Ja, die cheat tenminste nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:33 schreef Rumille het volgende:
Foppe de Haan doet het ook in het spel goed:
Alle wedstrijden in de kwalifactie voor het EK-21 in 2008 (lol) gewonnen en nu in de Play-offs 2-1 van Italie gewonnen.
Hulde aan Foppe!
Oke nu hoe ik opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:46 schreef Rumille het volgende:
Gaan we dat gezeur het hele topic krijgen?
Je kan me ook gewoon laten.
Ik ben begonnen met Championship Manager 3, daarna alle spellen uit de serie gespeeld. Vond Championship Manager 99/00 de beste en leukste, heb ik een game met Millwall gespeeld tot 2042!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:03 schreef Rumille het volgende:
Heeft iemand eigenlijk Championship Manager 97/98 gespeeld? Die speelden mn broers en ik altijd. Was wel leuk. Lekker simpel nog.
@Sjimz:
Dus jij begon eigenlijk in Divisie 3 (Met zeg maar de Eredivisie als Divisie 1?)
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:03 schreef Rumille het volgende:
@Sjimz:
Dus jij begon eigenlijk in Divisie 3 (Met zeg maar de Eredivisie als Divisie 1?)
Cool.quote:
Meerdere keren zelfs, ben maar gestopt toen ik als trainer 75 werd in de game. Eigenlijk best idioot als je dan ziet dat je een ongeveer 30 dagen x 24 uur aan een game hebt gezeten. Die tijd had waarschijnlijk wel nuttiger besteed kunnen worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:34 schreef Rumille het volgende:
2042?
Mijn god. Dan kan het zijn dat jouw spits de kleinzoon is van de spits waarmee je begon.
Je hebt zeker alles gewonnen wat er te wonnen viel?
Dat kan nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef Rumille het volgende:
Je had moeten doorgaan tot je 120 jaar was. Of kijken of je dood kan gaan in de game.
Dat is juist het leuke aan FM.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:59 schreef Rumille het volgende:
MLS lijkt me eigenlijk niks aan. Allemaal van die onbetekende spelers waar je nooit wat van hoort (behalve Adu).
Correct me if I'm wrong.
ja, anders ga je mij even uitleggen hoe je dat moet doenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:53 schreef Rumille het volgende:
Kan je toch aanvragen?
Bij Board Room enzo.
Een tool waarbij de current ability en potential ability van spelers gecheckt kan worden. Mogelijkheid om alle stats te zien van alle spelers en te zoeken op kwaliteiten van spelers. De een vindt het cheaten en de ander niet. Ik zit er tussenin en gebruik het bijna nooit, alleen wanneer ik een nationaal team coach. Te vaak gehad dat ik niet alle spelers kon zien van mijn land en dan kan je dus niet scouten :S. Vandaar dat ik daarvoor Genie Scout gebruik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:47 schreef Rumille het volgende:
Wat is die Genie Scout in de OP?
Waarom ga je een jaar op vakantie?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:20 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik kom ook even patsen hoor!
Ik ben 1 jaar op vakantie geweest. Ben toen in 2007 begonnen met de competitie, met ajax.
Opstelling
Stekelenburg/Kirkland (halverwege siezoen)
De Cler, Vermaelen en Grygera
Kahlenberg/Zidan/Emanuelson/Babel, Mendes, Zenden/Gallardo, Sneijder
AM: Anita
S: Huntelaar en Santa Cruz/Babel
Gallardo en Santa Cruz geleend.
Beker + Kampioen + CL gewonnen. 1 wedstrijd overgespeeld in de halve finale van de beker. De rest allemaal eerlijk gewonnen
Waarschijnlijk om 'realistisch' in 2007 te beginnen gok ik zo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom ga je een jaar op vakantie?
Ik snap trouwens sowieso die vakantie optie niet
Ik kies dan altijd Brazilië erbij aan het begin en dan kun je kiezen wanneer je wil beginnen en dan begin ik altijd in Maart 2007. Het is niet helemaal aan het einde van het seizoenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:12 schreef Mr.Jorn. het volgende:
klopt. Ik was zat van de standaard selecties, dus ging ik een jaar op vakantie en ben toen met Ajax begonnen.
quote:
Je hebt drafts, trades, waivers en discovery spelersquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:12 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik ben net in Amerika begonnen.
Maar hoe werkt daar in vredesnaam het transfersysteem ed.?![]()
Waar staat het ergens goed uitgelegd? Of heb jij tijd?quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt drafts, trades, waivers en discovery spelers
Lang verhaal maar zeker leuk om te spelen.
Marquez had een offdayquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:44 schreef Mr-Sander het volgende:
Tweede seizoen Valencia is begonnen! Aantal transfers, grootste:
-Riquelme, 9,5M
-Ljuboja, 4,6M
-Alexis, 8,75M
-Chica, 13M
Oefenwedstrijden gingen wel lekker.
Super Cup ook wel.
[afbeelding]
In de MLS kun je het beste niet meer dan 2 verdedigers hebben en minstens 4 aanvallers.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:55 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben dus begonnen met Chivas USA. Heb geen onaardig team en leuke spelers gekocht uit Zuid Amerika. Begin ook zelfs het transfersysteem een klein beetje te snappen.
Alleen jammer dat de resulataten ronduit kut zijn. Ik verlies bijna alles en scoor amper. Terwijl ik echt goede spelers heb, al helemaal voor de Amerikaanse competitie. Spelen ze daar anders ofzo?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:14 schreef Mindstate het volgende:
[..]
In de MLS kun je het beste niet meer dan 2 verdedigers hebben en minstens 4 aanvallers.
Hoe kan je zonder ooit maar iets echt bereikt te hebben bondscoach worden van Engeland?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:15 schreef Rorata het volgende:
Mooie carriere heb ik in FM. Werkloos begonnen en toen 3,5 jaar bij Almagro uit Argentinie(2e divisie club maar ben gepromoveert). Toen wou ik naar een andere club maar niemand die me aannam maar Dijon nam me aan maar ik kon er niet voor zorgen dat ze niet degradeerde dus toen ze eenmaal gedegradeerd waren nam ik ontslag en toen kwam het WK 2010 en dat betekend dat er veel banen vrijkomen en toen solliciteerde ik bij Engeland maar ze hebben me aangenomen wat ik niet verwacht had. Het is veel leuker om werkloos te beginnen en met eigen kracht ergens terecht te komen :p
Ik heb er echt niet aan geknoeid en ik ben tegen cheaten. Ik vond het zelf ook raar maar ik hoorde wel vaker dat mensen bondscoach werden zonder iets bereikt te hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe kan je zonder ooit maar iets echt bereikt te hebben bondscoach worden van Engeland?
No offence, maar zonder aan je reputatie geknoeid te hebben gaat dat zeker nooit lukken.
Maar voor Engeland heb je een veel betere reputatie nodig dan voor pak em beet Burkina Faso.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Aan het begin van het spel zijn er ook altijd een aantal landen die geen bondscoach hebben. Als je daar solliciteert krijg je altijd wel een aanbod, ook al zit je nog aan het begin van jaar 1.
Ok, dat zijn wel altijd vage Afrikaanse landen, maar ok....Het gaat om het idee nietwaar
Maar nog nooit bij een club op het hoogste niveau gezeten, waat veel zwaarder meetelt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is waar, maar hij heeft dan ook een aantal jaren ervaring, die je aan het begin van seizoen 1 niet hebt.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar nog nooit bij een club op het hoogste niveau gezeten, waat veel zwaarder meetelt.
Wel op het hoogste niveau gespeeld dus (van Argentinië weliswaar, maar dat is toch ook geen onaardige competitiequote:Werkloos begonnen en toen 3,5 jaar bij Almagro uit Argentinie(2e divisie club maar ben gepromoveert).
het gaat toch ook om processor? Wat voor processor heb je als je 17 leagues kan draaien?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik draai met 1 gb ram zonder problemen 17 playable leagues en een grote database, meer zal misschien ook wel kunnen, kwestie van proberen
Welke game hadden we ook al weer?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben er ook weer. Binnenkort maar weer verder met America FC Natal.
Irl gepromoveerd naar de eerste divisie in Brazilië, in FM nog 2e divisie met verwachting een 13e plek.
Ehh, ja, volgens mij ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke game hadden we ook al weer?
Zuid Afrika waren we toch nog bezig?
Dat vinkje erboven of eronder ook aanvinken.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:10 schreef Zwoerd het volgende:
Hoe kan ik mn de opstelling voor mn reserve team regelen zonder de wedstrijd zelf te hoeven spelen? Ik heb 'Huidige wedstrijdtactiek gebruiken' aangevinkt, maar dan worden er alsnog andere spelers opgesteld dan dat ik wil.
Die zie ik niet staanquote:Op maandag 23 juli 2007 17:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat vinkje erboven of eronder ook aanvinken.
Iets van: Deze selctie kiezen wanneer mogelijk.
Ik weet niet de nederlandse benaming ervan, speel namelijk in het engels.quote:
Fysiek erg goed, zou het daar aan liggen?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Wat een naam voor een defender!!!!
Geen idee.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Fysiek erg goed, zou het daar aan liggen?![]()
Ik denk in de nacht van zondag op maandagquote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee.
Zou deze speler op zondag of op maandag verwekt zijn?
[afbeelding]
kan alleen in je eigen team.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef Mindstate het volgende:
Ik wist niet dat je grijze spelers een contract kon aanbieden? Ik speel bij Stevenage, en in mijn 18- team heb ik maar heel weinig spelers (5 ofzo), en nu drukte ik op zo´n grijze speler en er stond contract aanbieden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |