Dat is ook zo. Het ene kind is het andere niet. En kan gewoon beter tegen drukte om zich heen. Fleur kan dat absoluut niet. Die zou als ze kon kiezen d'r verjaardag alleen op d'r kamer vieren. Maar, goed zolang we d'r langzaam laten wennen aan veel mensen om d'r heen gaat het wel. Rustig het aantal bezoekers opbouwen en niet in een keer de drukte in.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Chaca, ik weet van die regel maar hier thuis is het sowieso de zoete inval en daarnaast is zo'n kindjesfeestje 1,5 a 2 uur en dan is de koek wel op![]()
Brent is heel wat kindjes om zich heen gewend en ik denk, ondanks je adviezen, dat ik het wel door ga zetten. Ik heb er ook geen problemen mee hem op bed te leggen als er visite is (al zouden ze er pas 5 minuten zijn ook niet).
Ja, dat kan ook, prima zelfs. Maar ja, ik heb ook geen probleem, hij hè. Want brie op de late avond, met een biertje iddquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:21 schreef Sugar het volgende:
Huh, je kunt toch prima brie eten van 14.30 u. tot 19.30 u.?
Veel plezier (alvast) voor allemaal.
Een jaar of 5 zou ik dan toch liever lager zien. Maar, dat heeft meer met Fleur te maken en hoe zij op drukte reageert dan iets anders. Die heeft tot nu toe dus ook nog geen kinderfeestje gehad. En de eerste is inderdaad als ze 5 wordt. Aan de andere kant sprak Rockabella wel over een apart feest met kindjes en een voor familie. Dus vandaar mijn reactie.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:05 schreef bixister het volgende:
die regel van 'leeftijd = max. aantal uit te nodigen kinderen' is toch meer bedoeld voor 'echte' kinderfeestjes, vanaf een jaar of 5?ik zie 't al voor me. "nee, hij wordt 1, dus sorry er komt al iemand anders".
Grappig hoe iedereen daar anders in is. Mijn beste vriendin had het me écht kwalijk genomen als ik niet op de eerste verjaardag van haar dochtertje was gekomen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:05 schreef Moonah het volgende:Wij zijn heel streng geweest met het uitnodigen verjaardagsvisite!
Alleen oma's en opa, twee tantes en een neefje en 2 nichtjes. Vanaf 14.30 tot een uurtje of 17/18. Taart en later een grote pan soep met broodjes. Klaar.
In het weekend komt nog een andere zus met haar man, maar that's it. Druk genoeg.
Mijn vriendinnen komen toch voor mij, nou, dan zie ik ze net zo lief, zo niet liever in een kleiner gezelschap en op een ander moment.
Wat lief dat je naar me vraagt! Ive is nog wel redelijk papa-ig, maar gelukkig is de verhuizing voorbij en is mijn man weer gewoon thuis 's avonds. Want als Ive zijn papa maar vaak genoeg ziet, is zijn gedrag minder extreem. Ive miste zijn papa gewoon...quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:04 schreef PM-girl het volgende:
Sugar
Cattie, is Ive inmiddels wat minder papa-ig?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:19 schreef _Bar_ het volgende:
M@xik kan me levendig voorstellen hoe jij je nu voelen moet
Eigenlijk nog steeds helemaal goed en lekker enzo, ik geniet met volle teugen, geen slapeloze nachten meer, geen nachtmerries meer, nou ja stukken minder...quote:Op zondag 30 september 2007 14:59 schreef m@x het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met jou (afgezien van alle drukte rondom je nieuwe baan)?
Nou..dat heb ik op mijn bevalligequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
Lishe, logisch dat je in je schulp zit hoor!Eerst jullie, en dan de rest!
Viev... hoe is het eigenlijk met je huizenverhaal afgelopen? Nog zicht op een plekje met tuin?
Hopelijk is dat vloeien snel over, eng lijkt me dat idd...
Ik80, jij idd ook al wat brakjes... Sterkte ermee!
Had jij ook van die rare dingen dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:07 schreef lcicle het volgende:
Zelf heb ik dat ook zo ervaren dus het zou heel goed nog met de hormonen te maken kunnen hebben.
Ow... da's mooi balen dan...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou..dat heb ik op mijn bevalligebuikje kunnen schrijven..sowieso had ik alleen maar kans op een ander appartement, maar dan gelijkvloers. Maar zonder tuin dus omdat er geen sprake mag zijn van "woonverbetering"
![]()
Dus daar ga ik niet al die moeite voor doen..die energie kan ik beter besteden aan het terroriseren van Stan zodat ie snelsnelsnel eens de badkamer verbouwd zodat ie zijn apartement kan verkopen en een tuin kan aanschaffen voor zijn zoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |