Slaapmiddellen helpen niet (meer). Doordat mijn medicijnen sterker zijn. Heb al zoveel soorten gehad en nu als tijden zopiclon en die wil soms iets werken met de oxycontin, maar ja de ene keer word j duf en de meeste kere zo stoned als de pest en dus wakkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:49 schreef Moonah het volgende:
Goh, Mibossie, wat een nieuws zeg.Bij gebrek aan wijze woorden een
.
Anitra, chronisch slaapgebrek is afschuwelijk en op den duur allesondermijnend. Wellicht een idee om aan je huisarts een slaapmiddel te vragen? ik heb dat indertijd gedaan en slikte het 1 á 2 keer per week. Dan kon ik toch af en toe even bijtanken zonder dat het middel zijn werking verloor door gewenning. ik weet natuurlijk niet of het ook werkt met jouw pijn. Sterkte hoor!
Marit, hoe gaat het met jou? Heb je nog wel eens paniekaanvallen? Of zijn die weggeëbd?
En Sugar? Hoe bevalt het werken in je oude patroon weer?
Ik heb het aanbod juist gehad van de UWV artsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:22 schreef Anitra het volgende:
Ik hopp het voor je vivi echt waar! Maar heb diverse keren de trajecten afgelegd en ophet end afgezegd omdat ineens een arts er tussen kwam van het UWV. Ik duim voor je!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:50 schreef YPPY het volgende:
Lekker naar de sauna gaan PM, dat is zo ontspannend. Met de dieetclub gaan we regelmatig, maar daar kun jij je niet aanmelden.Anders moeten we maar een OUD sauna meet doen.
Ik wou net zeggen 'jij bent zeker de positiefste thuis'.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:36 schreef Anitra het volgende:
Vivi ik wil je hoop de grond niet inboren, maar een UWV arts kan niks doen met omscholing, hij kan een advies geven en meer niet, hij kan ( helaas) niet er voor zorgen dat je toegelaten word tot een opleiding.
he verdorieik wil helemaal je goede hoop en je blijdschap niet om zeep helpen, maar bin there done that.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:07 schreef Anitra het volgende:
ik hoop het voor d'r dat staat er toch ook in of niet?
Nee, dat snap ik, maar het ligt wat anders. Maar ik heb niet zo'n zin om hier 5 kantjes met uitleg te gaan typen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:36 schreef Anitra het volgende:
Vivi ik wil je hoop de grond niet inboren, maar een UWV arts kan niks doen met omscholing, hij kan een advies geven en meer niet, hij kan ( helaas) niet er voor zorgen dat je toegelaten word tot een opleiding.
he verdorieik wil helemaal je goede hoop en je blijdschap niet om zeep helpen, maar bin there done that.
De 18e worden we op het ID-College verwachtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef Mibos het volgende:
Waarschijnlijk komt dat doordat je zolang al met een soort van slaapgebrek kampt dat je lichaam nu weer moet wennen aan de rust die het krijgt. Maar ik begrijp dus dat de meiden allemaal doorslapen nu?
Vervelend dat ze nog steeds spuugt maar wat fijn dat het onder controle te houden is.
Heb je trouwens ooit nog wel eens mijn pm gelezen voor zorggezinnen gezocht of was dat helemaal niet bij jullie in de buurt? Is er wel eens bloedgeprikt voor ijzertekort of iets dergelijks? Fijn om even weer wat van je/jullie te horen...
ET heb jjj daar ooit nog wel eens iets van gehoord trouwens?
ik duim voor je!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, maar het ligt wat anders. Maar ik heb niet zo'n zin om hier 5 kantjes met uitleg te gaan typen.
Gevonden...quote:Op woensdag 12 september 2007 09:18 schreef Mibos het volgende:
Suus en alle andere mama's die hier misschien behoefte aan hebben dit stond bij ons in de krant:
IDCollege zoekt met spoed gezinnen met jonge kinderen.
Voor haar opleiding Zorghulp en helpende in de gemeentes Gouda, Woerden Alphen aan den Rijn, Katwijk, Leiden en Zoetermeer en omstreken zoekt het ID College stageplaatsen.
Vanaf november 2007 tot juli 2008 in drie periodes van 10 weken, gaan onze studenten op maandag en dinsdag of donderdag en vrijdag voor max. 7 uur per dag stage lopen.
Werkzaamheden:
- Onder begeleiding helpen in het huishouden,
- Leren omgaan met de gezinsleden.
Onze stagiaires worden begeleid door een docent van het ID en samen met u wordt het functioneren van destagiaires besproken.
Voor namen en telefoonnummers moet je maar even roepen dan pm ik die wel even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |