Ignaccio of Pablo?quote:
Gisteren (in FM07) ging de WK Finale van 2010 vreemd genoeg tussen de VS en Spanje. Leek lang niks aan de hand voor Spanje, maar in de 89e minuut kopte Tim Howard (GK) de 1-1 binnen. De VS wonnen uiteindelijk in verlenging.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:37 schreef andre347 het volgende:
Stekelenburg heeft in mijn game al een doelpunt op zijn naam geschreven. Een schot uit eigen strafschopgebied
Ik liet dit aan een vriend van me zien en die ging helemaal uit zijn dak, hahaha!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Football Manager 2008 trailer: Ben jij geschikt als coach?
inderdaad wel een stoer filmpje jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:39 schreef lushfemke het volgende:
[..]
Ik liet dit aan een vriend van me zien en die ging helemaal uit zijn dak, hahaha!
lol mijn verdedigers pakken de tegenstander nieteens aan... staan gewoon beetje te dekken zonder dat ze iets doen.. heel raar is datquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:46 schreef andre347 het volgende:
Heeft iemand al een goeie tactic, ik win wel maar ben niet vaak de bovenliggende partij
Bekende bug, tis wachten op de 1e patch.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
lol mijn verdedigers pakken de tegenstander nieteens aan... staan gewoon beetje te dekken zonder dat ze iets doen.. heel raar is dat![]()
ook lijken de spelers veel meer met de bal te rennen dan in fm07...![]()
Omdat ze graag zo realistisch mogelijk zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:09 schreef Schimpie het volgende:
Waarom heeft Koevermans een balaanname van fucking 3?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |