Juventus is een leuke 'klus'! Je hebt na jaar 1 niet veel te besteden vanwege de enorm hoge salarissen en beperkte inkomen maar wel een leuke uitdaging om ze weer naar de top te brengen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:27 schreef kikidiablo het volgende:
was ik net bezig met Arsenal , gaat mijn pc kapot.Herinstall van Windows XP. alles savegames weg dus. Weet iemand nog een leuke club waar je aardig wat transfergeld krijgt om een leuk team op te bouwen?
Nouja ,ik heb niet zoveel met italiaanse clubs , maar ik zal wel us kijken of het mij bevalt. Ik denk dat ik maar eens met een club begin uit Duitsland. ZIjn er nog leuke clubs daar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:34 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Juventus is een leuke 'klus'! Je hebt na jaar 1 niet veel te besteden vanwege de enorm hoge salarissen en beperkte inkomen maar wel een leuke uitdaging om ze weer naar de top te brengen!
kan iemand hier nog bij? Als ik dit probeer krijg ik alleen te zien dat het bestand niet meer te vinden is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:02 schreef El-Salvador het volgende:Nederlandse taal in FM
Zet 'm in: C|Program Files|Sports Interactive|FootballManager 2007|data|languages en daarna selecteren bij instellingen
HSV heeft 3(4 met sommige databaseupdates) Nederlanders, en minder hoge verwachtingenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:40 schreef kikidiablo het volgende:
[..]
Nouja ,ik heb niet zoveel met italiaanse clubs , maar ik zal wel us kijken of het mij bevalt. Ik denk dat ik maar eens met een club begin uit Duitsland. ZIjn er nog leuke clubs daar?
Hier staat ie ook nogquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
kan iemand hier nog bij? Als ik dit probeer krijg ik alleen te zien dat het bestand niet meer te vinden is.
Niet zo heel veel...quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:39 schreef smulder1991 het volgende:
wat heb je aan pc ongeveer nodig om een large database te trekken?
Dus tel er iets bij op om 'n large database te trekkenquote:System requirements:
* Windows 2000/XP
* DirectX 9.0c
* Pentium 4 or Athlon at 1 GHz
* 256Mb RAM
* Supported 64Mb Graphics Card
* DirectX 9 Compatible Sound Card
* 4.0 Gigabytes Hard Disk Space
Dit bericht stond in dat andere topic, dus wel zo handig om die even te quoten hierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:12 schreef Winski05 het volgende:
Ik zit met Cambuur Leeuwarden inmiddels in het seizoen 2011/2012, winterstop.
Mijn eerste seizoen in de Eredivisie vorig jaar eindigde ik op een zeer verdienstelijke 11e plek. Tot aan de winterstop draaide ik heel aardig mee, ik stond een hele tijd 4e, maar opeens zakte het team in elkaar. Uiteindelijk een 11e plek, waar ik zeer tevreden mee was.
Dit seizoen wil ik echter europees voetbal halen. Ik heb een aantal echte toppers, voor Cambuur-begrippen, naar de club weten te halen. Eén van hen is de Braziliaan Boquita. Hij speelde amper voor Corinthians, en voor een bedrag van 3.8 miljoen euro kon ik hem zo overnemen. Een topspits. Hij raakte echter zwaar geblesseerd bij een van zijn eerste trainingen, dus hij kon voor 5 maanden de lappenmand in.
Mijn elftal bij Cambuur ziet er als volgt uit:
GK Roman Lozano
DL Manuel da Costa
DC Kew Jaliens
DC Jurgen Colin
DR Lucien de Weerdt
ML Armand Konate
MC Alex Sunasky
MR Adama Gouamene
AMC Mounir El Hamdaoui
FC Boquita
FC Lars Hutten
Verder heb ik op de bank/tribune/U19 elftal nog een aantal zeer grote talenten zitten, die ik rustig laat klaarstomen voor het grote werk.
Met dit team zit ik in de winterstop van het seizoen 2011/2012 en ik sta op een prima 3e plek. Feyenoord staat 1e met 42 punten, PSV 2e met 42 punten(Feyenoord beter doelsaldo) en ik sta met Cambuur 3e met 40 punten. Als mijn team zo blijft draaien dan is europees voetbal een zeer reële doelstelling.
Doordat ik af en toe een speler voor een groot bedrag verkoop, zien mijn financiën er prima uit. Ik heb een balance van zo'n 15 miljoen euro, en dat stijgt alleen maar. Ik blijf spelers verkopen, aangezien ik meer dan genoeg talent achter de hand heb. Daarnaast heb ik een zeer goed scoutingsapparaat opgebouwd, en heb ik zelf ook een goed oog voor talent.
In tegenstelling tot mijn vorige clubs in mijn huidige carrière(BTC, Puerto Montt) ben ik niet van plan om snel weer te vertrekken. Ik ben iets heel erg moois aan het opbouwen met Cambuur en het einde is nog lang niet in zicht
Anders is even bijna je gehele team gewildquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:15 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Dit bericht stond in dat andere topic, dus wel zo handig om die even te quoten hier
Ben uiteindelijk 4e geworden, een prachtige prestatie. In de playoffs verloor ik helaas in de eerste ronde van Feyenoord, dus geen CL voor mij. In de 2e ronde won ik van Sparta, waardoor ik wel geplaatst ben voor de UEFA Cup.
Mijn stadion heb ik tot 2x toe laten uitbreiden, waardoor Cambuur nu een onderkomen heeft van ruim 15.000 plaatsen. Dat is 6.000 plaatsen meer dan twee seizoenen geleden
Ook zijn de trainingsfaciliteiten en de jeugdopleiding verbeterd, die zitten nu op "avarage" niveau en mijn bestuur gaat dit nog verder uitbreiden in de komende tijd.
Grote man afgelopen seizoen was Nico de Weerdt, een 21 jarige spits die ik gratis van RKC Waalwijk had overgenomen. De beste man speelde erg goed, maakte 10 goals uit 23 wedstrijden en werd door bondscoach Danny Blind() geselecteerd voor het EK 2012. Hij speelde uiteindelijk niet, maar hij wist wél een transfer naar Chelsea af te dwingen: 12.5 miljoen euro had de Londense club over voor Nico
Verder vertrok Konaté naar Vitesse(3.7 miljoen euro) en reserve-speler Andriy Bondarenko naar Inter voor 1.9 miljoen euro.
Hierdoor had ik het geld om spits Henri Saivet naar Cambuur te halen. Deze 21 jarige Fransman is de opvolger van Nico de Weerdt en gaat samen met Boquita in de spits spelen. Saivet komt uit de jeugdopleiding van Bordeaux, speelde vervolgens één jaar bij Bologna waarna ik hem voor 6.75 miljoen euro heb overgenomen.
Mijn eerste elftal ziet er daarom als volgt uit:
[afbeelding]
Ik wil dit jaar meespelen om het kampioenschap. Vorjg jaar heb ik lang meegedaan om de titel, maar uiteindelijk liep ik in de slotfase van de competitie tegen het nodige puntverlies op. Dit seizoen hoop ik tot de laatste speelronde mee te strijden om de titel. In de UEFA Cup wil ik voor een stunt zorgen. Ik ga alles op alles zetten om direct naam te maken in Europa.
Tenslotte is het me gelukt om een Feeder Club in China te vindenEen jaar lang kwam het bestuur met amateurclubs uit Nederland, maar na mijn plaatsing voor europees voetbal kon ik plotseling kiezen uit twee Chinese clubs en een Amerikaanse club. Het Chinese Henan Jianye gaat er hopelijk voor zorgen dat er vele miljoenen aan marketinggelden de clubkas binnenstromen. Deze deal kost me 3.5 miljoen euro per jaar, maar ik verwacht toch echt wel winst te kunnen maken hiermee.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:24 schreef Wurdsje het volgende:
tvp
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:24 schreef Wurdsje het volgende:
tvp
Kijk even op manutd forum.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:28 schreef kweek89 het volgende:
hier ook maar vragen dan :p
wat is de meest uptodate data update voor fm 2007?
Dat spreekt mij helemaal niet aan, om van die 'vreemde' updates van manutd.nl te downloadenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:26 schreef sjimz het volgende:
Ik ben een game begonnen met de New Qatar uupdate
Je start met de nieuwe club New Qatar in de Premier League.
Je hebt alleen maar oude spelers zoals Molina, Kahn, Romario, Maldini, Cafu,Salas en Hamann
Mijn loonlasten liggen zo hoog dat ik al gelijk veel moet verkopen.
Mijn transferbudget is 15 miljoen euro dus ik kan wel wat halen.
Moet vooral wat jeugdige spelers halen, want binnen 2 jaar is heel mijn team gestopt.
Gaat een zwaar seizoen in England worden.
Normaal ook niet, maar ik heb in FM alles wel al bereikt wat je met het spel kan bereiken, dus ga je andere dingen doen om je met het spel te vermaken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:46 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat spreekt mij helemaal niet aan, om van die 'vreemde' updates van manutd.nl te downloadenDe database updates zijn altijd wel erg handig. Ik maak zelf ook altijd een eigen database
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Finale EK 2008: Nederland - België.
België wint.
Je kan ze toch tijdelijk in de reserves zetten? En anders gewoon opletten wie wanner moet spelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:30 schreef Fides het volgende:
Hoe houden jullie jullie spelers die in het eerste team zitten, maar ongebruikt op de reservebank/tribune zitten wedstrijd fit? Kan je ze laten meedoen met de reserves zonder ze 'vast' in de reserves te zetten?
Dan loop je het risico dat ze boos worden dat ze zijn gedegradeerd tot reserve:Pquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je kan ze toch tijdelijk in de reserves zetten? En anders gewoon opletten wie wanner moet spelen.
Tactiekquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:34 schreef VoreG het volgende:
De ene week win ik van PSV met 2-0 en de volgende week sta ik binnen 25 minuten met 5-0 achter tegen Roda......
nee hoor, gewoon van je eigen krachten uit gaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:04 schreef Dancin_Rhino het volgende:
je moet ook tegen idereen anders spelen.
Ik had een goed gebalanceerd team, dat gewoon ontzettend goed liep, maar op de een of andere manier vloog elke bal van Roda erinquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:04 schreef Dancin_Rhino het volgende:
je moet ook tegen idereen anders spelen.
Dus jij speelt met Barcelona tegen Real Madrid het zelfde als tegen Murcia ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon van je eigen krachten uit gaan.
Ja, hoe minder veranderingen je maakt hoe beter je team het zal doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:09 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Dus jij speelt met Barcelona tegen Real Madrid het zelfde als tegen Murcia ?
Dat mag jij vindenquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:54 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik ben van mening dat je anders tegen een hekkensluiter zou moeten spelen om meer kansen te creeeren. En tegen een topper wat behoudener speelt.
De standaarddinggenquote:Op zondag 2 september 2007 12:23 schreef smulder1991 het volgende:
en mijn ramp jaar met feyenoord begint in een stijgende spiraal te komen, ik begon met 3 keer verlies en sta inmiddels naar 18 wedstrijden weer op een moeizame 9e plaats, ik heb vagner love aangetrokken en lucas. iemand nog suggestie's voor mooie goedkope talenten?
Met Swansea en met Paris FC 2000 heb ik hele leuke games gehad.quote:Op maandag 3 september 2007 13:11 schreef Che1984 het volgende:
Iemand nog een tip voor een leuke low league club?
Ben wel weer eens toe aan een nieuwe uitdaging....
danku!quote:Op maandag 3 september 2007 13:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met Swansea en met Paris FC 2000 heb ik hele leuke games gehad.
Rayo (Spanje)quote:Op maandag 3 september 2007 14:26 schreef Che1984 het volgende:
[..]
danku!
Swansea heb ik ook al een keer gedaan. Paris FC nog niet, maar weet niet of ik wel zn heb in de franse competitie..
nog meer tips?
Danku, denk dat ik eens voor dusseldorf ga..quote:Op maandag 3 september 2007 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Rayo (Spanje)
Pisa (Italië)
Brest (Frankrijk)
Dynamo Dresden (Duitsland)
Fortuna Dusseldorf (Duitsland)
3e divisie België, Zweden
Ligt eraan of je een goede pc hebt. Als je geen goede pc hebt, zou ik me beperken tot 1 of 2 competities en medium database. Hoe sneller, hoe meer competities je kunt doen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:35 schreef Che1984 het volgende:
[..]
Danku, denk dat ik eens voor dusseldorf ga..
Hoe spelen julie trouwens? Hoeveel competities en hoe de database (large, medium enz)?
Ik speel met de huge database en meestal rond de 20 competities in 6 of 7 landen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:35 schreef Che1984 het volgende:
[..]
Danku, denk dat ik eens voor dusseldorf ga..
Hoe spelen julie trouwens? Hoeveel competities en hoe de database (large, medium enz)?
mwuah ik vind het wel mee vallen, eerste seizoen dat ik speel eerste keer met fm 07 dus mag ik?quote:Op zondag 2 september 2007 20:05 schreef Maravilla het volgende:
En daar is dus geen drol aan. Standaardtalenten.Stel jezelf een doel, bijvoorbeeld enkel Nederlanders na 2 jaar in de selectie, of een combi van Nederlanders + 1 andere nationaliteit. Met deze talenten heb je met elke club succes.
Alsof dat ook moeilijk isquote:Op zondag 2 september 2007 20:05 schreef Maravilla het volgende:
En daar is dus geen drol aan. Standaardtalenten.Stel jezelf een doel, bijvoorbeeld enkel Nederlanders na 2 jaar in de selectie, of een combi van Nederlanders + 1 andere nationaliteit. Met deze talenten heb je met elke club succes.
Bijna net zo'n grote legende als Abe natuurlijkquote:
Ok, verover jij maar de CL met een Poolse ploeg met alleen maar Polenquote:
Ik had het meer over een het feit van een Nederlandse club met alleen Nederlandse spelersquote:Op maandag 3 september 2007 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ok, verover jij maar de CL met een Poolse ploeg met alleen maar Polen
Je krabbelt terug?quote:Op maandag 3 september 2007 20:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had het meer over een het feit van een Nederlandse club met alleen Nederlandse spelers![]()
Nee hoor, ik ga verder met mijn Sparta Praag game, waar ik maar 2 buitenlanders in mijn selectie heb.quote:
Vertel eens wat over die game aubquote:Op maandag 3 september 2007 20:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga verder met mijn Sparta Praag game, waar ik maar 2 buitenlanders in mijn selectie heb.
In het eerste seizoen ben ik 2e geworden met 1 punt achterstand op Slavia.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Vertel eens wat over die game aub![]()
Laat Babel en KJH eens in de spits staan, en zet Lebohang Mokoena als rechtsbuiten, speel met een ruit [1-2-1] op het middenveld met buitenspelers en met Sneijder als diepste man.. Die heeft een goed (afstands)schot... Laat Maduro lekker als VM schoffelen en zet Mitea/Goossens op linksbuiten...quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:49 schreef kweek89 het volgende:
echt ik heb 4 tactieken geprobeerd, zelfs van websites als man.utd.
[afbeelding]
en ik sta verdomde 10ena 15 wedstrijden ofzo
Ik ben nu met zoiets bezig bij Dinamo Kiev... nog wel lastig aangezien er ook nogal wat goede Oekraïnse voetballers bij Shakhtar zitten.. maar goed gelukkig kan ik veel geld uitgeven..quote:Op maandag 3 september 2007 20:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga verder met mijn Sparta Praag game, waar ik maar 2 buitenlanders in mijn selectie heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |