abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52481627

Maker: SI Games

Waar is dit topic voor bedoeld?
Welkom bij het meest geliefde voetbalmanagerspel!
Nieuwe talenten gevonden? Goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten ..

Challenge

Helaas doen er tot op heden maar weinig mensen mee met de challenge.. Succes

De Challenge is hier te downloaden.
Zet de savegame in C:| Documents and Settings|(jouw gebruikersnaam)|\Mijn documenten|Sports Interactive|Football Manager 2007|games

Enkele handige sites
  • FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

Laatste patches/updates
  • SI Games downloads

Hulpprogramma's
  • Hamachi networkserver.exe
    Online spelen, uitleg is hier te vinden...
  • FM Genie Scout 2007.zip
  • FM Speeder.rar
    FM Speeder versnelt het spel, inclusief de laadtijden. Je bepaalt de snelheid met een balk: Hoe verder naar rechts, hoe sneller het spel zal gaan.
  • Nederlandse taal in FM
    Zet 'm in: C|Program Files|Sports Interactive|FootballManager 2007|data|languages en daarna selecteren bij instellingen

Systeemeisen
    Minimum: Windows 98/ME/2000/XP, 1GHz processor, 128MB RAM
    Aanbevolen: Windows XP, AMD of Intel Dual 2GHz, 1GB RAM, 650MB vrije ruimte

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres van het profiel van donroyco.
  • Woo-loo-loo!
    pi_52481712
    LudoSanders: Hoe ging jouw eerste seizoen met De Graafschap? Ik word eigenlijk behoorlijk zoek gespeeld en sta op een 8ste plaats Ook omdat al m'n spitsen maanden geblesseerd waren, maar nu ze er weer zijn gaat het nog steeds niet geweldig. Hopelijk krijg ik nog een tweede seizoen.

Heb gelukkig wel een periode te pakken.
    Woo-loo-loo!
      zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:40:53 #4
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52482182
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 18:17 schreef BobbyHill het volgende:
    LudoSanders: Hoe ging jouw eerste seizoen met De Graafschap? Ik word eigenlijk behoorlijk zoek gespeeld en sta op een 8ste plaats Ook omdat al m'n spitsen maanden geblesseerd waren, maar nu ze er weer zijn gaat het nog steeds niet geweldig. Hopelijk krijg ik nog een tweede seizoen.

Heb gelukkig wel een periode te pakken.
    misschien een andere tactiek proberen?
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_52483601
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 18:40 schreef donroyco het volgende:

misschien een andere tactiek proberen?
    Ik speel nu 4-4-2 met een ruit. M'n grootste probleem ligt op het middenveld, waar ik een goede DM mis. In het begin van het seizoen kon ik dat compenseren met m'n goede spitsen, maar die vielen daarna een half seizoen weg. Nu zijn ze terug en gaat het weer iets beter, maar met nog 5 wedstrijden te gaan zal ik niet bij de eerste 5 eindigen. Hopelijk kan ik stunten in de nacompetitie en volgend jaar alles beter op poten zetten.

Ik ben trouwens niet echt goed thuis in de scouting. Zijn daar net als bij de spelers ook namen die aan te raden zijn voor m'n club? Ik haal m'n talenten nu nog van wat ik op internet lees, maar die spelen straks allemaal bij een topclub. Dan wil ik op m'n scouts kunnen vertrouwen voor de nieuwe lichting, maar dan heb ik wel mensen nodig die met succes buiten de landsgrenzen kijken.
    Woo-loo-loo!
      zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:34:15 #6
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52486129
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 19:49 schreef BobbyHill het volgende:

[..]
    Ik ben trouwens niet echt goed thuis in de scouting. Zijn daar net als bij de spelers ook namen die aan te raden zijn voor m'n club? Ik haal m'n talenten nu nog van wat ik op internet lees, maar die spelen straks allemaal bij een topclub. Dan wil ik op m'n scouts kunnen vertrouwen voor de nieuwe lichting, maar dan heb ik wel mensen nodig die met succes buiten de landsgrenzen kijken.
    Misschien helpt dit je verder:

http://fm.manutd.nl/content/view/452/141/
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_52488803
    gebeurt het ook wel eens dat een mindere club FREDs genereren die later internationals kunnen worden en naar topclubs gaan? iemand ervaring?
    pi_52494888
    Ja zeker, met de goede begleiding kan dit best gebeuren. De meeste spelers maken echter de stap beetje bij beetje. Jongens als Van Nistelrooy komen ook niet uit de opleiding van PSV

Het is natuurlijk wel zo dat een ploeg met goede opleidingsfaciliteiten meer kans hebben op zulke toppertjes.
      maandag 20 augustus 2007 @ 17:03:00 #9
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_52532853
    Ben een beetje uitgekeken op 2007, dus kom maar op met 2008;
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
      maandag 20 augustus 2007 @ 19:25:04 #10
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52536713
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 17:03 schreef stefmans het volgende:
    Ben een beetje uitgekeken op 2007, dus kom maar op met 2008;
    Jij ook al?

misschien is dan de Free Transfer Database iets voor jou
      maandag 20 augustus 2007 @ 19:34:14 #11
    125053 stefmans
    pi_52537019
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 19:25 schreef donroyco het volgende:

[..]

Jij ook al?

misschien is dan de Free Transfer Database iets voor jou
    Nee dat heb ik al geprobeerd maar dat is totaal niets voor mij. Na 1 seizoen had ik het wel gezien.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_52539725
    In mijn game met Sparta moet ik vechten tegen degradatie. Ik begon met 0 euro aan transferbudget, maar heb door 1 speler (Obodai) te verkopen meteen 2 miljoen vrijgemaakt voor goedkope talenten. Op papier staat er echt een team dat zo in de middenmoot mee kan, maar ik sta helemaal onderaan

Ik kom zowat elke wedstrijd op voorsprong (een paar keer zelfs met 3-0) maar uiteindelijk wordt het altijd weer gelijk of zelfs een verlies. Ik kan simpelweg geen voorsprong vasthouden. In de laatste 10 minuten trapt de tegenstander er altijd net genoeg in. Pas in de laatste twee wedstrijden is het me gelukt, waardoor ik pas na 10 matches mn eerste winst kon optekenen Had al wel iets van 6 keer gelijk gespeeld.

Hoe verdedigen jullie een voorsprong? Als ik niet ingrijp gaat het mis en als ik op de counter overschakel gaat het ook mis
    Woo-loo-loo!
    pi_52539893
    Hier staan wat tips over voorsprong vasthouden, voor wie het probleem herkent:
    http://fm.manutd.nl/content/view/651/138/

Maar wie weet hebben jullie nog wel andere tips
    Woo-loo-loo!
      maandag 20 augustus 2007 @ 21:32:05 #14
    125053 stefmans
    pi_52540995
    quote:
    Op maandag 20 augustus 2007 20:54 schreef BobbyHill het volgende:
    In mijn game met Sparta moet ik vechten tegen degradatie. Ik begon met 0 euro aan transferbudget, maar heb door 1 speler (Obodai) te verkopen meteen 2 miljoen vrijgemaakt voor goedkope talenten. Op papier staat er echt een team dat zo in de middenmoot mee kan, maar ik sta helemaal onderaan

Ik kom zowat elke wedstrijd op voorsprong (een paar keer zelfs met 3-0) maar uiteindelijk wordt het altijd weer gelijk of zelfs een verlies. Ik kan simpelweg geen voorsprong vasthouden. In de laatste 10 minuten trapt de tegenstander er altijd net genoeg in. Pas in de laatste twee wedstrijden is het me gelukt, waardoor ik pas na 10 matches mn eerste winst kon optekenen Had al wel iets van 6 keer gelijk gespeeld.

Hoe verdedigen jullie een voorsprong? Als ik niet ingrijp gaat het mis en als ik op de counter overschakel gaat het ook mis
    Laatste 10 minuten gewoon tijdrekken op hoog zetten helpt bij mij meestal voldoende.
    pi_52564040
    heb fm weer geinstalleerd maar is de NL taal die standaard is opgezet als link bij fok.. is die beter dan de NL taal van de patch?

PS: weet iemand nog waar er een database-update zit met de nieuwe transfers?.. sneijder,drenthe naar real enz. enz.

[ Bericht 32% gewijzigd door armeenio op 21-08-2007 16:52:42 ]
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:54:46 #16
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52564303
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 16:47 schreef armeenio het volgende:
    heb fm weer geinstalleerd maar is de NL taal die standaard is opgezet als link bij fok.. is die beter dan de NL taal van de patch?

PS: weet iemand nog waar er een database-update zit met de nieuwe transfers?.. sneijder,drenthe naar real enz. enz.
    Kijk hier even rond

Maar ik zou wachten tot na 31 augustus, als alle transferperikelen achter de rug zijn en ze niet steeds ge-update hoeven te worden
    Je kunt natuurlijk ook tot november wachten, wanneer FM2008 uitkomt...
    pi_52565492
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 16:54 schreef donroyco het volgende:

[..]

Kijk hier even rond

Maar ik zou wachten tot na 31 augustus, als alle transferperikelen achter de rug zijn en ze niet steeds ge-update hoeven te worden
    Je kunt natuurlijk ook tot november wachten, wanneer FM2008 uitkomt...
    ja,dan wacht ik wel even.. is de update van sigames zelf of van die link wat je mij gaf?..
    dan weet ik waar ik moet kijken
      dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:13:02 #18
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52566374
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2007 17:35 schreef armeenio het volgende:

[..]

ja,dan wacht ik wel even.. is de update van sigames zelf of van die link wat je mij gaf?..
    dan weet ik waar ik moet kijken
    Ik denk dat SIgames zelf geen update meer uitgeeft en ook iedereen laat wachten op FM2008.. Die link die ik gaf is van een zelfgemaakte database update, wel ff zoeken
    pi_52591311
    Ik zit met Cambuur Leeuwarden inmiddels in het seizoen 2011/2012, winterstop.
    Mijn eerste seizoen in de Eredivisie vorig jaar eindigde ik op een zeer verdienstelijke 11e plek. Tot aan de winterstop draaide ik heel aardig mee, ik stond een hele tijd 4e, maar opeens zakte het team in elkaar. Uiteindelijk een 11e plek, waar ik zeer tevreden mee was.
    Dit seizoen wil ik echter europees voetbal halen. Ik heb een aantal echte toppers, voor Cambuur-begrippen, naar de club weten te halen. Eén van hen is de Braziliaan Boquita. Hij speelde amper voor Corinthians, en voor een bedrag van 3.8 miljoen euro kon ik hem zo overnemen. Een topspits. Hij raakte echter zwaar geblesseerd bij een van zijn eerste trainingen, dus hij kon voor 5 maanden de lappenmand in.
    Mijn elftal bij Cambuur ziet er als volgt uit:

GK Roman Lozano
    DL Manuel da Costa
    DC Kew Jaliens
    DC Jurgen Colin
    DR Lucien de Weerdt
    ML Armand Konate
    MC Alex Sunasky
    MR Adama Gouamene
    AMC Mounir El Hamdaoui
    FC Boquita
    FC Lars Hutten

Verder heb ik op de bank/tribune/U19 elftal nog een aantal zeer grote talenten zitten, die ik rustig laat klaarstomen voor het grote werk.

Met dit team zit ik in de winterstop van het seizoen 2011/2012 en ik sta op een prima 3e plek. Feyenoord staat 1e met 42 punten, PSV 2e met 42 punten(Feyenoord beter doelsaldo) en ik sta met Cambuur 3e met 40 punten. Als mijn team zo blijft draaien dan is europees voetbal een zeer reële doelstelling.

Doordat ik af en toe een speler voor een groot bedrag verkoop, zien mijn financiën er prima uit. Ik heb een balance van zo'n 15 miljoen euro, en dat stijgt alleen maar. Ik blijf spelers verkopen, aangezien ik meer dan genoeg talent achter de hand heb. Daarnaast heb ik een zeer goed scoutingsapparaat opgebouwd, en heb ik zelf ook een goed oog voor talent.

In tegenstelling tot mijn vorige clubs in mijn huidige carrière(BTC, Puerto Montt) ben ik niet van plan om snel weer te vertrekken. Ik ben iets heel erg moois aan het opbouwen met Cambuur en het einde is nog lang niet in zicht
      woensdag 22 augustus 2007 @ 16:24:57 #20
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_52593433
    Ik heb de nieuwe patch gedownload, maar als ik FM nu probeer op te starten doet ie het niet: ''plaats de juiste schijf in het station''. Wat kan ik hier aan doen?
    pi_52596673
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 16:24 schreef Cavalier1 het volgende:
    Ik heb de nieuwe patch gedownload, maar als ik FM nu probeer op te starten doet ie het niet: ''plaats de juiste schijf in het station''. Wat kan ik hier aan doen?
    download op gameburn no-cd/fixed exe file.. het ligt er natuurlijk aan welke versie van de patch.. je hebt ze allebei daar.Neem maar even een kijkje ....
      woensdag 22 augustus 2007 @ 18:27:11 #22
    125053 stefmans
    pi_52596920
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 16:24 schreef Cavalier1 het volgende:
    Even naar de winkel lopen en een spel kopen, of wachten op fm 2008.
      woensdag 22 augustus 2007 @ 18:41:45 #23
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_52597283
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 18:17 schreef armeenio het volgende:

[..]

download op gameburn no-cd/fixed exe file.. het ligt er natuurlijk aan welke versie van de patch.. je hebt ze allebei daar.Neem maar even een kijkje ....
    Bedankt! Werkt perfect
      woensdag 22 augustus 2007 @ 18:50:16 #24
    181796 Prik0
    T o i v o n e n !
    pi_52597497

Who the fuck is Liverpool!
    Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
      woensdag 22 augustus 2007 @ 18:58:54 #25
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52597721
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 18:50 schreef Prik0 het volgende:
    [afbeelding]

Who the fuck is Liverpool!
    Who the fuck is Arsenal...

woensdag 22 augustus 2007 @ 19:31:40 #26
    117813 Mr-Sander
    Check m'n signature
    pi_52598572
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef donroyco het volgende:

[..]

Who the fuck is Arsenal...

[afbeelding]
    Lekker hoor!
    -link verwijderd, niet terugplaatsen-
    pi_52609030
    Net terug van vakantie dus ff een tvp'tje
      donderdag 23 augustus 2007 @ 00:32:08 #28
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_52609662
    Ik ben Newcastle United, maar het gaat niet echt best. Wie heeft er tips?
    pi_52618019
    Ik ben in de nacompetitie gedegradeerd met Sparta Aangezien er barstens veel talent in m'n selectie rondloopt weet ik nu zeker dat ik niet geschikt ben voor dit spel
    Woo-loo-loo!
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:33:06 #30
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_52659866

What the ..

Het gaat om een vriendschappelijke beker btw.
      zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:00:54 #31
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_52675368
    quote:
    eugdinternational Engeland overleden bij ongeval

Het Championship-duel tussen Queens Park Rangers en Burnley van komend weekend is uitgesteld. De clubs besloten dat nadat jeugdinternational Ray Jones tijdens een verkeersongeval om het leven kwam.
    "QPR is in rouw na het horen van het tragische nieuws dat Ray Jones zaterdagochtend bij een motor-ongeluk om het leven is gekomen", zo staat op de officiële site te lezen.

De achttienjarige Engelsman raakte betrokken bij een botsing van een bus en een personenauto. Daarbij kwamen nog twee andere personen om het leven.

Vast wel bekend bij de FMers? Ik had een heerlijk gamepje met QPR waar hij de hoofdrol opeiste..
      zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:33:51 #32
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_52677145
    quote:
    Op zaterdag 25 augustus 2007 15:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Vast wel bekend bij de FMers? Ik had een heerlijk gamepje met QPR waar hij de hoofdrol opeiste..
    Rest in peace

Iemand misschieen een screen, de naam komt me wel bekend voor..
    pi_52678960
    Zijn er 2 FM #37? Ook goed.
      zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:08:17 #34
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_52679200
    Ik speel met Tottenham wat vorig jaar Berbatov gehaald heeft voor 15 Miljoen. In het eerste seizoen ging alles prima. Meneer had het hoogste gemiddelde van de divisie. Nu in het 2e seizoen echter presteert hij maar matig. Wat ik echter vreemder vindt is dat z'n waarde gigantisch aan het dalen is. Het was 15 miljoen en zit nu nog maar op 13.25. Hoe kan dit?

En iemand nog tips om te voorkomen dat de halve selectie weg wil (wat nu wel het geval is. Het moreel is erg hoog maar toch is de helft ongelukkig en wil men naar andere clubs. Met name m'n steunpilaren
      zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:25:57 #35
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_52679587
    2 Weken later nog maar 12 miljoen waard....welliswaar geblesseerd nu maar zo hard gaat het normaal toch niet?
    pi_52744001
    Iedere keer weer hetzelfde.

Voorbereiding gaat prima maar zodra de eerste echte wedstrijd in de competitie begint verlies ik 99 van de 100 keer. Zit gewoon een bug in het spel, niet te geloven.

Tijd voor FM 08 .
    pi_52760764
    iemand een update voor het nieuwe seizoen fm 07?
    wat is zeg maar de meest geupdate data download ?
    you might aswell do the white line
      donderdag 6 september 2007 @ 14:22:22 #40
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_52982116
    fm2007.nl staan updates.
    Weet iemand wanneer de demo van FM 2008 komt?
      zondag 9 september 2007 @ 21:13:15 #41
    157179 Put4
    He's a freak of nature
    pi_53058441
    Heeft er iemand FM 2007 op Vista? Ik heb FM namelijk al een paar keer geïnstalleerd op Vista, maar als ik hem opstart krijg ik wel de reclames, maar op het moment waarop normaal het menu komt krijg ik alleen maar een zwart scherm en een fm schermpje waar normaal tekst instaat, maar nu helemaal leeg is. Op Manutd stond dat je Java van je computer moest afhalen, dan installeren, en dan zou Fm het wel moeten doen, maar dat lukte ook niet bij mij. Can anybody help me?

EDIT: Dit krijg ik dus te zien nadat die reclame zooi is geweest.
    Feyenoord - AC Milan - WHU
    pi_53064121
    Waarom Vista gebruiken? Waardeloos besturingssysteem. Daarnaast moet je Java na de installatie wel weer opnieuw installeren.
    Kun je op de site van Sports Interactive ook niks vinden? Patch ofzo?
      maandag 10 september 2007 @ 10:34:24 #43
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_53068325
    Ben net begonnen, als unemployed en er was nog een baantje beschikbaar bij NAC.
    Die maar aangenomen en uiteindelijk wil ik coach worden van Barca.

Maar eerst maar eens zien mijn hoofd boven water te houden in de eredivisie
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_53069568
    Dubbel topic, dit topic was eerder: [Centraal] Football Manager 2007 #37: Nog een paar maanden.. Deze gaat dus op slot
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')