Waarom ga je een jaar op vakantie?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:20 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik kom ook even patsen hoor!
Ik ben 1 jaar op vakantie geweest. Ben toen in 2007 begonnen met de competitie, met ajax.
Opstelling
Stekelenburg/Kirkland (halverwege siezoen)
De Cler, Vermaelen en Grygera
Kahlenberg/Zidan/Emanuelson/Babel, Mendes, Zenden/Gallardo, Sneijder
AM: Anita
S: Huntelaar en Santa Cruz/Babel
Gallardo en Santa Cruz geleend.
Beker + Kampioen + CL gewonnen. 1 wedstrijd overgespeeld in de halve finale van de beker. De rest allemaal eerlijk gewonnen
Waarschijnlijk om 'realistisch' in 2007 te beginnen gok ik zo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom ga je een jaar op vakantie?
Ik snap trouwens sowieso die vakantie optie niet
Ik kies dan altijd Brazilië erbij aan het begin en dan kun je kiezen wanneer je wil beginnen en dan begin ik altijd in Maart 2007. Het is niet helemaal aan het einde van het seizoenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:12 schreef Mr.Jorn. het volgende:
klopt. Ik was zat van de standaard selecties, dus ging ik een jaar op vakantie en ben toen met Ajax begonnen.
quote:
Je hebt drafts, trades, waivers en discovery spelersquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:12 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik ben net in Amerika begonnen.
Maar hoe werkt daar in vredesnaam het transfersysteem ed.?![]()
Waar staat het ergens goed uitgelegd? Of heb jij tijd?quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt drafts, trades, waivers en discovery spelers
Lang verhaal maar zeker leuk om te spelen.
Marquez had een offdayquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:44 schreef Mr-Sander het volgende:
Tweede seizoen Valencia is begonnen! Aantal transfers, grootste:
-Riquelme, 9,5M
-Ljuboja, 4,6M
-Alexis, 8,75M
-Chica, 13M
Oefenwedstrijden gingen wel lekker.
Super Cup ook wel.
[afbeelding]
In de MLS kun je het beste niet meer dan 2 verdedigers hebben en minstens 4 aanvallers.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:55 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben dus begonnen met Chivas USA. Heb geen onaardig team en leuke spelers gekocht uit Zuid Amerika. Begin ook zelfs het transfersysteem een klein beetje te snappen.
Alleen jammer dat de resulataten ronduit kut zijn. Ik verlies bijna alles en scoor amper. Terwijl ik echt goede spelers heb, al helemaal voor de Amerikaanse competitie. Spelen ze daar anders ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |