quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:20 schreef Vivi het volgende:
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest omdat ik al 2 weken verschrikkelijk vloei, heb zelf zaterdagavond bij de HAP gezeten omdat ik het echt eng vond..die dienstdoende arts wist me niet echt gerust te stellen aangezien hij hij allerlei enge vragen aan me stelden waardoor ik het idee kreeg dat hij aan leukemie dacht
Toen ik hem ernaar vroeg zei hij dat dat idd een van de mogelijkheden was, en dat hij gewoon alles wilde uitsluiten (moet je net mij hebben, hypochondrisch als ik ben) maar gelukkig ben ik vanochtend gewoon bij mijn eigen huisarts geweest en zij dacht dat ik gewoon hormonaal helemaal ontregeld ben...wel raar 8 maanden na je bevalling lijkt me maar goed.
Ik moet nu gedurende 5 dagen 4 keer per dag een anticonceptiepil slikken om het te stoppen en dan maakt ze volgende week nog een uitstrijkje...op mijn eigen verzoek. Ik ben iig wel een beetje gerustgesteld nu
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:39 schreef Lishe het volgende:
Voor de 100ste keer begin ik aan een postje hier. Luuke is naar het kdv, Lena ligt heerlijk te tuttelen in de wipstoel...
Met de kinderen gaat het heel erg goed, het zorgen voor 2 valt me minder zwaar dan ik dacht. voor luuke is het soms moeilijk om te delen, maar ze is dolverliefd op haar zus, 'mijn schatje, lief moppie'.
met mij gaat het een stuk minder. Alles, echt alles is anders gelopen dan ik dacht. De wolk waar ik naar uitkeek al voor ik zwanger raakte, crashte midden in de eerste week. Mijn kind was ziek. Doodziek. Het ziekenhuis, vervroegd uit het kraambed, bezoek wat afgezegd moest worden, niets ging zoals ik hoopte. maar vooral die vreselijke angst, we waren zo bang haar kwijt te raken terwijl ze nog maar net bij ons was. Ze deed niks meer, niet huilen, niet wakker worden, niet drinken. Alleen koorts die steeds harder opliep. Het moment op de spoedeisende hulp, toen ik haar moest temperaturen, beschrijft alles. Lena lag op een enorm bed, Lief en ik stonden erbij en de temperatuur liep op terwijl wij alleen maar stop riepen. Artsen erbij, vreselijke onderzoeken en wij buiten in paniek.
Ik heb er zoveel moeite mee erop te vertrouwen dat ze echt beter is. dat dit eenmalig was, dat het een stoere dappere heldin is. Vandaar ook mijn weinige posts hier, ik kan nergens anders mee bezig zijn als met ons eigen kleine leed. En al ons bezoek bestoken met mijn verhaal, iets anders past nog niet in mijn hoofd. Ik heb wel het idee dat het steeds een beetje beter gaat, en ik geloof natuurlijk wel dat het helemaal goed gaat komen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:59 schreef ik80 het volgende:
Lische goed van je dat je erkent dat je een klap hebt!
Ik heb er nu ook een, nog van dingen die voor de vakantie zijn gebeurt. Alles is even teveel. Maar gelukkig gaan er ook een heleboel dingen goed!
Heb mijn bloed laten onderzoeken bij de ha, daar zijn best wel wat dingen uit gekomen:
- allergisch voor boom- kruid- graspollen
- te hoge cholestrol
- leverwaarden zijn niet goed, maar het is geen hepatites a/b en c.
Nu moeten we gaan uitzoeken waar die verstoorde leverwaarden vandaan komen. Ik moet een afspraak maken bij de gatro entoloog, maar durf nog even niet.
Daarnaast heb ik mogelijk klachten die passen bij pds (prikkelbaa darm syndroom) maar dat gaan we bij die gastro man ook maar verder laten bekijken.
pfff oh en tandarts moet ik ook nog bellen, daar heb ik al helemaaaal geen zin in.
Maar, ik heb nu een heel leuk klasje, dat is al heel anders dan vorig schooljaar!
, dat is belangrijk denk ik! Praat erover, huil erover en probeer te genieten! Sterkte Lishe!quote:ik geloof natuurlijk wel dat het helemaal goed gaat komen.
Het voelde voor hem ws alsof je jouw kind van hem weghaalde, en het dus ineens niet meer ook zijn kind was.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:50 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik heb me nog ontzettend ingehouden hoor...ik vraag hem nooit wat mbt Dean, en die * ene* keer dát ik hem vraag op te letten dondert mijn (ons) kind van het bed. En ik heb hem heel rustig gevraagd hoe het kon gebeuren..maar ja, ik was geschrokken ja .![]()
Dat is toch niet de issue, muts.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:01 schreef Bass-Miss het volgende:
Net of hij met opzet jullie kind van het bed liet donderen...
Geeft niks hoor, toch lief van je...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:22 schreef chacama het volgende:
edit: beetje mosterd na de maaltijd, maar goed....
kortom, je bent eigenlijk dus boos om iets anders, iets groters dan dit en onbewust heb je aan dit ongelukje, wat op zich niets voorstelt, Dean was het allang weer vergeten toen jij net begon met écht kwaad worden, een 'handig' handvat gevonden om datgene wat je werkelijk dwars zit aan te kaarten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is toch niet de issue, muts.
Mijn reactie was niet, in eerste instantie, naar hem gericht of om hem een k*tgevoel te bezorgen, maar meer zo van, "laat me NU bij mijn kind"..dat heb ik hem ook achteraf gezegd..maar hij was nóg in zijn wiek geschoten.
Voor de rest; jullie hebben gelijk, wrs voelde hij zich door mijn reactie nóg meer tekort schieten, dat begrijp ik ook, maar ik vind dat hij óók moet begrijpen dat ik niet daarom zo reageer, om hem dat gevoel te geven.
En verder ligt het nogal gecompliceerd tussen ons in de zin van dat ik al voor 99,5 % voor de dagelijkse zorg "opdraai" (met alle liefde, daar niet van) maar dat ik dan idd flip als ik dan eens * 1 !!! * keer wat aan hem vraag en er gebeurt dus zoiets. En de zorg meer aan hem overlaten zou ik dolgraag willen, maar daar is de situatie gewoon niet naar en dat zie ik niet 1,2,3, veranderen helaas. Het ironische is dat we daar net vannacht een heel gesprek over gehad hebben.
En die stomende sex zit er ook niet echt in, dat wordt een bloedbad![]()
"waarom worden wij mannen altijd geacht mee te gaan met vrouwen in het dingen groter, erger, dramatischer maken dan ze zijn"quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, toch lief van je...
Maar weet je wat ik me nu eigenlijk afvraag; wáárom worden wij vrouwen altijd maar geacht rekening te houden met de hersenkronkels van mannen...ik bedoel; verdiepen zij zich net zo in ons? Volgens mij niet hoor!
Vrouwen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:38 schreef Vivi het volgende:
En ik krijg zelfs mijn vraagtekens nij de hele relatie als hij blijkbaar zó weinig van mij begrijpt,
Ik ben helemaal niet kwaadquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:32 schreef milagro het volgende:
[..]
kortom, je bent eigenlijk dus boos om iets anders, iets groters dan dit en onbewust heb je aan dit ongelukje, wat op zich niets voorstelt, Dean was het allang weer vergeten toen jij net begon met écht kwaad worden, een 'handig' handvat gevonden om datgene wat je werkelijk dwars zit aan te kaarten.
als ik dat mis heb, en het echt enkel om dit voorvalletje gaat, dan ben je , vrees ik, toch een beetje kwader dan hij verdient, hoor.
ik zou toch echt voor de stomende sex gaan
Oh? zo kom je wel over, hoorquote:
uh.... je moederinstinct als excuus, leuk, maar mag hij dan ook zijn vaderinstinct laten gelden en dus pissig worden als jij JULLIE kind weggrist, alsof hij moedwillig het iets aangedaan heeft?quote:Onze relatie is er alleen wél op gebaseerd dat ik heel veel rekening houd met hem, en dat geeft niet, want dat wist ik en daar heb ik ook voor gekozen, maar als IK dan eens een keer ms wat overtrokken reageer, vanuit mijn moederinstinct notabene, dan mag hij dat ook wel eens relativeren vind ik...het is geen eenrichtingverkeer, of zou het eigenlijk niet moeten zijn..
dat laatste zinnetje, hèquote:Maar ik heb hem net al een smsje gestuurd waarin staat dat mijn reactie niet was bedoeld om hem nog lulliger te laten voelen, en dat ik Dean ook idd door hem had kunnen laten troosten maar dat ik hem weggraaide uit een soort reflex, of hij dat begrijpt.
Maar dan moet ie ook niet meer zeuren vind ik![]()
Laten we zeggen dat je overkomt alsof je al in geen maanden goeie sex hebt gehadquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:47 schreef Vivi het volgende:
Kom ik echt kwaad over dan? Ik heb net toch een sms gestuurd om het uit te leggen?
Je komt over als iemand die graag wil horen dat ze gelijk heeft.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:47 schreef Vivi het volgende:
Kom ik echt kwaad over dan? Ik heb net toch een sms gestuurd om het uit te leggen?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:49 schreef Vivi het volgende:
Nu word ik wel weer boos, omdat jullie het voor hem opnemen
Nee, zij Ja, ik ga uit van het gemiddelde verdiepen zich inderdaad niet zo in ons als wij in hun doen en wij zouden willen. Op het boek staat het eerste deel niet voor niets met koeienletters geschreven en dat over vrouwen klein. Als het boek voor mannen was geschreven dan hadden ze het wel anders genoemdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, toch lief van je...
Maar weet je wat ik me nu eigenlijk afvraag; wáárom worden wij vrouwen altijd maar geacht rekening te houden met de hersenkronkels van mannen...ik bedoel; verdiepen zij zich net zo in ons? Volgens mij niet hoor!
ja, je komt stampvoetend verongelijkt kwaderig over, ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:47 schreef Vivi het volgende:
Ik geef gráág toe dat mannen en vrouwen anders in elkaar steken als ik dit zo allemaal lees.quote:En dit is dus niet bedoeld om heel mannelijk fok in de verdediging te duwen.
Hehe!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik geef gráág toe dat mannen en vrouwen anders in elkaar steken als ik dit zo allemaal lees..
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat je overkomt alsof je al in geen maanden goeie sex hebt gehad![]()
![]()
Nou, dat vind ik echt niet hoor Milagro, ik smijt toch niet met strijkijzers ofzoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, je komt stampvoetend verongelijkt kwaderig over, ja.
zo erg is het allemaal niet, kinderen vallen en doen zich zeer.
maar zoals ik al zei, het gaat ws over iets veel groters dan dit, gezien je 'breek me de bek anders even open" posts
ja of je bent gewoon ongesteld![]()
Jullie snappen mijn humor nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je komt over als iemand die graag wil horen dat ze gelijk heeft.
Wat weer mooi bevestigt wordt door:
[..]
Ja nog zo wat, mannen willen voortdurend sex, en dan het liefst goeie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat je overkomt alsof je al in geen maanden goeie sex hebt gehad![]()
![]()
Uhm, nou nee dat zeg ik dan ook weer niet. Maar ze zijn wel anders. Ze zien dingen anders en voelen ook dingen anders (of helemaal niet). Zij kijken naar een bouwtekening en zien een huis. Wij kijken naar bouwtekening en zien een stel lijnen op een stuk papier en vragen vervolgens voor een schaalmodel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik echt niet hoor Milagro, ik smijt toch niet met strijkijzers ofzo
Als ik stampvoetend kwaad was dan zou ik toch niet zeggen dat ik zijn reactie achteraf bezien wel snap, óf hem een sms sturen om uit te leggen waarom ik zo reageerde en dat het niet bedoeld was om hem nog rotter te laten voelen. en ik zit op 4 anticonceptiepillen per dag, én ik ben "ongesteld" ja![]()
@ Chacama; mannen zijn dus eigenlijk een soort autisten
hihi daar heb je ergens wel gelijk in, in de psychiatrie wordt autisme soms gezien als een ernstige vermannelijking van het breinquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:56 schreef Vivi het volgende:
@ Chacama; mannen zijn dus eigenlijk een soort autisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |