Heb m'n Fm-verslaving weer eens opgepakt. Natuurlijk met Man U, ik schijn met andere clubs niet zo geīnteresseerd te blijven in 't spel
![]()
Seizoen 1 inmiddels gespeeld, voor de 1e speelronde al Ferdinand aan concurrent Chelsea verkocht. Ik had Pique en Vidic nog en heb voor nog geen kwart van de transfersom Barzagli aangetrokken die 'n zeer goede stand-in bleek
![]()
Ook v.d. Vaart voor 'n schijntje aan kunnen trekken (12,5 mln), maar die komt nog niet echt uit de verf.
Helaas wel 6e geworden, ondanks 'n geweldige inhaalrace aan 't einde van 't seizoen. Flinke winning-streak met als klapper de winst in de CL-finale tegen Inter Milan (2-0 achter en uiteindelijk met penalties gewonnen 2-2 en 5-3)
Van der Sar is helaas al gestopt na 'n ernstige blessure aan 't eind van 't seizoen (5 maanden out), maar z'n opvolger stond al klaar in de winterstop. Ochoa aangetrokken omdat de aanwezige keepers niet op niveau (Kuzjak, Foster) zijn of nog te jong (Zieler).
In 't nieuwe seizoen Saha, Smith en Nani verkocht en daarvoor o.a. Micah Richards, Leighton Baines en Cesar Delgado aangetrokken. De laatste net voor de deadline en ik kreeg geen werkvergunning voor 'm. Dus maar uitgeleend aan Sporting Lissabon (satellietclub).
Nu is me al vaker opgevallen dat wanneer je mensen zonder WP na verloop van tijd 'n nieuw contract aanbiedt en ze daarna gewoon mogen voetballen. Dus Delgado had nog geen wedstrijd voor Sporting gebald en ik dacht ik probeer 't eens. En ja hoor, hij tekent 't nieuwe contract en 't icoontje voor z'n naam is verdwenen. Hij mag dus meteen weer terugkeren bij me
![]()
Hij moet 'n dodelijk koppel gaan vormen met Eddie Johnson of Wayne Rooney. Daarnaast heb ik nog talenten Rossi en Thiago Ribeiro rondlopen om voorin aan de slag te gaan. Verder elke positie ongeveer dubbel bezet.
Es kijken of we er dit keer iets van kunnen maken