quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:20 schreef Vivi het volgende:
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest omdat ik al 2 weken verschrikkelijk vloei, heb zelf zaterdagavond bij de HAP gezeten omdat ik het echt eng vond..die dienstdoende arts wist me niet echt gerust te stellen aangezien hij hij allerlei enge vragen aan me stelden waardoor ik het idee kreeg dat hij aan leukemie dacht
Toen ik hem ernaar vroeg zei hij dat dat idd een van de mogelijkheden was, en dat hij gewoon alles wilde uitsluiten (moet je net mij hebben, hypochondrisch als ik ben) maar gelukkig ben ik vanochtend gewoon bij mijn eigen huisarts geweest en zij dacht dat ik gewoon hormonaal helemaal ontregeld ben...wel raar 8 maanden na je bevalling lijkt me maar goed.
Ik moet nu gedurende 5 dagen 4 keer per dag een anticonceptiepil slikken om het te stoppen en dan maakt ze volgende week nog een uitstrijkje...op mijn eigen verzoek. Ik ben iig wel een beetje gerustgesteld nu
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:39 schreef Lishe het volgende:
Voor de 100ste keer begin ik aan een postje hier. Luuke is naar het kdv, Lena ligt heerlijk te tuttelen in de wipstoel...
Met de kinderen gaat het heel erg goed, het zorgen voor 2 valt me minder zwaar dan ik dacht. voor luuke is het soms moeilijk om te delen, maar ze is dolverliefd op haar zus, 'mijn schatje, lief moppie'.
met mij gaat het een stuk minder. Alles, echt alles is anders gelopen dan ik dacht. De wolk waar ik naar uitkeek al voor ik zwanger raakte, crashte midden in de eerste week. Mijn kind was ziek. Doodziek. Het ziekenhuis, vervroegd uit het kraambed, bezoek wat afgezegd moest worden, niets ging zoals ik hoopte. maar vooral die vreselijke angst, we waren zo bang haar kwijt te raken terwijl ze nog maar net bij ons was. Ze deed niks meer, niet huilen, niet wakker worden, niet drinken. Alleen koorts die steeds harder opliep. Het moment op de spoedeisende hulp, toen ik haar moest temperaturen, beschrijft alles. Lena lag op een enorm bed, Lief en ik stonden erbij en de temperatuur liep op terwijl wij alleen maar stop riepen. Artsen erbij, vreselijke onderzoeken en wij buiten in paniek.
Ik heb er zoveel moeite mee erop te vertrouwen dat ze echt beter is. dat dit eenmalig was, dat het een stoere dappere heldin is. Vandaar ook mijn weinige posts hier, ik kan nergens anders mee bezig zijn als met ons eigen kleine leed. En al ons bezoek bestoken met mijn verhaal, iets anders past nog niet in mijn hoofd. Ik heb wel het idee dat het steeds een beetje beter gaat, en ik geloof natuurlijk wel dat het helemaal goed gaat komen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:59 schreef ik80 het volgende:
Lische goed van je dat je erkent dat je een klap hebt!
Ik heb er nu ook een, nog van dingen die voor de vakantie zijn gebeurt. Alles is even teveel. Maar gelukkig gaan er ook een heleboel dingen goed!
Heb mijn bloed laten onderzoeken bij de ha, daar zijn best wel wat dingen uit gekomen:
- allergisch voor boom- kruid- graspollen
- te hoge cholestrol
- leverwaarden zijn niet goed, maar het is geen hepatites a/b en c.
Nu moeten we gaan uitzoeken waar die verstoorde leverwaarden vandaan komen. Ik moet een afspraak maken bij de gatro entoloog, maar durf nog even niet.
Daarnaast heb ik mogelijk klachten die passen bij pds (prikkelbaa darm syndroom) maar dat gaan we bij die gastro man ook maar verder laten bekijken.
pfff oh en tandarts moet ik ook nog bellen, daar heb ik al helemaaaal geen zin in.
Maar, ik heb nu een heel leuk klasje, dat is al heel anders dan vorig schooljaar!
, dat is belangrijk denk ik! Praat erover, huil erover en probeer te genieten! Sterkte Lishe!quote:ik geloof natuurlijk wel dat het helemaal goed gaat komen.
Het voelde voor hem ws alsof je jouw kind van hem weghaalde, en het dus ineens niet meer ook zijn kind was.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:50 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik heb me nog ontzettend ingehouden hoor...ik vraag hem nooit wat mbt Dean, en die * ene* keer dát ik hem vraag op te letten dondert mijn (ons) kind van het bed. En ik heb hem heel rustig gevraagd hoe het kon gebeuren..maar ja, ik was geschrokken ja .![]()
Dat is toch niet de issue, muts.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:01 schreef Bass-Miss het volgende:
Net of hij met opzet jullie kind van het bed liet donderen...
Geeft niks hoor, toch lief van je...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:22 schreef chacama het volgende:
edit: beetje mosterd na de maaltijd, maar goed....
kortom, je bent eigenlijk dus boos om iets anders, iets groters dan dit en onbewust heb je aan dit ongelukje, wat op zich niets voorstelt, Dean was het allang weer vergeten toen jij net begon met écht kwaad worden, een 'handig' handvat gevonden om datgene wat je werkelijk dwars zit aan te kaarten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is toch niet de issue, muts.
Mijn reactie was niet, in eerste instantie, naar hem gericht of om hem een k*tgevoel te bezorgen, maar meer zo van, "laat me NU bij mijn kind"..dat heb ik hem ook achteraf gezegd..maar hij was nóg in zijn wiek geschoten.
Voor de rest; jullie hebben gelijk, wrs voelde hij zich door mijn reactie nóg meer tekort schieten, dat begrijp ik ook, maar ik vind dat hij óók moet begrijpen dat ik niet daarom zo reageer, om hem dat gevoel te geven.
En verder ligt het nogal gecompliceerd tussen ons in de zin van dat ik al voor 99,5 % voor de dagelijkse zorg "opdraai" (met alle liefde, daar niet van) maar dat ik dan idd flip als ik dan eens * 1 !!! * keer wat aan hem vraag en er gebeurt dus zoiets. En de zorg meer aan hem overlaten zou ik dolgraag willen, maar daar is de situatie gewoon niet naar en dat zie ik niet 1,2,3, veranderen helaas. Het ironische is dat we daar net vannacht een heel gesprek over gehad hebben.
En die stomende sex zit er ook niet echt in, dat wordt een bloedbad![]()
"waarom worden wij mannen altijd geacht mee te gaan met vrouwen in het dingen groter, erger, dramatischer maken dan ze zijn"quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, toch lief van je...
Maar weet je wat ik me nu eigenlijk afvraag; wáárom worden wij vrouwen altijd maar geacht rekening te houden met de hersenkronkels van mannen...ik bedoel; verdiepen zij zich net zo in ons? Volgens mij niet hoor!
Vrouwen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:38 schreef Vivi het volgende:
En ik krijg zelfs mijn vraagtekens nij de hele relatie als hij blijkbaar zó weinig van mij begrijpt,
Ik ben helemaal niet kwaadquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:32 schreef milagro het volgende:
[..]
kortom, je bent eigenlijk dus boos om iets anders, iets groters dan dit en onbewust heb je aan dit ongelukje, wat op zich niets voorstelt, Dean was het allang weer vergeten toen jij net begon met écht kwaad worden, een 'handig' handvat gevonden om datgene wat je werkelijk dwars zit aan te kaarten.
als ik dat mis heb, en het echt enkel om dit voorvalletje gaat, dan ben je , vrees ik, toch een beetje kwader dan hij verdient, hoor.
ik zou toch echt voor de stomende sex gaan
Oh? zo kom je wel over, hoorquote:
uh.... je moederinstinct als excuus, leuk, maar mag hij dan ook zijn vaderinstinct laten gelden en dus pissig worden als jij JULLIE kind weggrist, alsof hij moedwillig het iets aangedaan heeft?quote:Onze relatie is er alleen wél op gebaseerd dat ik heel veel rekening houd met hem, en dat geeft niet, want dat wist ik en daar heb ik ook voor gekozen, maar als IK dan eens een keer ms wat overtrokken reageer, vanuit mijn moederinstinct notabene, dan mag hij dat ook wel eens relativeren vind ik...het is geen eenrichtingverkeer, of zou het eigenlijk niet moeten zijn..
dat laatste zinnetje, hèquote:Maar ik heb hem net al een smsje gestuurd waarin staat dat mijn reactie niet was bedoeld om hem nog lulliger te laten voelen, en dat ik Dean ook idd door hem had kunnen laten troosten maar dat ik hem weggraaide uit een soort reflex, of hij dat begrijpt.
Maar dan moet ie ook niet meer zeuren vind ik![]()
Laten we zeggen dat je overkomt alsof je al in geen maanden goeie sex hebt gehadquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:47 schreef Vivi het volgende:
Kom ik echt kwaad over dan? Ik heb net toch een sms gestuurd om het uit te leggen?
Je komt over als iemand die graag wil horen dat ze gelijk heeft.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:47 schreef Vivi het volgende:
Kom ik echt kwaad over dan? Ik heb net toch een sms gestuurd om het uit te leggen?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:49 schreef Vivi het volgende:
Nu word ik wel weer boos, omdat jullie het voor hem opnemen
Nee, zij Ja, ik ga uit van het gemiddelde verdiepen zich inderdaad niet zo in ons als wij in hun doen en wij zouden willen. Op het boek staat het eerste deel niet voor niets met koeienletters geschreven en dat over vrouwen klein. Als het boek voor mannen was geschreven dan hadden ze het wel anders genoemdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar weet je wat ik me nu eigenlijk afvraag; wáárom worden wij vrouwen altijd maar geacht rekening te houden met de hersenkronkels van mannen...ik bedoel; verdiepen zij zich net zo in ons? Volgens mij niet hoor!
ja, je komt stampvoetend verongelijkt kwaderig over, ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:47 schreef Vivi het volgende:
Ik geef gráág toe dat mannen en vrouwen anders in elkaar steken als ik dit zo allemaal lees.quote:En dit is dus niet bedoeld om heel mannelijk fok in de verdediging te duwen.
Hehe!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik geef gráág toe dat mannen en vrouwen anders in elkaar steken als ik dit zo allemaal lees..
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat je overkomt alsof je al in geen maanden goeie sex hebt gehad![]()
![]()
Nou, dat vind ik echt niet hoor Milagro, ik smijt toch niet met strijkijzers ofzoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, je komt stampvoetend verongelijkt kwaderig over, ja.
zo erg is het allemaal niet, kinderen vallen en doen zich zeer.
maar zoals ik al zei, het gaat ws over iets veel groters dan dit, gezien je 'breek me de bek anders even open" posts
ja of je bent gewoon ongesteld![]()
Jullie snappen mijn humor nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je komt over als iemand die graag wil horen dat ze gelijk heeft.
Wat weer mooi bevestigt wordt door:
[..]
Ja nog zo wat, mannen willen voortdurend sex, en dan het liefst goeie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat je overkomt alsof je al in geen maanden goeie sex hebt gehad![]()
![]()
Uhm, nou nee dat zeg ik dan ook weer niet. Maar ze zijn wel anders. Ze zien dingen anders en voelen ook dingen anders (of helemaal niet). Zij kijken naar een bouwtekening en zien een huis. Wij kijken naar bouwtekening en zien een stel lijnen op een stuk papier en vragen vervolgens voor een schaalmodel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik echt niet hoor Milagro, ik smijt toch niet met strijkijzers ofzo
Als ik stampvoetend kwaad was dan zou ik toch niet zeggen dat ik zijn reactie achteraf bezien wel snap, óf hem een sms sturen om uit te leggen waarom ik zo reageerde en dat het niet bedoeld was om hem nog rotter te laten voelen. en ik zit op 4 anticonceptiepillen per dag, én ik ben "ongesteld" ja![]()
@ Chacama; mannen zijn dus eigenlijk een soort autisten
hihi daar heb je ergens wel gelijk in, in de psychiatrie wordt autisme soms gezien als een ernstige vermannelijking van het breinquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:56 schreef Vivi het volgende:
En altijd op momenten dat het gewoon echt niet uitkomtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja nog zo wat, mannen willen voortdurend sex, en dan het liefst goeie.
ja, nou, weet je wat, je hebt gelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik echt niet hoor Milagro, ik smijt toch niet met strijkijzers ofzo
Als ik stampvoetend kwaad was dan zou ik toch niet zeggen dat ik zijn reactie achteraf bezien wel snap, óf hem een sms sturen om uit te leggen waarom ik zo reageerde en dat het niet bedoeld was om hem nog rotter te laten voelen. en ik zit op 4 anticonceptiepillen per dag, én ik ben "ongesteld" ja![]()
dat weet ik ook wel, hoor, alleen je komt met iets aanzetten, waar het eigenlijk niet over gaat, maar toch eigenlijk heel erg over gaat... je begint met een klein verwijt, en dan gooi je er een veel groter verwijt achteraan... "jij zal NOOIT eens, waarom moet jij nu ALTIJD..." dat idee...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:02 schreef Vivi het volgende:
Oh en Milagro, dat zijn geen "breek me de bek open-posts" heur..iedereen (of bijna iedereen) weet hier wel dat wij niet samen wonen, dat bedoel ik met "dagelijkse zorg" enzo
Vrouwen...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:50 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik heb me nog ontzettend ingehouden hoor...ik vraag hem nooit wat mbt Dean, en die * ene* keer dát ik hem vraag op te letten dondert mijn (ons) kind van het bed. En ik heb hem heel rustig gevraagd hoe het kon gebeuren..maar ja, ik was geschrokken ja .![]()
Geef dan ook meteen aan wanneer het wel uitkomt! Maar nee...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:03 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En altijd op momenten dat het gewoon echt niet uitkomt![]()
Nooitquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:19 schreef _Flash_ het volgende:
Geef dan ook meteen aan wanneer het wel uitkomt! Maar nee...
![]()
Voor mij zou dat prima werken hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:25 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nooit![]()
![]()
Staat zo raar he: Nee nu komt ff niet uit. Kun je vanmiddag tussen 3 en 5 terug komen![]()
Dank je Bar, je verwoordt het precies zoals ik het voeldequote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:17 schreef _Bar_ het volgende:
Wat overgens niet inhoud dat ik me de reactie van Vivi ook wel kan voorstellen hoor, tis een momentopname, je bent een beneden een flesje maken, en dan hoor je ineens boink en gehuil...
Je moederinstincktantenne gaat wapperen, wat doe je, je vliegt naar boven, en je neemt je kind in "veiligheid" Daarvoor zijn wij ouders, moeders en vaders
Dat je dan boos en kribbig reageerd op je partner is dan eigenlijk niet meer dan "logisch"hij is op dat moment de persoon die het dichtste bij de plek des "onheils"is ....
Hoe je daar mee om moet gaan, geen idee, dit kan ons allemaal overkomen, en was het niet met je partner, dan gebeurd het wel met een ander, kinderen zijn kinderen en kunnen snel zijn heel snel, kijk maar naar het topic, wat er allemaal kan gebeuren in 1 minuut...
Vivi
Hee... Zijn die van ons uit hetzelfde blik getrokken ofzo?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:39 schreef Anitra het volgende:
Hey dit kome me bekend voorDoor dezelfde reacties en tegen reacties (maar dan over een ander onderwerp) was vorige week dus mijn relatie bijna over
En zo heeft mijn telefoon ook zijn vliegbrevet en zwemdiploma behaald.
Gelukkig had ik evenstar die beide kanten begreep en dat ook duideijk aan ons beide uit gelegd heeft. Mannen en vrouwen denken en "voelen" nu eenmaal anders.
Net zoals hij tege mij zei dat ik geen comunicatie zocht terwijl ik me de pleuris smste, briefjes schreef en emailde. En at ik daar dan geen antwoord op kreeg en viel bij hem dus niet onder de categorie ommunicatie zoeken, hij bedoelde meer "live" praten terwijl hij wee dat ik dat niet kan.
en zo kan je uren door gaan en kom je nergens.
Ja dat vrouwen en mannen dus anders denken en dat je dat moet leren in je relatie.
Zoals mijn moeder altijd zegt: Het is een huisje en daar zul je altijd aan moeten blijven bouwen/verbouwen
Zeg mop, zo gaat het niet goed komen he, met een nieuwe Vivi-reeks...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:38 schreef Vivi het volgende:
Maar ik heb al een sms terug gehad hoor, dat hij het begrijpt en dat hij ook wat geprikkeld reageerde, dus tis weer ok
Dat laatste wil ik natuurlijk ook graag Jarno, dat zijn toch niet dezelfde dingen imo.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:00 schreef Jarno het volgende:
Ik ben zo blij met mijn vrouw he.. Had ik dat al gezegd? Geen relaties die zomaar bijna opeens over zijn door een of twee opmerkingen (echt, hoe suf is dát), geen hebberigheid bij het troosten (sterker nog, ze wíl graag dat ik Anna ook troost en kan troosten)...
.
het komt mijquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:19 schreef _Flash_ het volgende:
Geef dan ook meteen aan wanneer het wel uitkomt! Maar nee...
![]()
Gheghe, ik heb nog even he?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:14 schreef Vivi het volgende:
Goed zo Moonah-beeb, de eerste stap is gezet!
Als hij 37 is mag hij vast wel een keer naar de disco met een gerust hart![]()
Ach ik heb zovaak geroepen tijdens oneenigheid ik ga ervan door, donder maar op, ik heb jou niet nodig, kan het wel alleen, enz enzquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:00 schreef Jarno het volgende:
Ik ben zo blij met mijn vrouw he.. Had ik dat al gezegd? Geen relaties die zomaar bijna opeens over zijn door een of twee opmerkingen.
Wij hebben dat eigenlijk nog nooit tegen elkaar geroepen. Is that bad?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:22 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ach ik heb zovaak geroepen tijdens oneenigheid ik ga ervan door, donder maar op, ik heb jou niet nodig, kan het wel alleen, enz enz
Wat mij betrefd niet hoor,al weet ik natuurlijk niet hoelang jullie al samen zijn natuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij hebben dat eigenlijk nog nooit tegen elkaar geroepen. Is that bad?.
In vorige relaties heb ik dat ook nog wel eens geroepen, en werd me dat ook wel eens toegeschreeuwd, tot ik me realiseerde dat ik dat eigenlijk hele nare opmerkingen vind. Ook tijdens ruzie probeer ik in ieder geval eerlijk te blijven en verwacht ik dat ook van mijn partner. Ongemeend roepen dat het over is, alleen omdat je kwaad bent, is eigenlijk heel oneerlijk. Ik wil er juist op vertrouwen dat we niet om het minste of geringste ervandoor gaan, dus moeten we dat ook niet zomaar zeggen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:22 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ach ik heb zovaak geroepen tijdens oneenigheid ik ga ervan door, donder maar op, ik heb jou niet nodig, kan het wel alleen, enz enz
En nee dan is niet je relatie gelijk bijna over, nee is een uiting van je emoties, je kwaadheid...
Ach als ik al die keren moet tellen dat we dan bijna op dat punt gestaan hebben, nou dan heb ik geen vingers meer over![]()
We zijn nou eenmaal ingewikkelde wezens![]()
Dat heb ik ook. Op één of andere manier kan ik dat niet vergeten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:38 schreef milagro het volgende:
bij mij blijven dergelijke 'rotopmerkingen' echt wel hangen,
Ik voel me ook niet aangesproken hoor, ik kijk namelijk ook altijd uit met dat soort opmerkingen...juist omdat ik idd weet dat het blijft hangen. Tegen vriendinnen (of hierquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:38 schreef milagro het volgende:
vind dat toch link, hoor, onder het mom van "ja hoor eens, ik was kwaad, hoor, dan gooi je er wel eens wat uit" echt kwetsende opmerkingen maken (even snel : Vivi , dit slaat niet op jou, hoor! meer naar aanleiding van dus) , dat kan meer schade doen dan je lief is... ik denk zelfs dat wat je er op dat moment uitgooit, iets is wat je echt dwars zat, al langer, maar nooit durfde aan te kaarten, ennu wel, omdat de rem eraf is....
bij mij blijven dergelijke 'rotopmerkingen' echt wel hangen, ook al is het in een vlaag van gezegd... niet dat ik dan weken boos blijf, zeker niet, maar toch, het blijft hangen.. maar goed, dat is een topic op zich in een ander forum waarschijnlijk
Ik denk dat dat "zelluf willen doen" vooral een schrikreaktie is... Ik vind het ook fijn als vriendlief kan troosten en vind het een geweldig gezicht... Dat kleine hummeltje snikkend tegen papa aan... Maar op het moment dat er iets onverwachts gebeurt dan is eht een reflex.... Net zoals vaders dat zullen hebben....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:00 schreef Jarno het volgende:
Ik ben zo blij met mijn vrouw he.. Had ik dat al gezegd? Geen relaties die zomaar bijna opeens over zijn door een of twee opmerkingen (echt, hoe suf is dát), geen hebberigheid bij het troosten (sterker nog, ze wíl graag dat ik Anna ook troost en kan troosten)...
.
ms schiet je teveel in de verdediging zonder dat je echt aangevallen wordt, en dat dan op een bitchy manier.. men maakt een opmerking en jij 'hoort' een aanmerking, een verwijt of zo?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:17 schreef Sugar het volgende:
Ja, Milagro, dat is het precies. En ik ben makkelijk kattig tegen vreemden, in winkels enzo. Maar serieus opkomen voor mijn gevoel, doe ik niet altijd even makkelijk. Misschien dan.
Soms is er een bepaalde spanning die al langer mee speelt. En ja dan kunnen 1 of 2 worden genoeg zijn. Niet iedereen begint zijn relatie hetzelfde en krijgt ophetzelfde moment kinderen enzo er is schema voor. Maar wel dingen die mee kunnen spelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:00 schreef Jarno het volgende:
.
oud nieuws inmiddels, maar toch nog even een reactie...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:38 schreef Vivi het volgende:
...verhaal over Dean, bed, teerbeminde en vraag
dat dusquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik ook inderdaad. Heel vaak voel ik me hartstikke kwetsbaar en zien mensen alleen maar een directe tante. Dáár reageren ze dan op (terecht waarschijnlijk) maar voor mij is het echt heel vaak pijnlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:27 schreef milagro het volgende:
ms schiet je teveel in de verdediging zonder dat je echt aangevallen wordt, en dat dan op een bitchy manier.. men maakt een opmerking en jij 'hoort' een aanmerking, een verwijt of zo?
onzekerheid, die je ms opvangt door 'stoer van je af te bijten'.
Lief dat je dat zegt. Erg veel onrust vaak ja, maar ik vind het echt heel erg fijn dat anderen soms ook rust zien, die is er soms ook en het is fijn 'gezien' te worden daarin.quote:mag het ms in je bolletje af en toe wat "onrustig" zijn, op foto's vind ik je vooral rust uitstralen, meen ik serieus
Dat herken ik dan weer wel. Ik denk nog iedere dag meerdere malen terug aan de zwangerschap. De bevalling in mindere mate, die is nu onder controle, laat maar zeggen. Ik vond de zwangerschap heftiger en indukwekkender dan de bevalling. Heeft een enorme impact achter gelaten. Kan er ook zomaar in 1x weer om huilen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:13 schreef Memmel het volgende:
Ik vind het fijn dat er topics als deze zijn. Voor de buitenwereld is het vaak 'na het werpen' weer terug naar de orde van de dag, maar ik merk dat het bij mij best lang blijft 'leven'. Moet de laatste dagen ook weer heel veel aan de bevalling denken, weet niet wat dat is.
Uiteindelijk is, zolang er geen kinderen in het spel zijn, want dan vind ik het wat anders, dat natuurlijk niet haar verantwoordelijkheid, die vriendin he.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:23 schreef MeNicole het volgende:
Ik hbe me net op een ander forum uitgeleefd op iemand die heel leuk zat te vertellen dat ze allemaal leuke dingen deed met een jongen die een vriendin heeft.
Denk dak zo een ban krijg. Stom wijf
![]()
Maar verder gaat het hier wel lekker. Vanmiddga gaat Mikael met Kevin mee en dan zie ik hem pas morgen avond weerZal wel raar zijn. Maar gelukkig heb ik nog genoeg te doen
![]()
HIJ heeft een relatie, dus HIJ is degene die daarvoor verantwoordelijk is lijkt me.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:59 schreef MeNicole het volgende:
Ik vind dat dat mens gewoon verstandig moet zijn en tegen hem met zeggen: Goh luister eens jij hebt een vriendin ik wil die dingen niet meer met jou doen.
Ze doet nu hetzelfde als hier de flatsl*t deed.![]()
Ze zijn allebie schuldig. Maar zij is degene die helemaal trost gaat lopen vertellen wat ze allemaal uitspoken. Dus ik kan haar erop aanspreken. Zij is net zo fout. En dat mag ze best weten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
HIJ heeft een relatie, dus HIJ is degene die daarvoor verantwoordelijk is lijkt me.
Niet dat het de schoonheidsprijs verdient, maar je doet nu net of "de andere vrouw" de grote schuldige is..ik vind toch echt dat die vent dat is hoor...
Ik kan me voorstellen dat jij daar momenteel echt woest om kan worden, omdat je het van dichtbij meegemaakt hebt...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:38 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ze zijn allebie schuldig. Maar zij is degene die helemaal trost gaat lopen vertellen wat ze allemaal uitspoken. Dus ik kan haar erop aanspreken. Zij is net zo fout. En dat mag ze best weten.
Maar ja forum hoef ik voorlopig niet meer te komen. Kunnen niet tegen de waarheid
nee dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:50 schreef k_i_m het volgende:
Hersenen machtiger dan hormonen? Dat kan alleen een man zeggen.
Soms zijn ze gewoon vervelend Ingridquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Marit beterschap!
Vsndaag in anti man bui. Hopelijk morgen over. Zondag zijn verjaardag, zoals ik me nu voel geen zin in.
Verder vandaag veel moe. Kim vanaf 7.30 maar een half uurtje geslapen. Hopelijk slaapt ze nu.
quote:
Eh, valt mee hoor..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:21 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Als ik heel erg boos ben flap ik er altijd uit dat ie even dood moet gaan...
Meestal moeten we dan zo hard lachen dat het al weer goed isNu klink ik als een watje
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Neuh, dat was het wel ongeveer...
Gaan zeuren over dat Brent de keuken onder gesmeerd heeft met spinazie dmv dat eeuwige gezwaai met zijn armen klinkt dan zo banaal![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:12 schreef kozakken het volgende:
Hier is het DRUUUUK!!!-en het huis wordt zo mooi-
Ingrid, wat klink je down joh. Bah...
en heel erg flauw maar wel gemeend:voor jullie allemaal. Tijd ontbreekt gewoon echt voor een lange reactie!
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:22 schreef m@x het volgende:
Ik ben verdrietig. Kai is jarig en ik zie hem vandaag niet...
Slaapmiddellen helpen niet (meer). Doordat mijn medicijnen sterker zijn. Heb al zoveel soorten gehad en nu als tijden zopiclon en die wil soms iets werken met de oxycontin, maar ja de ene keer word j duf en de meeste kere zo stoned als de pest en dus wakkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:49 schreef Moonah het volgende:
Goh, Mibossie, wat een nieuws zeg.Bij gebrek aan wijze woorden een
.
Anitra, chronisch slaapgebrek is afschuwelijk en op den duur allesondermijnend. Wellicht een idee om aan je huisarts een slaapmiddel te vragen? ik heb dat indertijd gedaan en slikte het 1 á 2 keer per week. Dan kon ik toch af en toe even bijtanken zonder dat het middel zijn werking verloor door gewenning. ik weet natuurlijk niet of het ook werkt met jouw pijn. Sterkte hoor!
Marit, hoe gaat het met jou? Heb je nog wel eens paniekaanvallen? Of zijn die weggeëbd?
En Sugar? Hoe bevalt het werken in je oude patroon weer?
Ik heb het aanbod juist gehad van de UWV artsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:22 schreef Anitra het volgende:
Ik hopp het voor je vivi echt waar! Maar heb diverse keren de trajecten afgelegd en ophet end afgezegd omdat ineens een arts er tussen kwam van het UWV. Ik duim voor je!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:50 schreef YPPY het volgende:
Lekker naar de sauna gaan PM, dat is zo ontspannend. Met de dieetclub gaan we regelmatig, maar daar kun jij je niet aanmelden.Anders moeten we maar een OUD sauna meet doen.
Ik wou net zeggen 'jij bent zeker de positiefste thuis'.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:36 schreef Anitra het volgende:
Vivi ik wil je hoop de grond niet inboren, maar een UWV arts kan niks doen met omscholing, hij kan een advies geven en meer niet, hij kan ( helaas) niet er voor zorgen dat je toegelaten word tot een opleiding.
he verdorieik wil helemaal je goede hoop en je blijdschap niet om zeep helpen, maar bin there done that.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:07 schreef Anitra het volgende:
ik hoop het voor d'r dat staat er toch ook in of niet?
Nee, dat snap ik, maar het ligt wat anders. Maar ik heb niet zo'n zin om hier 5 kantjes met uitleg te gaan typen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:36 schreef Anitra het volgende:
Vivi ik wil je hoop de grond niet inboren, maar een UWV arts kan niks doen met omscholing, hij kan een advies geven en meer niet, hij kan ( helaas) niet er voor zorgen dat je toegelaten word tot een opleiding.
he verdorieik wil helemaal je goede hoop en je blijdschap niet om zeep helpen, maar bin there done that.
De 18e worden we op het ID-College verwachtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef Mibos het volgende:
Waarschijnlijk komt dat doordat je zolang al met een soort van slaapgebrek kampt dat je lichaam nu weer moet wennen aan de rust die het krijgt. Maar ik begrijp dus dat de meiden allemaal doorslapen nu?
Vervelend dat ze nog steeds spuugt maar wat fijn dat het onder controle te houden is.
Heb je trouwens ooit nog wel eens mijn pm gelezen voor zorggezinnen gezocht of was dat helemaal niet bij jullie in de buurt? Is er wel eens bloedgeprikt voor ijzertekort of iets dergelijks? Fijn om even weer wat van je/jullie te horen...
ET heb jjj daar ooit nog wel eens iets van gehoord trouwens?
ik duim voor je!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, maar het ligt wat anders. Maar ik heb niet zo'n zin om hier 5 kantjes met uitleg te gaan typen.
Gevonden...quote:Op woensdag 12 september 2007 09:18 schreef Mibos het volgende:
Suus en alle andere mama's die hier misschien behoefte aan hebben dit stond bij ons in de krant:
IDCollege zoekt met spoed gezinnen met jonge kinderen.
Voor haar opleiding Zorghulp en helpende in de gemeentes Gouda, Woerden Alphen aan den Rijn, Katwijk, Leiden en Zoetermeer en omstreken zoekt het ID College stageplaatsen.
Vanaf november 2007 tot juli 2008 in drie periodes van 10 weken, gaan onze studenten op maandag en dinsdag of donderdag en vrijdag voor max. 7 uur per dag stage lopen.
Werkzaamheden:
- Onder begeleiding helpen in het huishouden,
- Leren omgaan met de gezinsleden.
Onze stagiaires worden begeleid door een docent van het ID en samen met u wordt het functioneren van destagiaires besproken.
Voor namen en telefoonnummers moet je maar even roepen dan pm ik die wel even.
tsssss... Ik zou zeggen... IK heb geen ander nee........quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:55 schreef MeNicole het volgende:
Maar weet je wat het is. Niemand verwacht het van Kevin en blijkbaar wel van mij. Er zijn al zoveel mensen die me gevraagd hebben of ik mischien een ander had omdat ik Kevin geen kans meer wil geven. En dat steekt echt. Omdat hij zo mooi de dans ontspringt zeg maar. Ik heb niks gedaan maar mensen zien mij als boosdoener omdat ik hem niet nog een kans geef. Ze zeggen stuk voor stuk: Ach in iedere relatie gaat het wel eens slecht maar om dan meteen te gaan scheiden!! En dan wil ik het wel uitschreeuwen dat hij fout is geweest, dat het zijn schuld is dat we in deze kut situatie zitten, dat het zijn schuld is dat ik nu Mikael moet missen steeds.
Hallo, alléén als er een kind in het spel is hequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:50 schreef Brighteyes het volgende:Viev! Sinds wanneer ben jij diplomatiek ipv wraakzuchtig!
![]()
![]()
Volgens mij is Nikky heel druk met d'r nieuwe baanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:36 schreef Moonah het volgende:
Het lijkt me ook een lastige situatie MeNicole, zeker als je samen dezelfde collega's hebt.
Zoals je het nu omschrijft lijkt me niet verkeerd.
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het met Nikky gaat. Het laatste dat ik me kan herinneren is dat ze het zwaar had...
Of juist heel goed! Ik durf in dit topic bijna niet meer te posten omdat het hier lekker gaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:36 schreef Moonah het volgende:
Het laatste dat ik me kan herinneren is dat ze het zwaar had...
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Of juist heel goed! Ik durf in dit topic bijna niet meer te posten omdat het hier lekker gaat![]()
Met Appelsap eens is, gewoon doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Of juist heel goed! Ik durf in dit topic bijna niet meer te posten omdat het hier lekker gaat![]()
Lekker toch? Gewoon posten hoor! Het is juis heerlijk om te lezen als alles goed gaat bij iemand!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Wow, bijna goed, Fons!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:33 schreef Bass-Miss het volgende:
Vel sekrte, Antrita!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:33 schreef Bass-Miss het volgende:
Vel sekrte, Antrita!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef _Bar_ het volgende:
Ook hier gaat het eigenlijk gewoon heel lekker
Mensen bemoeien zich niet niet zo zeer met mij maar wel met Kevin. Denk dat ze bij mij niet durfen omdat ik er meteen iets van zeg. En Kevin had dat nog niet zozeer. Maar denk dat hij gister ook wel duidelijk is geweest. Maar ik vind het te gek voor woorden dat alles wat ik hier post op een of andere geheimzinnige manier bij familie van Kevin terecht komt. Dat diegene denkt dat ze iets weten wat Kevin niet weet maar wel moet weten. Kevin en ik doen zo'n beetje alles nog in overleg. En helemaal op een openbaar forumquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:41 schreef m@x het volgende:
MeNicole, wat rot dat iedereen zich zo met jullie bemoeit. Hier was het niet anders. Iedereen had er wel een mening over. Geloof mij, het interessante gaat er voor de buitenwereld snel vanaf en dan kunnen jullie alledrie lekker verder met jullie leven. In de tussentijd:Trek je er niks van aan wat jij gaat het wel redden!
Nou ik weet gewoon ook niet wie het is. Maar vanbinnen ben ik echt zoooo boosquote:Op zondag 14 oktober 2007 09:29 schreef Moonah het volgende:
Fijn M@x!
En ook goed te lezen dat jij je prima voelt, Bar.
MeNicole, ik vind dat je hier érg beleefd blijft tegen die 'doorverteller'. Knap hoor.
Zou je misschien niet beter helemaal niets over dit soort dingen hier posten...kijk wat voor toestanden er nu al van komen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:01 schreef MeNicole het volgende:
Ik wil hier nog wel even melden dat ik niks achter Kevins rug om hier iets neerzet en dat kevin hier zelf ook meeleest. Dus voor diegene die dingen doorsluist naar bekenden van ons: waar bemoei je je mee!!
Dit zet ik hier even neer samen met Kevin omdat er mensen zijn die hier lezen en dat dan aan bekenden van ons vertellen terwijl ik niks doe wat Kevin niet weet. Dus om bepaalde dingen nu te gaan vertellen gaat me een beetje ver. En ik weet het is een openbaar forum maar niemand schiet er iets mee op als er dingen worden veteld die niet helemaal kloppen. Ik ga hier verder niet meer op in dus ik wil dat diegene die zich aangesproken voelt dat ook doet.
Ik wil gewoon dat diegene die dat doet leest wat er gebeurd als je je met dingen gaat bemoeien als je dingen doorspeelt die je geen reet aan gaan. Kevin en ik hadden gister "ruzie" omdat er dingen bij hem terrecht komen die hier zouden staan terwijl dat helemaal niet het geval is. Wil dat diegene snapt dat ze zich erbuiten moet houden en zich met der eigen zaken moet bemoeien en niet met anderen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zou je misschien niet beter helemaal niets over dit soort dingen hier posten...kijk wat voor toestanden er nu al van komen.
Ik zou het er niet bij willen hebben iig
Helemaal mee eens m@x... Ex en ik hebben dan wel geen kinderen,maar doen alles in overleg en zijn nog steeds hele goede vrienden... maar het commentaar dat je van mensen krijgt omdat je elkaar nog oa financieel (in onze situatie dan)helpt... verschrikkelijk...quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:50 schreef m@x het volgende:
Hear hear Moonah. De ervaring leert dat mensen het zich niet voor kunnen stellen dat je ook in harmonie uit elkaar kan gaan. Het lijkt wel of ze teleurgesteld zijn als je elkaar de hersens niet inslaat. Jammer vind ik dat want het kan toch echt wel. Zeker als je samen een kindje hebt vind ik dat je het beiden gewoon aan je kind verplicht bent om een scheiding goed en zonder ruzie te regelen. Sterkte allebei!
Denk dat als jij mee gaat dat er niks van rusen komt maar dat ht meer gezellige meide bende wordquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:41 schreef m@x het volgende:
MeNicole, wat rot dat iedereen zich zo met jullie bemoeit. Hier was het niet anders. Iedereen had er wel een mening over. Geloof mij, het interessante gaat er voor de buitenwereld snel vanaf en dan kunnen jullie alledrie lekker verder met jullie leven. In de tussentijd:Trek je er niks van aan wat jij gaat het wel redden!
Anitra, ik ga heel hard duimen dat je snel wat hoort over dat uitrustgebeuren (lijkt me trouwens heerlijk, mag ik mee?![]()
).
Hier gaat het ook heel goed. Ik zit weer wat beter in mijn vel, heb het super naar mijn zin in mijn nieuwe huis en ik ben eigenlijk ook gewoon wel heel trots op mezelf![]()
Ik weet het niet natuurlijk, maar ik krijg niet het gevoel dat Nicole en haar ex een vete over Mika's bolletje uitspelen hoor. En ze is boos, tuurlijk. Het is koud twee weken en met nogal moeilijke redenen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:05 schreef Anitra het volgende:
MeNicole ik heb bewust over jou heen gelezen, het doet mij zeer om te zien hoe kwaad ij bent en dat voelt Mika echt wel, de merkt er meer van dan jij denkt. Mensen die uitelkaar gaan met kinderen, denk eerst aan de kinderen en dan aan jezelf aub. Neem voorbeeld aan m@x echt super hoe de het doetHet kind/de kinderen mogen niet de dupe van jouw vete worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |