Wow, bijna goed, Fons!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:33 schreef Bass-Miss het volgende:
Vel sekrte, Antrita!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:33 schreef Bass-Miss het volgende:
Vel sekrte, Antrita!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef _Bar_ het volgende:
Ook hier gaat het eigenlijk gewoon heel lekker
Mensen bemoeien zich niet niet zo zeer met mij maar wel met Kevin. Denk dat ze bij mij niet durfen omdat ik er meteen iets van zeg. En Kevin had dat nog niet zozeer. Maar denk dat hij gister ook wel duidelijk is geweest. Maar ik vind het te gek voor woorden dat alles wat ik hier post op een of andere geheimzinnige manier bij familie van Kevin terecht komt. Dat diegene denkt dat ze iets weten wat Kevin niet weet maar wel moet weten. Kevin en ik doen zo'n beetje alles nog in overleg. En helemaal op een openbaar forumquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:41 schreef m@x het volgende:
MeNicole, wat rot dat iedereen zich zo met jullie bemoeit. Hier was het niet anders. Iedereen had er wel een mening over. Geloof mij, het interessante gaat er voor de buitenwereld snel vanaf en dan kunnen jullie alledrie lekker verder met jullie leven. In de tussentijd:Trek je er niks van aan wat jij gaat het wel redden!
Nou ik weet gewoon ook niet wie het is. Maar vanbinnen ben ik echt zoooo boosquote:Op zondag 14 oktober 2007 09:29 schreef Moonah het volgende:
Fijn M@x!
En ook goed te lezen dat jij je prima voelt, Bar.
MeNicole, ik vind dat je hier érg beleefd blijft tegen die 'doorverteller'. Knap hoor.
Zou je misschien niet beter helemaal niets over dit soort dingen hier posten...kijk wat voor toestanden er nu al van komen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:01 schreef MeNicole het volgende:
Ik wil hier nog wel even melden dat ik niks achter Kevins rug om hier iets neerzet en dat kevin hier zelf ook meeleest. Dus voor diegene die dingen doorsluist naar bekenden van ons: waar bemoei je je mee!!
Dit zet ik hier even neer samen met Kevin omdat er mensen zijn die hier lezen en dat dan aan bekenden van ons vertellen terwijl ik niks doe wat Kevin niet weet. Dus om bepaalde dingen nu te gaan vertellen gaat me een beetje ver. En ik weet het is een openbaar forum maar niemand schiet er iets mee op als er dingen worden veteld die niet helemaal kloppen. Ik ga hier verder niet meer op in dus ik wil dat diegene die zich aangesproken voelt dat ook doet.
Ik wil gewoon dat diegene die dat doet leest wat er gebeurd als je je met dingen gaat bemoeien als je dingen doorspeelt die je geen reet aan gaan. Kevin en ik hadden gister "ruzie" omdat er dingen bij hem terrecht komen die hier zouden staan terwijl dat helemaal niet het geval is. Wil dat diegene snapt dat ze zich erbuiten moet houden en zich met der eigen zaken moet bemoeien en niet met anderen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zou je misschien niet beter helemaal niets over dit soort dingen hier posten...kijk wat voor toestanden er nu al van komen.
Ik zou het er niet bij willen hebben iig
Helemaal mee eens m@x... Ex en ik hebben dan wel geen kinderen,maar doen alles in overleg en zijn nog steeds hele goede vrienden... maar het commentaar dat je van mensen krijgt omdat je elkaar nog oa financieel (in onze situatie dan)helpt... verschrikkelijk...quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:50 schreef m@x het volgende:
Hear hear Moonah. De ervaring leert dat mensen het zich niet voor kunnen stellen dat je ook in harmonie uit elkaar kan gaan. Het lijkt wel of ze teleurgesteld zijn als je elkaar de hersens niet inslaat. Jammer vind ik dat want het kan toch echt wel. Zeker als je samen een kindje hebt vind ik dat je het beiden gewoon aan je kind verplicht bent om een scheiding goed en zonder ruzie te regelen. Sterkte allebei!
Denk dat als jij mee gaat dat er niks van rusen komt maar dat ht meer gezellige meide bende wordquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:41 schreef m@x het volgende:
MeNicole, wat rot dat iedereen zich zo met jullie bemoeit. Hier was het niet anders. Iedereen had er wel een mening over. Geloof mij, het interessante gaat er voor de buitenwereld snel vanaf en dan kunnen jullie alledrie lekker verder met jullie leven. In de tussentijd:Trek je er niks van aan wat jij gaat het wel redden!
Anitra, ik ga heel hard duimen dat je snel wat hoort over dat uitrustgebeuren (lijkt me trouwens heerlijk, mag ik mee?![]()
).
Hier gaat het ook heel goed. Ik zit weer wat beter in mijn vel, heb het super naar mijn zin in mijn nieuwe huis en ik ben eigenlijk ook gewoon wel heel trots op mezelf![]()
Ik weet het niet natuurlijk, maar ik krijg niet het gevoel dat Nicole en haar ex een vete over Mika's bolletje uitspelen hoor. En ze is boos, tuurlijk. Het is koud twee weken en met nogal moeilijke redenen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:05 schreef Anitra het volgende:
MeNicole ik heb bewust over jou heen gelezen, het doet mij zeer om te zien hoe kwaad ij bent en dat voelt Mika echt wel, de merkt er meer van dan jij denkt. Mensen die uitelkaar gaan met kinderen, denk eerst aan de kinderen en dan aan jezelf aub. Neem voorbeeld aan m@x echt super hoe de het doetHet kind/de kinderen mogen niet de dupe van jouw vete worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |