-quote:Op woensdag 17 oktober 2007 05:22 schreef Jnk18 het volgende:
op isohunt staat
PC
Football.Manager.2008-RizL4 581.89 MB die moet werken met mounten + YASU
Okequote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:40 schreef Dieseland_ het volgende:
[..]
Voor de gedownloade versie wel, ja.
Binnenkort zal er wel een no-cd crack verschijnen![]()
Vind ik ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:55 schreef andre347 het volgende:
Nu hebben we wel weer genoeg over illegale praktijken gepraat
Over naar Football Manager 2008.
hehe dat heb ik juist niet.. bij mij word er alleen in corners en schoten in de hok gescoort... maarja ik denk dat ik het nog even links laat liggen met alle bugs die erin zittenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:57 schreef Dieseland_ het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Eerst indruk = matig.
Weinig tot geen veranderingen, Dembélé die je kan huren, onbegrijpelijk, 1 van de betere AZ spelers.
Tijdens een wedstrijd dribbelen spelers veels te lang en spelen ze absoluut niet snel in.
Iedere goal gaat er bijna door het midden in![]()
Nee. Of ja, misschien wel. Het bod op Felipe, 14.5 miljoen, werd door mijn voorzitter geaccepteerd. Het bod op Mustafa, 7.5 miljoen, vond ik een uitstekend bedrag voor een speler die nog maar een paar invalbeurten had gehad. En 7 miljoen voor Flores was ook goed, aangezien hij 2e of misschien wel 3e keus zou worden op het middenveld.quote:
Nieuwe stadion. 10.000 man.quote:
Over 15minuten jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:43 schreef PPWB84 het volgende:
Ok, we kunnen dus naar de winkel vandaag begrijp ik.
Een lekkere speler die je voor 50k kan binnenhalen, helaas hebben clubs als Feyenoord etc.. ook belangstelling.. ik ben maar namelijk MVV.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:29 schreef andre347 het volgende:
Kijk eens bij TPS, ploeg in Finland. Wat een talenten
Als je daarover gaat klagen heb je er echt geen verstand vanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:54 schreef andre347 het volgende:
Henkie is nog steeds trainer bij Ajax
Ik snap ook heus wel dat ze dat nog niet in het spel konden verwerken, maar ik moest net de JC Schaal spelen en toen viel me dat opquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je daarover gaat klagen heb je er echt geen verstand van
foeiquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:20 schreef AirRaid het volgende:
ja hij is binnen, lang leve het internet zullen we maar zeggen
Is ook best moeilijk hoor... Om die research te doen voor 100 landen. Bovendien stelt Nederland niks voor, dus heeft het ook geen prioriteit.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:50 schreef AirRaid het volgende:
de research bij de kleine clubs blijft toch echt klote bij FM
ik ben nu met Fortuna Sittard bezig en er zitten gewoon spelers bij die al 2 a3 seizoenen (en sommige zelfs langer) vertrokken zijn
Waarom ga jezelf niet kijken maat?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:08 schreef PPWB84 het volgende:
Verkopen de winkels m nou al
maar dan wel elk derderangs talent van ajax, psv en feyenoord erin stoppenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is ook best moeilijk hoor... Om die research te doen voor 100 landen. Bovendien stelt Nederland niks voor, dus heeft het ook geen prioriteit.
Die zit er normaal altijd bij.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:13 schreef s0k het volgende:
Is er al een realtime editor te verkrijgen?zit me nu al dood te ergeren aan de fouten. Heitinga die niks op het middenveld kan kennelijk. Gabri kan ook niet centraal spelen. En dat is dan alleen wat me snel bij ajax opviel
Ja, want buiten Nederland gaat bijna niemand met Fortuna Sittard aan de slag.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:17 schreef AirRaid het volgende:
[..]
maar dan wel elk derderangs talent van ajax, psv en feyenoord erin stoppen![]()
Kopen in de winkelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:25 schreef Dhill0n het volgende:
Hoe komen jullie nou aan het spel? IK WIL EM OOK
Dat is de database editor, die me nu een hoop errors geeft. Wat ik zoek is dat ik tijdens het spelen het kan veranderen. Voor de db zelf wacht ik wel tot een updatequote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:42 schreef PPWB84 het volgende:
Tsja, dat krijg je als je met Zwolle speelt.
Ignaccio of Pablo?quote:
Gisteren (in FM07) ging de WK Finale van 2010 vreemd genoeg tussen de VS en Spanje. Leek lang niks aan de hand voor Spanje, maar in de 89e minuut kopte Tim Howard (GK) de 1-1 binnen. De VS wonnen uiteindelijk in verlenging.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:37 schreef andre347 het volgende:
Stekelenburg heeft in mijn game al een doelpunt op zijn naam geschreven. Een schot uit eigen strafschopgebied
Ik liet dit aan een vriend van me zien en die ging helemaal uit zijn dak, hahaha!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Football Manager 2008 trailer: Ben jij geschikt als coach?
inderdaad wel een stoer filmpje jaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:39 schreef lushfemke het volgende:
[..]
Ik liet dit aan een vriend van me zien en die ging helemaal uit zijn dak, hahaha!
lol mijn verdedigers pakken de tegenstander nieteens aan... staan gewoon beetje te dekken zonder dat ze iets doen.. heel raar is datquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:46 schreef andre347 het volgende:
Heeft iemand al een goeie tactic, ik win wel maar ben niet vaak de bovenliggende partij
Bekende bug, tis wachten op de 1e patch.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
lol mijn verdedigers pakken de tegenstander nieteens aan... staan gewoon beetje te dekken zonder dat ze iets doen.. heel raar is dat![]()
ook lijken de spelers veel meer met de bal te rennen dan in fm07...![]()
Omdat ze graag zo realistisch mogelijk zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:09 schreef Schimpie het volgende:
Waarom heeft Koevermans een balaanname van fucking 3?!
Dat die snel mag komen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bekende bug, tis wachten op de 1e patch.
Weet het, CM/FM staat bekend om zijn bugs.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:36 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo dat het wachten is op de eerste patches
Hij wilt niet komenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:52 schreef Schimpie het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt genoeg. Wat een lekkere speler.![]()
Edit: Hij nekt nu eigenhandig Ajax voor de Johan Fruit-schaal met 2 doelpunten (3-0 uitslag).![]()
Heb je een scout bij je staff zitten?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben ik nou gek of is de scouting pagina verdwenen?
En ik durf te wedden dat ik hem vanmiddag nog zag.
Ik zie, als ik eerlijk moet zijn, niet wat er belachelijk aan is. Al weet ik niet wat de P.a's van de Franse keepers zijn...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een belachelijke Potential Abilities:
Cesc Fabregas 195![]()
David Silva 191
Valon Behrami 188(!) WTF?![]()
Rafael van der Vaart 185
Sergio Aguero 182 (Hij is toch wel zeker beter dan dat)
Diego 180 (Dat vergeleken met Behrami is ongeloofwaardig)
Moussa Dembele 160
Piet Velthuizen -7
Tim Krul -8
Michel Vorm 150
(Als je dit tegenover alle onbekende Franse keepertjes zet, maakt FM08 zichzelf wel totaal belachelijk)
Hoe weet je dit allemaal?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Cesc Fabregas 195![]()
David Silva 191
Rafael van der Vaart 185
Moussa Dembele 160
Piet Velthuizen -7
Tim Krul -8
Michel Vorm 150
(Als je dit tegenover alle onbekende Franse keepertjes zet, maakt FM08 zichzelf wel totaal belachelijk)
Misschien komt er nog een hotfix.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:35 schreef Crack_david het volgende:
de vervelendste bug is toch wel dat niemand een man die op zich af komt aan pakt.. het lijkt wel alsof er een cirkel om de man met bal zit waardoor niemand hem aan kan vallen
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:19 schreef sjimz het volgende:
Leuk dat gezeik over die downloads, maar ga dat maar in een ander topic vertellen.
Wat moet ik denken bij -7 of -8? Zoveel onder de nul?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Cesc Fabregas 195![]()
David Silva 191
Rafael van der Vaart 185
Moussa Dembele 160
Piet Velthuizen -7
Tim Krul -8
Michel Vorm 150
Dat ze een random PA hebben dat per spel verschilt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:40 schreef druide het volgende:
[..]
Wat moet ik denken bij -7 of -8? Zoveel onder de nul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |