Carlos Eduardo...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:36 schreef andre347 het volgende:
[..]
En nu over op FM08
Ik denk dat ik met Hoffenheim ga beginnen in de Bundesliga 2. in Duitsland. De club is in een paar jaar gepromoveerd en heeft onlangs de nieuwe 'Ronaldinho' gekocht, die speelt nu samen met Ogbuke in de spitsHeerlijke voorhoede heb je dan
en Urzaizquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Carlos Eduardo...En dan Aaritalo kopen
En Doudin
![]()
Of..of.. of.. Lindenberghquote:
Ik met Scunthorpe United, mijn ouwe liefjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:03 schreef Enchanter het volgende:
Ik ga wel weer met een kutclub beginnen , spelen met de 'grote' clubs vind ik geen uitdaging.
Misschien ga ik wel weer met Forest Green Rovers beginnen
Helaas zonder Billyquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Of..of.. of.. Lindenbergh
[..]
Ik met Scunthorpe United, mijn ouwe liefje![]()
Ja...quote:
haha hij is echt geweldig...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Football Manager 2008 trailer: Ben jij geschikt als coach?
Hij is inderdaad erg goedquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Football Manager 2008 trailer: Ben jij geschikt als coach?
Ik weet het niet, misschien wel. Hij wordt toch zo weer ontslagenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:57 schreef AirRaid het volgende:
zou henk al bij chelsea zitten in het spel
Misschien met de patchquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:27 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien wel. Hij wordt toch zo weer ontslagen![]()
Haha, gelukkig speelt 'ie gewoon rechtsbackquote:
Ik weet zo niet of er nog een challenge loopt maar 08 komt vrijdag uitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:44 schreef Kootjuh het volgende:
Zijn er nog actieve challenges voor 2007 , aangezien 2008 nog wel een maandje duurt ofzo voor het uitkomt.
Laatst ook meegedaan met jullie challenge maar vind FM 2007 in sommige opzichten wel wat nep zo was ik begonnen in nederland als trainer en ben toen naar griekeland gegaan , en heb wat teams laten promoveren (kerkya en Ofi Kreta) en opeens werd ik gevraagd als manager voor het grote NL elftal??
Ben na 5 jaar met veel plezier weg gegaan bij OFI maar zit nu al een half jaar zonder baan(wel nog het nederlands elftal) en heb gesolliciteerd bij AZ ,Watford ,Stevenage Borough,Cambuur etc maar zelfs de zieligste clubjes met de kleinste begrotingen hebben geen interesse misschien is het beter om niet te solliciteren en hopen dat je gevraagd word??
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:04 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik weet zo niet of er nog een challenge loopt maar 08 komt vrijdag uit
Om de paar uur kijk ik ff, maar nog geen resultaat tot nu toe.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:35 schreef VinnieJones het volgende:
jah, is ie niet ergens te downloaden om even al te testen![]()
Nope is nog niksquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Om de paar uur kijk ik ff, maar nog geen resultaat tot nu toe.
Ik zal de tactic wel even testen wanneer de full game uit isquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:06 schreef PPWB84 het volgende:
Ik heb een goeie tactic gemaakt voor mn man utd team in de fm 08 demo, je kan m hier downloaden:
http://files.filefront.com/PB1tac/;8802553;/fileinfo.html
Heb er erg consistente resultaten mee op het moment. Nu 6e winst op rij, Chelsea, Arsenal makkelijk verslagen.
Zorg ervoor dat je ietwat creatieve spelers op de flanken hebt, en dat je de verdedigende middenvelder links-centraal zet end e aanvallende rechts-centraal. De aanvallers zijn opgedeeld in een bal vasthoudende speler met midner creatieve ruimte (linksvoor) en een puur creatieve goalscorer met veel ruimte tot creativiteit (rechtsvoor).
Oh ja, de centrale verdedigers gaan mee bij corners en vrije trappen. Dus bij voorkeur kunnen ze een beetje koppen.
Staat nog niks op Usenet.quote:
Wat is daar het voordeel van, de game ligt toch gewoon in de winkel vrijdag? Als ik het nu bestel bij meneer Bol krijg ik het misschien pas volgende week, en inclusief de verzendkosten ben je toch 50 euro kwijt lijkt me.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:32 schreef magnifor het volgende:
Beter gaat meneer bol mijn exemplaar even snel sturen.
Bij Boll is het spel op 18 okt beschikbaar. Dus als het een beetje meezit is wordt het spel op 17 okt verstuurd en heb ik hem op de 18e.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:40 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Wat is daar het voordeel van, de game ligt toch gewoon in de winkel vrijdag? Als ik het nu bestel bij meneer Bol krijg ik het misschien pas volgende week, en inclusief de verzendkosten ben je toch 50 euro kwijt lijkt me.
Kon je er niet meer voor krijgen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:22 schreef Winski05 het volgende:
Topscorer Felipe(21 goals), die pas één jaar voor SC Cambuur speelde, vertrok voor 14.5 miljoen euro naar Real Madrid. Supertalent Astrid Mustafa, een 18 jarige spits uit Albanië, verkaste naar Ajax voor 7.5 miljoen euro en middenvelder Leobardo Flores ging voor 7 miljoen euro naar AC Milan. Dat zijn nog de grote transfers, verder vertrokken er nog een aantal spelers voor iets kleinere bedragen.
Een kikker?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:59 schreef Niguez het volgende:
Iemand postte dit op vandaag voetbalzone
[ afbeelding ]
Vreemd, de release is pas vrijdag. En hij staat ook nog niet op internetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik las op een forum dat in een winkel bij iemand in de buurt ze ook al te koop waren..
Naam? Hier in A'dam Noord heeft FRS de game meestal een paar dagen voor de release datum. Morgen even langsgaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik las op een forum dat in een winkel bij iemand in de buurt ze ook al te koop waren..
Play.com heeft ‘m ook al sinds gisteren ‘’on stock’’quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:35 schreef andre347 het volgende:
[..]
Vreemd, de release is pas vrijdag. En hij staat ook nog niet op internet![]()
Ja die kikker had ik al gezien, maar dan is het vreemd dat hij al verkocht is maar nog niet illegaal te verkrijgen isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Play.com heeft ‘m ook al sinds gisteren ‘’on stock’’
En dat kikker plaatje is iemand die de game in zijn handen heeft met op de achtergrond MSN waarin iemand ‘m niet gelooft.
Net gebeld, in A'dam Noord verkopen ze em nog nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Geruchten gaan er dat E-plaza hem al verkoopt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:46 schreef TiMPiN het volgende:
haha ik meteen ftd checken, en ja hoor aangekondigd...spontaan grijns op me smoel, ook al sucked het meestal zonder patch:(
Inderdaad, zonder patch spelen suckedquote:woohooo:D
Wat is ftd?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:46 schreef TiMPiN het volgende:
haha ik meteen ftd checken, en ja hoor aangekondigd...spontaan grijns op me smoel, ook al sucked het meestal zonder patch:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |