abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:28:06 #276
1762 YPPY
Yppiaans
pi_53615561
Jij ook al ziek PM? Beterschap, niet leuk zo een verjaardag.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53615781
Balen PM maar beterschap voor jou... En hoop dat de verjaardag van Simon nog wel gezellig is geweest.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:48:09 #278
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_53622121
MeNicole Wel fijn dat het verder relatief soepel lijkt te verlopen. (Tenminste op basis van wat je schrijft, geen hoog oplopende ruzies over bezittingen en zo.)

En een voor de zieke mama's!

Ik heb een beetje een off-day. Eli huilde veel (en poepte veel), dus heb me pas om half drie gedoucht, n dat terwijl ik van alles had willen doen en kopen vandaag, maar met een schreeuwend kind doe ik dat dus niet. Hopen dat het morgen beter gaat

Wel een mooie nieuwe huisstijl trouwens
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_53638379
owlet, ik ben benieuwd hoe het gaat met studie enzo
Variety is the spice of life
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:20:53 #280
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53638831
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest omdat ik al 2 weken verschrikkelijk vloei, heb zelf zaterdagavond bij de HAP gezeten omdat ik het echt eng vond..die dienstdoende arts wist me niet echt gerust te stellen aangezien hij hij allerlei enge vragen aan me stelden waardoor ik het idee kreeg dat hij aan leukemie dacht

Toen ik hem ernaar vroeg zei hij dat dat idd een van de mogelijkheden was, en dat hij gewoon alles wilde uitsluiten (moet je net mij hebben, hypochondrisch als ik ben) maar gelukkig ben ik vanochtend gewoon bij mijn eigen huisarts geweest en zij dacht dat ik gewoon hormonaal helemaal ontregeld ben...wel raar 8 maanden na je bevalling lijkt me maar goed.

Ik moet nu gedurende 5 dagen 4 keer per dag een anticonceptiepil slikken om het te stoppen en dan maakt ze volgende week nog een uitstrijkje...op mijn eigen verzoek. Ik ben iig wel een beetje gerustgesteld nu

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 02-10-2007 14:13:34 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:39:33 #281
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_53639290
Voor de 100ste keer begin ik aan een postje hier. Luuke is naar het kdv, Lena ligt heerlijk te tuttelen in de wipstoel...

Met de kinderen gaat het heel erg goed, het zorgen voor 2 valt me minder zwaar dan ik dacht. voor luuke is het soms moeilijk om te delen, maar ze is dolverliefd op haar zus, 'mijn schatje, lief moppie'.
met mij gaat het een stuk minder. Alles, echt alles is anders gelopen dan ik dacht. De wolk waar ik naar uitkeek al voor ik zwanger raakte, crashte midden in de eerste week. Mijn kind was ziek. Doodziek. Het ziekenhuis, vervroegd uit het kraambed, bezoek wat afgezegd moest worden, niets ging zoals ik hoopte. maar vooral die vreselijke angst, we waren zo bang haar kwijt te raken terwijl ze nog maar net bij ons was. Ze deed niks meer, niet huilen, niet wakker worden, niet drinken. Alleen koorts die steeds harder opliep. Het moment op de spoedeisende hulp, toen ik haar moest temperaturen, beschrijft alles. Lena lag op een enorm bed, Lief en ik stonden erbij en de temperatuur liep op terwijl wij alleen maar stop riepen. Artsen erbij, vreselijke onderzoeken en wij buiten in paniek.

Ik heb er zoveel moeite mee erop te vertrouwen dat ze echt beter is. dat dit eenmalig was, dat het een stoere dappere heldin is. Vandaar ook mijn weinige posts hier, ik kan nergens anders mee bezig zijn als met ons eigen kleine leed. En al ons bezoek bestoken met mijn verhaal, iets anders past nog niet in mijn hoofd. Ik heb wel het idee dat het steeds een beetje beter gaat, en ik geloof natuurlijk wel dat het helemaal goed gaat komen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_53639621
Oh Lishe Ik moest zo aan je denken en wilde je al steeds een enorme felicitatie posten. En natuurlijk feliciteer ik je met je prachtig mooie dochter. Maar oh, wat vreselijk dat ze zo ziek was. Ik weet hoe vreselijk je je kan voelen de periode erna. Juist als iedereen denkt: eind goed al goed, krijg je zelf de grootste klap. Neem de tijd om het te verwerken en praat en/of schrijf erover. Ik wens je heel veel liefde en geluk met je mooie meiden en hoop dat je er snel voor de volle 100% van kan genieten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:52:55 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53639628
Lishe
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:53:40 #284
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53639648
Heftig Lishe, je krijgt de klap natuurlijk ook pas nu, nu alles wat tot rust is gekomen.
pi_53639792
Oh lieve Lishe, zo'n herkenbaar verhaal.

Wat erg dat ze zo ziek was en dat jullie je zo onmachtig en angstig hebben gevoeld.
Sterkte meid
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 13:59:48 #286
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_53639814
Lische goed van je dat je erkent dat je een klap hebt!
Ik heb er nu ook een, nog van dingen die voor de vakantie zijn gebeurt. Alles is even teveel. Maar gelukkig gaan er ook een heleboel dingen goed!

Heb mijn bloed laten onderzoeken bij de ha, daar zijn best wel wat dingen uit gekomen:
- allergisch voor boom- kruid- graspollen
- te hoge cholestrol
- leverwaarden zijn niet goed, maar het is geen hepatites a/b en c.

Nu moeten we gaan uitzoeken waar die verstoorde leverwaarden vandaan komen. Ik moet een afspraak maken bij de gatro entoloog, maar durf nog even niet.
Daarnaast heb ik mogelijk klachten die passen bij pds (prikkelbaa darm syndroom) maar dat gaan we bij die gastro man ook maar verder laten bekijken.

pfff oh en tandarts moet ik ook nog bellen, daar heb ik al helemaaaal geen zin in.

Maar, ik heb nu een heel leuk klasje, dat is al heel anders dan vorig schooljaar!
pi_53639853
Oh en Vivi, jee joh. Hoe kan je nou zo vloeien zo lang nog na de bevalling. Wat raar. Ik hoop dat je uitstrijkje goed is volgende week.

En ik80, ook al in de lappenmand. Wat raar van die leverwaarden. Sterkte!
pi_53639854
Lishe Blijf vertellen, laat je angst zien, maar wat je ook zegt de liefde voor je meiden springt er uit. De angst die je hebt mee gemaakt is zo heftig, geen wonder dat je bang bent, maar probeer te genieten. En ook een beetje aan jezelf te denken en aan je lief.
pi_53639892
He bah Vivi. Hopelijk is het snel over.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:03:56 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53639903
Lishe, logisch dat je in je schulp zit hoor! Eerst jullie, en dan de rest!

Viev... hoe is het eigenlijk met je huizenverhaal afgelopen? Nog zicht op een plekje met tuin?
Hopelijk is dat vloeien snel over, eng lijkt me dat idd...

Ik80, jij idd ook al wat brakjes... Sterkte ermee!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:06:43 #291
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_53639973
Lieve Lishe, een heel dikke PS- PM
pi_53639995
Lishe, wat beschrijf je dat intens.. Ik zit het met kippenvel en tranen in mijn ogen te lezen. Dikke kus voor jou!
Maar jullie meisje is er nog! Geniet van ze, allebei.

Ik moest van de week ook al aan jullie denken. In onze kennissenkring is een tweeling geboren, Lena en Thijmen

Vivi, jouw verhaal schrok ik ook van.. Hopelijk gaat het snel beter met je en ligt het inderdaad aan de hormonen! En ze zeggen wel eens: 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren. Zelf heb ik dat ook zo ervaren dus het zou heel goed nog met de hormonen te maken kunnen hebben.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:11:59 #293
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53640115
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Lishe, logisch dat je in je schulp zit hoor! Eerst jullie, en dan de rest!

Viev... hoe is het eigenlijk met je huizenverhaal afgelopen? Nog zicht op een plekje met tuin?
Hopelijk is dat vloeien snel over, eng lijkt me dat idd...

Ik80, jij idd ook al wat brakjes... Sterkte ermee!
Nou..dat heb ik op mijn bevallige buikje kunnen schrijven..sowieso had ik alleen maar kans op een ander appartement, maar dan gelijkvloers. Maar zonder tuin dus omdat er geen sprake mag zijn van "woonverbetering"

Dus daar ga ik niet al die moeite voor doen..die energie kan ik beter besteden aan het terroriseren van Stan zodat ie snelsnelsnel eens de badkamer verbouwd zodat ie zijn apartement kan verkopen en een tuin kan aanschaffen voor zijn zoon
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:12:14 #294
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53640123
Grrrr...nieuwe layout

Edit enzo..
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:14:40 #295
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53640184
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:07 schreef lcicle het volgende:
Zelf heb ik dat ook zo ervaren dus het zou heel goed nog met de hormonen te maken kunnen hebben.
Had jij ook van die rare dingen dan?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:19:12 #296
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53640309
Lishe, inderdaad heel erg heftig en ook mooi beschreven hoe je je voelt. Ik kan me voorstellen dat het een heel rare, moeilijke en ook angstige tijd is voor je. En dubbel vanwege alle emoties die zo anders en zo heftig op jullie pad kwamen, maar die nu juist weer zo goed zouden mogen zijn. Natuurlijk voel je je vreselijk in de war van dat alles. Als ik wat voor je kan doen een keer, zeg het me dan.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:19:54 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53640332
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou..dat heb ik op mijn bevallige buikje kunnen schrijven..sowieso had ik alleen maar kans op een ander appartement, maar dan gelijkvloers. Maar zonder tuin dus omdat er geen sprake mag zijn van "woonverbetering"

Dus daar ga ik niet al die moeite voor doen..die energie kan ik beter besteden aan het terroriseren van Stan zodat ie snelsnelsnel eens de badkamer verbouwd zodat ie zijn apartement kan verkopen en een tuin kan aanschaffen voor zijn zoon
Ow... da's mooi balen dan...
pi_53640340
Nee, ik ben 8 maanden lang niet ongesteld geweest, door borstvoeding Daarna mega onregelmatig. Maar merkte wel heel goed dat de hormonen me nog in de ban hadden. Emotioneel gezien enzo.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:22:29 #299
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53640398
Oh oke

Tja, ik was allaaaaaang weer heel normaal en regelmatig ongesteld dus daarom schrok ik ook zo.
Maar volgens de HA kan dat zomaar optreden. Ik vind het wel vervelend dat ik nu zoveel hormonen moet slikken maar goed, dit is ook niet alles.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:23:31 #300
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53640425
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ow... da's mooi balen dan...
Ja, idd, maar ik ben er al weer overheen heur
Die tuin komt er wel , het duurt alleen ietsjes langer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')