abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:28:09 #1
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53640547
Ik laat alle reacties maar even weg, alleen de posts van Vivi, Lishe en Iksje:
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:20 schreef Vivi het volgende:
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest omdat ik al 2 weken verschrikkelijk vloei, heb zelf zaterdagavond bij de HAP gezeten omdat ik het echt eng vond..die dienstdoende arts wist me niet echt gerust te stellen aangezien hij hij allerlei enge vragen aan me stelden waardoor ik het idee kreeg dat hij aan leukemie dacht

Toen ik hem ernaar vroeg zei hij dat dat idd een van de mogelijkheden was, en dat hij gewoon alles wilde uitsluiten (moet je net mij hebben, hypochondrisch als ik ben) maar gelukkig ben ik vanochtend gewoon bij mijn eigen huisarts geweest en zij dacht dat ik gewoon hormonaal helemaal ontregeld ben...wel raar 8 maanden na je bevalling lijkt me maar goed.

Ik moet nu gedurende 5 dagen 4 keer per dag een anticonceptiepil slikken om het te stoppen en dan maakt ze volgende week nog een uitstrijkje...op mijn eigen verzoek. Ik ben iig wel een beetje gerustgesteld nu
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:39 schreef Lishe het volgende:
Voor de 100ste keer begin ik aan een postje hier. Luuke is naar het kdv, Lena ligt heerlijk te tuttelen in de wipstoel...

Met de kinderen gaat het heel erg goed, het zorgen voor 2 valt me minder zwaar dan ik dacht. voor luuke is het soms moeilijk om te delen, maar ze is dolverliefd op haar zus, 'mijn schatje, lief moppie'.
met mij gaat het een stuk minder. Alles, echt alles is anders gelopen dan ik dacht. De wolk waar ik naar uitkeek al voor ik zwanger raakte, crashte midden in de eerste week. Mijn kind was ziek. Doodziek. Het ziekenhuis, vervroegd uit het kraambed, bezoek wat afgezegd moest worden, niets ging zoals ik hoopte. maar vooral die vreselijke angst, we waren zo bang haar kwijt te raken terwijl ze nog maar net bij ons was. Ze deed niks meer, niet huilen, niet wakker worden, niet drinken. Alleen koorts die steeds harder opliep. Het moment op de spoedeisende hulp, toen ik haar moest temperaturen, beschrijft alles. Lena lag op een enorm bed, Lief en ik stonden erbij en de temperatuur liep op terwijl wij alleen maar stop riepen. Artsen erbij, vreselijke onderzoeken en wij buiten in paniek.

Ik heb er zoveel moeite mee erop te vertrouwen dat ze echt beter is. dat dit eenmalig was, dat het een stoere dappere heldin is. Vandaar ook mijn weinige posts hier, ik kan nergens anders mee bezig zijn als met ons eigen kleine leed. En al ons bezoek bestoken met mijn verhaal, iets anders past nog niet in mijn hoofd. Ik heb wel het idee dat het steeds een beetje beter gaat, en ik geloof natuurlijk wel dat het helemaal goed gaat komen.
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:59 schreef ik80 het volgende:
Lische goed van je dat je erkent dat je een klap hebt!
Ik heb er nu ook een, nog van dingen die voor de vakantie zijn gebeurt. Alles is even teveel. Maar gelukkig gaan er ook een heleboel dingen goed!

Heb mijn bloed laten onderzoeken bij de ha, daar zijn best wel wat dingen uit gekomen:
- allergisch voor boom- kruid- graspollen
- te hoge cholestrol
- leverwaarden zijn niet goed, maar het is geen hepatites a/b en c.

Nu moeten we gaan uitzoeken waar die verstoorde leverwaarden vandaan komen. Ik moet een afspraak maken bij de gatro entoloog, maar durf nog even niet.
Daarnaast heb ik mogelijk klachten die passen bij pds (prikkelbaa darm syndroom) maar dat gaan we bij die gastro man ook maar verder laten bekijken.

pfff oh en tandarts moet ik ook nog bellen, daar heb ik al helemaaaal geen zin in.

Maar, ik heb nu een heel leuk klasje, dat is al heel anders dan vorig schooljaar!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53640897
Lishe

Vivi, ik kan me goed voorstellen dat je dan toch schrikt. Hopelijk lukt het snel om die hormonen weer een beetje op de rails te krijgen.

Wat een lijst, Ik80! Sterkte!

Nebelung, lief dat je het vraagt Het gaat heerlijk, die studie. Twee avonden pas om 22.30 uur thuis zijn is pittig maar het is het dubbel en dwars waard, ook omdat ik zie hoe M. en ik steeds meer op een lijn komen qua opvoeding van Ronja. Niet zozeer omdat we het niet eens waren over dingen maar meer omdat hij haar nu twee avonden in de week alleen meemaakt en dus over veel meer dingen mee kan praten. Erg prettig.
En verder zie ik in elke kind en elke situatie die aan bod komt mijn eigen dochter waardoor ik weer heel blij ben als ik in de trein naar huis zit
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:11:55 #3
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53643314
Lishe wat heb je het mooi en intens beschreven. En goed dat je er overpraat en schrijft. Jullie hebben behoorlijk wat te verduren gehad in zo'n korte tijd. Je angst is goed te begrijpen. Dikke

Ik80, veel sterkte, want zo'n gastro onderzoek lijkt me best spannend. (en misschien wel pijnlijk)

Vivi, tjeetje dat is ook niet niks zeg. 4 pillen op 1 dag. Pffff, hopelijk zorgt het ervoor dat er weer evenwicht is.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:46:21 #4
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53647152
Lieve Lishe, ik vind het echt verdrietig voor je dat je niet onbezorgd kunt genieten. Bah. Ik heb er niets zinnigs op te zeggen, behalve sterkte, doe rustig aan en neem je tijd en een kus.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:11:34 #5
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_53647913
Sterkte voor alle dames hier..
Best heftig allemaal ..

Ik80.. sterkte bij de gastro-entroloog!
Ze zullen wel eerst een intake met je willen doen en dan verder bekijken..
Ik heb zelf ervaring en ook met gastro-onderzoeken ..
Mocht je erover willen praten, mag dat via de pm en de mail ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Jubileum moderator dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:54:20 #6
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53649198
Vivi wat akelig, ik hoop dat de hormonenbom die je nu gaat slikken snel helpt.

Lishe.... dikke knuffel voor jou
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:11:56 #7
593 sjak
Juffie Bloem
pi_53649727
Ach, lieve Lishe. Wat kan ik me dat voorstellen. Er moet nu zoveel vertrouwen hersteld worden, dat gaat niet zomaar, dat kost tijd, soms veel tijd. Zou het je helpen om nog eens een afspraak te maken met de kinderarts in het ziekenhuis en dit te bespreken. Misschien kunnen zij je helpen het vertrouwen te herstellen. Daarnaast kan ik niet veel verzinnen, ik denk dat je het goed doet, er veel over praten en heel veel je lieve meisje knuffelen. En het de tijd gunnen, pff, ik wou zo graag dat het anders voor je was. Sterkte
Lekker douchen!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:14:57 #8
593 sjak
Juffie Bloem
pi_53649837
Dat klinkt fijn owlet! Klinkt als een als een goede keus voor je. Wat is het heerlijk he, om nu weer thuis te komen als je weg bent geweest. Dat is bij mij nu zo anders dan "vroeger"!
Balen vivi, ik hoop voor je dat de hormonen gaan helpen.
Lekker douchen!
pi_53650131
Vivi, wat veel pillen op een dag.. Zoveel hormonen, terwijl die al zo van streek zijn. Maar hopelijk is dit het duwtje dat je hormonen nodig hebben om normaal te doen!

Lishe, logisch toch dat je hier nog mee rondloopt. Het is ook niet niks! Wel goed dat je er over praat met mensen, als dat goed voelt. Hopelijk kun je het dan snel een plekje geven!

En ook nog Ik80 die naar het ziekenhuis mag. Als ze maar snel vinden wat het is, en dan ook gelijk de bijbehorende oplossing!

Hier is Chris gisteren goedgekeurd door de kinderarts. Het CB hoorde heel vaag een ruisje, de huisarts hoorde ook wel een ruisje, maar niet typisch voor het hart. En de kinderarts en arts-assistent hoorden gisteren helemaal niks. Dus het ruisje is verdwenen, of er nooit geweest. Dat maakt me ook niet zoveel uit, als het maar weg is!
En vandaag ben ik ook goedgekeurd door de gyneacoloog. Heb eigenlijk geen restverschijnselen van mijn ruptuur. Alleen nog spierpijn in mijn bekken als ik lang loop. Maar dat is niet zo gek, en dat wordt ook al steeds beter. Dus ik hoef niet terug te komen als ik geen klachten heb.
Dus we hoeven niet meer naar het ziekenhuis.. Alleen volgende week woensdag naar de Vlos om het dossier af te sluiten. en volgende week donderdag de eerste prikken bij het CB
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:26:18 #10
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_53650193
Ik ben benieuwd bij die gastro man ze zullen idd wel eerst een intake doen.
Kom ik net bij de opticien, blijkt ook nog eens dat ik scheel zie, hahaha kon er ook nog wel bij. Nu mag ik ook nog een afspraak maken bij de oogarts. Zou ik dan nu alles lichamelijk hebben gehad. Mijn lichaam zit wel heel fijn in elkaar hahaha
maar goed, als mijn geest dan maar normaal doet ben ik alweer blij.

morgen weer werken met de kids. Hoop op een fijn dagje, werken en muziekles, 's middags kinderboekenmarkt en dan klas opruimen en naar huis!
(en 's avonds weer terug om te vergaderen)

Eest sporten daar heb ik wel zin in, Niet op van die drukke muziek, maar heerlijke muziek en allemaal rustige maar toch zware oefeningen hmmm daarna douchen en naar bed!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:36:14 #11
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53650480
Lishe, wat naar maar begrijpelijk dat je je zo voelt. Je schrijft:
quote:
ik geloof natuurlijk wel dat het helemaal goed gaat komen.
, dat is belangrijk denk ik! Praat erover, huil erover en probeer te genieten! Sterkte Lishe!

ik80, wat een nare dingen zeg. Sterkte daarmee!

Vivi, bah zeg, vloeien is al niet tof en zeker niet zo laat na de bevalling. Hopelijk werken de pillen!

Ik baal als een stekker dat ik ziek was op Simons feestje en vandaag, maar gelukkig hebben we er toch een leuke dag van weten te maken. Hij is heerlijk verwend en vandaag ook nog met kaartjes en e-cards! Ik word er helemaal blij van
Ik heb niet echt de bevalling herleefd, maar wel op de bewuste tijd even stil gestaan bij een jaar terug, wat lijkt het vreemd en ver weg zeg!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53650702
Ah gelukkig dat jullie toch een fijne dag hebben gehad! Heb vaak aan je gedacht vandaag..
En onvoorstelbaar he, dat zo'n klein hummeltje uit je buik nu al zo groot is en zoveel kan! Dat alles in EEN jaartje! Ik snap er nog steeds niets van
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_53650907
(ff snel) Voor alle dames een knuf!
pi_53657549
Vivi, ik lees hier niet zo vaak en post zelden (omdat jullie anders niet meer aan bod zouden komen!) maar wilde hier toch even op reageren. Ik vraag me af of jouw cyclus al op gang was gekomen of dat dit het begin is. Ik vloeide namelijk 5 maanden na de bevalling ook als een idioot en was 3 keer binnen 1 maand zo heftig 'ongesteld'. Heb maar liefst (door omstandigheden/ vakantietijd/ hap) 5 artsen gesproken voor ik doorverwezen werd naar een gyneacoloog. Uiteindelijk bleek het allemaal vanzelf op zijn pootjes terecht te komen, maar het was voor mij een geruststelling dat er iemand ging kijken. (voor mij omdat ik 2 keer een stuk placenta achtergebleven was) Ze kunnen dan kijken met een simpele echo of je een vleesboompje hebt of dat er bijvoorbeeld wat slijmvlies buiten de baarmoeder zit wat gemakkelijk bloedt.
Dus mocht die pillenkuur (vreemde remedie!) niet werken, dan zou ik om een verwijzing vragen als ik jou was.
*duikt weer in lurkstand*
  woensdag 3 oktober 2007 @ 10:38:00 #15
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53662812
Mijn menstruatie was idd al weer een half jaar helemaal normaal. Dus daarom vond ik het ook vreemd idd..ik houd het ook goed in de gaten en ik wil sowieso een uitstrijkje..lief dat je je verhaal voor mij opschrijft

En nu: GRRRRRRRR, ik moet even stoom afblazen hoor.

Vanochtend legde ik Dean bij ons in bed, en vroeg mijn (nog halfslapende) vriend om op te letten dat hij niet uit bed zou vallen, zodat ik de fles kon gaan maken.

Ik sta dus in de keuken en wat hoor ik? "BONK!" gevolgd door hard gehuil....ik schrok me een ongeluk en rende naar de slaapkamer, Dean, die inmiddels weer op bed lag gris ik daar vanaf en ik geef mijn vriend een mep tegen zijn knie als hij dat probeert te verhinderen...niemand moet op zo'n moment in mijn weg staan hoor

Het was ook echt puur instinct wat ik op dat moment door me heen voelde razen.

Ik ging met Dean in de woonkamer zitten op de bank en na een tijd komt hij tot bedaren, er was gelukkig niets ergs aan de hand. Ik haalde een paar keer diep adem om mijn woede weg te laten vloeien en vroeg mijn vriend, zo rustig mogelijk, hoe dit nu kon gebeuren aangezien ik hem had gevraagd op te letten...

Zijn antwoord was dat Dean hem te snel af was geweest (de heks in mij denkt dan dat hij eigenlijk nog half lag te soezen en niet oplette) maar goed, het is mij ook wel eens gebeurd...

Wat ik belachelijk vond was dat hij als een soort beledigd persoontje zijn kleren en schoenen ging aantrekken en doodleuk de deur uit wilde lopen..toen ik hem vroeg waarom HIJ zich nu zo beledigd gedroeg was zijn reply dat hij baalde van mijn initiele reactie, dus dat ik "als een dolle stier"(zijn bewoording) de slaapkamer inkwam en Dean uit zijn handen griste.

Ik legde hem uit dat dat nu niet echt iets was waar ik op dat moment bij stilstond aangezien ZIJN gevoelens niet echt voortdurend prioriteit hebben

Anyway, meneer is de deur uit gegaan en ik ben zó boos. Kom op..ligt dit nu aan mij?
En ik krijg zelfs mijn vraagtekens nij de hele relatie als hij blijkbaar zó weinig van mij begrijpt, en ook niet in staat is om voor de verandering MIJ eens gerust te stellen ipv zich als een huilie te gedragen omdat zijn tere zieltje is beledigd.

Ik ben wel benieuwd eigenlijk hoe anderen hiermee zouden omgaan eigenlijk.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53663015
He Vivi, dat klinkt heftig zeg. Goed dat Dean verder niks heeft!
Ik kan je reactie wel begrijpen, het is jouw kind, en dat wil je troosten. Het moederinstinct denkt dan even niet aan de vader en zijn gevoelens.
Is je vriend niet gewoon geschrokken van jou heftige reactie? Als hij wat bijgekomen is van de schrik, dan zal hij het vast rustig over nadenken. En dan trekt het vast allemaal wel weer bij.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 10:50:45 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53663100
Nou, ik heb me nog ontzettend ingehouden hoor...ik vraag hem nooit wat mbt Dean, en die * ene* keer dát ik hem vraag op te letten dondert mijn (ons) kind van het bed. En ik heb hem heel rustig gevraagd hoe het kon gebeuren..maar ja, ik was geschrokken ja .
pi_53663251
Ik zou niet meteen je vraagtekens bij je relatie zetten. Je hormonen, moederinstinct, je eigen karakter speelt gewoon een rol. Denk dat mijn eerste reactie ook heftig zou zijn en dat vriendlief hier ook erg geschrokken/boos zou zijn. Niet alleen vanwege het vallen, maar ook vanwege de reactie.

Neem ff aan dat hij het niet met opzet heeft gedaan en dat hij zich er ook niet lekker bij voelde.

Misschien moet jij vaker de zorg van Dean uit handen geven, zodat je er zelf ook meer vertrouwen in krijgt en je vriend ook.
pi_53663288
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 10:50 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik heb me nog ontzettend ingehouden hoor...ik vraag hem nooit wat mbt Dean, en die * ene* keer dát ik hem vraag op te letten dondert mijn (ons) kind van het bed. En ik heb hem heel rustig gevraagd hoe het kon gebeuren..maar ja, ik was geschrokken ja .
Het voelde voor hem ws alsof je jouw kind van hem weghaalde, en het dus ineens niet meer ook zijn kind was.

Ik begrijp jouw reactie, hoor, maar de zijne ook, je hebt hem gekwetst ws, en hem schuldiger doen voelen dan hij ws van zichzelf al deed, door hem in feite te melden dat hij tekort geschoten is.... en dan wordt iedere ouder kwaad, Viev, ook jij als iemand jou dat gevoel geeft, als jij eventjes niet oplet, of wel maar er toch iets gebeurt met je kleine manneke..
Als je alleen bent en zoiets overkomt je, dan kan je jezelf wel voor de kop slaan, maar als een ander jou voor de kop gaat slaan, doet dat pas echt zeer, snap je? ja, natuurlijk snap je dat

Gewoon effe dampende sex vanavond... maar dan niet met Dean op het voeteneinde, hè
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53663316
Net of hij met opzet jullie kind van het bed liet donderen...
pi_53663379
Die kleintjes zijn ne eenmaal snel. Of ie nu aan het dommelen was of Dean gewoon echt te snel was vriendlief kon er vast niets aan doen. Ik zou in zijn geval ook boos zijn hoor. Je pakt hem jullie kind uit handen. Hij kan Dean ook gaan troosten.

Maar Ik snap jou reactie ook wel heel goed. Dat je denkt let gewoon op je kind. En dat je dan zelf liever wilt troosten en niet snapt waarom hij zich nu moet aanstellen omdat hij niet degene is die van het bed viel.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:05:10 #22
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53663405
Vief, mannen zijn altijd zielig in dat soort situaties. Dat weet je nou toch zo onderhand wel? . Je kan hem uitleggen dat als hij op een andere manier zou reageren, jouw reactie minder heftig zou zijn. Maarja, ik zou er mijn tijd niet aan verspillen, eerlijk gezegd .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_53663531
Ik begrijp je reactie wel, Vivi. Maar oh wat zou ik boos, gekwets en vol schuldgevoel zijn als M. Ronja bij me weg zou grissen, me een pets op mijn knie zou geven en boos weg zou lopen als ik me al vreselijk schuldig zou voelen doordat Ronja van het bed af was gevallen.
Nou ja, wat milagro zegt dus.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:19:57 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53663741
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:01 schreef Bass-Miss het volgende:
Net of hij met opzet jullie kind van het bed liet donderen...
Dat is toch niet de issue, muts.

Mijn reactie was niet, in eerste instantie, naar hem gericht of om hem een k*tgevoel te bezorgen, maar meer zo van, "laat me NU bij mijn kind"..dat heb ik hem ook achteraf gezegd..maar hij was nóg in zijn wiek geschoten.

Voor de rest; jullie hebben gelijk, wrs voelde hij zich door mijn reactie nóg meer tekort schieten, dat begrijp ik ook, maar ik vind dat hij óók moet begrijpen dat ik niet daarom zo reageer, om hem dat gevoel te geven.

En verder ligt het nogal gecompliceerd tussen ons in de zin van dat ik al voor 99,5 % voor de dagelijkse zorg "opdraai" (met alle liefde, daar niet van) maar dat ik dan idd flip als ik dan eens * 1 !!! * keer wat aan hem vraag en er gebeurt dus zoiets. En de zorg meer aan hem overlaten zou ik dolgraag willen, maar daar is de situatie gewoon niet naar en dat zie ik niet 1,2,3, veranderen helaas. Het ironische is dat we daar net vannacht een heel gesprek over gehad hebben.

En die stomende sex zit er ook niet echt in, dat wordt een bloedbad
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:22:22 #25
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53663821
Je intinctieve reactie is logisch en net als de andere mama's begrijp ik hem ook. Maar, en dat wordt ook al eerder gezegd als je je in zijn positie zou plaatsen zou je je ook zwaar schuldig voelen. En ik weet het....jij zou niet met je ogen dicht nog liggen dommelen of alleen die punt van de slaapzak vasthouden, maar ook jouw vriend....de papa van Dean laat zijn zoon echt niet expres van het bed vallen. Probeer een beetje te begrijpen hoe hij zich voelt en als je er aan toe ben om je iets meer te verdiepen in het hoe en wat van een man ook een tip voor al die andere moeders die zich zo af en toe vreselijk ergeren aan het gedrag van hun ega neem dan het boek; waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen. Ik ben er nu in bezig en er gaat een wereld voor me open....

edit: beetje mosterd na de maaltijd, maar goed....
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:32:08 #26
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53664069
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:22 schreef chacama het volgende:

edit: beetje mosterd na de maaltijd, maar goed....
Geeft niks hoor, toch lief van je...

Maar weet je wat ik me nu eigenlijk afvraag; wáárom worden wij vrouwen altijd maar geacht rekening te houden met de hersenkronkels van mannen...ik bedoel; verdiepen zij zich net zo in ons? Volgens mij niet hoor!
pi_53664087
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:19 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat is toch niet de issue, muts.

Mijn reactie was niet, in eerste instantie, naar hem gericht of om hem een k*tgevoel te bezorgen, maar meer zo van, "laat me NU bij mijn kind"..dat heb ik hem ook achteraf gezegd..maar hij was nóg in zijn wiek geschoten.

Voor de rest; jullie hebben gelijk, wrs voelde hij zich door mijn reactie nóg meer tekort schieten, dat begrijp ik ook, maar ik vind dat hij óók moet begrijpen dat ik niet daarom zo reageer, om hem dat gevoel te geven.

En verder ligt het nogal gecompliceerd tussen ons in de zin van dat ik al voor 99,5 % voor de dagelijkse zorg "opdraai" (met alle liefde, daar niet van) maar dat ik dan idd flip als ik dan eens * 1 !!! * keer wat aan hem vraag en er gebeurt dus zoiets. En de zorg meer aan hem overlaten zou ik dolgraag willen, maar daar is de situatie gewoon niet naar en dat zie ik niet 1,2,3, veranderen helaas. Het ironische is dat we daar net vannacht een heel gesprek over gehad hebben.

En die stomende sex zit er ook niet echt in, dat wordt een bloedbad
kortom, je bent eigenlijk dus boos om iets anders, iets groters dan dit en onbewust heb je aan dit ongelukje, wat op zich niets voorstelt, Dean was het allang weer vergeten toen jij net begon met écht kwaad worden, een 'handig' handvat gevonden om datgene wat je werkelijk dwars zit aan te kaarten.

als ik dat mis heb, en het echt enkel om dit voorvalletje gaat, dan ben je , vrees ik, toch een beetje kwader dan hij verdient, hoor.

ik zou toch echt voor de stomende sex gaan
pi_53664165
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:32 schreef Vivi het volgende:

[..]

Maar weet je wat ik me nu eigenlijk afvraag; wáárom worden wij vrouwen altijd maar geacht rekening te houden met de hersenkronkels van mannen...ik bedoel; verdiepen zij zich net zo in ons? Volgens mij niet hoor!
"waarom worden wij mannen altijd geacht mee te gaan met vrouwen in het dingen groter, erger, dramatischer maken dan ze zijn"

geef toe, Vivi, 'wij' kunnen gewoon onnodig moeilijk doen soms.
pi_53664260
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 10:38 schreef Vivi het volgende:

En ik krijg zelfs mijn vraagtekens nij de hele relatie als hij blijkbaar zó weinig van mij begrijpt,
Vrouwen. . .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:40:27 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53664292
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:32 schreef milagro het volgende:

[..]

kortom, je bent eigenlijk dus boos om iets anders, iets groters dan dit en onbewust heb je aan dit ongelukje, wat op zich niets voorstelt, Dean was het allang weer vergeten toen jij net begon met écht kwaad worden, een 'handig' handvat gevonden om datgene wat je werkelijk dwars zit aan te kaarten.

als ik dat mis heb, en het echt enkel om dit voorvalletje gaat, dan ben je , vrees ik, toch een beetje kwader dan hij verdient, hoor.

ik zou toch echt voor de stomende sex gaan
Ik ben helemaal niet kwaad

Onze relatie is er alleen wél op gebaseerd dat ik heel veel rekening houd met hem, en dat geeft niet, want dat wist ik en daar heb ik ook voor gekozen, maar als IK dan eens een keer ms wat overtrokken reageer, vanuit mijn moederinstinct notabene, dan mag hij dat ook wel eens relativeren vind ik...het is geen eenrichtingverkeer, of zou het eigenlijk niet moeten zijn..

Maar ik heb hem net al een smsje gestuurd waarin staat dat mijn reactie niet was bedoeld om hem nog lulliger te laten voelen, en dat ik Dean ook idd door hem had kunnen laten troosten maar dat ik hem weggraaide uit een soort reflex, of hij dat begrijpt.

Maar dan moet ie ook niet meer zeuren vind ik
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:43:06 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53664374
En nu zijn ze weg.

Viev... ik snap je reflex, maar ik snap hem ook wel hoor. Maar goed, dat heeft Milagro allemaal al gezegd.
Hopelijk draait hij ook nog een beetje bij later vandaag.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:44:01 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53664388
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:39 schreef Jarno het volgende:

[..]

Vrouwen. . .
Nou!
pi_53664404
[flauwgrapjeaan]En voor je het weer gaan ze vreemd [/flauwgrapjeuit]
Liefde
pi_53664421
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:40 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik ben niet kwaad
Oh? zo kom je wel over, hoor , of ben ik nu ook een vent, die niets van je begrijpt?
quote:
Onze relatie is er alleen wél op gebaseerd dat ik heel veel rekening houd met hem, en dat geeft niet, want dat wist ik en daar heb ik ook voor gekozen, maar als IK dan eens een keer ms wat overtrokken reageer, vanuit mijn moederinstinct notabene, dan mag hij dat ook wel eens relativeren vind ik...het is geen eenrichtingverkeer, of zou het eigenlijk niet moeten zijn..
uh.... je moederinstinct als excuus, leuk, maar mag hij dan ook zijn vaderinstinct laten gelden en dus pissig worden als jij JULLIE kind weggrist, alsof hij moedwillig het iets aangedaan heeft?
quote:
Maar ik heb hem net al een smsje gestuurd waarin staat dat mijn reactie niet was bedoeld om hem nog lulliger te laten voelen, en dat ik Dean ook idd door hem had kunnen laten troosten maar dat ik hem weggraaide uit een soort reflex, of hij dat begrijpt.

Maar dan moet ie ook niet meer zeuren vind ik
dat laatste zinnetje, hè "en toch heb ik gelijk!"

je maakt het groter dan het is, Vivi, ..... kaart anders gewoon het echte issue aan, anders moet jij ms niet zo zeuren, vindt hij waarschijnlijk
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:47:34 #35
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53664474
Kom ik echt kwaad over dan? Ik heb net toch een sms gestuurd om het uit te leggen?
pi_53664478
hahaha
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:49:27 #37
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53664520
Nu word ik wel weer boos, omdat jullie het voor hem opnemen
pi_53664534
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:47 schreef Vivi het volgende:
Kom ik echt kwaad over dan? Ik heb net toch een sms gestuurd om het uit te leggen?
Laten we zeggen dat je overkomt alsof je al in geen maanden goeie sex hebt gehad
Liefde
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:50:15 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53664535
quote:
Je komt over als iemand die graag wil horen dat ze gelijk heeft.

Wat weer mooi bevestigt wordt door:
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:49 schreef Vivi het volgende:
Nu word ik wel weer boos, omdat jullie het voor hem opnemen
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:50:16 #40
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53664536
quote:

[..]

Nee, zij Ja, ik ga uit van het gemiddelde verdiepen zich inderdaad niet zo in ons als wij in hun doen en wij zouden willen. Op het boek staat het eerste deel niet voor niets met koeienletters geschreven en dat over vrouwen klein. Als het boek voor mannen was geschreven dan hadden ze het wel anders genoemd

Maar, goed. In de stukken die ik tot nu toe gelezen heb....staat eigenlijk gewoon omdat ze dat niet kunnen. Ze kunnen het wel leren, maar voor vrouwen is het iets instinctiefs. Wij weten wanneer er iets dwars zit bij een ander, wanneer ons kind pijn of verdriet heeft alleen al aan de hand van hoe ze zich gedragen of praten. Mannen horen/zien die nuances niet. En omdat wij dat wel doen verwachten we dat wel van onze mannen terwijl ze dat helemaal niet in zich hebben. Het is iets dat ze kunnen leren, maar dan moeten ze er wel moeite voor doen.

Dus daarom moeten wij maar even slikken en denken....hij bedoelde het goed, maar zag het gevaar niet.... of zoiets.

Kleine quote:
Vraag mannen en vrouwen of hun hersens anders werken en mannen zullen zeggen dat ze denken van wel, dat er zelfs een keer iets over hebben gelezen op Internet.....Vrouwen zullen zeggen: Natuurlijk, volgende vraag.

En dit is dus niet bedoeld om heel mannelijk fok in de verdediging te duwen. Dit is alleen om ons allemaal te laten zien dat we anders zijn, anders denken en anders reageren. Daarom zijn er mannen en vrouwen. En er zijn ook mannen die wel meer inlevingsvermogen hebben, maar gemiddeld genomen is het niet iets instinctiefs.

Dat ze goed samen kunnen werken is wel belangrijk: Een vrouw kan horen dat haar kind huilt. Een man kan horen waar het huilende kind zit. Best prettig als je je kind kwijt bent in een grote menigte toch.....
pi_53664562
quote:
ja, je komt stampvoetend verongelijkt kwaderig over, ja.
zo erg is het allemaal niet, kinderen vallen en doen zich zeer.
maar zoals ik al zei, het gaat ws over iets veel groters dan dit, gezien je 'breek me de bek anders even open" posts

ja of je bent gewoon ongesteld
pi_53664603
quote:
En dit is dus niet bedoeld om heel mannelijk fok in de verdediging te duwen.
Ik geef gráág toe dat mannen en vrouwen anders in elkaar steken als ik dit zo allemaal lees. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_53664630
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik geef gráág toe dat mannen en vrouwen anders in elkaar steken als ik dit zo allemaal lees. .
Hehe!
Ik ben geen vrouw als ik dit zo lees.
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2007 @ 11:56:15 #44
43556 miss_dynastie
pi_53664670
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat je overkomt alsof je al in geen maanden goeie sex hebt gehad
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:56:44 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53664685
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, je komt stampvoetend verongelijkt kwaderig over, ja.
zo erg is het allemaal niet, kinderen vallen en doen zich zeer.
maar zoals ik al zei, het gaat ws over iets veel groters dan dit, gezien je 'breek me de bek anders even open" posts

ja of je bent gewoon ongesteld
Nou, dat vind ik echt niet hoor Milagro, ik smijt toch niet met strijkijzers ofzo
Als ik stampvoetend kwaad was dan zou ik toch niet zeggen dat ik zijn reactie achteraf bezien wel snap, óf hem een sms sturen om uit te leggen waarom ik zo reageerde en dat het niet bedoeld was om hem nog rotter te laten voelen. en ik zit op 4 anticonceptiepillen per dag, én ik ben "ongesteld" ja

@ Chacama; mannen zijn dus eigenlijk een soort autisten
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:57:24 #46
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53664704
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je komt over als iemand die graag wil horen dat ze gelijk heeft.

Wat weer mooi bevestigt wordt door:
[..]

Jullie snappen mijn humor niet
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:58:43 #47
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53664722
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ja nog zo wat, mannen willen voortdurend sex, en dan het liefst goeie.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:59:51 #48
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53664746
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:56 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, dat vind ik echt niet hoor Milagro, ik smijt toch niet met strijkijzers ofzo
Als ik stampvoetend kwaad was dan zou ik toch niet zeggen dat ik zijn reactie achteraf bezien wel snap, óf hem een sms sturen om uit te leggen waarom ik zo reageerde en dat het niet bedoeld was om hem nog rotter te laten voelen. en ik zit op 4 anticonceptiepillen per dag, én ik ben "ongesteld" ja

Uhm, nou nee dat zeg ik dan ook weer niet. Maar ze zijn wel anders. Ze zien dingen anders en voelen ook dingen anders (of helemaal niet). Zij kijken naar een bouwtekening en zien een huis. Wij kijken naar bouwtekening en zien een stel lijnen op een stuk papier en vragen vervolgens voor een schaalmodel.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 12:02:42 #49
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53664810
Oh en Milagro, dat zijn geen "breek me de bek open-posts" heur..iedereen (of bijna iedereen) weet hier wel dat wij niet samen wonen, dat bedoel ik met "dagelijkse zorg" enzo
pi_53664818
quote:

hihi daar heb je ergens wel gelijk in, in de psychiatrie wordt autisme soms gezien als een ernstige vermannelijking van het brein
pi_53664821
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:58 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja nog zo wat, mannen willen voortdurend sex, en dan het liefst goeie.
En altijd op momenten dat het gewoon echt niet uitkomt
Liefde
pi_53664887
quote:

[..]

ja, nou, weet je wat, je hebt gelijk
je bent niet boos, je vent deed stom, en jij hebt idd keurig een soort van excuses gemaakt, weliswaar met tig mitsen en maren hier op Fok erachter aangeplakt, maar soit

zo, ik ga verder met de 2 koffers vol winterkleding die ik vond in de muurkast en waarvan ik niet meer wist dat ik dat allemaal nog bewaard had , de kleding dus, niet de kast, en bedenken wat ik er mee moet, of het allemaal nog wel in mijn kast past, en of het ueberhaupt mij nog wel past, je ziet, we hebben allemaal onze problemen
pi_53664934
Ruilen van problemen? Ik jou kleren jij mijn dag
Liefde
pi_53664939
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 12:02 schreef Vivi het volgende:
Oh en Milagro, dat zijn geen "breek me de bek open-posts" heur..iedereen (of bijna iedereen) weet hier wel dat wij niet samen wonen, dat bedoel ik met "dagelijkse zorg" enzo
dat weet ik ook wel, hoor, alleen je komt met iets aanzetten, waar het eigenlijk niet over gaat, maar toch eigenlijk heel erg over gaat... je begint met een klein verwijt, en dan gooi je er een veel groter verwijt achteraan... "jij zal NOOIT eens, waarom moet jij nu ALTIJD..." dat idee...

maar goed, ik ben weg
  woensdag 3 oktober 2007 @ 12:19:07 #55
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_53665189
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 10:50 schreef Vivi het volgende:
Vrouwen...
Als een kind hete thee over zich heen krijgt of schoonmaakmiddel in zijn ogen spuit omdat moeders niet oplet wordt het massaal goed gepraat met 'ongelukjes kunnen gebeuren' en als de kleine vaders een keer te snel af is wordt het sterke geslacht direct aangevallen..
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 12:03 schreef MeNicole het volgende:

[..]

En altijd op momenten dat het gewoon echt niet uitkomt
Geef dan ook meteen aan wanneer het wel uitkomt! Maar nee...

[ Bericht 14% gewijzigd door _Flash_ op 03-10-2007 12:24:15 ]
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_53665344
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 12:19 schreef _Flash_ het volgende:

Nooit

Staat zo raar he: Nee nu komt ff niet uit. Kun je vanmiddag tussen 3 en 5 terug komen
Liefde
  woensdag 3 oktober 2007 @ 12:29:09 #57
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_53665443
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 12:25 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Nooit

Staat zo raar he: Nee nu komt ff niet uit. Kun je vanmiddag tussen 3 en 5 terug komen
Voor mij zou dat prima werken hoor
Maar vrouwen hebben wat meer moeite om over de 'zin-maken' drempel heen te stappen, m.i.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_53665669
Hey dit kome me bekend voor Door dezelfde reacties en tegen reacties (maar dan over een ander onderwerp) was vorige week dus mijn relatie bijna over En zo heeft mijn telefoon ook zijn vliegbrevet en zwemdiploma behaald.
Gelukkig had ik evenstar die beide kanten begreep en dat ook duideijk aan ons beide uit gelegd heeft. Mannen en vrouwen denken en "voelen" nu eenmaal anders.
Net zoals hij tege mij zei dat ik geen comunicatie zocht terwijl ik me de pleuris smste, briefjes schreef en emailde. En at ik daar dan geen antwoord op kreeg en viel bij hem dus niet onder de categorie ommunicatie zoeken, hij bedoelde meer "live" praten terwijl hij wee dat ik dat niet kan.
en zo kan je uren door gaan en kom je nergens.
Ja dat vrouwen en mannen dus anders denken en dat je dat moet leren in je relatie.
Zoals mijn moeder altijd zegt: Het is een huisje en daar zul je altijd aan moeten blijven bouwen/verbouwen
  woensdag 3 oktober 2007 @ 12:47:10 #59
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53665855
Is hier een hormonenbommetje ontploft?
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 13:08:19 #60
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53666253
Neehoor, Rockabella

HIer gaat alles lekker en gezellig

Maar ik heb dan ook echt geleerd naar een ander te luisteren, en open te staan voor andermans iedeën en denkwijzes...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 13:17:11 #61
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53666435
Wat overgens niet inhoud dat ik me de reactie van Vivi ook wel kan voorstellen hoor, tis een momentopname, je bent een beneden een flesje maken, en dan hoor je ineens boink en gehuil...
Je moederinstincktantenne gaat wapperen, wat doe je, je vliegt naar boven, en je neemt je kind in "veiligheid" Daarvoor zijn wij ouders, moeders en vaders

Dat je dan boos en kribbig reageerd op je partner is dan eigenlijk niet meer dan "logisch"hij is op dat moment de persoon die het dichtste bij de plek des "onheils"is ....

Hoe je daar mee om moet gaan, geen idee, dit kan ons allemaal overkomen, en was het niet met je partner, dan gebeurd het wel met een ander, kinderen zijn kinderen en kunnen snel zijn heel snel, kijk maar naar het topic, wat er allemaal kan gebeuren in 1 minuut...

Vivi
  woensdag 3 oktober 2007 @ 13:38:44 #62
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53666906
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:17 schreef _Bar_ het volgende:
Wat overgens niet inhoud dat ik me de reactie van Vivi ook wel kan voorstellen hoor, tis een momentopname, je bent een beneden een flesje maken, en dan hoor je ineens boink en gehuil...
Je moederinstincktantenne gaat wapperen, wat doe je, je vliegt naar boven, en je neemt je kind in "veiligheid" Daarvoor zijn wij ouders, moeders en vaders

Dat je dan boos en kribbig reageerd op je partner is dan eigenlijk niet meer dan "logisch"hij is op dat moment de persoon die het dichtste bij de plek des "onheils"is ....

Hoe je daar mee om moet gaan, geen idee, dit kan ons allemaal overkomen, en was het niet met je partner, dan gebeurd het wel met een ander, kinderen zijn kinderen en kunnen snel zijn heel snel, kijk maar naar het topic, wat er allemaal kan gebeuren in 1 minuut...

Vivi
Dank je Bar, je verwoordt het precies zoals ik het voelde

Maar ik heb al een sms terug gehad hoor, dat hij het begrijpt en dat hij ook wat geprikkeld reageerde, dus tis weer ok

[ Bericht 1% gewijzigd door Vivi op 03-10-2007 15:08:53 ]
  woensdag 3 oktober 2007 @ 14:28:53 #63
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53668014
zo zie je maar weer, zo gemakkelijk dat de "onenigheid"begon,zo makkelijk lost het ook weer op
pi_53668276
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 12:39 schreef Anitra het volgende:
Hey dit kome me bekend voor Door dezelfde reacties en tegen reacties (maar dan over een ander onderwerp) was vorige week dus mijn relatie bijna over En zo heeft mijn telefoon ook zijn vliegbrevet en zwemdiploma behaald.
Gelukkig had ik evenstar die beide kanten begreep en dat ook duideijk aan ons beide uit gelegd heeft. Mannen en vrouwen denken en "voelen" nu eenmaal anders.
Net zoals hij tege mij zei dat ik geen comunicatie zocht terwijl ik me de pleuris smste, briefjes schreef en emailde. En at ik daar dan geen antwoord op kreeg en viel bij hem dus niet onder de categorie ommunicatie zoeken, hij bedoelde meer "live" praten terwijl hij wee dat ik dat niet kan.
en zo kan je uren door gaan en kom je nergens.
Ja dat vrouwen en mannen dus anders denken en dat je dat moet leren in je relatie.
Zoals mijn moeder altijd zegt: Het is een huisje en daar zul je altijd aan moeten blijven bouwen/verbouwen
Hee... Zijn die van ons uit hetzelfde blik getrokken ofzo?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53668362
Maar ik snap je reaktie wel hoor Viev... ook al is miniminimonster "gewoon" gevallen en papa is er toevallig eerder bij en staat met een huilend kind in zn armen om hem te troosten, sta ik nog om hem heen te springen, wachtend tot ik eindelijk MIJN kind over kan nemen om te troosten!!... Tuurlijk kan papa dat ook, maar dat wil IK doen!! IK ben degene geweest die um al die maanden in me heeft laten groeien, lens geschopt is en dat nog lief vond ook... "Helse" pijnen heeft geleden om um op de wereld te zetten ( En dat palief in dit geval degene was die net op tijd heeft weten te voorkomen dat t monster tegen de badkamer tegels crashte, door um op te vangen, maakt even heulemaaaaal niets uit!!)

En dus, moet IK um troosten!
pi_53668674
Ik ben zo blij met mijn vrouw he. . Had ik dat al gezegd? Geen relaties die zomaar bijna opeens over zijn door een of twee opmerkingen (echt, hoe suf is dát), geen hebberigheid bij het troosten (sterker nog, ze wíl graag dat ik Anna ook troost en kan troosten)... .
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:03:31 #67
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53668727
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:38 schreef Vivi het volgende:
Maar ik heb al een sms terug gehad hoor, dat hij het begrijpt en dat hij ook wat geprikkeld reageerde, dus tis weer ok
Zeg mop, zo gaat het niet goed komen he, met een nieuwe Vivi-reeks...
Bij ons is het juist andersom geweest. Thies rolde bij mij van bed (ja kut, maar shit happens) en J werd pisnijdig op mij. Ik bleef daar overigens heel rustig onder... Toch wel knap he?
Maar fijn dat er vanavond bij jullie dus toch dampende sex gaat komen.

En nu ga ik even blaken van trots hier:
Thies is vanochtend voor het eerst bij een oppas geweest!

Voor jullie wrs niets bijzonders, voor mij een enorme stap! Ik ben heel erg van het moeilijk kunnen (nou ja, durven, willen...) loslaten, en tot nu toe is mijn moeder de enige aan wie ik Thies (buiten zijn vader natuurlijk) durfde toe te vertrouwen. J moest vandaag naar een begrafenis en mijn moeder is met vakantie, ik moest werken. Oeps! Collega van hem gevraagd, die ik wel vertrouw. En het is zo goed gegaan!!! Thies was heel relaxed en gezellig, heeft gespeeld, gegeten, geslapen, kortom, mij totaal niet gemist! En ik heb me er ook heel rustig onder gevoeld. Pfieuw! Dat voelt écht goed!

Ik buk maar vast voor de veren in mijn reet...
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:11:48 #68
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53668908
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:00 schreef Jarno het volgende:
Ik ben zo blij met mijn vrouw he. . Had ik dat al gezegd? Geen relaties die zomaar bijna opeens over zijn door een of twee opmerkingen (echt, hoe suf is dát), geen hebberigheid bij het troosten (sterker nog, ze wíl graag dat ik Anna ook troost en kan troosten)... .
Dat laatste wil ik natuurlijk ook graag Jarno, dat zijn toch niet dezelfde dingen imo.
En natuurlijk is je relatie niet bijna over door een of twee opmerkingen, maar je overdrijft wel eens in de heat of the moment, lijkt me niet meer dan menselijk hoor.
pi_53668929
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 12:19 schreef _Flash_ het volgende:

het komt mij NU uit..... maar dat zal jou ws een zorg zijn, hè
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:14:13 #70
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53668960
Goed zo Moonah-beeb, de eerste stap is gezet!
Als hij 37 is mag hij vast wel een keer naar de disco met een gerust hart
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:21:09 #71
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53669125
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:14 schreef Vivi het volgende:
Goed zo Moonah-beeb, de eerste stap is gezet!
Als hij 37 is mag hij vast wel een keer naar de disco met een gerust hart
Gheghe, ik heb nog even he?
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:22:08 #72
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53669158
quote:
Ik ben zo blij met mijn vrouw he. . Had ik dat al gezegd? Geen relaties die zomaar bijna opeens over zijn door een of twee opmerkingen.
Ach ik heb zovaak geroepen tijdens oneenigheid ik ga ervan door, donder maar op, ik heb jou niet nodig, kan het wel alleen, enz enz
En nee dan is niet je relatie gelijk bijna over, nee is een uiting van je emoties, je kwaadheid...

Ach als ik al die keren moet tellen dat we dan bijna op dat punt gestaan hebben, nou dan heb ik geen vingers meer over

We zijn nou eenmaal ingewikkelde wezens
pi_53669211
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:22 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Ach ik heb zovaak geroepen tijdens oneenigheid ik ga ervan door, donder maar op, ik heb jou niet nodig, kan het wel alleen, enz enz
Wij hebben dat eigenlijk nog nooit tegen elkaar geroepen. Is that bad? .
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:27:55 #74
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53669301
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wij hebben dat eigenlijk nog nooit tegen elkaar geroepen. Is that bad? .
Wat mij betrefd niet hoor,al weet ik natuurlijk niet hoelang jullie al samen zijn natuurlijk

Ik ben gewoon een verschrikkelijk mens als het om ruzie maken gaat
pi_53669555
vind dat toch link, hoor, onder het mom van "ja hoor eens, ik was kwaad, hoor, dan gooi je er wel eens wat uit" echt kwetsende opmerkingen maken (even snel : Vivi , dit slaat niet op jou, hoor! meer naar aanleiding van dus) , dat kan meer schade doen dan je lief is... ik denk zelfs dat wat je er op dat moment uitgooit, iets is wat je echt dwars zat, al langer, maar nooit durfde aan te kaarten, ennu wel, omdat de rem eraf is....

bij mij blijven dergelijke 'rotopmerkingen' echt wel hangen, ook al is het in een vlaag van gezegd... niet dat ik dan weken boos blijf, zeker niet, maar toch, het blijft hangen.. maar goed, dat is een topic op zich in een ander forum waarschijnlijk
  Moderator woensdag 3 oktober 2007 @ 15:48:12 #76
5428 crew  miss_sly
pi_53669778
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:22 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

En nee dan is niet je relatie gelijk bijna over, nee is een uiting van je emoties, je kwaadheid...

Ach als ik al die keren moet tellen dat we dan bijna op dat punt gestaan hebben, nou dan heb ik geen vingers meer over

We zijn nou eenmaal ingewikkelde wezens
In vorige relaties heb ik dat ook nog wel eens geroepen, en werd me dat ook wel eens toegeschreeuwd, tot ik me realiseerde dat ik dat eigenlijk hele nare opmerkingen vind. Ook tijdens ruzie probeer ik in ieder geval eerlijk te blijven en verwacht ik dat ook van mijn partner. Ongemeend roepen dat het over is, alleen omdat je kwaad bent, is eigenlijk heel oneerlijk. Ik wil er juist op vertrouwen dat we niet om het minste of geringste ervandoor gaan, dus moeten we dat ook niet zomaar zeggen.

Soms kost het me wel wat wilskracht, hoor. Zeker nu de hormonen beginnen te vervelen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53669896
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:38 schreef milagro het volgende:
bij mij blijven dergelijke 'rotopmerkingen' echt wel hangen,
Dat heb ik ook. Op één of andere manier kan ik dat niet vergeten.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:54:16 #78
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53669922
Ben er ook niet trots op ook hoor, maar het gebeurd dus wel.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:55:13 #79
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53669945
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:38 schreef milagro het volgende:
vind dat toch link, hoor, onder het mom van "ja hoor eens, ik was kwaad, hoor, dan gooi je er wel eens wat uit" echt kwetsende opmerkingen maken (even snel : Vivi , dit slaat niet op jou, hoor! meer naar aanleiding van dus) , dat kan meer schade doen dan je lief is... ik denk zelfs dat wat je er op dat moment uitgooit, iets is wat je echt dwars zat, al langer, maar nooit durfde aan te kaarten, ennu wel, omdat de rem eraf is....

bij mij blijven dergelijke 'rotopmerkingen' echt wel hangen, ook al is het in een vlaag van gezegd... niet dat ik dan weken boos blijf, zeker niet, maar toch, het blijft hangen.. maar goed, dat is een topic op zich in een ander forum waarschijnlijk
Ik voel me ook niet aangesproken hoor, ik kijk namelijk ook altijd uit met dat soort opmerkingen...juist omdat ik idd weet dat het blijft hangen. Tegen vriendinnen (of hier ) kan ik dan nog wel es lekker dramatisch doen terwijl je in je hart weet dat het allemaal best meevalt. Alleen soms is het lekkah om even te spuien

Daarbij..als je zoiets te pas en te onpas roept maakt het ook niet echt meer indruk

[ Bericht 6% gewijzigd door Vivi op 03-10-2007 16:02:00 ]
  woensdag 3 oktober 2007 @ 16:25:44 #80
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53670609
Klinkt heel herkenbaar. Ik spui die opmerkingen ook zomaar in 'the heat of the moment'. Ik erger me dan mateloos als ik zie dat mijn mannetje het net weer niet zo doet, 'zoals ik het doe' (natuurlijk the one and only way ). Op het moment zeg ik dan niks, maar als ik dan los ga....uhoh.

Als ik even heel egoistisch over mijzelf mag beginnen: ik moet maandag terug naar de gyneacoloog. Agv de bevalling denkt de huisarts dat ik een verkleving heb. Om het maar even heel plastisch uit te drukken: het gaatje groeit dicht. Best naar, ik heb er regelmatig pijn aan. Het heeft me ook veel moeite gekost om naar de huisarts te gaan. Anna is de eerste, ik wist niet hoeveel en hoe lang je pijn blijft houden van zo'n bevalling. En nu ben ik best zenuwachtig voor de gyn. Wat gaat ze doen? Moet ik weer het ziekenhuis in? Loop ik straks weer met hechtingen? En het is nou ook niet echt iets wat je op kantoor aan de lunchtafel bespreekt. Ik zit er best mee. Iemand hier ervaring?

Oja, en daarnaas willen de kilos er maar niet af en valt mijn haar ook best uit. Alle ingredienten om lekker een potje te gaan zitten grienen en zelfmedelijden te hebben zijn aanwezig hoor...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_53672245
Memmel, ontzettend vervelend voor je. Hier geen ervaring (ook nog nooit van gehoord). Kan me wel voorstellen dat je zenuwachtig bent voor de gyn. Zou er niet teveel over opzoeken enzo (google etc), probeer bezoekje zkh af te wachten. Al die info op het internet, daar word je misschien nog zenuwachtiger van.

En ja....kilootjes extra....kl*te inderdaad. Ik blijf dan maar herhalen dat mijn lijf maar mooi een kind(eren) heeft laten groeien, ze zijn gezond en bla bla bla...Dat is de positieve kant van het benaderen...de negatieve die ook lekker oplucht is gewoon dat potje janken opentrekken !

pi_53676246
quote:
Ik denk dat dat "zelluf willen doen" vooral een schrikreaktie is... Ik vind het ook fijn als vriendlief kan troosten en vind het een geweldig gezicht... Dat kleine hummeltje snikkend tegen papa aan... Maar op het moment dat er iets onverwachts gebeurt dan is eht een reflex.... Net zoals vaders dat zullen hebben....
pi_53676269
Memmel.... Ik ken het ook niet...
  Jubileum moderator woensdag 3 oktober 2007 @ 20:46:04 #84
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53676684
Ik heb er geen ervaring mee Memmel maar ik wil je wel sterkte wensen!

Ken je het lijstje van Muus? Dat is een lijstje wat gaat over het uitstrijkje en gaat vooral om de beloningen die je je zelf mag geven na uitstrijkjes.
Jouw geval is anders maar ik vind wel dat het enigzins vergelijkbaar is, als jij maandag bij de gyn bent geweest verwen jezelf dan met een cadeautje!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53677012
Memmel, ik geloof niet dat ik het herken
wel nogsteeds soms pijnlijk hier, maar niet het gevoel dat het dicht groeit ofzo

Lishe, even en knuffel voor jullie

en even juichen
ik ben ongesteld
na 16weken toch wel weer fijn om te merken dat er weer wat gebeurt in mijn lichaam
(en dat ik niet zwanger ben...maar daar had ik al een test voor gedaan)

echt ongesteld is het niet trouwens, meer zwartige teer-smeer ofzo
maar toch
het zal wel als menstruatie-start kunnen doorgaan lijkt me
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:00:55 #86
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53677099
Sterkte Memmel! Het klinkt iig heel vervelend (het lijstje van Muus mag zeker wel hoor!)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:02:38 #87
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53677147
Sterkte, Memmel.

Vivi, ik heb stiekem gelachen van herkenning, maar ben het wel erg eens met Milagro en BE ook.

Ik had vandaag ein-de-lijk weer therapie en ben een klein beetje in de war. Ze zei me aan het eind dat ze een paar keer tijdens het gesprek bedacht had dat een assertiviteitscursus goed zou zijn. Echt, als mensen in mijn omgeving (ik noem mijn man, mijn zussen, mijn vriendinnen) dat horen, denken ze waarschijnlijk: néé, niet nog assertiever maken, die bitchy Sugar. Dat zei ik dus ook tegen haar ongeveer, maar we gaan het er volgende week over hebben. Want ik snap het ook weer wel, haar gevoel daarover. Maar euhm, ja. Verwarrend wel.
Sowieso een *bluh* lange weg te gaan nog om echt bij mijn gevoel te komen. En toch was het fijn en nuttug.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:05:20 #88
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53677231
Sugar

Memmel
pi_53677500
ms Sugar is dat dan om te leren voor jezelf op te komen, zonder van je af te (hoeven) bijten, "bitchy" te zijn (iets waar ik hier overigens nooit wat van merk, maar thuis ben je een kattekop dus blijkbaar ) .. bitchy zijn is niet assertief, maar agressief (verbaal dan).
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:17:45 #90
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53677604
Ja, Milagro, dat is het precies. En ik ben makkelijk kattig tegen vreemden, in winkels enzo. Maar serieus opkomen voor mijn gevoel, doe ik niet altijd even makkelijk. Misschien dan.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53677918
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:17 schreef Sugar het volgende:
Ja, Milagro, dat is het precies. En ik ben makkelijk kattig tegen vreemden, in winkels enzo. Maar serieus opkomen voor mijn gevoel, doe ik niet altijd even makkelijk. Misschien dan.
ms schiet je teveel in de verdediging zonder dat je echt aangevallen wordt, en dat dan op een bitchy manier.. men maakt een opmerking en jij 'hoort' een aanmerking, een verwijt of zo?
onzekerheid, die je ms opvangt door 'stoer van je af te bijten'.

mag het ms in je bolletje af en toe wat "onrustig" zijn, op foto's vind ik je vooral rust uitstralen, meen ik serieus
  woensdag 3 oktober 2007 @ 21:36:08 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53678210
oeps...stomme layout
  woensdag 3 oktober 2007 @ 22:13:53 #93
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53679489
Het lijstje van Muus....mmmm...telt dan het feit dat de Drie Dwaze Dagen bij de Bijenkorf morgen beginnen en ik daar al een fijne selectie voor heb gemaakt ook? Nee, he? Gaat maandag pas in, toch?

Sugar, sterkte!

Ik vind het fijn dat er topics als deze zijn. Voor de buitenwereld is het vaak 'na het werpen' weer terug naar de orde van de dag, maar ik merk dat het bij mij best lang blijft 'leven'. Moet de laatste dagen ook weer heel veel aan de bevalling denken, weet niet wat dat is.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_53679605
Moonah, wat vind ik dat ontzettend knap van je!! Ik weet (een beetje) dat je er zo'n moeite mee hebt en kan het me ook heel goed voorstellen. Daarom vind ik dit gewoon een SUPER stap van je!

Heb nog niet veel veertje gezien, dus daarom: *HOPPAH* een hele kip in je kont. Zo, die zit

Oh en Vivi, ik begrijp je volkómen! Ik zou hetzelfde gereageerd hebben Die mannen schrikken daarvan en weten zich geen houding te geven, daarom gaan ze maar weg
En weet je zeker dat er met Dean niets aan de hand is? Is hij wel alert enzo? Ik wil je niet bang maken, maar misschien moet je er even op letten dat hij geen hersenschudding heeft.
pi_53682846
quote:
Soms is er een bepaalde spanning die al langer mee speelt. En ja dan kunnen 1 of 2 worden genoeg zijn. Niet iedereen begint zijn relatie hetzelfde en krijgt ophetzelfde moment kinderen enzo er is schema voor. Maar wel dingen die mee kunnen spelen.
Ook zijn er zat dingen van "buitenaf" di een relatie onder druk kunnen zetten, het zijn vaak niet dingen die nu ineens fout zijn, maar dingen die allangspelen en al zovaak te woord zijn gekomen, al dan niet in dezelfde gebeurtenis, maar wel ophetzelfde neerkomen dat dan inees een emmer vol blijkt te zijn. En dat heeft gee bal te maken met niet willen ofzo, je kan nog zoveel van elkaar houden, maar soms gaat het gewoon niet meer.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 06:16:49 #96
24188 Belana
kloon van belana
pi_53684905
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 10:38 schreef Vivi het volgende:
...verhaal over Dean, bed, teerbeminde en vraag
oud nieuws inmiddels, maar toch nog even een reactie...

vivi, ik snap je reactie, die oer reactie
ik denk ook dat jet het netjes gedaan hebt, even naar de woonkamer en daarna rustig vragen hoe dat nou kon gebeuren. ik zou het net zo gedaan hebben. niks mis mee. Ik vind ook dat je teerbeminde wat kinderachtig reageerde. je was geschrokken en dan kun je zo reageren en daar kan hij zich dan ook een beetje in inleven. ik lees wat reacties jou kant op, maar ik denk dat je vriend zich eigenlijk een beetje schuldig voelde en zoals mannen dan vaak doen, in de aanval ging.

inmiddels is het natuurlijk allemaal allang water onder de brug
stormy waters...
sailin'
  donderdag 4 oktober 2007 @ 06:21:07 #97
24188 Belana
kloon van belana
pi_53684910
quote:

[..]

dat dus
stormy waters...
sailin'
  donderdag 4 oktober 2007 @ 06:35:18 #98
24188 Belana
kloon van belana
pi_53684927
memmel, geen ervaring mee. sterkte!

en sugar, ik denk dat zo'n cursus erg goed is voor je! mensen weten vaak niet wat assertiviteit inhoudt, verwarren het met agressiviteit. go for it girl!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 4 oktober 2007 @ 07:01:06 #99
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53684964
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:27 schreef milagro het volgende:
ms schiet je teveel in de verdediging zonder dat je echt aangevallen wordt, en dat dan op een bitchy manier.. men maakt een opmerking en jij 'hoort' een aanmerking, een verwijt of zo?
onzekerheid, die je ms opvangt door 'stoer van je af te bijten'.
Ja, dat herken ik ook inderdaad. Heel vaak voel ik me hartstikke kwetsbaar en zien mensen alleen maar een directe tante. Dáár reageren ze dan op (terecht waarschijnlijk) maar voor mij is het echt heel vaak pijnlijk.
quote:
mag het ms in je bolletje af en toe wat "onrustig" zijn, op foto's vind ik je vooral rust uitstralen, meen ik serieus
Lief dat je dat zegt. Erg veel onrust vaak ja, maar ik vind het echt heel erg fijn dat anderen soms ook rust zien, die is er soms ook en het is fijn 'gezien' te worden daarin.
pi_53685021
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 22:13 schreef Memmel het volgende:
Ik vind het fijn dat er topics als deze zijn. Voor de buitenwereld is het vaak 'na het werpen' weer terug naar de orde van de dag, maar ik merk dat het bij mij best lang blijft 'leven'. Moet de laatste dagen ook weer heel veel aan de bevalling denken, weet niet wat dat is.
Dat herken ik dan weer wel. Ik denk nog iedere dag meerdere malen terug aan de zwangerschap. De bevalling in mindere mate, die is nu onder controle, laat maar zeggen. Ik vond de zwangerschap heftiger en indukwekkender dan de bevalling. Heeft een enorme impact achter gelaten. Kan er ook zomaar in 1x weer om huilen.

"na het werpen"....hihi. Hier ook nog lang niets alles zoals het was. Ik heb het er over met Manny en dan is het ook weer even klaar.

Ik ga komende week heerlijk naar mijn ouders ! Auto volgeladen, meiden nog even voederen en dan op naar de Achterhoek !
pi_53687379
Memmel, ik denk ook nog/weer veel aan de bevalling
stel V. ook weer veel vragen, maar echt veel meer duidelijkheid in mijn beeld krijg ik er niet meer door.
Qua woorden is alles wel gezegd namelijk...maar nog lang niet alles is gevoeld.

Er heerst hier momenteel soort van verbazing/ontkenning
ik kan me werkelijk niet meer indenken dat ik de bevalling geklaard heb.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:49:35 #102
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53687691
Ja precies, je praat er wel over, maar je kan er ook zo weinig meer over zeggen. Maar als ik foto's zie uit het ziekenhuis, kan ik gewoon weer volschieten. Dat moment dat ze bij me lag, 's nachts dat we met z'n tweetjes waren en dat ze begon te huilen en ik dacht: 'zou ik haar mogen pakken? Ja tuurlijk! Het is mijn kind!!'

Misschien komt het ook wel omdat ik weer aan het werk ben, alweer volledig overspoeld ben door allerlei stressvolle zaken en amper de tijd krijg om bij te komen. Alsof het allemaal al weer gewoon is en ik verder niet te moeilijk moet doen.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:59:55 #103
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53687940
Hier ook nog steeds, weet niet eens hoe het te benoemen verbazing/verwarde gevoelens over de bevalling. Na bijna een jaar dus nog. En ik ken er meer hoor, die dat hebben.
De laatste weken heb ik er ook weer regelmatig over gedroomd.
Het is toch een heftige ervaring (de heftigste in mijn leven?) dus eigenlijk niet zo vreemd, maar ik zou wel graag willen dat ik er eens klaar mee zou zijn.

En Icicle, lieverd, bedankt voor de kip.
Ik haal hem er nu wel even uit hoor, hij begint wat te irriteren.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 11:00:20 #104
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53687951
En Memmel, wat naar zeg, die complicatie.
pi_53688462
Ik hbe me net op een ander forum uitgeleefd op iemand die heel leuk zat te vertellen dat ze allemaal leuke dingen deed met een jongen die een vriendin heeft. Denk dak zo een ban krijg. Stom wijf

Maar verder gaat het hier wel lekker. Vanmiddga gaat Mikael met Kevin mee en dan zie ik hem pas morgen avond weer Zal wel raar zijn. Maar gelukkig heb ik nog genoeg te doen
Liefde
  donderdag 4 oktober 2007 @ 11:39:36 #106
45621 Suzanna
Mama van...
pi_53688866
Hallo allemaal!
Ik had alleen tijd om alles bij te lezen, maar eigenlijk geen tijd meer om te antwoorden, dus maar even een kort krabbeltje hier!

Vivi, je verhaal over de ruzie is herkenbaar, ik denk dat ik ook ongeveer zo zou hebben gereageerd bij Noa (ons eerste kind). Het is dus wel veranderd hier, ook omdat mijn man veel verantwoordelijker is geworden. Maar een kind bij een half-slapende man leggen....zou ik nog steeds niet snel doen. Dan zou ik zorgen dat hij rechtop zit ...
Jouw situatie is wel wat anders, ik denk dat je reactie daar grotendeels ook uit voortkomt (zoals je al aangaf ook). Lijkt me moeilijk als je bijna alles zelf doet t.o.v. je kind, en áls hij dan ook eens iets doet het dan fout gaat. Dus dat snap ik helemaal.
Enne, sterkte met je vier anticonceptiepillen ... dat lijkt me gevaarlijk! Bleeeh! En erg vervelend, dat vloeien. Ga je je ook slap door voelen misschien? sterkte...

Sugar, succes! Ga je die training ook doen of moet je er nog even over nadenken? zoiets zou ik misschien ook wel kunnen gebruiken...erg assertief ben ik echt niet.

Memmel, wat vervelend zeg. Lijkt me erg pijnlijk, enne, je hebt echt een cadeautje verdiend als je er geweest bent hoor!!

Lishe, wow... ik heb het helemaal gemist, wat er allemaal met jullie kleintje gebeurd was. Wat is dat heftig... ik kan me voorstellen dat je er nog helemaal niet rustig onder bent en nog van de schok moet bekomen. Een 'gewone' bevalling is al heel wat, laat staan dit... Hopelijk kun je snel wat onbezorgder genieten van jullie kleintjes! (wat een leuke naam, en nog van harte gefeliciteerd!!! )

Bar, ik sta echt te kijken van jouw manier van posten, je klinkt zo anders dan een tijdje geleden! Voel je je ook anders?

P.S. is toch niet zo'n kort krabbeltje geworden...
  donderdag 4 oktober 2007 @ 11:41:17 #107
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53688904
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 11:23 schreef MeNicole het volgende:
Ik hbe me net op een ander forum uitgeleefd op iemand die heel leuk zat te vertellen dat ze allemaal leuke dingen deed met een jongen die een vriendin heeft. Denk dak zo een ban krijg. Stom wijf

Maar verder gaat het hier wel lekker. Vanmiddga gaat Mikael met Kevin mee en dan zie ik hem pas morgen avond weer Zal wel raar zijn. Maar gelukkig heb ik nog genoeg te doen
Uiteindelijk is, zolang er geen kinderen in het spel zijn, want dan vind ik het wat anders, dat natuurlijk niet haar verantwoordelijkheid, die vriendin he.
pi_53689367
Ik vind dat dat mens gewoon verstandig moet zijn en tegen hem met zeggen: Goh luister eens jij hebt een vriendin ik wil die dingen niet meer met jou doen.
Ze doet nu hetzelfde als hier de flatsl*t deed.
Liefde
  donderdag 4 oktober 2007 @ 14:18:12 #109
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_53692433
Jeetje, ik kijk een paar dagen niet en er is heel veel gebeurd!!

Lishe, ten eerste van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Ik hoop dat jullie snel kunnen bekomen van de schrik en lekker gaan genieten van jullie (tweede?) dochter. Zorg goed voor jezelf en je nachtrust!
Moonah, up yours (Veer in je reet, dus )
Vivi, hoe gaat het met het vloeien? En met je partner? Is alles weer helemaal bijgelegd?
Memmel, heel veel succes maandag en hopelijk valt het mee! (Veel plezier bij de doldwaze dagen!)
meNicole, heel goed dat je hebt lopen schelden op dat andere forum. Zo zien mensen de "realiteit" van zo'n dubbele relatie en niet alleen het zgn stoere eraan!

Eli is nu 5 weken en ik kan me idd niet voorstellen dat hij in mijn buik heeft gezeten en dat ik hem eruit heb gekregen... Ik vnod vooral de kraamweek erg heftig, die bevalling niet echt.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:45:32 #110
94046 PM-girl
pi_53694526
Moonah, vanguh!

Goed hoor! Je schrijft dat het voor ons heel gewoon is. En dat is misschien wel zo, omdat wij het nu gewend zijn. Maar die eerste keer staat ons allemaal nog bij en of dat nu met 2 of 12 maanden is, de drempel moet je toch over!
*
  donderdag 4 oktober 2007 @ 18:23:04 #111
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53698525
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 11:59 schreef MeNicole het volgende:
Ik vind dat dat mens gewoon verstandig moet zijn en tegen hem met zeggen: Goh luister eens jij hebt een vriendin ik wil die dingen niet meer met jou doen.
Ze doet nu hetzelfde als hier de flatsl*t deed.
HIJ heeft een relatie, dus HIJ is degene die daarvoor verantwoordelijk is lijkt me.
Niet dat het de schoonheidsprijs verdient, maar je doet nu net of "de andere vrouw" de grote schuldige is..ik vind toch echt dat die vent dat is hoor...

Davinia, alles is weer goed, op beide fronten
pi_53698876
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:23 schreef Vivi het volgende:

[..]

HIJ heeft een relatie, dus HIJ is degene die daarvoor verantwoordelijk is lijkt me.
Niet dat het de schoonheidsprijs verdient, maar je doet nu net of "de andere vrouw" de grote schuldige is..ik vind toch echt dat die vent dat is hoor...
Ze zijn allebie schuldig. Maar zij is degene die helemaal trost gaat lopen vertellen wat ze allemaal uitspoken. Dus ik kan haar erop aanspreken. Zij is net zo fout. En dat mag ze best weten.
Maar ja forum hoef ik voorlopig niet meer te komen. Kunnen niet tegen de waarheid
Liefde
pi_53703514
ik vind het ook vooral zijn pakkie an, maar ik kan me wel voorstellen dat je nu niet tegen dat soort verhalen kunt MeNicole.

Moonah, oeh moeilijk is dat he. maar toch gedaan, goedzo!! (PM, wat een prachtig veertje Pour Moonah!. )

en Lishe toch, ik kan me zoo goed voorstellen dat jullie echt helemaal van slag zijn door die vreselijk spannende eerste week. zelfs als alles goed gaat is die eerste tijd al een periode waarin je gevoeliger bent dan ooit, dus dat dit er driedubbelhard inhakt lijkt me niet meer dan logisch. heel veel sterkte ermee en blijf er maar veel over vertellen. (en foto's showen natuurlijk, van die twee lieve zusjes!!)

Memmel wat naar, die mogelijke verkleving. goed dat je naar de huisarts gestapt bent, en ik hoop dat de gyn je snel en gemakkelijk van je klachten af kan helpen! succes! en wat die kilo's betreft: Anna is nu 4 maanden toch? neem er een beetje de tijd voor hoor, niet te streng voor jezelf nu!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 21:25:39 #114
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53703528
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:38 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ze zijn allebie schuldig. Maar zij is degene die helemaal trost gaat lopen vertellen wat ze allemaal uitspoken. Dus ik kan haar erop aanspreken. Zij is net zo fout. En dat mag ze best weten.
Maar ja forum hoef ik voorlopig niet meer te komen. Kunnen niet tegen de waarheid
Ik kan me voorstellen dat jij daar momenteel echt woest om kan worden, omdat je het van dichtbij meegemaakt hebt...
Maar ik zou proberen me niet te veel met anderen hun intenties bezig te houden, hoe moeilijk het ook is

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik kan jou ook wel goed begrijpen
pi_53714415
ik ben ziek

gatver wat werd ik beroerd wakker om 4uur
kon nog net de badkamer halen...tot 8uur bezig geweest met overgeven en me ellendig voelen.
Toen eenmaal werk was gebeld, ilse naar kdv ging met V. ben ik in slaap gevallen eventjes en ik heb het er net op gewaagd thee en de laptop te halen.

Hoe lang duurt deze buikgriep gemiddeld????
pi_53714595
Marit, beterschap ! Wel lekker dat Ilse naar KDV is, dan kan je lekker een dagje in je bed hangen!
Geen idee van die buikgriep, ben je niet zwanger ?
pi_53714719
juist vanwege hoe ik me nu voel wil ik echt nog even niet zwanger zijn!!!!!!
pi_53717326
jekkie, marit. Hopelijk trekt die buikgriep snel weg!!
En doe maar lekker rustig aan vandaag en het weekend!

Memmel, naar zeg die verklevingen. Maar goed dat je actie onderneemt, ook al betekend dat nare ziekenhuisbezoekjes.. Koop maar een leuk kadootje, of ga gewoon een hele middag shoppen!
pi_53718647
*weg*

[Het feit dat je eerdere posts verwijderd, dan wel gesloten zijn rinkelde geen belletje? Ga ik kijken of we het op een andere manier op kunnen lossen...]

[ Bericht 89% gewijzigd door BE op 05-10-2007 16:22:07 ]
Anarcho Individualist
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:04:21 #120
190853 RockabeIIa
pi_53720109
Losha, wat een onwijs flauwe en achterbakse reactie van je. Wees trots op jezelf. Iemand publiekelijk proberen te kak te zetten terwijl niemand weet waar het over gaat.

Als je niks beters kunt verzinnen kun je beter wegblijven of niets zeggen. Dahaag!
pi_53720507
*proest* Ik lach alleen maar om zulke mensen Wat een lowlifes zeg.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:30:41 #122
94046 PM-girl
pi_53720821
Marit, beterschap! Ik heb het zelf ook gehad, werd zondagmiddag ziek, kon tot 's nachts 3 uur niets binnenhouden, zelfs geen water. Maandag en dinsdag nog flink rot geweest maar woensdag ging het wel weer! Gewoon een dagje of anderhalf niet eten, zeggen de meesten.
*
pi_53722415
*en ook weg*

[ Bericht 98% gewijzigd door BE op 05-10-2007 16:22:50 ]
Anarcho Individualist
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:38:11 #124
190853 RockabeIIa
pi_53722441

Icicle, je had helemaal gelijk!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:50:24 #125
14746 k_i_m
pi_53722722
Hersenen machtiger dan hormonen? Dat kan alleen een man zeggen .
In my life
Why do I smile
pi_53722854
Toch geeft ie goede raad in zn onderschrift!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:07:44 #127
14746 k_i_m
pi_53723131
Zo aan zijn postgeschiedenis te zien is het niet één van de vrolijkste users .
In my life
Why do I smile
pi_53724171
goh, je vraagt je toch echt af wat je eigenlijk nog wel mag schrijven op zo'n forum
als ik nou weet ik wat voor radicale gevaarlijke ideën ou spuien ok, maar replies zonder gescheld en gevloek weghalen

LOL

goed bezig modjes

waarvoor type ik dit eigenlijk nog, zal ook wel weer gecensureerd worden
Anarcho Individualist
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:55:59 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53724234
Ja, gooi het daar maar op... die stoute modjes.
Privé-vetes worden nooit toegestaan op FOK! Dat heb ik je dus al eens eerder gezegd in een vorig slotje, wie niet luisteren wil, moet maar voelen, dan is de edit-knop heel simpel gevonden.

Als je iemand iets te zeggen hebt stuur je maar een kaartje of een brief.
pi_53724380
jaja
vandaar ook dat je ook de 2de reply verwijdert die een uitleg was aan een andere user

en dat slotje vorige keer was ook al zo brilliant
ik vroeg wat de ouders hier vinden van een ouder die (zie topic) doet
en jij gooit m dicht wegens "vete" .. stond geen naam en niks en ik vraag naar andermans mening

jullie manier van censureren zal me wel altijd blijven ontgaan
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:50 schreef k_i_m het volgende:
Hersenen machtiger dan hormonen? Dat kan alleen een man zeggen .
nee dus
je mag nog een keer raden

[ Bericht 14% gewijzigd door Losha op 05-10-2007 17:25:04 ]
Anarcho Individualist
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 17:25:26 #131
190853 RockabeIIa
pi_53724857
De topictitel hier is je vast ook ontgaan. Hierbij nogmaals: Hoe gaat het met de moeders?
Prima gecensureerd dus, stoute modjes!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:00:22 #132
190853 RockabeIIa
pi_53725569
Ik wou toch nog effe melden dat ik vandaag echt een k**humeur heb. Sorry!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:25:38 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53726078
Vanwege dat bericht over dat kindje? Of is er nog meer?

Kusje op je humeur in ieder geval.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:50:00 #134
190853 RockabeIIa
pi_53726654
Neuh, dat was het wel ongeveer...
Gaan zeuren over dat Brent de keuken onder gesmeerd heeft met spinazie dmv dat eeuwige gezwaai met zijn armen klinkt dan zo banaal
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 20:11:11 #135
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53728654
Misschien dat het bannaal klinkt, maar wel bekend. Ik heb gisteren ook de yoghurt van de muur afgeschaapt.

Deze moeder is de afgelopen dagen druk bezig geweest. De winkel is helemaal in herfst/haloween stemming en ookal moet er nog veel gebeuren het is nu al heel gezellig.
pi_53728990
even mijn opluchting uiten...
de koorts zakt alweer (vanmiddag opeens tot 39,1!)
en ik heb zowaar 4krackers gegeten

nu in bed nog Greys Anatomy kijiken en ik hoop dat ik me morgen al weer veel meer oké voel
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 20:27:43 #137
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53729082
Marit beterschap. Hopelijk gaat het nu echt beter....
pi_53729668
Marit beterschap!

Vsndaag in anti man bui. Hopelijk morgen over. Zondag zijn verjaardag, zoals ik me nu voel geen zin in.

Verder vandaag veel moe. Kim vanaf 7.30 maar een half uurtje geslapen. Hopelijk slaapt ze nu.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:12:31 #139
103793 kozakken
Living the life
pi_53730217
Hier is het DRUUUUK!!! -en het huis wordt zo mooi-

Ingrid, wat klink je down joh. Bah...

en heel erg flauw maar wel gemeend: voor jullie allemaal. Tijd ontbreekt gewoon echt voor een lange reactie!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:15:01 #140
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53730262
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 20:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Marit beterschap!

Vsndaag in anti man bui. Hopelijk morgen over. Zondag zijn verjaardag, zoals ik me nu voel geen zin in.

Verder vandaag veel moe. Kim vanaf 7.30 maar een half uurtje geslapen. Hopelijk slaapt ze nu.
Soms zijn ze gewoon vervelend Ingrid
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:21:13 #141
190853 RockabeIIa
pi_53730413
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:15 schreef Vivi het volgende:

[..]

Soms zijn ze gewoon vervelend Ingrid

Als ik heel erg boos ben flap ik er altijd uit dat ie even dood moet gaan...
Meestal moeten we dan zo hard lachen dat het al weer goed is Nu klink ik als een watje
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 21:43:02 #142
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53730965
Marit, beterschap joh!
En de anderen: kop op!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 22:02:17 #143
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53731601
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:21 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Als ik heel erg boos ben flap ik er altijd uit dat ie even dood moet gaan...
Meestal moeten we dan zo hard lachen dat het al weer goed is Nu klink ik als een watje
Eh, valt mee hoor..
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 22:03:57 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53731652
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Neuh, dat was het wel ongeveer...
Gaan zeuren over dat Brent de keuken onder gesmeerd heeft met spinazie dmv dat eeuwige gezwaai met zijn armen klinkt dan zo banaal

Beetje late reactie, maar hoewel banaal niet minder vervelend...
Ik zou daar ook niet echt happy van worden.
pi_53733091
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 21:12 schreef kozakken het volgende:
Hier is het DRUUUUK!!! -en het huis wordt zo mooi-

Ingrid, wat klink je down joh. Bah...

en heel erg flauw maar wel gemeend: voor jullie allemaal. Tijd ontbreekt gewoon echt voor een lange reactie!

't Gaat nu wel iets beter. Morgen samen goed praten. Afgelopen week alle 3 ziek geweest. Nog niet helemaal beter. Moe, en dan kun je blijkbaar tegen veel minder dingen. En het was gewoon k*t dat Kim amper wilde slapen overdag. Niet eens fatsoenlijk zelf broodje eten.
Kim is op schoot in slaap gevallen, dan smelt je wel. (zie slaap fototopic)
En gelukkig was ze meestal wel heel lief en vrolijk. (zie gewone fototopic)
pi_53738707
Marit beterschap, hoe voel je je vandaag?

Jee Memmel, dat is balen zeg!
Ik heb niet hetzelfde meegemaakt, wel moest ik ook terug naar de gyn (was nacontrole) daar werd een placentarest ontdekt, die hebben ze 8 weken na de bevalling met een curretage moeten verwijderen.
Was ook echt naar. De ingreep niet hoor, daar heb ik niks van gevoeld, ook de ruggeprik viel erg mee.
Maar wel dat je met je benen wijd moet voor de zoveelste keer (en ik heb daar dus echt moeite mee)
Je moet het wel ondergaan en dat is gewoon KUT (wat toch een toepasselijke woordspeling)

Maar je moet natuurlijk van die pijn af, en het sterkte mij wel om te denken: "liever dat ik wat heb, dan Meike"
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_53738718
als je allemaal ziek bent/bent geweest is je energie ook wel ver op ja...
maar ondanks 'verlaarbaar' toch erg vervelend!

Ik heb vannacht heerlijk geslapen en voelde me vanmorgen echt de volle 100% beter dan gisteren.
Dus, 'snel' weer vanalles gedaan en nu duizelig op de bank
V is werken, ik wilde eigelijk met ilse en hond naar een vriendin wandelen voor thee..maar misschien kan ik beter nog even lekker dagje thuis aanklungelen.

Morgen dagje sauna met een vriendin!!!!
mán, daar heb ik zin in
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:03:11 #148
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53740194
He Karin, dat is waar. Liever dat ik in de kreukels lig dan mijn meisje. Maarja het moet wel opgelost worden, anders krijgt Anna noooooit een broertje of zusje.

Ben net lekker wezen sporten, dus ik voel me weer redelijk opgekanpt voor het weekend.

Marit, doe lekker rustig aan. En pas op in de sauna, als je je niet zo lekker voelt
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 13:00:26 #149
94046 PM-girl
pi_53741292
O, sauna! Daar zou ik zo graag weer een keertje heen willen!
*
pi_53784730
PM wat houd je tegen dan

Hier gaat het even wat minder met deze mama. Deze mama is waarschijnlijk zelf draagster en onderhoudster van het Ehlers-Danlos Syndroom en daarom gaat mijn herstel niet of nauwelijks vooruit. Voor mijn bevalling heb ik wel overal en altijd blauwe plekken gehad en alles gescheurd en gekneusd maar nooit iets gebroken en constant een knie en een schouder die uit de kom schieten maar dat werd altijd afgedaan als hypermobiliteit. EDS bestaat voor een groot gedeelte uit hypermobiliteit maar ook uit allerlei andere dingen die voor mij gelden. Ook kan een EDS patient bijna nooit normaal bevallen en liggen de kindjes altijd in een stuit of met een verkeerde hoofdligging. Deze bevallingen draaien altijd uit op een kunstverlossing of keizersnedes. EDS is een bindweefsel-foutje van moeder natuur en daarom werkte de verdovingen tijdens de bevalling niet of nauwelijks en de ruggenprik mislukte daarom de eerste keer ook waarschijnlijk en moest ik tijdens het hechten een extra verdoving. Als het bindweefsel niet goed is aangelegd loopt de verdoving meteen onderhuids weg mits het bekend is en er dus rekening mee gehouden wordt. Maar dit is allemaal achteraf alleen nu over een tweede na denken is nog moeilijker geworden. Het punt is dat een tweede meer risico voor mij is als we wachten tot na het 32e levensjaar van mij. Punt is dat om onduidelijke redenen dan zwangerschappen gepaard gaan met heel veel bloedverlies en vroegtijdige geboortes. Nu is het op zich wel een makkelijke zwangerschap geweest alleen heb ik vanaf 24 weken al niet meer kunnen werken door het voorwerk en de harde buiken. Dat is ook typisch voor EDS. Het is nog een soort van wondertje dat ze is blijven zitten tot 39 weken en 5 dagen. De meeste kindjes besluiten met 36/37 weken zelf te beginnen en dan moet er altijd een medische ingreep plaatvinden omdat het niet zelf geboren kan worden. Nu achteraf denk ik van wij hebben een sterke dochter want zij heeft 11 uur vast gezeten met een verkeerde ligging en knel in het geboortekanaal.

Kaith heeft ook EDS en ze zijn nu nog aan het uitvogelen welk type. Maar waarschijnlijk de mildste vorm dus hypermobiel en blauwe plekken en luxatie's en een hele hoge pijngrens (net als haar mama). Dat merken we nu al want ze heeft een blauw oog door dat ze viel op de hoek van de tafel en echt heel naar en wij wachten (was bij opa en oma) met zijn allen waarneer ze zou gaan gillen maar niets van dat schudden met haar hoofdje en weer verder spelen. Oorontsteking waar we toevallig bij het bureau achter kwamen aan twee kanten. Ik zelf voel zulke dingen ook niet en dat hoort er volgens de folders en artsen allemaal bij dus Kaith is geen zorgenkindje maar wel een kindje wat je in de gaten moet houden en we doen haar maar niet op judo ofzo...

Dit is zo'n beetje wat er momenteel speelt en daarom was ik even wat minder fokkerig zeg maar.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:08:21 #151
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53784804
Mibos, jeetje, heftig nieuws wel. Er zal veel op z'n plek gevallen zijn, maar ook veel in een ander licht staan nu. Sterkte hiermee weer.
pi_53784824
jeetje, Mibos, dat is wel effe wat anders dan je "normale" instabiele bekken, zeg

wat bedoel je precies met hypermobiel, dat je een soort trekpopjeslichaam hebt? alles kan alle kanten op?
pi_53784864
Jemig Mibos, wat heftig zeg. Wel goed dat je nu weet wat het is en ook zeker voor Kaith. Dan kan je idd rekening houden met dingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door snoopy op 08-10-2007 10:16:25 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:15:26 #154
108648 cattie
lieve moeder
pi_53784958
Mibos, heel heftig zeg. Sterkte!
pi_53785069
Ergens is het een soort van rust omdat je eindelijk weet waarom ik niet echt vooruit kom en waarom het ontwikkelen ook zolang duurde na haar voorkeurshouding.

Inderdaad Milagro:

Als ik bijvoorbeeld rechtop sta dan slaan mijn knieen door naar achteren. Als ik op mijn armen leun dan draaien mijn ellebogen helemaal door naar binnen dus de knokkel draait naar mijn ribben. Ik heb werkelijk alles aan mijn benen gekneusd en gescheurd (1 voet al 5 keer en de andere 6 keer) en dan is op foto''s niet te zien of het gebroken is of gekneusd. Dus altijd in het gips en dan blijkt achteraf dat het niet gebroken is maar wel helemaal donkerblauw/paars zwart en helemaal dubbel zo dik als normaal met een minimale genezing van 3 maanden voor een enkelbandscheuring bijvoorbeeld. Punt is hoe vaker het voorkomt hoe moeiljker het geneest en dat is ook wel zo want de laatste keer in 2005 heb ik bijna 6 maanden een softcast gehad en de laatste vakantie in Oostenrijk ging ik ook weer vol door mijn voet en die is nog steeds lastig op zijn tijd. Ook een teken is dat Kaith en ik ook vel over hebben. Het vel op mijn hand bijvoorbeeld dus alleen huid kan ik +/- 4 cm uitrekken. Heb dat nooit bekeken maar een reuma/neuroloog die bekijken dat allemaal en dat is ook een typisch kenmerk. Te los in je vel zitten zeg maar.

Luxatie's is ook een deel van EDS en die zijn er bij mij regelmatig maar omdat ik dan geen pijn voel draai ik zelf met mijn schouder en dan zit hij er weer in en dat is ook zo met mijn knie. Je voelt dat het niet goed zit dus even schudden en dan is het over.

Sugar inderdaad het zet dingen in een ander perspectief en ook eventueel een brusje komt nu veel sneller dan gepland of helemaal niet aan de orde. Als je het ergste type hebt dan kan het een hele nare ziekte zijn maar gelukkig is dat nu niet aan de orde maar als ik een tweede wil moet je daar wel snel aan gaan denken want ik ben bijna 30 en na mijn 32e worden vrijwel allemaal drama-zwangerschappen en bevallingen. Als het zwanger worden net zolang duurt als bij Kaith dan mogen we nu al gaan klussen terwijl ik nog aardig moet herstellen van Kaith dus er is een hoop te overdenken.
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:19:39 #156
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_53785070
Pffff Mibos wat een heftige ontdekking, sterkte ermee
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:19:58 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53785078
Jeutje Mibos... Wat een nieuws zeg... Idd zullen er wel een aantal dingen op zijn plek vallen, maar goed, andere dingen hadden dus ook anders kunnen lopen als er dit eerder bekend was.
Goh zeg...
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:22:33 #158
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53785125
EDS is geen leuk iets om te hebben. Ik heb er destijds heel veel over gelezen ivm Kai's hypermobiliteit. Er is hier op fok ook een speciaal topic waar meer mensen met EDs zitten. Misschien kan je daar ook je ei kwijt. Sterkte Mibos

Ik ben verdrietig. Kai is jarig en ik zie hem vandaag niet...
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:24:03 #159
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53785155
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 10:22 schreef m@x het volgende:

Ik ben verdrietig. Kai is jarig en ik zie hem vandaag niet...
voor jou en van harte gefeliciteerd met je zoon
pi_53785171
Mibos Ik wist niet dat jij dat ook hebt Mikael en ik hebben het allebei namelijk ook. Ik heb type 3, hypermobiliteitsvorm. En omdat er vaak maar een soort type in de famillie voor komt heeft Mikael ook type 3. Na onderzoeken in ziekenhuis en met kinderfysio is dat ook gebleken. Ik heb het gelukkig niet zo erg als jij als ik dat zo lees.
Liefde
pi_53785216
Er is een topic over. Oh M@x heeft het al.

Dat is allemaal erg heftig mibos.Sterkte

Gefeliciteerd M@x met Kai. En ook sterkte. Zie je hem wel gauw?
Variety is the spice of life
pi_53785225
BE dat is ook het vervelende. Als dit bekend was geweest dan had het meteen een keizersnede geweest en dan was het ook lastig geweest maar veel minder vervelend dan nu.

Maar ja het is niet anders en het heeft een naam en een genezing is er niet maar wel dingen die heel duidelijk worden en eeuwige fysio voor ons allebei. Voor Kaith en mij om spieren te controleren. Dus dat als we op onze armen leunen dan niet onze ellebogen naar binnen draaien maar leren dat je je armen recht houdt. Kaith gaat daar al mee beginnen en ik in een later stadium. Hoe kleiner ze er mee beginnen hoe meer het aangeleerd is en hoe beter ze er mee opgroeien. Ik ga eerste naar het bekkenbodembehandelcentrum om te kijken of er nog verbetering op dat gebied is en die gaan ook al wel beginnen met steviger maken van vanalles maar eerst het herstel van de bevalling en dan de rest.
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:33:01 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53785366
Voor jou dan idd mss ietsje te laat, maar gelukkig is het voor Kaith al wel bekend. Dan kan ze er idd goed mee leren om gaan.

m@x voor jou!
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:33:18 #164
3011 E.T.
pi_53785371
Jeetje Mibos, wat heftig zeg..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:34:15 #165
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53785385
Mibos
pi_53785415
Max bedankt voor de link en ja mijn duim kan ook rare dingen hoor!!! Net als mijn vingers die kunnen in negentig graden achterover.

Gefeliciteerd met Kai en een knuffel omdat je hem moet missen...

Ik wist het tot vorige week ook niet maar ergens toen het geopperd werd wist ik het al wel eigenlijk... Nu is het bevestigd en een plan van aanpak maken en kijken naar de toekomst. Komt allemaal goed hoor daar ben ik niet bang van en bij mij is er een pak van mijn schouders omdat ik nu niet meer mezelf voor gek verslijt. Mijn herstel duurt nu al 11 maanden en in januari is het gestopt en het gaat nog niet erg beter. Het heeft een naam en in het vervolg zijn er best dingen die met de nodige aanpassingen gewoon te doen blijven. Mag alleen in januari nog niet skieen maar ga wel lekker naar de sneeuw.
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:38:19 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53785474
Ja, dat bedacht ik me idd ook net, het scheelt denk ik ook een heel stuk frustratie over waarom het herstel niet loopt zoals het zou moeten enzo.
Nu natuurlijk nog wel 'dealen' met het feit dat je EDS hebt, maar iig weet je nu dat het niet aan jou of je inzet ligt bijvoorbeeld.
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:43:37 #168
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_53785589
Mibos Veel sterkte met de komende overpeinzingen over een evt tweede.
En idd wel fijn dat je het nu al weet voor Kaith. Dan kan zij ook leren dat als er iets anders voelt, of als ze valt, dat ze dat altijd even moet melden bij iemand. Zeker als ze geen pijn voelt!

Ik hoop wel dat de diagnose jullie rust geeft, maar daar ljkt het wel op.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_53785596
EDS is gewoon een stukje Mibos en Kaith en ja daar doen we het mee hoor. Ik ben ook groot geworden ermee dus het zal Kaith ook lukken en ik denk dat als je er geen speciaal kindje van maakt en zo normaal mogelijk doet dat het dan het beste gaat. Ja we zullen haar in de smiezen moeten houden als ze raar valt of iets maar verder zijn we niet van plan om haar in een ijshockeypak te laten lopen omdat ze misschien iets kan breken/luxeren of nog meer gekke dingen. Punt nu is dat ze nog niet effe kan zeggen van mijn knie doet raar ofzo.. want zij voelt het waarschijnlijk net als ik ook niet. Niet van pijn maar wel van het voelt raar. (is dit nog duidelijk???).

Maar ja judo en zulke dingen doen maar niet dat dan weer wel. Turnen dat is ook heel goed hebben we al meegekregen en dan kan hier al vanaf 3 dus drie keer raden wat Kaith gaat doen over een poosje hihihi. Nee hoor maar daar zit heel veel spierbeheersing in dus dat is heel goed voor haar.
pi_53785735
Davinia en BE het is inderdaad een heel stuk rust bij ons allebei eigenlijk wel. Mijn lief is heel lief maar die had ook zo iets van het blijft maar duren en duren en nu kwam het balletje aan het rollen bij het CB omdat die het niet vertrouwde met de heupjes en de hypermobiliteit werden we door gestuurd naar het Sofia Kinderziekenhuis en die beste man liet meteen weten dat hij heel sterk dacht aan EDS en toen kwam hij met een puntensysteem waar ik mezelf ook mee af kon vinken. En zodoende heb ik nu een afspraak bij een klinische geneticus voor DNA onderzoek en daarna gaat Kaith, mijn ouders en zussen ook omdat ze willen weten waar het vandaan komt. Mijn zus is ook hypermobiel met dysplasie en luxatie dus die kans is vrij groot en de ander heeft niets op het eerste gezicht maar ook dat zegt niet alles. Wij denken zelf dat mijn vader de drager is. Die heeft namelijk ook altijd van alles maar nooit wat breken en ook heel soepel. Hij is 55 en kan nog steeds zijn been in zijn nek leggen bv.
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:54:26 #171
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53785847
Jee Mibos. Ik had hier nog nooit van gehoord. Sterkte ermee. Maar je klinkt alsof je hier wel mee overweg kan. Kan me ook voorstellen dat je er nu bij Kaith alerter op bent, omdat je de 'verschijnselen' kent.

M@x: gefeliciteerd en ook sterkte vandaag!
pi_53785968
Nou toen de uitslag kwam was ik meteen een stuk gezelliger aldus mijn lief. De frustratie is totaal weg omdat ik maar niet vooruit kom. En nu is het duidelijk waarom is ik niet vooruit ga en ik was altijd al wel gezellig maar nu nog meer aldus mijn man... Nu ik weet waarom heeft het een plekkie en is het ook niet zo dat ik aan mezelf twijfel. Ik ben met mijn tweede man 2 of 3 keer per week samen om verbetering te krijgen die er maar niet komt (fysio hoor!!!) en dat is op een gegeven moment best frustrerend en nu is het zo van als het een dag of twee verlicht dan is dat mooi meegenomen en als ik dan twee keer per dag continent ben is dat ook goed terwijl ik eerst dacht van niks twee keer is goed het moet gewoon altijd goed zijn. Is dit nog een beetje te begrijpen?
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:16:10 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53786352
Ja hoor, prima te volgen!
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:05:11 #174
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53787529
M@x

Mibos Ik wou dat ik de kracht van jou had
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53787533
Tsjee Mibos, daar had ik nog nooit van gehoord. Maar ondanks dat het naar klinkt, is het wel fijn dat "het" nu een naampje heeft. En dat je weet waar je bij kaith op moet letten. Hopelijk heeft zij een zo mild mogelijk vorm.
Al blijft het natuurlijk vervelend dat zoiets in de familie zit...

Hier is alles goed. Afgelopen paar dagen was ik wat uit mijn hum, en ik was al bang dat ik alsnog last van mijn hormonen zou krijgen.Vanochtend bleek iets anders: mijn menstruatie is terug.. Die had ik eigenlijk nog niet verwacht, maar blijkbaar is alles weer normaal. En het verklaard ook gelijk mijn zin in chocola van dit weekend..
pi_53787826
Ja het is vervelend dat het in de familie zit maar het is er dus daar kunnen we niets meer aan veranderen en als we nu terugdenken zit het al veel verder in de familie dus we zijn wel benieuwd eigenlijk tot hoever het teruggaat en ik/wij zijn blij dat we een oplettende CB arts hadden die Kaith haar heupen met ons gewoon niet vertrouwde. Ze kan bijvoorbeeld helemaal in split zitten spelen op de grond met haar voetjes plat op de grond. Dat zou inmiddels na bijna een jaar niet meer kunnen en nog een paar van die dingen. Kaith maskert heel snel als ze moe is of honger heeft en dat is ook wel echt voor EDS patientjes. En zo zijn er nog wel een paar dingen en niet alleen voor Kaith maar ook voor mij, mijn zus en mijn vader maar ook mijn oma...

Deepfreeze ik heb mezelf net getrakteerd op chocokruidnootjes
pi_53788494
M@X ik snap wel dat je verdrietig bent omdat Kai er op zijn eigen verjaardag niet is. Toch nog gefeliciteerd met zijn verjaardag en jullie gaan het vast en zeker flink vieren als hij er wel weer is.
pi_53792317
Mibos wat heftig zeg!
pi_53793392
Mibos... Heftig hoor... Maar idd "fijn" Dat je nu voorjezelf weet war t allemaal vandaan komt en dat je voor je kindje min of meer weet wat er te wachten staat!

M@x.... Dikke verjaardagsknuf Ik weet hoe dat voelt ( Dochterlief is nu al 3 jaar achter elkar op dr verjaardag bij dr vader, maar volgend jaar wil ik 'r toch echt weer een keertje hier hebben!! )
  maandag 8 oktober 2007 @ 17:27:51 #180
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_53794588
Mibos, een hele dikke knuffel!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 8 oktober 2007 @ 18:14:42 #181
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53795486
Nou, hier zit ik dan met een stapel papieren voor een opname in het ziekenhuis. Moest me om half drie melden bij de gyn en die constateerde wat ik zelf ook al had gedacht: een weefselbrugje. En dat moet open geknipt worden. Nou denk ik: doe maar gelijk, appeltje, eitje. Nee hoor: gewoon een volledige operatie!
Ik schrok me rot. Na mijn algehele onderzoek, tripje langs bureau opname, gesprek met de anesthesist zat ik om vier uur in de auto terug naar kantoor en toen realiseerde ik me het pas.

Ik vind het helemaal niet leuk en zie er gewoon erg tegenop (niet in de laatste plaats tegen die ruggeprik). Ik had zelfs niet eens zin een cadeautje voor mezelf te gaan kopen. En nu zit ik hier op kantoor ivm een avondergadering. Ik wil gewoon naar huis. Met Anna knuffelen en een beetje babbelen met manlief.
  maandag 8 oktober 2007 @ 18:54:26 #182
108648 cattie
lieve moeder
pi_53796364
Ach Memmel, dat is ook wel balen! Niet leuk, zo'n operatie. Als je erg tegen de ruggeprik op ziet, kun je dan geen algehele narcose krijgen? Weet je al wanneer het gaat gebeuren?
pi_53796976
Memmel, ik denk niet dat dit je angst wegneemt, maar een ruggenprik vinden de meeste mensen echt helemaal super. Want ze zijn niet misselijk erna en na de narcose vaak wel. Ook duurt het herstel dan ook vaak langer. Althans dit is wat ik meegemaakt heb op de afdeling waar ik nu stage loop (op de gynaecologie). Bijvoorbeeld vandaag: een vrouw die onder een ruggenprik geholpen was, zat na een uur al te eten. Bij een narcosepatiënt is dit eigenlijk nooit het geval die zijn altijd veel zieker. Maar goed ik zou er wel goed overna denken.
Maar goed een operatie is nooit leuk en altijd spannend!
pi_53799940
Memmel, ik herken het zo!
Ik had toen ook zoiets, oke haal maar weg...NU!
Maar moest ook het hele feest ondergaan
De ruggeprik viel mij heel erg mee, bijna niet gevoeld
En als de ingreep achter de rug is (en dat gaan snel!) en de verdoving uitgewerkt dan kun je al snel weer naar huis! Maar balen is het wel he!
Ik kon kiezen uit ruggeprik of algehele narcose, maar ik heb geen spijt gehad
Vond het ook wel interessant om zo'n uitslaapkamer te zien, iedereen ligt te pitten en jij bent klaarwakker

Mibos, wat shit!
  maandag 8 oktober 2007 @ 23:23:18 #185
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53802850
Dat is inderdaad mijn overweging geweest om toch voor een ruggeprik te kiezen. Dan ben ik tenminste niet zo ziekig daarna. (Om over jeugdtrauma's van "het verdovingskapje" nog maar te zwijgen). De anesthesist heeft de naald laten zien (wat een dun ding zeg!). En mijn neef is anesthesist in het zkh waar ik heen moet, dus ik bel hem op of hij het zou willen doen. Maar even doorbijten.

Het lastigste vind ik nog dat de wachttijd 6-8 weken is en ze me 1 dag vantevoren bellen! Ja, hallo, ik zit niet de hele dag naast de telefoon te wachten tot zij eens bellen. Ik werk ook. En heb een kind. Maar gelukkig ook een lieve vent en een legertje familie dat maar wat graag op Anna past als het nodig is.

Lig je met zo'n dagopname nou de hele dag op zaal? En dan word je opgehaald en weer naar zaal gebracht?
En als je nuchter moet komen en pas 's middags om 4 uur ofzo geholpen wordt? Dan knaag ik uit pure wanhoop mijn eigen arm eraf!
pi_53806706
Bij mij was het zo dat ik sochtends om 8.00 in het ziekenhuis moest zijn, nuchter idd, en ik werd om 9.00 uur opgehaald voor de ingreep, vantevoren een intakegesprekje. Mijn vriend was bij me gebleven tot ik werd opgehaald. Toen naar een ruimte waar ze een infuus gingen aanleggen (voor het geval er iets mis zou gaan....ieh)Toen kwam de gyn langs om te zeggen dat het allemaal wel goed zou komen... de ingreep duurde 20 min. ze vertellen je wel wat ze aan het doen zijn, en ik kon meekijken op een tv schermpje. Poos op de uitslaapkamer gelegen (flink potje aan het janken geweest, allemaal opgekropte spanning) en ze waren me vergeten weer op te halen....scheelt dat ik het wel interessant vond daar. Toen naar zaal, kreeg ik wat te eten en drinken (veel drinken, je mag pas naar huis als je hebt geplast) Er lagen alleen maar vrouwen op die zaal die iets gynaecologisch hadden, met hun gekletst. En tegen 13.00 uur ging ik naar huis (als laatste, want hoeveel ik ook dronk.....er kwam niks!!)
Die wachttijd is lang idd, ik was al heel gauw aan de beurt, geloof binnen 2 weken in ieder geval.
Zou wel fijn zijn als je neef de ruggeprik zou zetten, maar het valt echt mee hoor, het is hetzelfde gevoel qua prik als je moet bloedprikken. Alleen dan korter.

Er zit hier iemand op fok die in een ok stage liep, die heeft me helemaal uitgelegd wat er ging gebeuren. vond ik erg fijn!
pi_53807018
Mibos, ik heb net pas je hele verhaal gelezen...ingewikkeld...maar wel goed te begrijpen wat je allemaal schrijft!
Het lijkt me nog een hele opgaaf om in de gaten te houden of Kaith niet tekort komt qua zorg omdat haar pijngrens zo hoog is!

Memmel, bah wat een vervelend vooruitzicht!
je weet dat het 'moet' .. maar toch.

M@x, gisteren nog 'goed' doorgekomen?
wanneer kan je hem knuffelen !?

Hier maak ik me benauwd om de benauwdheid van ilse,
maar zolang ze geen koorts heeft en naar me lacht schakel ik maar geen hulptroepen in !
Vanmorgen (gisteravond ook al) had ze onder haar ribben intrekkingen van het moeilijker ademhalen,
dus vanmorgen mijn koffie in de badkamer gedronken met haar en een boekje in de wipstoel
Of het nou effect heeft die stoom weet ik niet zeker, maar iets beters kon ik niet verzinnen.
pi_53807060
Misschien heeft Vivi nog wel een goeie tip voor je Marit, volgens mij heeft Dean het ook wel vaker benauwd
pi_53807482
Minimonster heeft een puffertje gekregen tegen de benauwdheid...
Hij was wel vaker benauwd, maar steeds net op het randje van nog even aankijken/ingrijpen...
Maar laatst had ie zo veel (zichtbare) moeite en werd ie er zo moe (+ hangerig, chagerijnig en daardoor ook niet willen/kunnen eten) van.... Even naar de HAP geweest, die heeft geluisterd en t klonk een beetje bronchitusachtig... Puffertje gehad, 2 dagen 4 x per dag gepuft en nu alleen als t nodig is....
pi_53807696
Dat puffen is prut vamp, hopenlijk heeft hij hem weinig nodig.

Marit voel je als ze ademhaalt en jij je handen op haar rug legt dat er "iets" heen en weer gaat? Want dat kan zijn dat ze dan benauwd heeft. Djulian heeft sinds hij 3 maaden is ene puf en was begonnen met verkoudheid dachten we. Maar hij knapte duidelijk op. Hij werd ineens roze, hij bleek achteraf dus wat grauwig ook ijn zijn gezicht.

Deze moeder kan steeds minder hebben. Door het slaap te kort en de pijn ontplof ik vrij snel terwijl ik dat helemaal niet wil, maar boeffie doet echt alles wat ik zeg dat hij niet moet doen en miep tjah das een echte puber die de kont tegen de krib gooit waarvan boef weer een boel leert.
en ik word gek van het binnen zitten. Kortom ik heb het weer ff helmaal gehad en niks is goed meer. Wil mijn bed in en de dekens over me heen trekken, potje janken en voorlopig er niet meer uit komen.
Ik haat die donkere wolken en ik kan zeniet tegen houden
pi_53808222
anitra
klinkt als een vervelende sombere toestand bij jou
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:27:10 #192
45621 Suzanna
Mama van...
pi_53808267
Anitra voor jou... wat naar om je zo te voelen he... Dikke knuffel en heel veel sterkte. Hoe komt het dat je slaaptekort hebt? enne, boeffie moet eens gaan luisteren naar z'n mams! Lastig he, als kinderen lastig zijn... dan worden moeders chagrijnig en dan gaan kinderen weer extra vervelend doen... tenminste, dat merk ik hier heel vaak, zo'n vicieuze cirkel. Is er niet iemand die jouw last een beetje kan verlichten? Djulian een dagje bezighouden ofzo? Dat kan al heel erg schelen...

Mibos, mén wat een nieuws voor jou. Heel veel sterkte, ik vind je echt moedig overkomen, niet zwartgallig wat ik waarschijnlijk wel zou zijn. Heldin!
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:28:43 #193
43556 miss_dynastie
pi_53808296
Jemig Mibos, wat een nieuws... ik sluit me aan bij anderen die het al gezegd hebben, ik bewonder je moed. Knuf voor jou en je meisje
pi_53808368
Anitra...Ik herken je gevoel (zonder de pijn dan....) Het gevoel gewoon te willen gaan slapen, tegen de tijd dat het weer lekker weer wordt eens waker te worden... Iedereen moet me maar gewoon met rust laten en mn gang laten gaan... Al dat grauwe en grijze blerg.... En tegen de tijd dat het weer lente wordt zitten er altijd van die dagen bij dat je net gaat hopen dat het idd beter weer gaat wroden, de vogeltjes voorzichtig gaan fluiten en dan komt er weer een zooi van die grauwe, kauwe regen/kou aan...
pi_53808399
En die puffer is een ramp... Er mee spelen is leuk... 'm op je snoet zetten is leuk, er hard doorheen blazen is leuk, bij je broers en zus op t gezicht zetten is leuk, maar zo gauw er mee gepuft moet wroden is het drama!
pi_53808711
Thanks!
Het niet slapen komt door de pijn, de vreet enrgie waardoor je nog meer moe word en dan zo oververmoeid zijn dat je dus niet kan slapen want zodra je ogen dicht vallen is die stomme pijn er weer.
Psies suzanna, luisteren kan die niet, echt zo doof issie nog nooit geweest, maar hoe rotter ik me voel hoe vervelender hj word, dus hij voelt het aan denk ik.
Idd vamp, gewoon rust, ff mijn ding kunnen doen, zelf bepalen wanneer ik slaap of iig naar bed kan, maar ja je hebt kleintjes rondlopen dus dat gaat niet.
Een dagje in de week gat Djulian met opa en oma mee en das op woensdag. Maar nu is rick ook nog op curusus dus laat thuis.
daarom ben ik laatst een paar dagen naar evenstar gegaan, maar je voelt je toch bezwaard, je bent toch met Djulian bezig en ondanks je wel kan gaan liggen ff, je het die komplete rust niet.
jemig wat is dat moeilijk om op te schrijven, he zeggen isn 1 ding, maar het pschrijven dat je je echt zo voelt en het dan nalezen is best heavy

Vamp het is de eerste tijd een ramp die puf. Welke heb je? heb je die kap van aerosol? (met beerje erop en vrij klein vergeleken bij die van ventolin)Bij Djulian heeft he een tijd geduurd en soms is het nog een gevecht ( nu 3 bijna 3 jaar dat ding), maar als ze het super nodig hebben doen ze vaak minder moeilijk. En alles speendewijs blijven doen, hoe moeilijk het ook is want na 30x heb je zoiets van kom op nou je weet toch ff adem halen en klaar?
pi_53810419
Hij heeft de aerosol ja.... Zo lang ie er gewoon mee kan spelen doet ie t geweldig... houdt ie zelf dat ding op zn snoetje, maar zo gauw je vinger maar naar t "pompje" gaat is t over... En dan heb je idd zoiets van kom op joh.... Je hebt t al zo benauwd! ff meewerken en t is over!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:49:12 #198
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53811603
Goh, Mibossie, wat een nieuws zeg. Bij gebrek aan wijze woorden een .

Anitra, chronisch slaapgebrek is afschuwelijk en op den duur allesondermijnend. Wellicht een idee om aan je huisarts een slaapmiddel te vragen? ik heb dat indertijd gedaan en slikte het 1 á 2 keer per week. Dan kon ik toch af en toe even bijtanken zonder dat het middel zijn werking verloor door gewenning. ik weet natuurlijk niet of het ook werkt met jouw pijn. Sterkte hoor!

Marit, hoe gaat het met jou? Heb je nog wel eens paniekaanvallen? Of zijn die weggeëbd?
En Sugar? Hoe bevalt het werken in je oude patroon weer?
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:08:46 #199
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53812073
Ik heb helaas geen tips voor je Marit, de Ventolin en Flixotidepufjes helpen m.i. niet echt bij Dean, en ook de Ab-kuur die hij heeft gekregen doet niet veel. Nog steeds heeft hij last van taai slijm. Ik geef hem de pufjes nog wel en ook Bisolvon...en donderdag zitten we weer bij de huisarts. Wrs gaat ze me doorverwijzen. Stomen schijnt trouwens een verouderd advies te zijn, maar toch heb ik het idee dat het wel helpt.

Ik heb trouwens net mijn ziekenhuis gebeld (Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht) om een bevallingsverslag op te vragen. Die vrouw die ik aan de telefoon kreeg deed in eerste instantie heel moeilijk maar toen ik op mijn strepen ging staan zou ze me doorverbinden naar het secretariaat..die waren echter met lunchpauze en in de tussentijd heb ik een voorbeeldbrief gevonden om zoiets op te vragen, ze mogen dat wettelijk gezien dus ook niet weigeren: http://www.consumentenbon(...)ef_opvragen_eig1.doc

Misschien heeft iemand anders er ook nog iets aan.

Verder ben ik gisteren bij het UWV geweest voor mijn aanhoudende BI.

Ik schijn er ook een bepaalde aanleg voor te hebben, dat kon die arts blijkbaar zien aan mijn polsgewrichten...en het feit dat ik hormonaal nog steeds helemaal ontregeld ben (en waardoor ik dus ook 4 Microgynon per dag moest slikken) helpt niet echt.
Hij gaat me nu doorverwijzen naar een bepaald soort rug-therapie.
Positief punt is wel dat er een kans is dat ze vanuit het UWV mijn omscholing gaan financieren
pi_53812229
Vivi...wat vervelend dat je zo weinig kunt geven dat helpt zeg!

Moonah, het gaat hier stuk beter
ik ben er zó blij om dat ik weer werk!
De tijd dat ik nu thuis ben is echt veel gestructureerder en daarmee veel makkelijker om van te genieten!
De paniek is niet helemaal weg, met vlagen voel ik het wel degelijk weer opkomen.
Nu kan ik het gelukkig wel op tijd herkenne/benoemen en 'opvangen' zodat het niet escaleert.
pi_53812346
Amber heeft ook Ventolin en Flixotide gehad en dat hielp wel goed. Afgelopen 2 weken heeft ze ook weer Ventolin gehad en ze is nu weer van het hoesten af. Stomen prikkelt volgens mij juist de luchtwegen.
Amber heeft sowieso hele gevoelige luchtwegen dus zodra er maar iets in de lucht zit heeft ze last en heeft ze een luchtweginfectie.

Hoop dat je het verslag krijgt Vivi!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:39:48 #202
94046 PM-girl
pi_53812871
Mibos, maar wat een nieuws zeg! Heel veel sterkte ermee, voor jou en voor je kleine meid!
*
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:39:59 #203
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53812879
Marit, erg fijn voor je dat je eea onder controle hebt gekregen (die indruk had ik al ).
Vief, geluk bij een ongeluk is dat toch?
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 16:20:22 #204
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53816264
Memmel, sterkte met die operatie, bah, naar zeg!

En Anitra een dikke

Vivi, wel goed van die omscholing misschien!

Moonah, lief dat je naar me vroeg. Mijn werk gaat verhuizen, waardoor ik nu halsoverkop (nou ja, zo voelt het) ander werk moet gaan zoeken. Dat kan heel goed uitpakken, maar ben wel erg huiverig voor een niksig tijdelijk baantje, dat zou me nu geen goed doen. Maar wie weet pakt het heel goed uit.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 16:29:58 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_53816446
vivi, een geluk bij een ongeluk
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 17:10:08 #206
94046 PM-girl
pi_53817227
Memmel, ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten!

Vivi, wat voor iets wil je nu gaan doen?
*
pi_53819961
Vandaag voor het eerst een rollenspel gedaan. Dat was heeeeel eng! Maar het ging best goed.
Wel vermoeiend trouwens, zo'n training. Maar ik heb echt het idee dat het wel gaat helpen. En al een beetje helpt.

Vivi, waarin wil je je laten omscholen?
pi_53821022
Jemig wat kun je als moeder soms toch stom reageren op je kind.
Mikael wilde voor de verandering niet slapen. En maar gillen en schreeuwen. Had hem al 10 keer weer neergelegd toen ie weer begon te dramaqueenen. Toen heb ik zijn slaapkamerdeur net iets harder dicht getrokken dan nodig was Het had wel resultaat want Mikael was er zo van onder de indruk dat ie wel in slaap viel. Maar tjonge wat voelde ik me schuldig. Wilde niet dat ie op zo'n manier in slaap zou moeten vallen dus heb ik hem maar weer uit bed geplukt terwijl ie lekker sliep. Ben ik op mijn bed gaan liggen met hem bovenop mij Hij hield helemaal mijn trui vast en toen ging ie weer slapen.
Stomme moeder ben ik soms
Liefde
pi_53821030
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:49 schreef Moonah het volgende:
Goh, Mibossie, wat een nieuws zeg. Bij gebrek aan wijze woorden een .

Anitra, chronisch slaapgebrek is afschuwelijk en op den duur allesondermijnend. Wellicht een idee om aan je huisarts een slaapmiddel te vragen? ik heb dat indertijd gedaan en slikte het 1 á 2 keer per week. Dan kon ik toch af en toe even bijtanken zonder dat het middel zijn werking verloor door gewenning. ik weet natuurlijk niet of het ook werkt met jouw pijn. Sterkte hoor!

Marit, hoe gaat het met jou? Heb je nog wel eens paniekaanvallen? Of zijn die weggeëbd?
En Sugar? Hoe bevalt het werken in je oude patroon weer?
Slaapmiddellen helpen niet (meer). Doordat mijn medicijnen sterker zijn. Heb al zoveel soorten gehad en nu als tijden zopiclon en die wil soms iets werken met de oxycontin, maar ja de ene keer word j duf en de meeste kere zo stoned als de pest en dus wakker
Vrijdag was gewoon echt eng, iedere keer in dommelen vallen (net als je te lang achter het stuur zit), het duurt nu nog steeds, het is wel een stuk minder en ik kan weer lezen (letters gingen echt alle kanten op). Alles is dus oververmoeid en he enige wat je kan doen is rust en dat lukt dus niet Dus hoe we nu uit deze cirkel moeten komen geen idee.

Vivi stel je niet teveel voor vanhet omscholen van het UWV. Want ze kunnen ook gewoon zeggen: wij vinden dat jij niet kan werken dus omscholing heeft geen zin of dat past niet bij u want dan krijgt u dar en aar last van als u een baan vind of ja dat kan u wel doen, maar daar zijn geen banen in te vinden. Smoesjes zat dus
Als het al aan je polsen te zien is het dan niet verstandig om alles na te laten kijken?

Vamp klote is dat, maar zo herkenbaar. zodra je de vinger naar naar de puf doet word het 1 gevecht en je kan troosten wat je wil, lieve woorden zeggen en noem maar op maar het word niet minder. Hier hebben we ook een hele tijd de houdgreep toe moeten passen en nu kan hij zelf helpen ( 3 jaar is hij nu) dus nu samen knopje ndrukken en dan samen diep adem halen en nog trekt hj te snel zijn hoofd weg dan. Helaas is het blijven vechten denk ik tot ze het zelf kunnen zonder voorkamer.

Mibos wat heftig! En at je lief moeite heeft met dingen komt heel bekent voor
Maar je hebt een idee nu en vandaar uit nu verder werken. Prut is het en het zal nog prutter worden, maar hou die sterkte vast die ik lees in je verhaal!! Blijf sterk, blijf vechten!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:11:47 #210
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53821094
Nou, ik heb het al besproken Anitra, dus ik ben al iets verder in het traject....nu nog hopen dat ze definitief goedkeuring gaan geven.
pi_53821400
Ik hopp het voor je vivi echt waar! Maar heb diverse keren de trajecten afgelegd en ophet end afgezegd omdat ineens een arts er tussen kwam van het UWV. Ik duim voor je!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:29:25 #212
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53821607
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:22 schreef Anitra het volgende:
Ik hopp het voor je vivi echt waar! Maar heb diverse keren de trajecten afgelegd en ophet end afgezegd omdat ineens een arts er tussen kwam van het UWV. Ik duim voor je!
Ik heb het aanbod juist gehad van de UWV arts Die zou voor me lobby-en
pi_53821775
Vivi ik wil je hoop de grond niet inboren, maar een UWV arts kan niks doen met omscholing, hij kan een advies geven en meer niet, hij kan ( helaas) niet er voor zorgen dat je toegelaten word tot een opleiding.
he verdorie ik wil helemaal je goede hoop en je blijdschap niet om zeep helpen, maar bin there done that.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:50:57 #214
1762 YPPY
Yppiaans
pi_53822103
Lekker naar de sauna gaan PM, dat is zo ontspannend. Met de dieetclub gaan we regelmatig, maar daar kun jij je niet aanmelden. Anders moeten we maar een OUD sauna meet doen.

Wow, wat een zware diagnose Mibos. EDS is niet niks. Jammer dat je dat niet eerder wist, dat had veel problemen kunnen voorkomen. Voor Kaith wel heel fijn dat je dit nu al weet, dan kun je haar een boel problemen besparen. Sterkte met de schrik en het ermee omgaan. Je bent een stoer mens.

M@x knuffel voor jou, omdat je zonder Kai was.

Dat is een lange wachttijd Memmel, en dat je het dan maar zo kort van tevoren hoort. Vervelend.

Lijkt me zo moeilijk Sugar. Juist nu je zoveel behoefte hebt aan veiligheid en bekendheid wil je juist op je plek blijven. En dan moet je weg. Misschien is een hersendodend iets wel even goed juist, dat kan ook nog.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 21:09:06 #215
94046 PM-girl
pi_53822432
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:50 schreef YPPY het volgende:
Lekker naar de sauna gaan PM, dat is zo ontspannend. Met de dieetclub gaan we regelmatig, maar daar kun jij je niet aanmelden. Anders moeten we maar een OUD sauna meet doen.

Het is gewoon een kwestie van plannen, eigenlijk.
*
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:10:45 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53824250
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:36 schreef Anitra het volgende:
Vivi ik wil je hoop de grond niet inboren, maar een UWV arts kan niks doen met omscholing, hij kan een advies geven en meer niet, hij kan ( helaas) niet er voor zorgen dat je toegelaten word tot een opleiding.
he verdorie ik wil helemaal je goede hoop en je blijdschap niet om zeep helpen, maar bin there done that.
Ik wou net zeggen 'jij bent zeker de positiefste thuis'.

Voor hetzelfde geld gaat het bij Viev wel allemaal goed, 2 totaal verschillende mensen, aandoeningen en UWV teams... Wie weet gaat het dit keer gewoon wel goed.
pi_53827594
ik hoop het voor d'r dat staat er toch ook in of niet?

[ Bericht 86% gewijzigd door Anitra op 10-10-2007 00:14:10 ]
pi_53831225
Dames allemaal bedankt voor de lieve woorden en natuurlijk gaat het goedkomen.

Anitra het gaat absoluut niet prutter worden, dat het de laatste week een beetje prut was oke maar nu laten we het echt niet prutter worden hoor!!! Het heeft een naam en dat haalt de problemen niet weg maar wel de druk dus eigenlijk is het een positieve verandering en een bevestiging waarom het totaal niet liep. Ik snap dat dat voor jou anders ligt en dat jij er anders tegenaan kijkt maar ik zie het zonnig in in elk geval. Ik bedoel dit trouwens niet rot ofzo hoor maar negativiteit staat heel erg vaak niet in mijn woordenboek.

En een stoer wijf ben ik niet hoor. Gewoon heel erg nuchter en praktisch. Het is zo als het is en daar moeten we het beste van maken.

Vivi ik hoop dat de omscholing doorgaat en wat ga je dan precies doen?
pi_53831260
Moonah hoe is het met jou eigenlijk??? En met Suus??? En met de andere dames ook natuurlijk.

Sorry ik was jullie even vergeten omdat ik/wij hier even wat anders aan de bol hadden...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:18:37 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53831266
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:07 schreef Anitra het volgende:
ik hoop het voor d'r dat staat er toch ook in of niet?

Daarom reageerde ik ook met 3 keer een en een 'ik wilde net zeggen...'
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:39:21 #221
45621 Suzanna
Mama van...
pi_53833098
Sugar, wat jammer dat je werk gaat verhuizen. Hopelijk vind je gewoon heel snel iets wat je helemaal te gek vindt ipv een vervelend tussentijds-baantje! En anders, misschien valt het allemaal best mee idd...
Hoe lang duurt het nog voor je werk verhuist? (waarom doen ze dat toch he, ik hoor in de omgeving ook allemaal van mensen dat het werk verhuist, heel lastig!)

Anitra, heel veel sterkte ... lijkt me echt een hele nare situatie. Wel erg fijn voor je dat je zo'n steun aan Evenstar hebt!

Mibos, wat lief dat je aan me denkt zeg! Gaat hier aardig, wat meer structuur enzo. Wel erg moe nog steeds, al krijg ik 9 uur slaap, raar vind ik dat.
Meiden zijn lief, met Julia gaat het best goed, ook al spuugt ze nog regelmatig, het is onder controle te houden. Ook eet ze gewoon wat meer en ook wat andere dingen nu die ik af en toe probeer.
Er is wel heel veel te doen altijd hier en daar heb ik lang niet altijd puf voor en zin in...ook doordat ik zo moe ben vaak. Maar goed, dan verman ik mezelf even en ben ik achteraf blij dat ik het gedaan heb. Wel extra moe, maar er is weer wat gedaan ...
pi_53833288
Waarschijnlijk komt dat doordat je zolang al met een soort van slaapgebrek kampt dat je lichaam nu weer moet wennen aan de rust die het krijgt. Maar ik begrijp dus dat de meiden allemaal doorslapen nu?

Vervelend dat ze nog steeds spuugt maar wat fijn dat het onder controle te houden is.

Heb je trouwens ooit nog wel eens mijn pm gelezen voor zorgleergezinnen gezocht of was dat helemaal niet bij jullie in de buurt? Is er wel eens bloedgeprikt voor ijzertekort of iets dergelijks? Fijn om even weer wat van je/jullie te horen...

ET heb jjj daar ooit nog wel eens iets van gehoord trouwens?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mibos op 10-10-2007 11:12:44 ]
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:52:08 #223
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53833454
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:36 schreef Anitra het volgende:
Nee, dat snap ik, maar het ligt wat anders. Maar ik heb niet zo'n zin om hier 5 kantjes met uitleg te gaan typen.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:54:41 #224
3011 E.T.
pi_53833536
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef Mibos het volgende:
Waarschijnlijk komt dat doordat je zolang al met een soort van slaapgebrek kampt dat je lichaam nu weer moet wennen aan de rust die het krijgt. Maar ik begrijp dus dat de meiden allemaal doorslapen nu?

Vervelend dat ze nog steeds spuugt maar wat fijn dat het onder controle te houden is.

Heb je trouwens ooit nog wel eens mijn pm gelezen voor zorggezinnen gezocht of was dat helemaal niet bij jullie in de buurt? Is er wel eens bloedgeprikt voor ijzertekort of iets dergelijks? Fijn om even weer wat van je/jullie te horen...

ET heb jjj daar ooit nog wel eens iets van gehoord trouwens?
De 18e worden we op het ID-College verwacht Dan is er een informatie-avond voor de 'leergezinnen'

Ben benieuwd
pi_53833951
Mooi zo toch en hoop dat er iets uitkomt, doe mijn oude leraren maar de groetjes
pi_53834599
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik, maar het ligt wat anders. Maar ik heb niet zo'n zin om hier 5 kantjes met uitleg te gaan typen.
ik duim voor je!

Mibos wat zijn leergezinnen?

Suzanna dat is duidelijk de oververmoeidheid hoor, als je je slap weer krijgt dan komt langzaam de energie ook weer terug als het goed is Fijn dat er nu regelmaat in zit, alleen balen dat ze nog steeds spuugt.

Net de orthopedagoog voor djen aan elijn gehad en die vliegt echt achter de dingen aan Die is nu met school aan het praten en ze vroeg ook even hoe het nu was gegaan met mij e de artsen ivm de rust die ik wilja ik wil een vrijwillige opname het liefst, want ik ben nu zo oververmoeid dat het gevaarlijk aan het worden is voor de kinderen toen ze hoorde dat mijn arts niks gedaan had op dat gebied rieo ze meteen dat ze er ff achteraan zou gaan bellen wat er spoed nodig.
Morgen komt maatschappelijkwerk ik heb alles inwerking gezet, want net ook Djulian word eerder wakkr en ik schrik wakker omdat ik iets hoor en meneer staat al beneden Maar ik krijg het idee dat er eerst iets ergs moet gebeuren voor er wat gedaan word en ht enige wat ik vraag is een weekje (of 2) komplete rust, want ik loop echt op het end van mijn latijn en dat is ook wrom ik ineens zo fel kan reageren vivi en be sorry
Djulian is net opgehaald door opa en oma dus ik ga lekkermijn bed en hopenlijk val ik slaap zodat ik ff weer wat energie heb, want nu is de hele wereld zwart voor me, tegen me en gemeen, terwijl ik dus gewoon echt uitgeput ben.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:45:37 #227
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53834876
E.T. veel plezier!!
Anitra, sterkte!
pi_53835331
Anitra ik ga even in twee topics (ongeveer) terug en voor je spitten...

Even wachten...
pi_53835510
quote:
Op woensdag 12 september 2007 09:18 schreef Mibos het volgende:
Suus en alle andere mama's die hier misschien behoefte aan hebben dit stond bij ons in de krant:

IDCollege zoekt met spoed gezinnen met jonge kinderen.

Voor haar opleiding Zorghulp en helpende in de gemeentes Gouda, Woerden Alphen aan den Rijn, Katwijk, Leiden en Zoetermeer en omstreken zoekt het ID College stageplaatsen.

Vanaf november 2007 tot juli 2008 in drie periodes van 10 weken, gaan onze studenten op maandag en dinsdag of donderdag en vrijdag voor max. 7 uur per dag stage lopen.

Werkzaamheden:

- Onder begeleiding helpen in het huishouden,
- Leren omgaan met de gezinsleden.

Onze stagiaires worden begeleid door een docent van het ID en samen met u wordt het functioneren van destagiaires besproken.

Voor namen en telefoonnummers moet je maar even roepen dan pm ik die wel even.
Gevonden...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:22:01 #230
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53835733
Anitra, wou dat die verdomde kloten arts eens wat meer deed, wel super dat de ortho wat probeert te doen.
En ik vind het zo knap en dapper van je dat je er nog steeds open voor staat, want ik weet hoe je er in eerste instantie over dacht

De rest ook even een dikke
pi_53838356
Anitra, wat fijn dat de orthopedagoog zo goed meehelpt! Als je al zo op bent, dan is het niet makkelijk om alles zelf ook nog te moeten regelen. En helemaal niet als de artsen verder niet echt meewerken. In ieder geval heel veel sterkte, en hopelijk kun je zo even lekker uitrusten!

Ik ben net weer terug van de VK. Nog even een afspraak om mijn dossier af te sluiten. Er waren eigenlijk weinig bijzonderheden. Dus na wat dossiervragen stond ik ook snel weer buiten.
Morgen de eerste prikjes.. Arme Chris, hopelijk heeft hij er niet teveel last van, want vrijdag gaan we een weekendje naar mijn schoonouders...
pi_53841709
Iedereen heel veel sterkte met alles! Ik heb aardig bijgelezen en ben weer op de hoogte! ( zo'n beetje )

Hier gaat alles goed! Ben vandaag niet gaan werken, omdat ik nu pas heel boos ben op mijn werkgever! de dingen die gebeurd zijn zijn gebeurd, maar ik merk nu dat ik er pisnijdig over ben
ivm de FNV hebben ze alles terug moeten draaien en ik heb uiteindelijk waar ik recht op heb Het meest boos ben ik over het feit dat ze nergens meer over spreken ....
Afgelopen vrijdag naar het ziekenhuis met Jet, ze zullen niet vragen hoe het is gegaan nee, ze zeuren dat ik er niet was
Nog even doorbijten, mijn ontslagbrief ligt al klaar! ( ivm opzegging kdv enzo ... )

Zou ik er goed aan doen om een gesprek aan te gaan met mijn werkgever? Crook zegt dat ik geen energie meer in moet steken, maar dat is zo moeilijk!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:20:35 #233
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53843677
Beaker, je moet je afvragen wat je met zo'n gesprek zal bereiken. Goed zal het niet meer komen en je zult er waarschijnlijk niet je genoegen mee krijgen. Denk ik.
pi_53844315
Beaker ik denk ook dat je straks gewoon je ontslag brief op je werkgevers bureau moet leggen en dan nergens meer over praten. Zelfde als wat hij deed.
Liefde
pi_53847174
Mibos je hebt een pm

Beaker kan me voorstellen dat de woede er nu uit komt, vooral gezien hoe ze je behandelen. Sterkte ermee

evenstar dat heb ik aan jou te danken jij hebtme aan het denken gezet en duidelijk gemaat dat ik niet "gek" ben als ik opgenome word, maar dat ik dan juist laat zien wat ik nodig heb e dat is rust. Vanmiddag weer niet gesapen, ja dat dommelen weer, je hoort de dingen om je heen, maar kan niet reageren of verschrikklijk dromenecht hele heftige dromen. Maar zie wee iets licht in de duisternis, nu hopen dat hetb morge nog zo is
pi_53847791
Anitra jij ook...
pi_53855657
Ik heb nu 1 van de medicijnen weg gelaten omdat ik dat knikkenbollen en dat niet kunnen lezen (boek, daar gingen de letters dansen) toch erg eng begon te vinden. En heb het idd niet meer gehad, ben nog wel oververmoeid en mijn lichaam is nog niet happy en die medicijnen dede ook vel voor de pijn merk ik nu, maar liever pijn dan kans op "wegvallen".
pi_53855667
Anitra, ik vind het echt goed dat je zo duidelijk bent dat het niet meer gaat. En dat voor die opname kiest zodat je bij kunt komen en uit kunt rusten voordat het echt fout gaat.

Werkgevers zijn niet altijd leuk Beaker. Weet je al wanneer je weg kunt? En dan lekker die brief neerleggen en gaan, een gesprek gaat je vast alleen maar meer energie kosten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53855678
Naar hoor Anitra. Wat rot dat er geen betere pijnstillers voor je te vinden zijn.
pi_53855790
Mibos, ik heb geen PM gezien! Dus, PM maar raak .. Lijkt me wel interessant dit, want ik zou een soort van stagiaire krijgen vorig jaar, maar die kwam niet opdagen, en toen had ik geen zin meer erin... beetje stom misschien maar ik ben heel vaak tegen die mensen aangelopen, als ze niet komen en niet eens bellen of sorry zeggen hoef ik het al niet meer.
Lief dat je eraan denkt!

Anitra wat een stap voor jou. Heel erg goed. Ook voor je kinderen kun je het beste hiervoor kiezen, voor jezelf zorgen is tegelijkertijd ook voor je kinderen zorgen...die hebben je nodig!
Sterkte en een dikke (virtuele maar niet minder gemeende) knuffel.
pi_53855815
Bovenstaande post en de namen en nummers zitten nu in je mailbox...

Anitra wat balen dat de pijnstillers zoveel last geven. Heel veel sterkte en hoop dat je/jullie snel geholpen worden.
pi_53855849
Mibos, volgens mij gaat het mis met PM-en, want ik heb nog niets. Ook de vorige die je zou hebben gePM-d is niet doorgekomen. Kun je het misschien naar me mailen? suzibol apestaartje hotmail punt com Je bent een schat!
pi_53855924
En nu dan??? Heb het nog een keertje gepmd en jou ook terug gepmd. Zal het voor de zekerheid nog effe mailen ook...
pi_53856041
Gelukt Ik heb gelijk even gebeld, maar één nummer werd niet opgenomen en het andere was 'buiten gebruik'. Maar heb gelijk ook een email gestuurd en een berichtje ingesproken, dus als het goed is, is het in ieder geval doorgekomen. Ik ben benieuwd.
pi_53856090
Kijk dat is actie ondernemen hihi... Ik hoop dat het lukt voor jullie alledrie. En hoe is het nu met Suus dan? Hoe gaat het met slapen?
pi_53856280
Ik durf niet te bellen ja ben een muts met "belangst". dus denk dta het een mailtje word hier of eerer dat Rick mag bellen

Het was een anti-epileptica om mijn zenuw rustig te krijgen, de spieren te ontspannen en zo dus minder pijn te hebben, klopt ook, dat deed het ook. Allee stom dat het pas na en paar maanden gebruiken ervan ineens zo is. Heb nu nog oxyxontin en tramadol, dat zijn de "echte" pijnstillers, alleen is dat niet genoeg.
Morgen weer naar de pijnbestrijdingsarts (van de neuroloog overigens nog steeds niks gehoord) en alles even op papier zetten zodat ik niks vergeet te vragen/zeggen.
Vanmiddag om 15 uur komt maatschappelijkwerk, kijken of die er wat vaart achtr kunnen zetten want het ziekenhuis doet alles op zijn dooie akkertje zeg. Van de eek dat ik naar mijn hoofd kreeg dat ik maar naar de huisarts moest gaan met da wegvallen enzo, dusk ja hisarts weet van niks, niet eens welke medicijnen jullieme geve. We geen keurig een update iedere zei de assistente van het ziekenhuis, nu is mijn buurvrouw de assistente van mijn huisarts e de laatse keer dat ze wat gehad hebben over mij was in mei en daarvoor een jaar ervoor, dus ja updates krijgen ze, alleen een beetje laat

Suus ik duim voor jou dat jij ook geholpen word, al heb je maar ff een dagje vor jezelf dat je even hlemaal bj kan komen
pi_53856383
Rick meteen laten bellen dan als de tijd ervoor is. Hoe eerder hoe beter toch?

Schiet niet op maar ik ken dat wel en woon in dezelfde contreien... Hier laatst bij de huisarts die mij zelf heeft doorverwezen naar de neuro/uroloog en bbbc midden holland en de laatste update die hij heeft is het bevallingsverslag wat niet klopt.
pi_53868970
Bleh Mikael is vandaag weer bij Kevin en ik vind dat stom Mis hem zo. Mijn kleine knul, mijn grote vent, mijn knuffelkont, mijn kind Tis echt wel heel wennen dat ie zo af en toe een dag weg is.
Vanavond ga ik lekker met een vriendin naar de bios. Eerst lekker maccen. En morgen lekker uitslapen das ook lang geleden.
Zaterdag heb ik op het werk gesprek met leidinggevende over wat er allemaal gebeurd is enzo. Nu zit ik te twijfelen of ik moet vertellen wat er echt gebeurd is of dat ik er een andere draai aan moet geven. Want onze collega's zaten dinsdag ook al te zeuren dat we het niet te snel op moesten geven. En dat is gewoon echt niet leuk Maar ja ze weten ook niet anders dan dat het al slecht ging. Maar bij mijn leidinggevende is het denk ik wel lekker om mijn hart te luchten, te vertellen wat er echt gebeurd is. Maar ja hij is ook Kevins leidinggevende. En nu weet ik wel dat hij daar niks mee mag/zal doen maar toch Bleh dat vind ik nog de moelijkste dingen van allemaal. Kijken wie ik wat vertel. Het liefst vertel ik de hele wereld wat ie gedaan heeft maar ja dat doe je dan ook weer niet. Toch?
Liefde
  donderdag 11 oktober 2007 @ 19:43:50 #249
108648 cattie
lieve moeder
pi_53869629
Moeilijk hoor meNicole. Ook omdat jullie hetzelfde werk hebben. Ik zou het niet vertellen. Ik vind dat soort dingen heel privé en het gaat anderen gewoon niets aan. En ik snap dat je heel boos op Kevin bent, maar je kunt zijn reputatie erg schaden en zeker omdat jullie elkaar altijd nog zullen tegenkomen vanwege Mikael lijkt me dat niet handig.
pi_53869892
Maar weet je wat het is. Niemand verwacht het van Kevin en blijkbaar wel van mij. Er zijn al zoveel mensen die me gevraagd hebben of ik mischien een ander had omdat ik Kevin geen kans meer wil geven. En dat steekt echt. Omdat hij zo mooi de dans ontspringt zeg maar. Ik heb niks gedaan maar mensen zien mij als boosdoener omdat ik hem niet nog een kans geef. Ze zeggen stuk voor stuk: Ach in iedere relatie gaat het wel eens slecht maar om dan meteen te gaan scheiden!! En dan wil ik het wel uitschreeuwen dat hij fout is geweest, dat het zijn schuld is dat we in deze kut situatie zitten, dat het zijn schuld is dat ik nu Mikael moet missen steeds.
Liefde
pi_53870017
Menicole ik zou het ook niet aankaarten maar wel aan die mensen die tegen jou zeggendat je het nog een kans moet geven die zou ik wel even zeggen hoe het precies zit...

Maar dat ben ik persoonlijk...
  donderdag 11 oktober 2007 @ 20:45:15 #252
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53870961
Ach MeNicole, ik zou de mensen lekker laten denken en laten praten. Hoe moeilijk het ook is. Over een tijdje zijn ze het vergeten en dan beginnen ze er niet meer over.

Memmel en Mibos ik wil jullie alletwee even sterkte wensen. Heel naar, beide situaties.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 23:55:48 #253
190853 RockabeIIa
pi_53876303
Je leidinggevende heeft een zwijgplicht toch? Ik zou zeker laten weten wat er aan de hand is. Mocht je je een dag minder voelen dan is daar in elk geval van die kant begrip voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 12-10-2007 00:09:11 ]
pi_53880378
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 19:55 schreef MeNicole het volgende:
Maar weet je wat het is. Niemand verwacht het van Kevin en blijkbaar wel van mij. Er zijn al zoveel mensen die me gevraagd hebben of ik mischien een ander had omdat ik Kevin geen kans meer wil geven. En dat steekt echt. Omdat hij zo mooi de dans ontspringt zeg maar. Ik heb niks gedaan maar mensen zien mij als boosdoener omdat ik hem niet nog een kans geef. Ze zeggen stuk voor stuk: Ach in iedere relatie gaat het wel eens slecht maar om dan meteen te gaan scheiden!! En dan wil ik het wel uitschreeuwen dat hij fout is geweest, dat het zijn schuld is dat we in deze kut situatie zitten, dat het zijn schuld is dat ik nu Mikael moet missen steeds.
tsssss... Ik zou zeggen... IK heb geen ander nee........
Of tja... soms gaat eht slecht in een relatie ja, maar als de oplossing bij iemand anders gezocht gaat worden, houd het voor mij toch een heel end op!

of zoiets...
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:54:59 #255
24188 Belana
kloon van belana
pi_53880489
MeNicole, ik zou het ook vertellen, op wat voor manier dan ook. je baas (en eventueel collega's) kunnen dan wat meer rekening met je houden. het is allemaal al moeilijk genoeg lijkt me.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:31:30 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53881182
Ik zou geloof ik ook iets zeggen als 'dat moet je niet tegen mij zeggen, maar tegen Kevin' of zoiets.
Ik zou er iig echt niet blij mee zijn dat mensen mij als de 'boeman' van de breuk zien. Natuurlijk doet het er niet toe wat 'men' er van denkt, maar toch...
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:34:27 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53883768
MeNicole, ik zou gewoon zoiets zeggen dat het wrs goed bedoeld is van hen, maar dat ze niet precies snappen hoe de vork in de steel zit en dat je in het belang van Mikael die dingen tussen jou en Kevin wil houden. Dan zeg je niets maar ze moeten wel heel stom zijn willen ze het niet snappen dan.

Je woede is heel begrijpelijk uiteraard en vooral als JIJ er nb op wordt aangekeken, maar probeer jij toch de eervolle te zijn van jullie twee. Met mate natuurlijk

Tegen je baas zou ik het overigens wél vertellen aangezien hij dan idd wat meer rekening met je kan houden.
Jammer voor Kevin dan dat hij daar óók werkt, maar dat had hij ook vantevoren kunnen bedenken natuurlijk.

Veel sterkte iig.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:50:28 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53884114
Viev! Sinds wanneer ben jij diplomatiek ipv wraakzuchtig!
pi_53884641
MeNicole wat een lastige situatie! Ik zou ook niet als de boeman gezien willen worden, zeker niet om wat hij heeft gedaan.
Ik zou zelf waarschijnlijk iets zeggen van, vraag maar aan Kevin hoe het nou precies zit. Dat zegt vaak ook al genoeg. Mensen hoeven niet precies te weten wat er aan de hand is maar ze mogen toch zeker wel weten dat de fout niet bij jou ligt.
En tegen je leidinggevende zou ik gewoon eerlijk zijn.
pi_53884921
MeNicole, zie het als een compliment, men vindt het blijkbaar niet geloofwaardig dat er nog iemand buiten jou op je ex zou kunnen vallen, en jij ziet er ws dusdanig aantrekkelijk uit, dat jij wel degene moet zijn geweest die gezwicht is voor al die aandacht van derden...

Maar serieus, wat ik zou doen, is met Kevin praten, ms kan hij eens tijdens een vrijmibo of desnoods een vergadering dat hij het even duidelijk wil hebben dat jou in deze geen blaam treft, lijkt me voor hem een logische zet , als jij hem vertelt dat het jou echt kwetst.... je bent de moeder van zijn kind, en dús belangrijk, als jij je slecht voelt, treft dat ook zijn zoon.
Het uitleggen hoe het zit is aan degene die besloot zijn of haar biezen te pakken, vanwege eigen ongepast gedrag, van welke aard ook.

En tot slot, laat je niet kisten, hè, wat de omgeving ook zegt, volgens sommigen doe je het toch nooit goed, als alleenstaande moeder... is ergens een soort van jaloezie, hoor. Jij hebt voor jezelf gekozen, zij zitten ms nog vast in een niet zo leuke relatie, maar durven de stap niet te nemen. Iemand die happy is, let namelijk niet zo op anderen, heeft niet konstant commentaar op anderen, zo denk ik dan, dat is een vorm van " bij ons loopt het ms niet helemaal top, maar zij maken er helemaal een potje van" om zo zichzelf weer beter te voelen.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:48:25 #261
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53885212
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Viev! Sinds wanneer ben jij diplomatiek ipv wraakzuchtig!
Hallo, alléén als er een kind in het spel is he
pi_53886475
MeNicole, het lijkt me echt een druppel die de emmler kan doen overlopen als je door buitenstaanders ook nog eens met verkeerde ogen bekeken wordt.
Ik vond wat Vivi noemde als mogelijke reaktie wel erg sterk!
pi_53892069
Ik ga mijn leidinggevende morgen ook gewoon vertellen wat er echt gebeurd is. Ik zit zoveel leugens te vertellen tegen iedereen dat ik niet eens meer weet wie ik wat heb verteld. Vroeg of laat komt er toch wel naar boven wat er echt gebeurd is. En ik ga ook gewoon idd zeggen als ze me vragen of ik vreemd ben gegaan dat ze dat aan de verkeerde vragen. Dan zeg ik verder niets wat niet kan. Ik heb namelijk helemaal geen zin om steeds rekening met Kevin te gaan houden, heeft ie ook niet mij mij gedaan.
Liefde
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:36:33 #264
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53892716
Het lijkt me ook een lastige situatie MeNicole, zeker als je samen dezelfde collega's hebt.
Zoals je het nu omschrijft lijkt me niet verkeerd.

Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het met Nikky gaat. Het laatste dat ik me kan herinneren is dat ze het zwaar had...
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:47:37 #265
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53895594
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:36 schreef Moonah het volgende:
Het lijkt me ook een lastige situatie MeNicole, zeker als je samen dezelfde collega's hebt.
Zoals je het nu omschrijft lijkt me niet verkeerd.

Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het met Nikky gaat. Het laatste dat ik me kan herinneren is dat ze het zwaar had...
Volgens mij is Nikky heel druk met d'r nieuwe baan
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:02:20 #266
190853 RockabeIIa
pi_53895928
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:36 schreef Moonah het volgende:
Het laatste dat ik me kan herinneren is dat ze het zwaar had...
Of juist heel goed! Ik durf in dit topic bijna niet meer te posten omdat het hier lekker gaat
pi_53897223
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Of juist heel goed! Ik durf in dit topic bijna niet meer te posten omdat het hier lekker gaat
Gewoon doen!
Hier gaat het ook wel lekker!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:00:31 #268
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53897320
quote:

[..]

Met Appelsap eens is, gewoon doen
Ook hier gaat het eigenlijk gewoon heel lekker
pi_53897365
quote:

[..]

Lekker toch? Gewoon posten hoor! Het is juis heerlijk om te lezen als alles goed gaat bij iemand!

Ik gooi het verslag van de arts hier maar ff neer, das beter dan in het speeltuinbankje.
Toen we binne kwamen leit hij als eerste merken da hij behoorlijk boos was op zijn assistente M. en dat ze ook totaal nit geluisterd had naar hem als het over mij ging.
Ten 2e was hij zelf ook o het idee van herstellingsoord gekomen en toen we vertelde dat MW hir gister was is alles glijk genoteerd en neemt hij ook contact op met de huisarts en met MW en dumt hij voor een plekje zo snel mogeijk.
Wat de cystes betreft ze zijn goedaardig omdat ze gevuld zijn met (lumbaal)vocht, alleen is hij geen neurolog dus veel meer kan hij er niet over zeggen dat dat die ene gegroeid is en dat erbij gekomen zijn. De neuroloog is tot de 24se afwezig blijkt en hij vat hem gelijk in zijn kraag als hij terug is. Een operatie zoals ik bijna 2 jaar geleden heb gehadis vrijwel uitgesloten iig omdat het niet geholpen heeft heel duidelijk. Maar wat er wel ka gebeuren heeft hij geen idee van omdat er (te) weinig onderzoe verricht word naar deze aadoening.
Verder klopte het dat het de rivotril wasdie het knikkebollen en niet kunnn lezen veroorzaakte en die heb ik dus alleen nog maar 1 voor de nacht om de spieren toch wat ontspannen te hebben snachts. Verder is de oxycontin verhoogd naar 4x daags en heb er oxynorm bij gekregen voor de piekpijnen (of zoals hj al zei: je neemt ze toch niet in als je alleen ben met de kleine dus voor de nacht) dat ik ff hopenlijk pijnvrij ben en dan zo in slaap val.
Hij gaat dus achter een aantal dingen aan, hij heet een lijstje gemaakt, en hij neemt contact met ons op zodra hij wat weet.
Het is nu dus alles op me af laten komen en vast regelen wat we met de kinderen kunnen doen als ik naar het hersellingsoord ben. djen is inmiddles geregeld, die gaat naar mijn vriendin hier op het dorp (ze moet gewoon naar school enzo en als mijn vriendin werkt zit zij op school) Djulian word wat moeilijker omdat die opvang voo de hele dagen moet hebben, dus dat is nog even moelijk, maar daar zal ook vast e oplossing voor komen.
pi_53897520
voor Djulian kun je en spoed/crisisplek voor de kinderopvang aanvragen bij de gemeente. Iedere gemeente is verplicht die enkele te hebben voor sociale noodsituaties (zoals dit dus)
pi_53897692
Hopelijk kun je snel terecht bij zo'n herstellingsoord. Lijkt me heerlijk voor je om even helemaal uit te kunnen rusten.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 08:57:15 #272
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53902938
Hopelijk duurt het niet meer lang voor je kunt bijtanken Anitra.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:19:32 #273
24188 Belana
kloon van belana
pi_53903023
zo'n herstellingsoord kan heel goed zijn voor een mens anitra
stormy waters...
sailin'
pi_53903060
Het is vast hartstikke moeilijk voor je om je kinderen even zonder jou te moeten laten maar uiteindelijk is het een goeie oplossing voor jullie allemaal denk ik
pi_53903565
Vel sekrte, Antrita!
pi_53903818
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 10:33 schreef Bass-Miss het volgende:
Vel sekrte, Antrita!
Wow, bijna goed, Fons!!!
pi_53904072
Anitra wat heftig allemaal! Ik hoop dat je snel terecht kan, veel sterkte de komende tijd voor jou en je gezin en dat het allemaal maar snel weer goed mag gaan.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:58:01 #278
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53904548
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 10:59 schreef milagro het volgende:

[..]

Wow, bijna goed, Fons!!!
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:58:25 #279
94046 PM-girl
pi_53905478
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 10:33 schreef Bass-Miss het volgende:
Vel sekrte, Antrita!

Maar toch, Anitra, ik hoop dat alles geregeld kan worden voor je!
*
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:52:21 #280
45621 Suzanna
Mama van...
pi_53907177
Milagro, scherp!

Maar even ontopic: Anitra, wat heb jij een goede doortastende arts zeg. Hopelijk heb je nu pijnloze nachten waarin je beter slaapt! En heel fijn, dat idee van een herstellingsoord, klinkt goed. Even tijd voor jezelf nemen om écht bij te tanken...!

MeNicole, wat een moeilijke situatie voor jou zeg. Ik heb er verder absoluut geen ervaring mee dus kan alleen maar veel sterkte wensen ...
(overigens vind ik die opmerkingen van mensen echt heel vreemd. Mijn nichtje is zelf uit haar huwelijk gestapt omdat ze een andere man leuker vindt, en daartegen zeg ik zelfs niet zulke dingen. Die laat ik gewoon in haar waarde, ze moet het zelf weten. En dan terwijl je niets specifieks weet zulke dingen tegen jou zeggen...dat vind ik echt slecht. Ze moesten eens weten...)
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:53:56 #281
45621 Suzanna
Mama van...
pi_53907215
Oh ja, ik heb trouwens een gesprek gehad met één van de 'wervers' van leergezinnen, en ben ook uitgenodigd voor een info-avond. Dinsdagavond is die al, dus ik ben net op tijd!
Ik weet niet of ik kan, maar zo niet, kan ik dan misschien van jou info krijgen E.T? (tenminste, ik dacht dat jij naar zo'n avond ging?) Als dat niet gaat is t niet erg hoor, maar niet álle info is schriftelijk verkrijgbaar dus ik probeer echt te regelen dat ik kan gaan.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:55:01 #282
45621 Suzanna
Mama van...
pi_53909260
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef _Bar_ het volgende:

Ook hier gaat het eigenlijk gewoon heel lekker
Dat is echt geweldig om te horen lezen Bar!
pi_53911380
Ik wil hier nog wel even melden dat ik niks achter Kevins rug om hier iets neerzet en dat kevin hier zelf ook meeleest. Dus voor diegene die dingen doorsluist naar bekenden van ons: waar bemoei je je mee!!

Dit zet ik hier even neer samen met Kevin omdat er mensen zijn die hier lezen en dat dan aan bekenden van ons vertellen terwijl ik niks doe wat Kevin niet weet. Dus om bepaalde dingen nu te gaan vertellen gaat me een beetje ver. En ik weet het is een openbaar forum maar niemand schiet er iets mee op als er dingen worden veteld die niet helemaal kloppen. Ik ga hier verder niet meer op in dus ik wil dat diegene die zich aangesproken voelt dat ook doet.
Liefde
pi_53914311
Anitra hoe gaat het nu?

Suus wat fijn dat je zo snel kan komen...

Milagro
pi_53914342
Menicole lastig hoor en vervelend voor jullie allebei...
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:41:24 #286
3142 m@x
pi_53914464
MeNicole, wat rot dat iedereen zich zo met jullie bemoeit. Hier was het niet anders. Iedereen had er wel een mening over. Geloof mij, het interessante gaat er voor de buitenwereld snel vanaf en dan kunnen jullie alledrie lekker verder met jullie leven. In de tussentijd: Trek je er niks van aan wat jij gaat het wel redden!

Anitra, ik ga heel hard duimen dat je snel wat hoort over dat uitrustgebeuren (lijkt me trouwens heerlijk, mag ik mee? ).

Hier gaat het ook heel goed. Ik zit weer wat beter in mijn vel, heb het super naar mijn zin in mijn nieuwe huis en ik ben eigenlijk ook gewoon wel heel trots op mezelf
  zondag 14 oktober 2007 @ 07:08:13 #287
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53920745
Super, Maxje! Je heb took echt alle reden om gewoon trots te zijn op jezelf
Ik ben blij voor je dat het goed voelt dat nu de nieuwe tijd begonnen is echt, in praktische zin ook.
pi_53920809
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 21:41 schreef m@x het volgende:
MeNicole, wat rot dat iedereen zich zo met jullie bemoeit. Hier was het niet anders. Iedereen had er wel een mening over. Geloof mij, het interessante gaat er voor de buitenwereld snel vanaf en dan kunnen jullie alledrie lekker verder met jullie leven. In de tussentijd: Trek je er niks van aan wat jij gaat het wel redden!
Mensen bemoeien zich niet niet zo zeer met mij maar wel met Kevin. Denk dat ze bij mij niet durfen omdat ik er meteen iets van zeg. En Kevin had dat nog niet zozeer. Maar denk dat hij gister ook wel duidelijk is geweest. Maar ik vind het te gek voor woorden dat alles wat ik hier post op een of andere geheimzinnige manier bij familie van Kevin terecht komt. Dat diegene denkt dat ze iets weten wat Kevin niet weet maar wel moet weten. Kevin en ik doen zo'n beetje alles nog in overleg. En helemaal op een openbaar forum

Maar hoop idd dat we snel niet meer leuk zijn voor mensen zodat wij op ons eigen tempo dingen kunnen beslissen en doen. Wij weten wat hier het beste werkt en het beste is voor Mikael.
Liefde
  zondag 14 oktober 2007 @ 09:29:54 #289
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53921028
Fijn M@x!
En ook goed te lezen dat jij je prima voelt, Bar.

MeNicole, ik vind dat je hier érg beleefd blijft tegen die 'doorverteller'. Knap hoor.
pi_53921077
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 09:29 schreef Moonah het volgende:
Fijn M@x!
En ook goed te lezen dat jij je prima voelt, Bar.

MeNicole, ik vind dat je hier érg beleefd blijft tegen die 'doorverteller'. Knap hoor.
Nou ik weet gewoon ook niet wie het is. Maar vanbinnen ben ik echt zoooo boos
Liefde
  zondag 14 oktober 2007 @ 10:47:08 #291
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53921460
MeNicole erg he dat mensen altijd een mening klaar hebben en wat ontzettend lullig dat iemand zomaar info doorspeelt, hopelijk komen jullie snel achter de boemman/boevrouw en houd het misschien wel op
Sterkte voor allemaal
  zondag 14 oktober 2007 @ 11:29:32 #292
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53921885
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:01 schreef MeNicole het volgende:
Ik wil hier nog wel even melden dat ik niks achter Kevins rug om hier iets neerzet en dat kevin hier zelf ook meeleest. Dus voor diegene die dingen doorsluist naar bekenden van ons: waar bemoei je je mee!!

Dit zet ik hier even neer samen met Kevin omdat er mensen zijn die hier lezen en dat dan aan bekenden van ons vertellen terwijl ik niks doe wat Kevin niet weet. Dus om bepaalde dingen nu te gaan vertellen gaat me een beetje ver. En ik weet het is een openbaar forum maar niemand schiet er iets mee op als er dingen worden veteld die niet helemaal kloppen. Ik ga hier verder niet meer op in dus ik wil dat diegene die zich aangesproken voelt dat ook doet.
Zou je misschien niet beter helemaal niets over dit soort dingen hier posten...kijk wat voor toestanden er nu al van komen.

Ik zou het er niet bij willen hebben iig
pi_53922533
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 11:29 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zou je misschien niet beter helemaal niets over dit soort dingen hier posten...kijk wat voor toestanden er nu al van komen.

Ik zou het er niet bij willen hebben iig
Ik wil gewoon dat diegene die dat doet leest wat er gebeurd als je je met dingen gaat bemoeien als je dingen doorspeelt die je geen reet aan gaan. Kevin en ik hadden gister "ruzie" omdat er dingen bij hem terrecht komen die hier zouden staan terwijl dat helemaal niet het geval is. Wil dat diegene snapt dat ze zich erbuiten moet houden en zich met der eigen zaken moet bemoeien en niet met anderen.

Ik vraag hier dingen omdat Kevin en ik er soms even zelf niet meer uitkomen. Zodat je het misschien eens van een andere hoek kunt bekijken, dat je misschien tips krijgt van iemand die ook ooit zoiets heeft meegmaakt. Post hier niet om Kevin belachelijk te maken.
Liefde
pi_53922945
Ik ga hier 1 post zetten en daarna ebn ik snel weer weg hier, want ik doe pesoonlijk liever dingen iet via internet! Dat is natuurlijk geheel persoonlijk en het begrip voor mensen die het wel doen/kunnen....

In mijn omgeving is gedacht dat Nicole achter mijn rug om hier aan het posten was en dat ik dus daarvan niks afwist. Nu is het geval dat ik eigenlijk nooit lees hier, maar ik vetrouw op Nicole dat ze me niet belachelijk loopt te maken hier. Maar ik wist dat ze hier om advies enzo vroeg, want ten slot van rekeking zijn de mensen hier vaak dezelfde mensen en ziet nicole bepaalde mensen wel als "vrienden" bij wie ze terrecht kan voor advies of een mening.
Ik vind het dus ook helemaal niet erg dat ze dit doet, per slot van rekening ken ik van jullie verder niemand en maak het mij dus ook niet uit wat voor een beeld jullie van mij krijgen hierdoor. Maargoed, een beeld creeeren is niet nodig, want er komen geen extreme dingen aan bod hier.

Nicole en ik hebben duidelijk afspraken gemaakt omtrend de scheiding en de verdere opvoeding van Mikael, we willen dit graag met zen 2en oplossen, ik snap dat mensen bezorgt zijn en heb dit ook aan mijn familie verteld. Ik ben niet boos ofzo, ik heb begrip voor de bezordheid, en als ik advies of hulp nodig heb, dan kom ik daar zelf wel mee.

Verder heb ik eigenlijk liever dat het nu stopt, want dit topic is per slot van rekening hiervoor niet bedoelt.

Ik ben weer weg hier, ik vind het verschrikkelij dit via een forum te doen!
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:46:15 #295
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53923046
Nu je toch hier bent Kevin, jij ook sterkte met deze rotsituatie.
Het is tenslotte niet niks, ook al word jij beschouwd als 'de foute'. Niemand die aan kinderen begint kiest hier voor zijn lol voor lijkt me.
Succes beiden met de verdere toekomst, ik hoop van harte dat jullie zo verstandig blijven.
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:50:29 #296
3142 m@x
pi_53923114
Hear hear Moonah. De ervaring leert dat mensen het zich niet voor kunnen stellen dat je ook in harmonie uit elkaar kan gaan. Het lijkt wel of ze teleurgesteld zijn als je elkaar de hersens niet inslaat. Jammer vind ik dat want het kan toch echt wel. Zeker als je samen een kindje hebt vind ik dat je het beiden gewoon aan je kind verplicht bent om een scheiding goed en zonder ruzie te regelen. Sterkte allebei!
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:55:09 #297
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53923202
Kan niet meer doen als volgen,

Bar goed dat je je lekekr voelt, carpe diem!

en M@x wat een gaaf huisje, ik moets laatst aan je denken hadden ze erg gaaf zwart wit servies, vond het wel iets voor jou lekker dat het zo goed bevalt
  zondag 14 oktober 2007 @ 14:04:18 #298
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53924289
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 12:50 schreef m@x het volgende:
Hear hear Moonah. De ervaring leert dat mensen het zich niet voor kunnen stellen dat je ook in harmonie uit elkaar kan gaan. Het lijkt wel of ze teleurgesteld zijn als je elkaar de hersens niet inslaat. Jammer vind ik dat want het kan toch echt wel. Zeker als je samen een kindje hebt vind ik dat je het beiden gewoon aan je kind verplicht bent om een scheiding goed en zonder ruzie te regelen. Sterkte allebei!
Helemaal mee eens m@x... Ex en ik hebben dan wel geen kinderen,maar doen alles in overleg en zijn nog steeds hele goede vrienden... maar het commentaar dat je van mensen krijgt omdat je elkaar nog oa financieel (in onze situatie dan)helpt... verschrikkelijk... omdat we niet meer samen zijn wil dat niet zeggen dat we elkaar het leven zuur willen maken...

Sterkte Nicole en Kevin... ik denk dat jullie er ook wel uitkomen... laat jullie niet gek maken door bemoeienissen en roddels van buitenstaanders..
pi_53934288
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 21:41 schreef m@x het volgende:

Anitra, ik ga heel hard duimen dat je snel wat hoort over dat uitrustgebeuren (lijkt me trouwens heerlijk, mag ik mee? ).

Hier gaat het ook heel goed. Ik zit weer wat beter in mijn vel, heb het super naar mijn zin in mijn nieuwe huis en ik ben eigenlijk ook gewoon wel heel trots op mezelf
Denk dat als jij mee gaat dat er niks van rusen komt maar dat ht meer gezellige meide bende word Maar je mag mee hoor
Vandaag (nu opvang gregeld is) komt ineens alles binnen da ik straks alles achter me laat zo ineens en dat ik dan ineens even geen mama ben dat ik dan gewonn Anitra ben en dat maakt me verschrikkelijk verdietig en bang. Ik vond dat ik de easy way out nam door naar en herstellingsoord te gaan, maar merk nu dat dat helmaal niet zo is en alles verzet zich in me om mijn kinderen straks aan anderen over te laten en mijn vriend en huis alleen te laten (djulian is wel thuis als rick niet werkt hoor)
Zo easy is het allemaal niet besef ik nu. wat mag ik straks? Hoe vrijwillig is het eigenlijk? Kan ik visite krijgen zodat ik de kinderen toch kan zien? Ineens allemaal vragen en enge gedachtes.

MeNicole ik heb bewust over jou heen gelezen, het doet mij zeer om te zien hoe kwaad ij bent en dat voelt Mika echt wel, de merkt er meer van dan jij denkt. Mensen die uitelkaar gaan met kinderen, denk eerst aan de kinderen en dan aan jezelf aub. Neem voorbeeld aan m@x echt super hoe de het doet Het kind/de kinderen mogen niet de dupe van jouw vete worden.
  zondag 14 oktober 2007 @ 22:11:39 #300
94046 PM-girl
pi_53934423
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 22:05 schreef Anitra het volgende:
MeNicole ik heb bewust over jou heen gelezen, het doet mij zeer om te zien hoe kwaad ij bent en dat voelt Mika echt wel, de merkt er meer van dan jij denkt. Mensen die uitelkaar gaan met kinderen, denk eerst aan de kinderen en dan aan jezelf aub. Neem voorbeeld aan m@x echt super hoe de het doet Het kind/de kinderen mogen niet de dupe van jouw vete worden.
Ik weet het niet natuurlijk, maar ik krijg niet het gevoel dat Nicole en haar ex een vete over Mika's bolletje uitspelen hoor. En ze is boos, tuurlijk. Het is koud twee weken en met nogal moeilijke redenen.
Ze kan het beter hier neergooien en het dan kwijt zijn.
*
pi_53935021
Ik ben het eens met PM (en ik vind het stiekem ook wel een beetje grappig om Anitra "boos posten" te horen veroordelen), iemand mag toch best wel even boos worden? Ik vind het nog heel netjes hoe Nicole en Kevin het doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')