuis al vernederd met 5-0.

Leandro Lima lijkt dit jaar dan eindelijk zijn belofte in te lossen.
    Is vaak man of the match in dit nog prille seizoen, maar helaas wil hij zijn contract nog niet verlengen.
    pi_52942787
    Hehe. Ben zelf tijdje geleden toevallig begonnen met de Tsjechische compititie, maar dan met Slavia Praag. Daar 2,5 seizoen mee gespeeld, 2 kampioen, 1x beker. Helaas 2x verloren in de CL voorronde (kansloos van Barcelona, na strafschoppen van Espanyol). UEFA Cup in de groepsfase eruit.

Mar Slavia en andere clubs hebben inderdaad goede talenten. Mijn ster was Ljubanovic (gekocht van een Cesj, na 1,5 jaar voor 4 mln aan Bielefeld verkocht) en eigen jeugdspelers, Suchy, Svec en Svento. Ster van grote concurrent Sparta Praag was Lafata, die zij ook kochten van een kleine club.

Ben na 2.5 jaar op aanbod van AZ ingegaan, maar dat was geen succes. Financiële problemen, geen budget, spelers transfervij weg en slechte prestaties. Stond onder druk en gesolliciteerd bij Greuther Furth waar ik nu manager ben. Nog weinig gespeeld. Wel 2 spelers van Slavia Praag gekocht (waaronder Suchy). Furth stond 16e in 2e Bundesliga, dus degradatie moet voorkomen worden.

Ga maar weer eens verder spelen.
    pi_52942902
    Nu ik een beetje een goede balans qua geld heb opgebouwd hoef ik niet zonodig spelers te verkopen met Sparta praag.
    Ik hoop nu mijn selectie een paar jaar nagenoeg intact te houden zodat ik ook in Europa hoge ogen kan gooien.
    Leandro Lima zal waarschijnlijk niet te houden zijn maar ik heb al een opvolger op het oog.
    pi_52944123
    echt ik heb 4 tactieken geprobeerd, zelfs van websites als man.utd.

en ik sta verdomde 10e na 15 wedstrijden ofzo

[ Bericht 34% gewijzigd door kweek89 op 04-09-2007 20:54:59 ]
    pi_52944293
    kikker.
    pi_52946114
    kikker al weg
      dinsdag 4 september 2007 @ 22:01:34 #99
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52946585
    quote:
    Op dinsdag 4 september 2007 20:49 schreef kweek89 het volgende:
    echt ik heb 4 tactieken geprobeerd, zelfs van websites als man.utd.
    [afbeelding]

en ik sta verdomde 10e na 15 wedstrijden ofzo
    Laat Babel en KJH eens in de spits staan, en zet Lebohang Mokoena als rechtsbuiten, speel met een ruit [1-2-1] op het middenveld met buitenspelers en met Sneijder als diepste man.. Die heeft een goed (afstands)schot... Laat Maduro lekker als VM schoffelen en zet Mitea/Goossens op linksbuiten...
    pi_52958763
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 20:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik ben nu met zoiets bezig bij Dinamo Kiev... nog wel lastig aangezien er ook nogal wat goede Oekraïnse voetballers bij Shakhtar zitten.. maar goed gelukkig kan ik veel geld uitgeven..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')