quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:49 schreef Moonah het volgende:Goh, Mibossie, wat een nieuws zeg.
![]()
Bij gebrek aan wijze woorden een
![]()
.
Anitra, chronisch slaapgebrek is afschuwelijk en op den duur allesondermijnend. Wellicht een idee om aan je huisarts een slaapmiddel te vragen? ik heb dat indertijd gedaan en slikte het 1 á 2 keer per week. Dan kon ik toch af en toe even bijtanken zonder dat het middel zijn werking verloor door gewenning. ik weet natuurlijk niet of het ook werkt met jouw pijn. Sterkte hoor!
![]()
Marit, hoe gaat het met jou? Heb je nog wel eens paniekaanvallen? Of zijn die weggeëbd?
En Sugar? Hoe bevalt het werken in je oude patroon weer?
Slaapmiddellen helpen niet (meer). Doordat mijn medicijnen sterker zijn. Heb al zoveel soorten gehad en nu als tijden zopiclon en die wil soms iets werken met de oxycontin, maar ja de ene keer word j duf en de meeste kere zo stoned als de pest en dus wakker
Vrijdag was gewoon echt eng, iedere keer in dommelen vallen (net als je te lang achter het stuur zit), het duurt nu nog steeds, het is wel een stuk minder en ik kan weer lezen (letters gingen echt alle kanten op). Alles is dus oververmoeid en he enige wat je kan doen is rust en dat lukt dus niet
![]()
Dus hoe we nu uit deze cirkel moeten komen geen idee.
Vivi stel je niet teveel voor vanhet omscholen van het UWV. Want ze kunnen ook gewoon zeggen: wij vinden dat jij niet kan werken dus omscholing heeft geen zin of dat past niet bij u want dan krijgt u dar en aar last van als u een baan vind of ja dat kan u wel doen, maar daar zijn geen banen in te vinden. Smoesjes zat dus
![]()
Als het al aan je polsen te zien is het dan niet verstandig om alles na te laten kijken?
Vamp klote is dat, maar zo herkenbaar. zodra je de vinger naar naar de puf doet word het 1 gevecht en je kan troosten wat je wil, lieve woorden zeggen en noem maar op maar het word niet minder. Hier hebben we ook een hele tijd de houdgreep toe moeten passen en nu kan hij zelf helpen ( 3 jaar is hij nu) dus nu samen knopje ndrukken en dan samen diep adem halen en nog trekt hj te snel zijn hoofd weg dan. Helaas is het blijven vechten denk ik tot ze het zelf kunnen zonder voorkamer.
Mibos wat heftig! En at je lief moeite heeft met dingen komt heel bekent voor
![]()
Maar je hebt een idee nu en vandaar uit nu verder werken. Prut is het en het zal nog prutter worden, maar hou die sterkte vast die ik lees in je verhaal!!
![]()
Blijf sterk, blijf vechten!