foutjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:12 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb nu wel een mooi team bij elkaar:
GK - Gomes
DL - Carlos Salcido
DC - Luizão
DC - Alex
DR - Zuiverloon
DM - Flamini
AML - Aissati
AMC - Freddy Adu
AMR - Affelay
FC - Farfán
FC - Nicolas Millán
====================================
Wissels:
GK - Ojo, Moens
Verdedigers - Bouma, Lee Young Pyo, Demy de Zeeuw
Middenvelders - Simons, John Obi Mikel, Culina,
Aanvallers - Afonso Alves, Graziano Pellé, Danny Koevermans, Andwele Slory
Ik kan alleen Kenneth Peréz niet vinden in het spel
ennieweej, ik ben al 2x kampioen geworden van Nederland én de Beker en de JCS
Nu wil ik wel eens de CL winnen
2007 zeker?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:12 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb nu wel een mooi team bij elkaar:
GK - Gomes
DL - Carlos Salcido
DC - Luizão
DC - Alex
DR - Zuiverloon
DM - Flamini
AML - Aissati
AMC - Freddy Adu
AMR - Affelay
FC - Farfán
FC - Nicolas Millán
====================================
Wissels:
GK - Ojo, Moens
Verdedigers - Bouma, Lee Young Pyo, Demy de Zeeuw
Middenvelders - Simons, John Obi Mikel, Culina,
Aanvallers - Afonso Alves, Graziano Pellé, Danny Koevermans, Andwele Slory
Ik kan alleen Kenneth Peréz niet vinden in het spel
ennieweej, ik ben al 2x kampioen geworden van Nederland én de Beker en de JCS
Nu wil ik wel eens de CL winnen
Doe je altijd zo als mensen je helpen?quote:
Nee, hoeft niet. Werd in FM2007 eens gevraagd bij Oranje, met de fake spelers, maar ik dacht; laat ik het maar proberen, anders neem ik gewoon ontslag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:24 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je toch dat "fake" bestandje verwijderen oid?
En dat kan toch alleen als je een nieuw spel aanmaakt dan?
Thanks!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:45 schreef AminBen het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet. Werd in FM2007 eens gevraagd bij Oranje, met de fake spelers, maar ik dacht; laat ik het maar proberen, anders neem ik gewoon ontslag.
Wat volgde was een van mijn mooiste FM carrieres met de winst van het WK2010, winnende in de finale tegen Argentinie van een 33-jarige Ruud van Nistelrooy.![]()
haha.. ik verwijder em pas zodra ik FM2008 binnen heb.. en de herinneringen? Die leg ik vast in een screenshotjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:58 schreef andre347 het volgende:
Ik heb zonet FM2007 verwijderd van mijn PC, wat een herinneringen gaan er dan verlorenMaar niet getreurd .. op naar 2008
Mooi, weet ik veel wat ermee bedoeld wordtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooi, de volgende keer bieden we je nog eens een keer hulp aan.![]()
![]()
Als je het niet weet is het helemaal stom om zo te reageren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Mooi, weet ik veel wat ermee bedoeld wordt
Dacht dat het weer zo'n stomme Tweakers garp was![]()
![]()
Ik bén nu eenmaal "stom"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je het niet weet is het helemaal stom om zo te reageren.
Maar goed, ieder zijn ding.
mja maar je beweert dat je altijd heel goed nadenkt voordat je iets stoms zegt.. en dat kan ik er niet echt uit opmakenquote:
Of de avonden juist lang..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef Everett het volgende:
Ik heb mijn VVV, FRS en ander soortige tegoedbonnen van het hele jaar opgespaard. Straks eerst FM2008 aanschaffen en daarna PES2008. De nachten zullen kort worden de komende tijd.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:23 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja maar je beweert dat je altijd heel goed nadenkt voordat je iets stoms zegt.. en dat kan ik er niet echt uit opmaken![]()
19 oktober, noteer even in je agenda..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:37 schreef VinnieJones het volgende:
wanneer komt dat 2008 nou uit ?
Een Tweakers garp. Juist.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Mooi, weet ik veel wat ermee bedoeld wordt
Dacht dat het weer zo'n stomme Tweakers garp was![]()
![]()
Jaquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:00 schreef andre347 het volgende:
[..]
Nou, dan helpen we de volgende keer niet hoor![]()
![]()
mja maar ik kan niet zeggen dat er goed over nagedacht isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik zeg toch stomme dingen?
En nu over op FM08quote:
ik ga net als in de demo een game met alle scandinavische competities beginnen.. wederom met Denemarken als nr.1 competitie.. en dan weer halverwege het seizoen met IFK Göteborg beginnen..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:36 schreef andre347 het volgende:
[..]
En nu over op FM08
Ik denk dat ik met Hoffenheim ga beginnen in de Bundesliga 2. in Duitsland. De club is in een paar jaar gepromoveerd en heeft onlangs de nieuwe 'Ronaldinho' gekocht, die speelt nu samen met Ogbuke in de spitsHeerlijke voorhoede heb je dan
Carlos Eduardo...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:36 schreef andre347 het volgende:
[..]
En nu over op FM08
Ik denk dat ik met Hoffenheim ga beginnen in de Bundesliga 2. in Duitsland. De club is in een paar jaar gepromoveerd en heeft onlangs de nieuwe 'Ronaldinho' gekocht, die speelt nu samen met Ogbuke in de spitsHeerlijke voorhoede heb je dan
en Urzaizquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Carlos Eduardo...En dan Aaritalo kopen
En Doudin
![]()
Of..of.. of.. Lindenberghquote:
Ik met Scunthorpe United, mijn ouwe liefjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:03 schreef Enchanter het volgende:
Ik ga wel weer met een kutclub beginnen , spelen met de 'grote' clubs vind ik geen uitdaging.
Misschien ga ik wel weer met Forest Green Rovers beginnen
Helaas zonder Billyquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Of..of.. of.. Lindenbergh
[..]
Ik met Scunthorpe United, mijn ouwe liefje![]()
Ja...quote:
haha hij is echt geweldig...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Football Manager 2008 trailer: Ben jij geschikt als coach?
Hij is inderdaad erg goedquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Football Manager 2008 trailer: Ben jij geschikt als coach?
Ik weet het niet, misschien wel. Hij wordt toch zo weer ontslagenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:57 schreef AirRaid het volgende:
zou henk al bij chelsea zitten in het spel
Misschien met de patchquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:27 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien wel. Hij wordt toch zo weer ontslagen![]()
Haha, gelukkig speelt 'ie gewoon rechtsbackquote:
Ik weet zo niet of er nog een challenge loopt maar 08 komt vrijdag uitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:44 schreef Kootjuh het volgende:
Zijn er nog actieve challenges voor 2007 , aangezien 2008 nog wel een maandje duurt ofzo voor het uitkomt.
Laatst ook meegedaan met jullie challenge maar vind FM 2007 in sommige opzichten wel wat nep zo was ik begonnen in nederland als trainer en ben toen naar griekeland gegaan , en heb wat teams laten promoveren (kerkya en Ofi Kreta) en opeens werd ik gevraagd als manager voor het grote NL elftal??
Ben na 5 jaar met veel plezier weg gegaan bij OFI maar zit nu al een half jaar zonder baan(wel nog het nederlands elftal) en heb gesolliciteerd bij AZ ,Watford ,Stevenage Borough,Cambuur etc maar zelfs de zieligste clubjes met de kleinste begrotingen hebben geen interesse misschien is het beter om niet te solliciteren en hopen dat je gevraagd word??
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:04 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik weet zo niet of er nog een challenge loopt maar 08 komt vrijdag uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |