Carlos Eduardo...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:36 schreef andre347 het volgende:
[..]
En nu over op FM08
Ik denk dat ik met Hoffenheim ga beginnen in de Bundesliga 2. in Duitsland. De club is in een paar jaar gepromoveerd en heeft onlangs de nieuwe 'Ronaldinho' gekocht, die speelt nu samen met Ogbuke in de spitsHeerlijke voorhoede heb je dan
en Urzaizquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Carlos Eduardo...En dan Aaritalo kopen
En Doudin
![]()
Of..of.. of.. Lindenberghquote:
Ik met Scunthorpe United, mijn ouwe liefjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:03 schreef Enchanter het volgende:
Ik ga wel weer met een kutclub beginnen , spelen met de 'grote' clubs vind ik geen uitdaging.
Misschien ga ik wel weer met Forest Green Rovers beginnen
Helaas zonder Billyquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Of..of.. of.. Lindenbergh
[..]
Ik met Scunthorpe United, mijn ouwe liefje![]()
Ja...quote:
haha hij is echt geweldig...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Football Manager 2008 trailer: Ben jij geschikt als coach?
Hij is inderdaad erg goedquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Football Manager 2008 trailer: Ben jij geschikt als coach?
Ik weet het niet, misschien wel. Hij wordt toch zo weer ontslagenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:57 schreef AirRaid het volgende:
zou henk al bij chelsea zitten in het spel
Misschien met de patchquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:27 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien wel. Hij wordt toch zo weer ontslagen![]()
Haha, gelukkig speelt 'ie gewoon rechtsbackquote:
Ik weet zo niet of er nog een challenge loopt maar 08 komt vrijdag uitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:44 schreef Kootjuh het volgende:
Zijn er nog actieve challenges voor 2007 , aangezien 2008 nog wel een maandje duurt ofzo voor het uitkomt.
Laatst ook meegedaan met jullie challenge maar vind FM 2007 in sommige opzichten wel wat nep zo was ik begonnen in nederland als trainer en ben toen naar griekeland gegaan , en heb wat teams laten promoveren (kerkya en Ofi Kreta) en opeens werd ik gevraagd als manager voor het grote NL elftal??
Ben na 5 jaar met veel plezier weg gegaan bij OFI maar zit nu al een half jaar zonder baan(wel nog het nederlands elftal) en heb gesolliciteerd bij AZ ,Watford ,Stevenage Borough,Cambuur etc maar zelfs de zieligste clubjes met de kleinste begrotingen hebben geen interesse misschien is het beter om niet te solliciteren en hopen dat je gevraagd word??
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:04 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik weet zo niet of er nog een challenge loopt maar 08 komt vrijdag uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |