misschien een andere tactiek proberen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:17 schreef BobbyHill het volgende:
LudoSanders: Hoe ging jouw eerste seizoen met De Graafschap? Ik word eigenlijk behoorlijk zoek gespeeld en sta op een 8ste plaatsOok omdat al m'n spitsen maanden geblesseerd waren, maar nu ze er weer zijn gaat het nog steeds niet geweldig. Hopelijk krijg ik nog een tweede seizoen.
Heb gelukkig wel een periode te pakken.
Ik speel nu 4-4-2 met een ruit. M'n grootste probleem ligt op het middenveld, waar ik een goede DM mis. In het begin van het seizoen kon ik dat compenseren met m'n goede spitsen, maar die vielen daarna een half seizoen weg. Nu zijn ze terug en gaat het weer iets beter, maar met nog 5 wedstrijden te gaan zal ik niet bij de eerste 5 eindigen. Hopelijk kan ik stunten in de nacompetitie en volgend jaar alles beter op poten zetten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:40 schreef donroyco het volgende:
misschien een andere tactiek proberen?
Misschien helpt dit je verder:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:49 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik ben trouwens niet echt goed thuis in de scouting. Zijn daar net als bij de spelers ook namen die aan te raden zijn voor m'n club? Ik haal m'n talenten nu nog van wat ik op internet lees, maar die spelen straks allemaal bij een topclub. Dan wil ik op m'n scouts kunnen vertrouwen voor de nieuwe lichting, maar dan heb ik wel mensen nodig die met succes buiten de landsgrenzen kijken.
Jij ook al?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:03 schreef stefmans het volgende:
Ben een beetje uitgekeken op 2007, dus kom maar op met 2008;
Nee dat heb ik al geprobeerd maar dat is totaal niets voor mij. Na 1 seizoen had ik het wel gezien.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jij ook al?
misschien is dan de Free Transfer Database iets voor jou
Laatste 10 minuten gewoon tijdrekken op hoog zetten helpt bij mij meestal voldoende.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:54 schreef BobbyHill het volgende:
In mijn game met Sparta moet ik vechten tegen degradatie. Ik begon met 0 euro aan transferbudget, maar heb door 1 speler (Obodai) te verkopen meteen 2 miljoen vrijgemaakt voor goedkope talenten. Op papier staat er echt een team dat zo in de middenmoot mee kan, maar ik sta helemaal onderaan
Ik kom zowat elke wedstrijd op voorsprong (een paar keer zelfs met 3-0) maar uiteindelijk wordt het altijd weer gelijk of zelfs een verlies. Ik kan simpelweg geen voorsprong vasthouden. In de laatste 10 minuten trapt de tegenstander er altijd net genoeg in. Pas in de laatste twee wedstrijden is het me gelukt, waardoor ik pas na 10 matches mn eerste winst kon optekenenHad al wel iets van 6 keer gelijk gespeeld.
Hoe verdedigen jullie een voorsprong? Als ik niet ingrijp gaat het mis en als ik op de counter overschakel gaat het ook mis
Kijk hier even rondquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:47 schreef armeenio het volgende:
heb fm weer geinstalleerd maar is de NL taal die standaard is opgezet als link bij fok.. is die beter dan de NL taal van de patch?
PS: weet iemand nog waar er een database-update zit met de nieuwe transfers?.. sneijder,drenthe naar real enz. enz.
ja,dan wacht ik wel even.. is de update van sigames zelf of van die link wat je mij gaf?..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kijk hier even rond
Maar ik zou wachten tot na 31 augustus, als alle transferperikelen achter de rug zijn en ze niet steeds ge-update hoeven te worden
Je kunt natuurlijk ook tot november wachten, wanneer FM2008 uitkomt...![]()
Ik denk dat SIgames zelf geen update meer uitgeeft en ook iedereen laat wachten op FM2008.. Die link die ik gaf is van een zelfgemaakte database update, wel ff zoekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:35 schreef armeenio het volgende:
[..]
ja,dan wacht ik wel even.. is de update van sigames zelf of van die link wat je mij gaf?..
dan weet ik waar ik moet kijken![]()
download op gameburn no-cd/fixed exe file.. het ligt er natuurlijk aan welke versie van de patch.. je hebt ze allebei daar.Neem maar even een kijkje ....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:24 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik heb de nieuwe patch gedownload, maar als ik FM nu probeer op te starten doet ie het niet: ''plaats de juiste schijf in het station''. Wat kan ik hier aan doen?
Even naar de winkel lopen en een spel kopen, of wachten op fm 2008.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:24 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik heb de nieuwe patch gedownload, maar als ik FM nu probeer op te starten doet ie het niet: ''plaats de juiste schijf in het station''. Wat kan ik hier aan doen?
Bedankt! Werkt perfectquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:17 schreef armeenio het volgende:
[..]
download op gameburn no-cd/fixed exe file.. het ligt er natuurlijk aan welke versie van de patch.. je hebt ze allebei daar.Neem maar even een kijkje ....
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:50 schreef Prik0 het volgende:
[afbeelding]
Who the fuck is Liverpool!![]()
![]()
![]()
Lekker hoor!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Who the fuck is Arsenal...
![]()
[afbeelding]
quote:eugdinternational Engeland overleden bij ongeval
Het Championship-duel tussen Queens Park Rangers en Burnley van komend weekend is uitgesteld. De clubs besloten dat nadat jeugdinternational Ray Jones tijdens een verkeersongeval om het leven kwam.
"QPR is in rouw na het horen van het tragische nieuws dat Ray Jones zaterdagochtend bij een motor-ongeluk om het leven is gekomen", zo staat op de officiële site te lezen.
De achttienjarige Engelsman raakte betrokken bij een botsing van een bus en een personenauto. Daarbij kwamen nog twee andere personen om het leven.
Rest in peacequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Vast wel bekend bij de FMers? Ik had een heerlijk gamepje met QPR waar hij de hoofdrol opeiste..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |