abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51600701
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je hebt drafts, trades, waivers en discovery spelers
Lang verhaal maar zeker leuk om te spelen.
Waar staat het ergens goed uitgelegd? Of heb jij tijd?
Het klinkt leuk en lijkt me ook wel interessant. Maar heb nu geen flauw benul wat ik aan het doen ben.
  woensdag 18 juli 2007 @ 21:44:51 #52
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_51607254
Tweede seizoen Valencia is begonnen! Aantal transfers, grootste:

-Riquelme, 9,5M
-Ljuboja, 4,6M
-Alexis, 8,75M
-Chica, 13M

Oefenwedstrijden gingen wel lekker.
Super Cup ook wel.

-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_51608708

Yeeeaaahhhh
Цой жив
pi_51610312
Mooie resultaten heren! ^^

Ik vroeg mij af wat is het meeste waarvoor jij ooit een speler hebt verkocht?
Mijn record staat op ¤ 65 miljoen, iemand die dat kan overtreffen?

It Never Hurts To Help!
pi_51610658
Heb ooit een regen voor iets van 85 miljoen verkocht aan Chelsea als ik me niet vergis.
Zal binnekort eens kijken of ik daar nog een screen van heb.
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:52:43 #56
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51620653
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:44 schreef Mr-Sander het volgende:
Tweede seizoen Valencia is begonnen! Aantal transfers, grootste:

-Riquelme, 9,5M
-Ljuboja, 4,6M
-Alexis, 8,75M
-Chica, 13M

Oefenwedstrijden gingen wel lekker.
Super Cup ook wel.

[afbeelding]
Marquez had een offday ?!?!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_51621303
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:52 schreef donroyco het volgende:

[..]

Marquez had een offday ?!?!
Hij heeft wel gescoord.

Hij had alleen nog een penalty moeten missen.
pi_51628368
Ik ben in 2010 met USA wereldkampioen geworden door met 1-0 in de finale te winnen tegen Frankrijk.
pi_51633050
Ik ben dus begonnen met Chivas USA. Heb geen onaardig team en leuke spelers gekocht uit Zuid Amerika. Begin ook zelfs het transfersysteem een klein beetje te snappen.

Alleen jammer dat de resulataten ronduit kut zijn. Ik verlies bijna alles en scoor amper. Terwijl ik echt goede spelers heb, al helemaal voor de Amerikaanse competitie. Spelen ze daar anders ofzo?
pi_51633485
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 17:55 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben dus begonnen met Chivas USA. Heb geen onaardig team en leuke spelers gekocht uit Zuid Amerika. Begin ook zelfs het transfersysteem een klein beetje te snappen.

Alleen jammer dat de resulataten ronduit kut zijn. Ik verlies bijna alles en scoor amper. Terwijl ik echt goede spelers heb, al helemaal voor de Amerikaanse competitie. Spelen ze daar anders ofzo?
In de MLS kun je het beste niet meer dan 2 verdedigers hebben en minstens 4 aanvallers.
pi_51633528
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 18:14 schreef Mindstate het volgende:

[..]

In de MLS kun je het beste niet meer dan 2 verdedigers hebben en minstens 4 aanvallers.

Juist hoe aanvallender ik speel hoe meer ik op mijn klote krijg lijkt het wel. Nep Italianen.
pi_51635261
Dan moet je je verdedigende lijn meer opschuiven. Zet die 2 centrale verdedigers de mentaliteit voor de verandering eens op Aanvallend.
pi_51637012
Heb m'n Fm-verslaving weer eens opgepakt. Natuurlijk met Man U, ik schijn met andere clubs niet zo geīnteresseerd te blijven in 't spel

Seizoen 1 inmiddels gespeeld, voor de 1e speelronde al Ferdinand aan concurrent Chelsea verkocht. Ik had Pique en Vidic nog en heb voor nog geen kwart van de transfersom Barzagli aangetrokken die 'n zeer goede stand-in bleek Ook v.d. Vaart voor 'n schijntje aan kunnen trekken (12,5 mln), maar die komt nog niet echt uit de verf.

Helaas wel 6e geworden, ondanks 'n geweldige inhaalrace aan 't einde van 't seizoen. Flinke winning-streak met als klapper de winst in de CL-finale tegen Inter Milan (2-0 achter en uiteindelijk met penalties gewonnen 2-2 en 5-3)

Van der Sar is helaas al gestopt na 'n ernstige blessure aan 't eind van 't seizoen (5 maanden out), maar z'n opvolger stond al klaar in de winterstop. Ochoa aangetrokken omdat de aanwezige keepers niet op niveau (Kuzjak, Foster) zijn of nog te jong (Zieler).
In 't nieuwe seizoen Saha, Smith en Nani verkocht en daarvoor o.a. Micah Richards, Leighton Baines en Cesar Delgado aangetrokken. De laatste net voor de deadline en ik kreeg geen werkvergunning voor 'm. Dus maar uitgeleend aan Sporting Lissabon (satellietclub).

Nu is me al vaker opgevallen dat wanneer je mensen zonder WP na verloop van tijd 'n nieuw contract aanbiedt en ze daarna gewoon mogen voetballen. Dus Delgado had nog geen wedstrijd voor Sporting gebald en ik dacht ik probeer 't eens. En ja hoor, hij tekent 't nieuwe contract en 't icoontje voor z'n naam is verdwenen. Hij mag dus meteen weer terugkeren bij me

Hij moet 'n dodelijk koppel gaan vormen met Eddie Johnson of Wayne Rooney. Daarnaast heb ik nog talenten Rossi en Thiago Ribeiro rondlopen om voorin aan de slag te gaan. Verder elke positie ongeveer dubbel bezet.

Es kijken of we er dit keer iets van kunnen maken
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_51637334
Rooney gebruiken iig. Is de duurste speler uit mijn spel in 2012
pi_51637827
Johnson is veel trefzekerder in mijn spel. Rooney speelt nog erg wisselvallig. Maar ik kan Delgado en Rooney naast Johnson posteren. Johson speelt bij mij als targetman en wordt op 't hoofd aangespeeld. Legt ze vaak over de verdediging of panklaar voor de collegaspits
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_51654786
Ik sta nu aan het begin van seizoen 2 met Feyenoord. Leuk team, ik heb in dat ene jaar zo'n 15 spelers gehaald, waarvan 3 buitenlanders (1 gehuurd). M'n opstelling:

GK: Timmer
DR: Buys
DC: Vlaar/Joris Mathijsen
DL: Drenthe
DMC: Nigel de Jong
MC: Hofs/Lucius
AML: Solari
AMR: de Guzman
S: Vieri

Castelen en Huysegems waren in seizoen 1 nog regelmatig basisspelers, maar zijn verkocht. Veel goedkopere vervangers (Solari en Engelaar voor totaal 4mln gehaald, die 2 voor 15 mln verkocht) gehaald. Verder heb ik ook nog Sander van Gessel die regelmatig speelt, evenals Yohann Gourcuff. Kivuvu heb ik ook nog, maar die is vooral voor de toekomst. Dan heb ik ook nog bij mn satellietclub Offenbach 3 talentjes rondlopen, namelijk El Moussaoui, Henrico Drost en Kees Luijckx. Ook Slory en Bruins heb ik nog.

Eerste seizoen de beker en CL-playoffs gewonnen (was 3e geworden). Eerste voorronde CL inmiddels al gewonnen van 1 of andere ploegje ui Israel. Zit nu in de poule bij Ol. Lyon, Valencia en Werder Bremen
pi_51654965
Met Sporting CP had ik er een goed eerste seizoen op zitten, 2e geworden op onderling resultaat met Porto. Verder een aantal supertalenten gehaald. Net als Nuno Valente, Hilario en Da Costa. In het 2e seizoen ging het iets minder, maar kon ik Figo en Pauleta wel naar Lissabon halen. 3e geworden op 3 punten achter kampioen Benfica. En nu, tijdens de voorbereiding van het 3e seizoen met een financiële huishouding waar Spaanse en Italiaanse toppers nog een puntje aan kunnen zuigen, wil de savegame niet meer laden. En de laatste back-up is van winterstop 2e seizoen.

Uitkijken naar een nieuwe club dus.
pi_51658479
Mooie carriere heb ik in FM. Werkloos begonnen en toen 3,5 jaar bij Almagro uit Argentinie(2e divisie club maar ben gepromoveert). Toen wou ik naar een andere club maar niemand die me aannam maar Dijon nam me aan maar ik kon er niet voor zorgen dat ze niet degradeerde dus toen ze eenmaal gedegradeerd waren nam ik ontslag en toen kwam het WK 2010 en dat betekend dat er veel banen vrijkomen en toen solliciteerde ik bij Engeland maar ze hebben me aangenomen wat ik niet verwacht had. Het is veel leuker om werkloos te beginnen en met eigen kracht ergens terecht te komen :p
pi_51658579
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:15 schreef Rorata het volgende:
Mooie carriere heb ik in FM. Werkloos begonnen en toen 3,5 jaar bij Almagro uit Argentinie(2e divisie club maar ben gepromoveert). Toen wou ik naar een andere club maar niemand die me aannam maar Dijon nam me aan maar ik kon er niet voor zorgen dat ze niet degradeerde dus toen ze eenmaal gedegradeerd waren nam ik ontslag en toen kwam het WK 2010 en dat betekend dat er veel banen vrijkomen en toen solliciteerde ik bij Engeland maar ze hebben me aangenomen wat ik niet verwacht had. Het is veel leuker om werkloos te beginnen en met eigen kracht ergens terecht te komen :p
Hoe kan je zonder ooit maar iets echt bereikt te hebben bondscoach worden van Engeland?
No offence, maar zonder aan je reputatie geknoeid te hebben gaat dat zeker nooit lukken.
pi_51658635
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hoe kan je zonder ooit maar iets echt bereikt te hebben bondscoach worden van Engeland?
No offence, maar zonder aan je reputatie geknoeid te hebben gaat dat zeker nooit lukken.
Ik heb er echt niet aan geknoeid en ik ben tegen cheaten. Ik vond het zelf ook raar maar ik hoorde wel vaker dat mensen bondscoach werden zonder iets bereikt te hebben.
pi_51659075
Aan het begin van het spel zijn er ook altijd een aantal landen die geen bondscoach hebben. Als je daar solliciteert krijg je altijd wel een aanbod, ook al zit je nog aan het begin van jaar 1.

Ok, dat zijn wel altijd vage Afrikaanse landen, maar ok....Het gaat om het idee nietwaar
pi_51659142
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Aan het begin van het spel zijn er ook altijd een aantal landen die geen bondscoach hebben. Als je daar solliciteert krijg je altijd wel een aanbod, ook al zit je nog aan het begin van jaar 1.

Ok, dat zijn wel altijd vage Afrikaanse landen, maar ok....Het gaat om het idee nietwaar
Maar voor Engeland heb je een veel betere reputatie nodig dan voor pak em beet Burkina Faso.
pi_51659261
Dat is waar, maar hij heeft dan ook een aantal jaren ervaring, die je aan het begin van seizoen 1 niet hebt.
pi_51659296
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is waar, maar hij heeft dan ook een aantal jaren ervaring, die je aan het begin van seizoen 1 niet hebt.
Maar nog nooit bij een club op het hoogste niveau gezeten, waat veel zwaarder meetelt.
pi_51659627
Ik ben ook half Engels dus dat heb ik ook als 2e nationaliteit in FM, ik weet nie of dat ook een factor is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')