abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53903818
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 10:33 schreef Bass-Miss het volgende:
Vel sekrte, Antrita!
Wow, bijna goed, Fons!!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53904072
Anitra wat heftig allemaal! Ik hoop dat je snel terecht kan, veel sterkte de komende tijd voor jou en je gezin en dat het allemaal maar snel weer goed mag gaan.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:58:01 #278
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53904548
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 10:59 schreef milagro het volgende:

[..]

Wow, bijna goed, Fons!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:58:25 #279
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53905478
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 10:33 schreef Bass-Miss het volgende:
Vel sekrte, Antrita!

Maar toch, Anitra, ik hoop dat alles geregeld kan worden voor je!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:52:21 #280
45621 Suzanna
Mama van...
pi_53907177
Milagro, scherp!

Maar even ontopic: Anitra, wat heb jij een goede doortastende arts zeg. Hopelijk heb je nu pijnloze nachten waarin je beter slaapt! En heel fijn, dat idee van een herstellingsoord, klinkt goed. Even tijd voor jezelf nemen om écht bij te tanken...!

MeNicole, wat een moeilijke situatie voor jou zeg. Ik heb er verder absoluut geen ervaring mee dus kan alleen maar veel sterkte wensen ...
(overigens vind ik die opmerkingen van mensen echt heel vreemd. Mijn nichtje is zelf uit haar huwelijk gestapt omdat ze een andere man leuker vindt, en daartegen zeg ik zelfs niet zulke dingen. Die laat ik gewoon in haar waarde, ze moet het zelf weten. En dan terwijl je niets specifieks weet zulke dingen tegen jou zeggen...dat vind ik echt slecht. Ze moesten eens weten...)
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:53:56 #281
45621 Suzanna
Mama van...
pi_53907215
Oh ja, ik heb trouwens een gesprek gehad met één van de 'wervers' van leergezinnen, en ben ook uitgenodigd voor een info-avond. Dinsdagavond is die al, dus ik ben net op tijd!
Ik weet niet of ik kan, maar zo niet, kan ik dan misschien van jou info krijgen E.T? (tenminste, ik dacht dat jij naar zo'n avond ging?) Als dat niet gaat is t niet erg hoor, maar niet álle info is schriftelijk verkrijgbaar dus ik probeer echt te regelen dat ik kan gaan.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:55:01 #282
45621 Suzanna
Mama van...
pi_53909260
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef _Bar_ het volgende:

Ook hier gaat het eigenlijk gewoon heel lekker
Dat is echt geweldig om te horen lezen Bar!
pi_53911380
Ik wil hier nog wel even melden dat ik niks achter Kevins rug om hier iets neerzet en dat kevin hier zelf ook meeleest. Dus voor diegene die dingen doorsluist naar bekenden van ons: waar bemoei je je mee!!

Dit zet ik hier even neer samen met Kevin omdat er mensen zijn die hier lezen en dat dan aan bekenden van ons vertellen terwijl ik niks doe wat Kevin niet weet. Dus om bepaalde dingen nu te gaan vertellen gaat me een beetje ver. En ik weet het is een openbaar forum maar niemand schiet er iets mee op als er dingen worden veteld die niet helemaal kloppen. Ik ga hier verder niet meer op in dus ik wil dat diegene die zich aangesproken voelt dat ook doet.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53914311
Anitra hoe gaat het nu?

Suus wat fijn dat je zo snel kan komen...

Milagro
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_53914342
Menicole lastig hoor en vervelend voor jullie allebei...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:41:24 #286
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53914464
MeNicole, wat rot dat iedereen zich zo met jullie bemoeit. Hier was het niet anders. Iedereen had er wel een mening over. Geloof mij, het interessante gaat er voor de buitenwereld snel vanaf en dan kunnen jullie alledrie lekker verder met jullie leven. In de tussentijd: Trek je er niks van aan wat jij gaat het wel redden!

Anitra, ik ga heel hard duimen dat je snel wat hoort over dat uitrustgebeuren (lijkt me trouwens heerlijk, mag ik mee? ).

Hier gaat het ook heel goed. Ik zit weer wat beter in mijn vel, heb het super naar mijn zin in mijn nieuwe huis en ik ben eigenlijk ook gewoon wel heel trots op mezelf
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 14 oktober 2007 @ 07:08:13 #287
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53920745
Super, Maxje! Je heb took echt alle reden om gewoon trots te zijn op jezelf
Ik ben blij voor je dat het goed voelt dat nu de nieuwe tijd begonnen is echt, in praktische zin ook.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53920809
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 21:41 schreef m@x het volgende:
MeNicole, wat rot dat iedereen zich zo met jullie bemoeit. Hier was het niet anders. Iedereen had er wel een mening over. Geloof mij, het interessante gaat er voor de buitenwereld snel vanaf en dan kunnen jullie alledrie lekker verder met jullie leven. In de tussentijd: Trek je er niks van aan wat jij gaat het wel redden!
Mensen bemoeien zich niet niet zo zeer met mij maar wel met Kevin. Denk dat ze bij mij niet durfen omdat ik er meteen iets van zeg. En Kevin had dat nog niet zozeer. Maar denk dat hij gister ook wel duidelijk is geweest. Maar ik vind het te gek voor woorden dat alles wat ik hier post op een of andere geheimzinnige manier bij familie van Kevin terecht komt. Dat diegene denkt dat ze iets weten wat Kevin niet weet maar wel moet weten. Kevin en ik doen zo'n beetje alles nog in overleg. En helemaal op een openbaar forum

Maar hoop idd dat we snel niet meer leuk zijn voor mensen zodat wij op ons eigen tempo dingen kunnen beslissen en doen. Wij weten wat hier het beste werkt en het beste is voor Mikael.
Liefde
  zondag 14 oktober 2007 @ 09:29:54 #289
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53921028
Fijn M@x!
En ook goed te lezen dat jij je prima voelt, Bar.

MeNicole, ik vind dat je hier érg beleefd blijft tegen die 'doorverteller'. Knap hoor.
pi_53921077
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 09:29 schreef Moonah het volgende:
Fijn M@x!
En ook goed te lezen dat jij je prima voelt, Bar.

MeNicole, ik vind dat je hier érg beleefd blijft tegen die 'doorverteller'. Knap hoor.
Nou ik weet gewoon ook niet wie het is. Maar vanbinnen ben ik echt zoooo boos
Liefde
  zondag 14 oktober 2007 @ 10:47:08 #291
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53921460
MeNicole erg he dat mensen altijd een mening klaar hebben en wat ontzettend lullig dat iemand zomaar info doorspeelt, hopelijk komen jullie snel achter de boemman/boevrouw en houd het misschien wel op
Sterkte voor allemaal
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 14 oktober 2007 @ 11:29:32 #292
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53921885
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:01 schreef MeNicole het volgende:
Ik wil hier nog wel even melden dat ik niks achter Kevins rug om hier iets neerzet en dat kevin hier zelf ook meeleest. Dus voor diegene die dingen doorsluist naar bekenden van ons: waar bemoei je je mee!!

Dit zet ik hier even neer samen met Kevin omdat er mensen zijn die hier lezen en dat dan aan bekenden van ons vertellen terwijl ik niks doe wat Kevin niet weet. Dus om bepaalde dingen nu te gaan vertellen gaat me een beetje ver. En ik weet het is een openbaar forum maar niemand schiet er iets mee op als er dingen worden veteld die niet helemaal kloppen. Ik ga hier verder niet meer op in dus ik wil dat diegene die zich aangesproken voelt dat ook doet.
Zou je misschien niet beter helemaal niets over dit soort dingen hier posten...kijk wat voor toestanden er nu al van komen.

Ik zou het er niet bij willen hebben iig
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53922533
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 11:29 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zou je misschien niet beter helemaal niets over dit soort dingen hier posten...kijk wat voor toestanden er nu al van komen.

Ik zou het er niet bij willen hebben iig
Ik wil gewoon dat diegene die dat doet leest wat er gebeurd als je je met dingen gaat bemoeien als je dingen doorspeelt die je geen reet aan gaan. Kevin en ik hadden gister "ruzie" omdat er dingen bij hem terrecht komen die hier zouden staan terwijl dat helemaal niet het geval is. Wil dat diegene snapt dat ze zich erbuiten moet houden en zich met der eigen zaken moet bemoeien en niet met anderen.

Ik vraag hier dingen omdat Kevin en ik er soms even zelf niet meer uitkomen. Zodat je het misschien eens van een andere hoek kunt bekijken, dat je misschien tips krijgt van iemand die ook ooit zoiets heeft meegmaakt. Post hier niet om Kevin belachelijk te maken.
Liefde
pi_53922945
Ik ga hier 1 post zetten en daarna ebn ik snel weer weg hier, want ik doe pesoonlijk liever dingen iet via internet! Dat is natuurlijk geheel persoonlijk en het begrip voor mensen die het wel doen/kunnen....

In mijn omgeving is gedacht dat Nicole achter mijn rug om hier aan het posten was en dat ik dus daarvan niks afwist. Nu is het geval dat ik eigenlijk nooit lees hier, maar ik vetrouw op Nicole dat ze me niet belachelijk loopt te maken hier. Maar ik wist dat ze hier om advies enzo vroeg, want ten slot van rekeking zijn de mensen hier vaak dezelfde mensen en ziet nicole bepaalde mensen wel als "vrienden" bij wie ze terrecht kan voor advies of een mening.
Ik vind het dus ook helemaal niet erg dat ze dit doet, per slot van rekening ken ik van jullie verder niemand en maak het mij dus ook niet uit wat voor een beeld jullie van mij krijgen hierdoor. Maargoed, een beeld creeeren is niet nodig, want er komen geen extreme dingen aan bod hier.

Nicole en ik hebben duidelijk afspraken gemaakt omtrend de scheiding en de verdere opvoeding van Mikael, we willen dit graag met zen 2en oplossen, ik snap dat mensen bezorgt zijn en heb dit ook aan mijn familie verteld. Ik ben niet boos ofzo, ik heb begrip voor de bezordheid, en als ik advies of hulp nodig heb, dan kom ik daar zelf wel mee.

Verder heb ik eigenlijk liever dat het nu stopt, want dit topic is per slot van rekening hiervoor niet bedoelt.

Ik ben weer weg hier, ik vind het verschrikkelij dit via een forum te doen!
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:46:15 #295
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53923046
Nu je toch hier bent Kevin, jij ook sterkte met deze rotsituatie.
Het is tenslotte niet niks, ook al word jij beschouwd als 'de foute'. Niemand die aan kinderen begint kiest hier voor zijn lol voor lijkt me.
Succes beiden met de verdere toekomst, ik hoop van harte dat jullie zo verstandig blijven.
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:50:29 #296
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53923114
Hear hear Moonah. De ervaring leert dat mensen het zich niet voor kunnen stellen dat je ook in harmonie uit elkaar kan gaan. Het lijkt wel of ze teleurgesteld zijn als je elkaar de hersens niet inslaat. Jammer vind ik dat want het kan toch echt wel. Zeker als je samen een kindje hebt vind ik dat je het beiden gewoon aan je kind verplicht bent om een scheiding goed en zonder ruzie te regelen. Sterkte allebei!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:55:09 #297
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53923202
Kan niet meer doen als volgen,

Bar goed dat je je lekekr voelt, carpe diem!

en M@x wat een gaaf huisje, ik moets laatst aan je denken hadden ze erg gaaf zwart wit servies, vond het wel iets voor jou lekker dat het zo goed bevalt
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 14 oktober 2007 @ 14:04:18 #298
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53924289
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 12:50 schreef m@x het volgende:
Hear hear Moonah. De ervaring leert dat mensen het zich niet voor kunnen stellen dat je ook in harmonie uit elkaar kan gaan. Het lijkt wel of ze teleurgesteld zijn als je elkaar de hersens niet inslaat. Jammer vind ik dat want het kan toch echt wel. Zeker als je samen een kindje hebt vind ik dat je het beiden gewoon aan je kind verplicht bent om een scheiding goed en zonder ruzie te regelen. Sterkte allebei!
Helemaal mee eens m@x... Ex en ik hebben dan wel geen kinderen,maar doen alles in overleg en zijn nog steeds hele goede vrienden... maar het commentaar dat je van mensen krijgt omdat je elkaar nog oa financieel (in onze situatie dan)helpt... verschrikkelijk... omdat we niet meer samen zijn wil dat niet zeggen dat we elkaar het leven zuur willen maken...

Sterkte Nicole en Kevin... ik denk dat jullie er ook wel uitkomen... laat jullie niet gek maken door bemoeienissen en roddels van buitenstaanders..
pi_53934288
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 21:41 schreef m@x het volgende:

Anitra, ik ga heel hard duimen dat je snel wat hoort over dat uitrustgebeuren (lijkt me trouwens heerlijk, mag ik mee? ).

Hier gaat het ook heel goed. Ik zit weer wat beter in mijn vel, heb het super naar mijn zin in mijn nieuwe huis en ik ben eigenlijk ook gewoon wel heel trots op mezelf
Denk dat als jij mee gaat dat er niks van rusen komt maar dat ht meer gezellige meide bende word Maar je mag mee hoor
Vandaag (nu opvang gregeld is) komt ineens alles binnen da ik straks alles achter me laat zo ineens en dat ik dan ineens even geen mama ben dat ik dan gewonn Anitra ben en dat maakt me verschrikkelijk verdietig en bang. Ik vond dat ik de easy way out nam door naar en herstellingsoord te gaan, maar merk nu dat dat helmaal niet zo is en alles verzet zich in me om mijn kinderen straks aan anderen over te laten en mijn vriend en huis alleen te laten (djulian is wel thuis als rick niet werkt hoor)
Zo easy is het allemaal niet besef ik nu. wat mag ik straks? Hoe vrijwillig is het eigenlijk? Kan ik visite krijgen zodat ik de kinderen toch kan zien? Ineens allemaal vragen en enge gedachtes.

MeNicole ik heb bewust over jou heen gelezen, het doet mij zeer om te zien hoe kwaad ij bent en dat voelt Mika echt wel, de merkt er meer van dan jij denkt. Mensen die uitelkaar gaan met kinderen, denk eerst aan de kinderen en dan aan jezelf aub. Neem voorbeeld aan m@x echt super hoe de het doet Het kind/de kinderen mogen niet de dupe van jouw vete worden.
  zondag 14 oktober 2007 @ 22:11:39 #300
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53934423
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 22:05 schreef Anitra het volgende:
MeNicole ik heb bewust over jou heen gelezen, het doet mij zeer om te zien hoe kwaad ij bent en dat voelt Mika echt wel, de merkt er meer van dan jij denkt. Mensen die uitelkaar gaan met kinderen, denk eerst aan de kinderen en dan aan jezelf aub. Neem voorbeeld aan m@x echt super hoe de het doet Het kind/de kinderen mogen niet de dupe van jouw vete worden.
Ik weet het niet natuurlijk, maar ik krijg niet het gevoel dat Nicole en haar ex een vete over Mika's bolletje uitspelen hoor. En ze is boos, tuurlijk. Het is koud twee weken en met nogal moeilijke redenen.
Ze kan het beter hier neergooien en het dan kwijt zijn.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')