Nieuwsgroepenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:56 schreef Adothehague het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ftd is?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:21 schreef Schimpie het volgende:
Hij staat nu nog op aangekondigd (op ftd) dus dat duurt nog wel een half dagje ofzo.
Lijkt me iets minder dan 12 uur. Vraag is alleen of 'ie gaat werken.quote:Als de image klaar is, gooi ik hem erop, dan kunnen jullie ook kijken hoe jullie hem werkend krijgen!
EDIT: Image is gemaakt, ik brand hem op een cdtje en dan installeer ik hem en dan kijk ik of hij het doet!
Nou, en anders wachten we toch gewoon. Morgen staat hij er vast en zeker wel opquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me iets minder dan 12 uur. Vraag is alleen of 'ie gaat werken.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:47 schreef PPWB84 het volgende:
Komt ie op de bekende torrent sites morgen dan ook
Dat wordt dus wachten op de dinges.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Over 1 uur en 45 minuten staat de versie er op, die nog niet werkt.
Daar zijn al mensen voor aan het werk, meestal werken release-groepen vrij snel. Enige nadeel is dat Football Manager in Amerika niet zo populair is, want daar zitten de meeste grote releasegroepen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Er is ook nog geen crack voor lijkt me?
1) Er is geen linkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:45 schreef PPWB84 het volgende:
De ene heeft m al gedownload, de ander gaat om half 12 naar de winkel om m te halen...ik volg het niet meer hier.![]()
Overmorgen maar eens proberen dan, moet me nu nog op mijn tergend saaie studie concentreren.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:40 schreef -Mo- het volgende:
Hij werkt al hoor.
Het nieuwe of oude stadion?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:18 schreef -Mo- het volgende:
[ afbeelding ]
Heb die 'open-dag' wedstrijd niet eens gewonnen, maar toch zijn ze tevreden.
De helft nog wel, nou ga maar even kijken danquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:32 schreef Delichris het volgende:
Ik geloof dat de helft van de Nederlandse winkels hem al in de schappen heeft liggen, terwijl hij vrijdag officieel pas uit zou komen. En aangezien ik hem graag wil kopen en niet downloaden ga ik vanmiddag ook maar eens langs de Bart Smit, Free Record Shop en/of de Dixons. Ik ben zeer benieuwd.
Voor de gedownloade versie wel, ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:37 schreef andre347 het volgende:
Moet je elke keer voor dat je wilt gaan spelen de Yasu tool aanzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |