Uiteindelijk is, zolang er geen kinderen in het spel zijn, want dan vind ik het wat anders, dat natuurlijk niet haar verantwoordelijkheid, die vriendin he.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:23 schreef MeNicole het volgende:
Ik hbe me net op een ander forum uitgeleefd op iemand die heel leuk zat te vertellen dat ze allemaal leuke dingen deed met een jongen die een vriendin heeft.
Denk dak zo een ban krijg. Stom wijf
![]()
Maar verder gaat het hier wel lekker. Vanmiddga gaat Mikael met Kevin mee en dan zie ik hem pas morgen avond weerZal wel raar zijn. Maar gelukkig heb ik nog genoeg te doen
![]()
HIJ heeft een relatie, dus HIJ is degene die daarvoor verantwoordelijk is lijkt me.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:59 schreef MeNicole het volgende:
Ik vind dat dat mens gewoon verstandig moet zijn en tegen hem met zeggen: Goh luister eens jij hebt een vriendin ik wil die dingen niet meer met jou doen.
Ze doet nu hetzelfde als hier de flatsl*t deed.![]()
Ze zijn allebie schuldig. Maar zij is degene die helemaal trost gaat lopen vertellen wat ze allemaal uitspoken. Dus ik kan haar erop aanspreken. Zij is net zo fout. En dat mag ze best weten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
HIJ heeft een relatie, dus HIJ is degene die daarvoor verantwoordelijk is lijkt me.
Niet dat het de schoonheidsprijs verdient, maar je doet nu net of "de andere vrouw" de grote schuldige is..ik vind toch echt dat die vent dat is hoor...
Ik kan me voorstellen dat jij daar momenteel echt woest om kan worden, omdat je het van dichtbij meegemaakt hebt...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:38 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ze zijn allebie schuldig. Maar zij is degene die helemaal trost gaat lopen vertellen wat ze allemaal uitspoken. Dus ik kan haar erop aanspreken. Zij is net zo fout. En dat mag ze best weten.
Maar ja forum hoef ik voorlopig niet meer te komen. Kunnen niet tegen de waarheid
nee dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:50 schreef k_i_m het volgende:
Hersenen machtiger dan hormonen? Dat kan alleen een man zeggen.
Soms zijn ze gewoon vervelend Ingridquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Marit beterschap!
Vsndaag in anti man bui. Hopelijk morgen over. Zondag zijn verjaardag, zoals ik me nu voel geen zin in.
Verder vandaag veel moe. Kim vanaf 7.30 maar een half uurtje geslapen. Hopelijk slaapt ze nu.
quote:
Eh, valt mee hoor..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:21 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Als ik heel erg boos ben flap ik er altijd uit dat ie even dood moet gaan...
Meestal moeten we dan zo hard lachen dat het al weer goed isNu klink ik als een watje
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Neuh, dat was het wel ongeveer...
Gaan zeuren over dat Brent de keuken onder gesmeerd heeft met spinazie dmv dat eeuwige gezwaai met zijn armen klinkt dan zo banaal![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:12 schreef kozakken het volgende:
Hier is het DRUUUUK!!!-en het huis wordt zo mooi-
Ingrid, wat klink je down joh. Bah...
en heel erg flauw maar wel gemeend:voor jullie allemaal. Tijd ontbreekt gewoon echt voor een lange reactie!
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:22 schreef m@x het volgende:
Ik ben verdrietig. Kai is jarig en ik zie hem vandaag niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |