abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53545705
Ja ik ga wel een soort van uitnodigingmail rondsturen met de tijden... Wij vinden dat voor Kaith gewoon het beste en dan kan zo ook gewoon 's avonds nog even lekker bij papa knuffelen net als iedere avond en dan lekker ritueeltje doen en naar bed.

Sugar ik denk bier...

Kaith is trouwens op woensdag jarig en dan komen opa en de oma's op de koffie en dan krijgt ze haar grote cadeau en op haar verjaardag zelf komen de ooms/tantes, nichtje en neefjes en de rest...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:44:21 #252
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53546222
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Chaca, ik weet van die regel maar hier thuis is het sowieso de zoete inval en daarnaast is zo'n kindjesfeestje 1,5 a 2 uur en dan is de koek wel op

Brent is heel wat kindjes om zich heen gewend en ik denk, ondanks je adviezen, dat ik het wel door ga zetten. Ik heb er ook geen problemen mee hem op bed te leggen als er visite is (al zouden ze er pas 5 minuten zijn ook niet).
Dat is ook zo. Het ene kind is het andere niet. En kan gewoon beter tegen drukte om zich heen. Fleur kan dat absoluut niet. Die zou als ze kon kiezen d'r verjaardag alleen op d'r kamer vieren. Maar, goed zolang we d'r langzaam laten wennen aan veel mensen om d'r heen gaat het wel. Rustig het aantal bezoekers opbouwen en niet in een keer de drukte in.

Ik hoop dat Brent makkelijk gaat slapen als er mensen benenden zijn, die leuk en gezellig zijn. Die kinderen heb je immers ook. Wel dood en doodmoe, maar niet willen slapen omdat het te gezellig is en ze er bij willen zijn.

Hoe dan ook. Ik wens jullie allemaal een fantastische verjaardag toe. Want de eerste is er altijd een die je als ouder niet snel vergeet. Ik weet nog precies wat Fleur allemaal gehad heeft.
pi_53546783
die regel van 'leeftijd = max. aantal uit te nodigen kinderen' is toch meer bedoeld voor 'echte' kinderfeestjes, vanaf een jaar of 5? ik zie 't al voor me. "nee, hij wordt 1, dus sorry er komt al iemand anders".
pi_53547275
pi_53547308
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:21 schreef Sugar het volgende:
Huh, je kunt toch prima brie eten van 14.30 u. tot 19.30 u.?
Veel plezier (alvast) voor allemaal.
Ja, dat kan ook, prima zelfs. Maar ja, ik heb ook geen probleem, hij hè. Want brie op de late avond, met een biertje idd , dat is het helemaal.
En mijn moeder blijft 's avonds wel, die past de volgende dag op Eva, dus dat zet een beetje een dompertje op de afterparty verhoudingen worden iets beter, maar zijn nog niet helemaal optimaal...
Eva en Maria
  vrijdag 28 september 2007 @ 16:27:20 #256
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53547347
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:05 schreef bixister het volgende:
die regel van 'leeftijd = max. aantal uit te nodigen kinderen' is toch meer bedoeld voor 'echte' kinderfeestjes, vanaf een jaar of 5? ik zie 't al voor me. "nee, hij wordt 1, dus sorry er komt al iemand anders".
Een jaar of 5 zou ik dan toch liever lager zien. Maar, dat heeft meer met Fleur te maken en hoe zij op drukte reageert dan iets anders. Die heeft tot nu toe dus ook nog geen kinderfeestje gehad. En de eerste is inderdaad als ze 5 wordt. Aan de andere kant sprak Rockabella wel over een apart feest met kindjes en een voor familie. Dus vandaar mijn reactie.

Dus, ja het geldt voor kinderfeestjes. Het zou immers wel lullig zijn als ik tegen de ooms en tantes van Maud straks moet gaan zeggen....nee, jullie kinderen mogen niet komen, want Fleur is er al.
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:05:38 #257
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53548271
Wij zijn heel streng geweest met het uitnodigen verjaardagsvisite!
Alleen oma's en opa, twee tantes en een neefje en 2 nichtjes. Vanaf 14.30 tot een uurtje of 17/18. Taart en later een grote pan soep met broodjes. Klaar.
In het weekend komt nog een andere zus met haar man, maar that's it. Druk genoeg.
Mijn vriendinnen komen toch voor mij, nou, dan zie ik ze net zo lief, zo niet liever in een kleiner gezelschap en op een ander moment.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53550786
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:05 schreef Moonah het volgende:
Wij zijn heel streng geweest met het uitnodigen verjaardagsvisite!
Alleen oma's en opa, twee tantes en een neefje en 2 nichtjes. Vanaf 14.30 tot een uurtje of 17/18. Taart en later een grote pan soep met broodjes. Klaar.
In het weekend komt nog een andere zus met haar man, maar that's it. Druk genoeg.
Mijn vriendinnen komen toch voor mij, nou, dan zie ik ze net zo lief, zo niet liever in een kleiner gezelschap en op een ander moment.
Grappig hoe iedereen daar anders in is. Mijn beste vriendin had het me écht kwalijk genomen als ik niet op de eerste verjaardag van haar dochtertje was gekomen. . Dat komt omdat haar moeder altijd zo moeilijk deed over verjaardagsfeestjes. Zij wil dus altijd een zo groot mogelijk spetterend feest. .
The real is always way ahead of what we can imagine.
  vrijdag 28 september 2007 @ 20:08:52 #259
108648 cattie
lieve moeder
pi_53552830
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:04 schreef PM-girl het volgende:
Sugar

Cattie, is Ive inmiddels wat minder papa-ig?
Wat lief dat je naar me vraagt! Ive is nog wel redelijk papa-ig, maar gelukkig is de verhuizing voorbij en is mijn man weer gewoon thuis 's avonds. Want als Ive zijn papa maar vaak genoeg ziet, is zijn gedrag minder extreem. Ive miste zijn papa gewoon...

En hoe is het met jou? Zit je weer goed in je vel? Simon is ook al weer bijna een jaar!
pi_53555109
hihi wat grappig die verjaardagsperikelen.
Ben momenteel met Ambers verjaardag bezig en bij osns staat van 14.00 tot 17.00 uur op de uitnodiging. Er blijft wel een vriendin eten met man en kids maar die komen helemaal uit Tiel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:00:32 #261
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53577303
Hier nog meer verjaardagsperikelen. Kai is over ruim een week jarig en over een week gaan we verhuizen. Ivm de verhuizing gaan Kai en M. samen een lang weekend weg. Ik zie hem dus gewoon niet op zijn verjaardag. Echt zo ontzettend niet leuk
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_53577434
He bah m@x, dat is echt niet leuk nee
pi_53577458
nou, dat komt echt wel rot uit dan m@x, echt heel jammer! aan de verhuisdatum valt niks meer te tornen vrees ik?
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:10:20 #264
3142 m@x
pi_53577504
Helaas niet nee. Maar we hebben besloten dat we gewoon net doen alsof ie echt jarig is op de dag dat we het vieren. Het wordt dan gezellig druk en zelf zal hij het niet echt doorhebben gelukkig.
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:15:35 #265
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53577625
He, lijkt me ook wel erg jammer als moeder, hoor m@x.
Maar goed voornemen om het gewoon *lalalala* te doen op zijn zogenaamde verjaardag! Dat lukt vast, ook qua gevoel voor jou.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53577695
M@x ik kan me levendig voorstellen hoe jij je nu voelen moet
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 30 september 2007 @ 14:59:37 #267
3142 m@x
pi_53590298
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:19 schreef _Bar_ het volgende:
M@x ik kan me levendig voorstellen hoe jij je nu voelen moet
Hoe gaat het verder met jou (afgezien van alle drukte rondom je nieuwe baan)?
  zondag 30 september 2007 @ 19:39:55 #268
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53597682
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:59 schreef m@x het volgende:

[..]

Hoe gaat het verder met jou (afgezien van alle drukte rondom je nieuwe baan)?
Eigenlijk nog steeds helemaal goed en lekker enzo, ik geniet met volle teugen, geen slapeloze nachten meer, geen nachtmerries meer, nou ja stukken minder...
Afentoe nog wel een terugslag naar het gemis wat gepaard gaat met veel gehuil, maar echt beduidend minder als een aantal maanden geleden.
Heb echt het roer omgegooid en het lijkt te werken en geniet er maar van zo goed en zo kwaad als het gaat.
Beter kan ik het niet maken, wel proberen leuker
pi_53599460
M@x het gevoel dat je niet op de verjaardag van je kin aandwezig bent (gewoon de dag zelf) is prut, maar je gaat het inhalen met een spetteend feest geloof ik als ik het zo lees. Het is kut

Bar klinkt goed!!
  zondag 30 september 2007 @ 20:54:19 #270
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53599781
M@x, da's best even slikken zeg maar je slaat je er vast doorheen.

Bar, ik vind je dapper en stoer!
pi_53612235
He bleh wat is alleen zijn soms saai. Vooral eten. Mikael eet gelukkig wel met de pot mee maar vind het zoo stom om maar 4 aardappelen te koken. Dus net maar een grote pan vol gekookt zodat ik vanavond voor Mikael wat in kan vriezen voor als ik eens ongezond wil eten.
Van de week hebben we alle kleine dingen verdeelt. Gelukkig waren we er snel uit en waren we dus snel klaar. Ging makkelijker dan ik had verwacht.
Vrijdag hebben we gesprek bij mediation. Dan word de rest allemaal op papaier gezet. Dus wie wat meeneemt, hoeveel dagen in de week Kevin Mikael krijgt te zien, hoeveel geld ik voor Mikael krijg en dat soort dingen. Als we er nu vrijdag binnen 4 uur uit komen zijn we met een beetje geluk eind van de maand gescheiden omdat het niet via een advocaat hoeft.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:24:16 #272
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53612259
Wij hebben met Ken's verjaardag gewoon iedereen laten komen, die wilde komen. Het was beregezellig! En Kendahl vond het hartstikke leuk en iedereen vond Ken leuk. Maar wij weten van Ken ook gewoon dat hij zo'n dagje wel trekt

MeNicole, het zou fijn zijn als het gauw geregeld is En eten invriezen doen wij sowieso, altijd handig als je idd iets eet dat niet zo geschikt is voor die kleine.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:26:14 #273
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53612307
Me nicole
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:35:06 #274
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53612515
Morgen is er kermis vanwege de 3-oktobervieringen in Leiden. ( Leidens Ontzet ) En ik ga morgenavond met een goede vriendin naar de kermis. Daar verheug ik me op en dan word ik zó blij dat ik iedereen lief ga vinden, dus ik heb vandaag een heleboel liefde te geven. Wie wil?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 1 oktober 2007 @ 12:51:31 #275
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53614575
PV, word ik daar beter van? Leuk, het verjaardagsfeestje hangend boven de emmer afsluiten...
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')