abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53812346
Amber heeft ook Ventolin en Flixotide gehad en dat hielp wel goed. Afgelopen 2 weken heeft ze ook weer Ventolin gehad en ze is nu weer van het hoesten af. Stomen prikkelt volgens mij juist de luchtwegen.
Amber heeft sowieso hele gevoelige luchtwegen dus zodra er maar iets in de lucht zit heeft ze last en heeft ze een luchtweginfectie.

Hoop dat je het verslag krijgt Vivi!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:39:48 #202
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53812871
Mibos, maar wat een nieuws zeg! Heel veel sterkte ermee, voor jou en voor je kleine meid!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:39:59 #203
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53812879
Marit, erg fijn voor je dat je eea onder controle hebt gekregen (die indruk had ik al ).
Vief, geluk bij een ongeluk is dat toch?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 16:20:22 #204
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53816264
Memmel, sterkte met die operatie, bah, naar zeg!

En Anitra een dikke

Vivi, wel goed van die omscholing misschien!

Moonah, lief dat je naar me vroeg. Mijn werk gaat verhuizen, waardoor ik nu halsoverkop (nou ja, zo voelt het) ander werk moet gaan zoeken. Dat kan heel goed uitpakken, maar ben wel erg huiverig voor een niksig tijdelijk baantje, dat zou me nu geen goed doen. Maar wie weet pakt het heel goed uit.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 16:29:58 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_53816446
vivi, een geluk bij een ongeluk
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 17:10:08 #206
94046 PM-girl
pi_53817227
Memmel, ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten!

Vivi, wat voor iets wil je nu gaan doen?
*
pi_53819961
Vandaag voor het eerst een rollenspel gedaan. Dat was heeeeel eng! Maar het ging best goed.
Wel vermoeiend trouwens, zo'n training. Maar ik heb echt het idee dat het wel gaat helpen. En al een beetje helpt.

Vivi, waarin wil je je laten omscholen?
pi_53821022
Jemig wat kun je als moeder soms toch stom reageren op je kind.
Mikael wilde voor de verandering niet slapen. En maar gillen en schreeuwen. Had hem al 10 keer weer neergelegd toen ie weer begon te dramaqueenen. Toen heb ik zijn slaapkamerdeur net iets harder dicht getrokken dan nodig was Het had wel resultaat want Mikael was er zo van onder de indruk dat ie wel in slaap viel. Maar tjonge wat voelde ik me schuldig. Wilde niet dat ie op zo'n manier in slaap zou moeten vallen dus heb ik hem maar weer uit bed geplukt terwijl ie lekker sliep. Ben ik op mijn bed gaan liggen met hem bovenop mij Hij hield helemaal mijn trui vast en toen ging ie weer slapen.
Stomme moeder ben ik soms
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53821030
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:49 schreef Moonah het volgende:
Goh, Mibossie, wat een nieuws zeg. Bij gebrek aan wijze woorden een .

Anitra, chronisch slaapgebrek is afschuwelijk en op den duur allesondermijnend. Wellicht een idee om aan je huisarts een slaapmiddel te vragen? ik heb dat indertijd gedaan en slikte het 1 á 2 keer per week. Dan kon ik toch af en toe even bijtanken zonder dat het middel zijn werking verloor door gewenning. ik weet natuurlijk niet of het ook werkt met jouw pijn. Sterkte hoor!

Marit, hoe gaat het met jou? Heb je nog wel eens paniekaanvallen? Of zijn die weggeëbd?
En Sugar? Hoe bevalt het werken in je oude patroon weer?
Slaapmiddellen helpen niet (meer). Doordat mijn medicijnen sterker zijn. Heb al zoveel soorten gehad en nu als tijden zopiclon en die wil soms iets werken met de oxycontin, maar ja de ene keer word j duf en de meeste kere zo stoned als de pest en dus wakker
Vrijdag was gewoon echt eng, iedere keer in dommelen vallen (net als je te lang achter het stuur zit), het duurt nu nog steeds, het is wel een stuk minder en ik kan weer lezen (letters gingen echt alle kanten op). Alles is dus oververmoeid en he enige wat je kan doen is rust en dat lukt dus niet Dus hoe we nu uit deze cirkel moeten komen geen idee.

Vivi stel je niet teveel voor vanhet omscholen van het UWV. Want ze kunnen ook gewoon zeggen: wij vinden dat jij niet kan werken dus omscholing heeft geen zin of dat past niet bij u want dan krijgt u dar en aar last van als u een baan vind of ja dat kan u wel doen, maar daar zijn geen banen in te vinden. Smoesjes zat dus
Als het al aan je polsen te zien is het dan niet verstandig om alles na te laten kijken?

Vamp klote is dat, maar zo herkenbaar. zodra je de vinger naar naar de puf doet word het 1 gevecht en je kan troosten wat je wil, lieve woorden zeggen en noem maar op maar het word niet minder. Hier hebben we ook een hele tijd de houdgreep toe moeten passen en nu kan hij zelf helpen ( 3 jaar is hij nu) dus nu samen knopje ndrukken en dan samen diep adem halen en nog trekt hj te snel zijn hoofd weg dan. Helaas is het blijven vechten denk ik tot ze het zelf kunnen zonder voorkamer.

Mibos wat heftig! En at je lief moeite heeft met dingen komt heel bekent voor
Maar je hebt een idee nu en vandaar uit nu verder werken. Prut is het en het zal nog prutter worden, maar hou die sterkte vast die ik lees in je verhaal!! Blijf sterk, blijf vechten!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:11:47 #210
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53821094
Nou, ik heb het al besproken Anitra, dus ik ben al iets verder in het traject....nu nog hopen dat ze definitief goedkeuring gaan geven.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53821400
Ik hopp het voor je vivi echt waar! Maar heb diverse keren de trajecten afgelegd en ophet end afgezegd omdat ineens een arts er tussen kwam van het UWV. Ik duim voor je!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:29:25 #212
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53821607
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:22 schreef Anitra het volgende:
Ik hopp het voor je vivi echt waar! Maar heb diverse keren de trajecten afgelegd en ophet end afgezegd omdat ineens een arts er tussen kwam van het UWV. Ik duim voor je!
Ik heb het aanbod juist gehad van de UWV arts Die zou voor me lobby-en
pi_53821775
Vivi ik wil je hoop de grond niet inboren, maar een UWV arts kan niks doen met omscholing, hij kan een advies geven en meer niet, hij kan ( helaas) niet er voor zorgen dat je toegelaten word tot een opleiding.
he verdorie ik wil helemaal je goede hoop en je blijdschap niet om zeep helpen, maar bin there done that.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:50:57 #214
1762 YPPY
Yppiaans
pi_53822103
Lekker naar de sauna gaan PM, dat is zo ontspannend. Met de dieetclub gaan we regelmatig, maar daar kun jij je niet aanmelden. Anders moeten we maar een OUD sauna meet doen.

Wow, wat een zware diagnose Mibos. EDS is niet niks. Jammer dat je dat niet eerder wist, dat had veel problemen kunnen voorkomen. Voor Kaith wel heel fijn dat je dit nu al weet, dan kun je haar een boel problemen besparen. Sterkte met de schrik en het ermee omgaan. Je bent een stoer mens.

M@x knuffel voor jou, omdat je zonder Kai was.

Dat is een lange wachttijd Memmel, en dat je het dan maar zo kort van tevoren hoort. Vervelend.

Lijkt me zo moeilijk Sugar. Juist nu je zoveel behoefte hebt aan veiligheid en bekendheid wil je juist op je plek blijven. En dan moet je weg. Misschien is een hersendodend iets wel even goed juist, dat kan ook nog.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 21:09:06 #215
94046 PM-girl
pi_53822432
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:50 schreef YPPY het volgende:
Lekker naar de sauna gaan PM, dat is zo ontspannend. Met de dieetclub gaan we regelmatig, maar daar kun jij je niet aanmelden. Anders moeten we maar een OUD sauna meet doen.

Het is gewoon een kwestie van plannen, eigenlijk.
*
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:10:45 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53824250
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:36 schreef Anitra het volgende:
Vivi ik wil je hoop de grond niet inboren, maar een UWV arts kan niks doen met omscholing, hij kan een advies geven en meer niet, hij kan ( helaas) niet er voor zorgen dat je toegelaten word tot een opleiding.
he verdorie ik wil helemaal je goede hoop en je blijdschap niet om zeep helpen, maar bin there done that.
Ik wou net zeggen 'jij bent zeker de positiefste thuis'.

Voor hetzelfde geld gaat het bij Viev wel allemaal goed, 2 totaal verschillende mensen, aandoeningen en UWV teams... Wie weet gaat het dit keer gewoon wel goed.
pi_53827594
ik hoop het voor d'r dat staat er toch ook in of niet?

[ Bericht 86% gewijzigd door Anitra op 10-10-2007 00:14:10 ]
pi_53831225
Dames allemaal bedankt voor de lieve woorden en natuurlijk gaat het goedkomen.

Anitra het gaat absoluut niet prutter worden, dat het de laatste week een beetje prut was oke maar nu laten we het echt niet prutter worden hoor!!! Het heeft een naam en dat haalt de problemen niet weg maar wel de druk dus eigenlijk is het een positieve verandering en een bevestiging waarom het totaal niet liep. Ik snap dat dat voor jou anders ligt en dat jij er anders tegenaan kijkt maar ik zie het zonnig in in elk geval. Ik bedoel dit trouwens niet rot ofzo hoor maar negativiteit staat heel erg vaak niet in mijn woordenboek.

En een stoer wijf ben ik niet hoor. Gewoon heel erg nuchter en praktisch. Het is zo als het is en daar moeten we het beste van maken.

Vivi ik hoop dat de omscholing doorgaat en wat ga je dan precies doen?
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_53831260
Moonah hoe is het met jou eigenlijk??? En met Suus??? En met de andere dames ook natuurlijk.

Sorry ik was jullie even vergeten omdat ik/wij hier even wat anders aan de bol hadden...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:18:37 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53831266
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:07 schreef Anitra het volgende:
ik hoop het voor d'r dat staat er toch ook in of niet?

Daarom reageerde ik ook met 3 keer een en een 'ik wilde net zeggen...'
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:39:21 #221
45621 Suzanna
Mama van...
pi_53833098
Sugar, wat jammer dat je werk gaat verhuizen. Hopelijk vind je gewoon heel snel iets wat je helemaal te gek vindt ipv een vervelend tussentijds-baantje! En anders, misschien valt het allemaal best mee idd...
Hoe lang duurt het nog voor je werk verhuist? (waarom doen ze dat toch he, ik hoor in de omgeving ook allemaal van mensen dat het werk verhuist, heel lastig!)

Anitra, heel veel sterkte ... lijkt me echt een hele nare situatie. Wel erg fijn voor je dat je zo'n steun aan Evenstar hebt!

Mibos, wat lief dat je aan me denkt zeg! Gaat hier aardig, wat meer structuur enzo. Wel erg moe nog steeds, al krijg ik 9 uur slaap, raar vind ik dat.
Meiden zijn lief, met Julia gaat het best goed, ook al spuugt ze nog regelmatig, het is onder controle te houden. Ook eet ze gewoon wat meer en ook wat andere dingen nu die ik af en toe probeer.
Er is wel heel veel te doen altijd hier en daar heb ik lang niet altijd puf voor en zin in...ook doordat ik zo moe ben vaak. Maar goed, dan verman ik mezelf even en ben ik achteraf blij dat ik het gedaan heb. Wel extra moe, maar er is weer wat gedaan ...
pi_53833288
Waarschijnlijk komt dat doordat je zolang al met een soort van slaapgebrek kampt dat je lichaam nu weer moet wennen aan de rust die het krijgt. Maar ik begrijp dus dat de meiden allemaal doorslapen nu?

Vervelend dat ze nog steeds spuugt maar wat fijn dat het onder controle te houden is.

Heb je trouwens ooit nog wel eens mijn pm gelezen voor zorgleergezinnen gezocht of was dat helemaal niet bij jullie in de buurt? Is er wel eens bloedgeprikt voor ijzertekort of iets dergelijks? Fijn om even weer wat van je/jullie te horen...

ET heb jjj daar ooit nog wel eens iets van gehoord trouwens?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mibos op 10-10-2007 11:12:44 ]
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:52:08 #223
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53833454
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:36 schreef Anitra het volgende:
Nee, dat snap ik, maar het ligt wat anders. Maar ik heb niet zo'n zin om hier 5 kantjes met uitleg te gaan typen.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:54:41 #224
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53833536
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef Mibos het volgende:
Waarschijnlijk komt dat doordat je zolang al met een soort van slaapgebrek kampt dat je lichaam nu weer moet wennen aan de rust die het krijgt. Maar ik begrijp dus dat de meiden allemaal doorslapen nu?

Vervelend dat ze nog steeds spuugt maar wat fijn dat het onder controle te houden is.

Heb je trouwens ooit nog wel eens mijn pm gelezen voor zorggezinnen gezocht of was dat helemaal niet bij jullie in de buurt? Is er wel eens bloedgeprikt voor ijzertekort of iets dergelijks? Fijn om even weer wat van je/jullie te horen...

ET heb jjj daar ooit nog wel eens iets van gehoord trouwens?
De 18e worden we op het ID-College verwacht Dan is er een informatie-avond voor de 'leergezinnen'

Ben benieuwd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53833951
Mooi zo toch en hoop dat er iets uitkomt, doe mijn oude leraren maar de groetjes
pi_53834599
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik, maar het ligt wat anders. Maar ik heb niet zo'n zin om hier 5 kantjes met uitleg te gaan typen.
ik duim voor je!

Mibos wat zijn leergezinnen?

Suzanna dat is duidelijk de oververmoeidheid hoor, als je je slap weer krijgt dan komt langzaam de energie ook weer terug als het goed is Fijn dat er nu regelmaat in zit, alleen balen dat ze nog steeds spuugt.

Net de orthopedagoog voor djen aan elijn gehad en die vliegt echt achter de dingen aan Die is nu met school aan het praten en ze vroeg ook even hoe het nu was gegaan met mij e de artsen ivm de rust die ik wilja ik wil een vrijwillige opname het liefst, want ik ben nu zo oververmoeid dat het gevaarlijk aan het worden is voor de kinderen toen ze hoorde dat mijn arts niks gedaan had op dat gebied rieo ze meteen dat ze er ff achteraan zou gaan bellen wat er spoed nodig.
Morgen komt maatschappelijkwerk ik heb alles inwerking gezet, want net ook Djulian word eerder wakkr en ik schrik wakker omdat ik iets hoor en meneer staat al beneden Maar ik krijg het idee dat er eerst iets ergs moet gebeuren voor er wat gedaan word en ht enige wat ik vraag is een weekje (of 2) komplete rust, want ik loop echt op het end van mijn latijn en dat is ook wrom ik ineens zo fel kan reageren vivi en be sorry
Djulian is net opgehaald door opa en oma dus ik ga lekkermijn bed en hopenlijk val ik slaap zodat ik ff weer wat energie heb, want nu is de hele wereld zwart voor me, tegen me en gemeen, terwijl ik dus gewoon echt uitgeput ben.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:45:37 #227
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53834876
E.T. veel plezier!!
Anitra, sterkte!
pi_53835331
Anitra ik ga even in twee topics (ongeveer) terug en voor je spitten...

Even wachten...
pi_53835510
quote:
Op woensdag 12 september 2007 09:18 schreef Mibos het volgende:
Suus en alle andere mama's die hier misschien behoefte aan hebben dit stond bij ons in de krant:

IDCollege zoekt met spoed gezinnen met jonge kinderen.

Voor haar opleiding Zorghulp en helpende in de gemeentes Gouda, Woerden Alphen aan den Rijn, Katwijk, Leiden en Zoetermeer en omstreken zoekt het ID College stageplaatsen.

Vanaf november 2007 tot juli 2008 in drie periodes van 10 weken, gaan onze studenten op maandag en dinsdag of donderdag en vrijdag voor max. 7 uur per dag stage lopen.

Werkzaamheden:

- Onder begeleiding helpen in het huishouden,
- Leren omgaan met de gezinsleden.

Onze stagiaires worden begeleid door een docent van het ID en samen met u wordt het functioneren van destagiaires besproken.

Voor namen en telefoonnummers moet je maar even roepen dan pm ik die wel even.
Gevonden...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:22:01 #230
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53835733
Anitra, wou dat die verdomde kloten arts eens wat meer deed, wel super dat de ortho wat probeert te doen.
En ik vind het zo knap en dapper van je dat je er nog steeds open voor staat, want ik weet hoe je er in eerste instantie over dacht

De rest ook even een dikke
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53838356
Anitra, wat fijn dat de orthopedagoog zo goed meehelpt! Als je al zo op bent, dan is het niet makkelijk om alles zelf ook nog te moeten regelen. En helemaal niet als de artsen verder niet echt meewerken. In ieder geval heel veel sterkte, en hopelijk kun je zo even lekker uitrusten!

Ik ben net weer terug van de VK. Nog even een afspraak om mijn dossier af te sluiten. Er waren eigenlijk weinig bijzonderheden. Dus na wat dossiervragen stond ik ook snel weer buiten.
Morgen de eerste prikjes.. Arme Chris, hopelijk heeft hij er niet teveel last van, want vrijdag gaan we een weekendje naar mijn schoonouders...
pi_53841709
Iedereen heel veel sterkte met alles! Ik heb aardig bijgelezen en ben weer op de hoogte! ( zo'n beetje )

Hier gaat alles goed! Ben vandaag niet gaan werken, omdat ik nu pas heel boos ben op mijn werkgever! de dingen die gebeurd zijn zijn gebeurd, maar ik merk nu dat ik er pisnijdig over ben
ivm de FNV hebben ze alles terug moeten draaien en ik heb uiteindelijk waar ik recht op heb Het meest boos ben ik over het feit dat ze nergens meer over spreken ....
Afgelopen vrijdag naar het ziekenhuis met Jet, ze zullen niet vragen hoe het is gegaan nee, ze zeuren dat ik er niet was
Nog even doorbijten, mijn ontslagbrief ligt al klaar! ( ivm opzegging kdv enzo ... )

Zou ik er goed aan doen om een gesprek aan te gaan met mijn werkgever? Crook zegt dat ik geen energie meer in moet steken, maar dat is zo moeilijk!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:20:35 #233
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53843677
Beaker, je moet je afvragen wat je met zo'n gesprek zal bereiken. Goed zal het niet meer komen en je zult er waarschijnlijk niet je genoegen mee krijgen. Denk ik.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_53844315
Beaker ik denk ook dat je straks gewoon je ontslag brief op je werkgevers bureau moet leggen en dan nergens meer over praten. Zelfde als wat hij deed.
Liefde
pi_53847174
Mibos je hebt een pm

Beaker kan me voorstellen dat de woede er nu uit komt, vooral gezien hoe ze je behandelen. Sterkte ermee

evenstar dat heb ik aan jou te danken jij hebtme aan het denken gezet en duidelijk gemaat dat ik niet "gek" ben als ik opgenome word, maar dat ik dan juist laat zien wat ik nodig heb e dat is rust. Vanmiddag weer niet gesapen, ja dat dommelen weer, je hoort de dingen om je heen, maar kan niet reageren of verschrikklijk dromenecht hele heftige dromen. Maar zie wee iets licht in de duisternis, nu hopen dat hetb morge nog zo is
pi_53847791
Anitra jij ook...
pi_53855657
Ik heb nu 1 van de medicijnen weg gelaten omdat ik dat knikkenbollen en dat niet kunnen lezen (boek, daar gingen de letters dansen) toch erg eng begon te vinden. En heb het idd niet meer gehad, ben nog wel oververmoeid en mijn lichaam is nog niet happy en die medicijnen dede ook vel voor de pijn merk ik nu, maar liever pijn dan kans op "wegvallen".
pi_53855667
Anitra, ik vind het echt goed dat je zo duidelijk bent dat het niet meer gaat. En dat voor die opname kiest zodat je bij kunt komen en uit kunt rusten voordat het echt fout gaat.

Werkgevers zijn niet altijd leuk Beaker. Weet je al wanneer je weg kunt? En dan lekker die brief neerleggen en gaan, een gesprek gaat je vast alleen maar meer energie kosten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53855678
Naar hoor Anitra. Wat rot dat er geen betere pijnstillers voor je te vinden zijn.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_53855790
Mibos, ik heb geen PM gezien! Dus, PM maar raak .. Lijkt me wel interessant dit, want ik zou een soort van stagiaire krijgen vorig jaar, maar die kwam niet opdagen, en toen had ik geen zin meer erin... beetje stom misschien maar ik ben heel vaak tegen die mensen aangelopen, als ze niet komen en niet eens bellen of sorry zeggen hoef ik het al niet meer.
Lief dat je eraan denkt!

Anitra wat een stap voor jou. Heel erg goed. Ook voor je kinderen kun je het beste hiervoor kiezen, voor jezelf zorgen is tegelijkertijd ook voor je kinderen zorgen...die hebben je nodig!
Sterkte en een dikke (virtuele maar niet minder gemeende) knuffel.
pi_53855815
Bovenstaande post en de namen en nummers zitten nu in je mailbox...

Anitra wat balen dat de pijnstillers zoveel last geven. Heel veel sterkte en hoop dat je/jullie snel geholpen worden.
pi_53855849
Mibos, volgens mij gaat het mis met PM-en, want ik heb nog niets. Ook de vorige die je zou hebben gePM-d is niet doorgekomen. Kun je het misschien naar me mailen? suzibol apestaartje hotmail punt com Je bent een schat!
pi_53855924
En nu dan??? Heb het nog een keertje gepmd en jou ook terug gepmd. Zal het voor de zekerheid nog effe mailen ook...
pi_53856041
Gelukt Ik heb gelijk even gebeld, maar één nummer werd niet opgenomen en het andere was 'buiten gebruik'. Maar heb gelijk ook een email gestuurd en een berichtje ingesproken, dus als het goed is, is het in ieder geval doorgekomen. Ik ben benieuwd.
pi_53856090
Kijk dat is actie ondernemen hihi... Ik hoop dat het lukt voor jullie alledrie. En hoe is het nu met Suus dan? Hoe gaat het met slapen?
pi_53856280
Ik durf niet te bellen ja ben een muts met "belangst". dus denk dta het een mailtje word hier of eerer dat Rick mag bellen

Het was een anti-epileptica om mijn zenuw rustig te krijgen, de spieren te ontspannen en zo dus minder pijn te hebben, klopt ook, dat deed het ook. Allee stom dat het pas na en paar maanden gebruiken ervan ineens zo is. Heb nu nog oxyxontin en tramadol, dat zijn de "echte" pijnstillers, alleen is dat niet genoeg.
Morgen weer naar de pijnbestrijdingsarts (van de neuroloog overigens nog steeds niks gehoord) en alles even op papier zetten zodat ik niks vergeet te vragen/zeggen.
Vanmiddag om 15 uur komt maatschappelijkwerk, kijken of die er wat vaart achtr kunnen zetten want het ziekenhuis doet alles op zijn dooie akkertje zeg. Van de eek dat ik naar mijn hoofd kreeg dat ik maar naar de huisarts moest gaan met da wegvallen enzo, dusk ja hisarts weet van niks, niet eens welke medicijnen jullieme geve. We geen keurig een update iedere zei de assistente van het ziekenhuis, nu is mijn buurvrouw de assistente van mijn huisarts e de laatse keer dat ze wat gehad hebben over mij was in mei en daarvoor een jaar ervoor, dus ja updates krijgen ze, alleen een beetje laat

Suus ik duim voor jou dat jij ook geholpen word, al heb je maar ff een dagje vor jezelf dat je even hlemaal bj kan komen
pi_53856383
Rick meteen laten bellen dan als de tijd ervoor is. Hoe eerder hoe beter toch?

Schiet niet op maar ik ken dat wel en woon in dezelfde contreien... Hier laatst bij de huisarts die mij zelf heeft doorverwezen naar de neuro/uroloog en bbbc midden holland en de laatste update die hij heeft is het bevallingsverslag wat niet klopt.
pi_53868970
Bleh Mikael is vandaag weer bij Kevin en ik vind dat stom Mis hem zo. Mijn kleine knul, mijn grote vent, mijn knuffelkont, mijn kind Tis echt wel heel wennen dat ie zo af en toe een dag weg is.
Vanavond ga ik lekker met een vriendin naar de bios. Eerst lekker maccen. En morgen lekker uitslapen das ook lang geleden.
Zaterdag heb ik op het werk gesprek met leidinggevende over wat er allemaal gebeurd is enzo. Nu zit ik te twijfelen of ik moet vertellen wat er echt gebeurd is of dat ik er een andere draai aan moet geven. Want onze collega's zaten dinsdag ook al te zeuren dat we het niet te snel op moesten geven. En dat is gewoon echt niet leuk Maar ja ze weten ook niet anders dan dat het al slecht ging. Maar bij mijn leidinggevende is het denk ik wel lekker om mijn hart te luchten, te vertellen wat er echt gebeurd is. Maar ja hij is ook Kevins leidinggevende. En nu weet ik wel dat hij daar niks mee mag/zal doen maar toch Bleh dat vind ik nog de moelijkste dingen van allemaal. Kijken wie ik wat vertel. Het liefst vertel ik de hele wereld wat ie gedaan heeft maar ja dat doe je dan ook weer niet. Toch?
Liefde
  donderdag 11 oktober 2007 @ 19:43:50 #249
108648 cattie
lieve moeder
pi_53869629
Moeilijk hoor meNicole. Ook omdat jullie hetzelfde werk hebben. Ik zou het niet vertellen. Ik vind dat soort dingen heel privé en het gaat anderen gewoon niets aan. En ik snap dat je heel boos op Kevin bent, maar je kunt zijn reputatie erg schaden en zeker omdat jullie elkaar altijd nog zullen tegenkomen vanwege Mikael lijkt me dat niet handig.
pi_53869892
Maar weet je wat het is. Niemand verwacht het van Kevin en blijkbaar wel van mij. Er zijn al zoveel mensen die me gevraagd hebben of ik mischien een ander had omdat ik Kevin geen kans meer wil geven. En dat steekt echt. Omdat hij zo mooi de dans ontspringt zeg maar. Ik heb niks gedaan maar mensen zien mij als boosdoener omdat ik hem niet nog een kans geef. Ze zeggen stuk voor stuk: Ach in iedere relatie gaat het wel eens slecht maar om dan meteen te gaan scheiden!! En dan wil ik het wel uitschreeuwen dat hij fout is geweest, dat het zijn schuld is dat we in deze kut situatie zitten, dat het zijn schuld is dat ik nu Mikael moet missen steeds.
Liefde
pi_53870017
Menicole ik zou het ook niet aankaarten maar wel aan die mensen die tegen jou zeggendat je het nog een kans moet geven die zou ik wel even zeggen hoe het precies zit...

Maar dat ben ik persoonlijk...
  donderdag 11 oktober 2007 @ 20:45:15 #252
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53870961
Ach MeNicole, ik zou de mensen lekker laten denken en laten praten. Hoe moeilijk het ook is. Over een tijdje zijn ze het vergeten en dan beginnen ze er niet meer over.

Memmel en Mibos ik wil jullie alletwee even sterkte wensen. Heel naar, beide situaties.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 23:55:48 #253
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53876303
Je leidinggevende heeft een zwijgplicht toch? Ik zou zeker laten weten wat er aan de hand is. Mocht je je een dag minder voelen dan is daar in elk geval van die kant begrip voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 12-10-2007 00:09:11 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_53880378
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 19:55 schreef MeNicole het volgende:
Maar weet je wat het is. Niemand verwacht het van Kevin en blijkbaar wel van mij. Er zijn al zoveel mensen die me gevraagd hebben of ik mischien een ander had omdat ik Kevin geen kans meer wil geven. En dat steekt echt. Omdat hij zo mooi de dans ontspringt zeg maar. Ik heb niks gedaan maar mensen zien mij als boosdoener omdat ik hem niet nog een kans geef. Ze zeggen stuk voor stuk: Ach in iedere relatie gaat het wel eens slecht maar om dan meteen te gaan scheiden!! En dan wil ik het wel uitschreeuwen dat hij fout is geweest, dat het zijn schuld is dat we in deze kut situatie zitten, dat het zijn schuld is dat ik nu Mikael moet missen steeds.
tsssss... Ik zou zeggen... IK heb geen ander nee........
Of tja... soms gaat eht slecht in een relatie ja, maar als de oplossing bij iemand anders gezocht gaat worden, houd het voor mij toch een heel end op!

of zoiets...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:54:59 #255
24188 Belana
kloon van belana
pi_53880489
MeNicole, ik zou het ook vertellen, op wat voor manier dan ook. je baas (en eventueel collega's) kunnen dan wat meer rekening met je houden. het is allemaal al moeilijk genoeg lijkt me.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:31:30 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53881182
Ik zou geloof ik ook iets zeggen als 'dat moet je niet tegen mij zeggen, maar tegen Kevin' of zoiets.
Ik zou er iig echt niet blij mee zijn dat mensen mij als de 'boeman' van de breuk zien. Natuurlijk doet het er niet toe wat 'men' er van denkt, maar toch...
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:34:27 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53883768
MeNicole, ik zou gewoon zoiets zeggen dat het wrs goed bedoeld is van hen, maar dat ze niet precies snappen hoe de vork in de steel zit en dat je in het belang van Mikael die dingen tussen jou en Kevin wil houden. Dan zeg je niets maar ze moeten wel heel stom zijn willen ze het niet snappen dan.

Je woede is heel begrijpelijk uiteraard en vooral als JIJ er nb op wordt aangekeken, maar probeer jij toch de eervolle te zijn van jullie twee. Met mate natuurlijk

Tegen je baas zou ik het overigens wél vertellen aangezien hij dan idd wat meer rekening met je kan houden.
Jammer voor Kevin dan dat hij daar óók werkt, maar dat had hij ook vantevoren kunnen bedenken natuurlijk.

Veel sterkte iig.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:50:28 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53884114
Viev! Sinds wanneer ben jij diplomatiek ipv wraakzuchtig!
pi_53884641
MeNicole wat een lastige situatie! Ik zou ook niet als de boeman gezien willen worden, zeker niet om wat hij heeft gedaan.
Ik zou zelf waarschijnlijk iets zeggen van, vraag maar aan Kevin hoe het nou precies zit. Dat zegt vaak ook al genoeg. Mensen hoeven niet precies te weten wat er aan de hand is maar ze mogen toch zeker wel weten dat de fout niet bij jou ligt.
En tegen je leidinggevende zou ik gewoon eerlijk zijn.
pi_53884921
MeNicole, zie het als een compliment, men vindt het blijkbaar niet geloofwaardig dat er nog iemand buiten jou op je ex zou kunnen vallen, en jij ziet er ws dusdanig aantrekkelijk uit, dat jij wel degene moet zijn geweest die gezwicht is voor al die aandacht van derden...

Maar serieus, wat ik zou doen, is met Kevin praten, ms kan hij eens tijdens een vrijmibo of desnoods een vergadering dat hij het even duidelijk wil hebben dat jou in deze geen blaam treft, lijkt me voor hem een logische zet , als jij hem vertelt dat het jou echt kwetst.... je bent de moeder van zijn kind, en dús belangrijk, als jij je slecht voelt, treft dat ook zijn zoon.
Het uitleggen hoe het zit is aan degene die besloot zijn of haar biezen te pakken, vanwege eigen ongepast gedrag, van welke aard ook.

En tot slot, laat je niet kisten, hè, wat de omgeving ook zegt, volgens sommigen doe je het toch nooit goed, als alleenstaande moeder... is ergens een soort van jaloezie, hoor. Jij hebt voor jezelf gekozen, zij zitten ms nog vast in een niet zo leuke relatie, maar durven de stap niet te nemen. Iemand die happy is, let namelijk niet zo op anderen, heeft niet konstant commentaar op anderen, zo denk ik dan, dat is een vorm van " bij ons loopt het ms niet helemaal top, maar zij maken er helemaal een potje van" om zo zichzelf weer beter te voelen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:48:25 #261
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53885212
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Viev! Sinds wanneer ben jij diplomatiek ipv wraakzuchtig!
Hallo, alléén als er een kind in het spel is he
pi_53886475
MeNicole, het lijkt me echt een druppel die de emmler kan doen overlopen als je door buitenstaanders ook nog eens met verkeerde ogen bekeken wordt.
Ik vond wat Vivi noemde als mogelijke reaktie wel erg sterk!
pi_53892069
Ik ga mijn leidinggevende morgen ook gewoon vertellen wat er echt gebeurd is. Ik zit zoveel leugens te vertellen tegen iedereen dat ik niet eens meer weet wie ik wat heb verteld. Vroeg of laat komt er toch wel naar boven wat er echt gebeurd is. En ik ga ook gewoon idd zeggen als ze me vragen of ik vreemd ben gegaan dat ze dat aan de verkeerde vragen. Dan zeg ik verder niets wat niet kan. Ik heb namelijk helemaal geen zin om steeds rekening met Kevin te gaan houden, heeft ie ook niet mij mij gedaan.
Liefde
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:36:33 #264
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53892716
Het lijkt me ook een lastige situatie MeNicole, zeker als je samen dezelfde collega's hebt.
Zoals je het nu omschrijft lijkt me niet verkeerd.

Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het met Nikky gaat. Het laatste dat ik me kan herinneren is dat ze het zwaar had...
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:47:37 #265
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53895594
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:36 schreef Moonah het volgende:
Het lijkt me ook een lastige situatie MeNicole, zeker als je samen dezelfde collega's hebt.
Zoals je het nu omschrijft lijkt me niet verkeerd.

Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het met Nikky gaat. Het laatste dat ik me kan herinneren is dat ze het zwaar had...
Volgens mij is Nikky heel druk met d'r nieuwe baan
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:02:20 #266
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53895928
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:36 schreef Moonah het volgende:
Het laatste dat ik me kan herinneren is dat ze het zwaar had...
Of juist heel goed! Ik durf in dit topic bijna niet meer te posten omdat het hier lekker gaat
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_53897223
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Of juist heel goed! Ik durf in dit topic bijna niet meer te posten omdat het hier lekker gaat
Gewoon doen!
Hier gaat het ook wel lekker!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:00:31 #268
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53897320
quote:

[..]

Met Appelsap eens is, gewoon doen
Ook hier gaat het eigenlijk gewoon heel lekker
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53897365
quote:

[..]

Lekker toch? Gewoon posten hoor! Het is juis heerlijk om te lezen als alles goed gaat bij iemand!

Ik gooi het verslag van de arts hier maar ff neer, das beter dan in het speeltuinbankje.
Toen we binne kwamen leit hij als eerste merken da hij behoorlijk boos was op zijn assistente M. en dat ze ook totaal nit geluisterd had naar hem als het over mij ging.
Ten 2e was hij zelf ook o het idee van herstellingsoord gekomen en toen we vertelde dat MW hir gister was is alles glijk genoteerd en neemt hij ook contact op met de huisarts en met MW en dumt hij voor een plekje zo snel mogeijk.
Wat de cystes betreft ze zijn goedaardig omdat ze gevuld zijn met (lumbaal)vocht, alleen is hij geen neurolog dus veel meer kan hij er niet over zeggen dat dat die ene gegroeid is en dat erbij gekomen zijn. De neuroloog is tot de 24se afwezig blijkt en hij vat hem gelijk in zijn kraag als hij terug is. Een operatie zoals ik bijna 2 jaar geleden heb gehadis vrijwel uitgesloten iig omdat het niet geholpen heeft heel duidelijk. Maar wat er wel ka gebeuren heeft hij geen idee van omdat er (te) weinig onderzoe verricht word naar deze aadoening.
Verder klopte het dat het de rivotril wasdie het knikkebollen en niet kunnn lezen veroorzaakte en die heb ik dus alleen nog maar 1 voor de nacht om de spieren toch wat ontspannen te hebben snachts. Verder is de oxycontin verhoogd naar 4x daags en heb er oxynorm bij gekregen voor de piekpijnen (of zoals hj al zei: je neemt ze toch niet in als je alleen ben met de kleine dus voor de nacht) dat ik ff hopenlijk pijnvrij ben en dan zo in slaap val.
Hij gaat dus achter een aantal dingen aan, hij heet een lijstje gemaakt, en hij neemt contact met ons op zodra hij wat weet.
Het is nu dus alles op me af laten komen en vast regelen wat we met de kinderen kunnen doen als ik naar het hersellingsoord ben. djen is inmiddles geregeld, die gaat naar mijn vriendin hier op het dorp (ze moet gewoon naar school enzo en als mijn vriendin werkt zit zij op school) Djulian word wat moeilijker omdat die opvang voo de hele dagen moet hebben, dus dat is nog even moelijk, maar daar zal ook vast e oplossing voor komen.
pi_53897520
voor Djulian kun je en spoed/crisisplek voor de kinderopvang aanvragen bij de gemeente. Iedere gemeente is verplicht die enkele te hebben voor sociale noodsituaties (zoals dit dus)
pi_53897692
Hopelijk kun je snel terecht bij zo'n herstellingsoord. Lijkt me heerlijk voor je om even helemaal uit te kunnen rusten.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 08:57:15 #272
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53902938
Hopelijk duurt het niet meer lang voor je kunt bijtanken Anitra.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:19:32 #273
24188 Belana
kloon van belana
pi_53903023
zo'n herstellingsoord kan heel goed zijn voor een mens anitra
stormy waters...
sailin'
pi_53903060
Het is vast hartstikke moeilijk voor je om je kinderen even zonder jou te moeten laten maar uiteindelijk is het een goeie oplossing voor jullie allemaal denk ik
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_53903565
Vel sekrte, Antrita!
pi_53903818
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 10:33 schreef Bass-Miss het volgende:
Vel sekrte, Antrita!
Wow, bijna goed, Fons!!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53904072
Anitra wat heftig allemaal! Ik hoop dat je snel terecht kan, veel sterkte de komende tijd voor jou en je gezin en dat het allemaal maar snel weer goed mag gaan.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:58:01 #278
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53904548
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 10:59 schreef milagro het volgende:

[..]

Wow, bijna goed, Fons!!!
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:58:25 #279
94046 PM-girl
pi_53905478
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 10:33 schreef Bass-Miss het volgende:
Vel sekrte, Antrita!

Maar toch, Anitra, ik hoop dat alles geregeld kan worden voor je!
*
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:52:21 #280
45621 Suzanna
Mama van...
pi_53907177
Milagro, scherp!

Maar even ontopic: Anitra, wat heb jij een goede doortastende arts zeg. Hopelijk heb je nu pijnloze nachten waarin je beter slaapt! En heel fijn, dat idee van een herstellingsoord, klinkt goed. Even tijd voor jezelf nemen om écht bij te tanken...!

MeNicole, wat een moeilijke situatie voor jou zeg. Ik heb er verder absoluut geen ervaring mee dus kan alleen maar veel sterkte wensen ...
(overigens vind ik die opmerkingen van mensen echt heel vreemd. Mijn nichtje is zelf uit haar huwelijk gestapt omdat ze een andere man leuker vindt, en daartegen zeg ik zelfs niet zulke dingen. Die laat ik gewoon in haar waarde, ze moet het zelf weten. En dan terwijl je niets specifieks weet zulke dingen tegen jou zeggen...dat vind ik echt slecht. Ze moesten eens weten...)
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:53:56 #281
45621 Suzanna
Mama van...
pi_53907215
Oh ja, ik heb trouwens een gesprek gehad met één van de 'wervers' van leergezinnen, en ben ook uitgenodigd voor een info-avond. Dinsdagavond is die al, dus ik ben net op tijd!
Ik weet niet of ik kan, maar zo niet, kan ik dan misschien van jou info krijgen E.T? (tenminste, ik dacht dat jij naar zo'n avond ging?) Als dat niet gaat is t niet erg hoor, maar niet álle info is schriftelijk verkrijgbaar dus ik probeer echt te regelen dat ik kan gaan.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:55:01 #282
45621 Suzanna
Mama van...
pi_53909260
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef _Bar_ het volgende:

Ook hier gaat het eigenlijk gewoon heel lekker
Dat is echt geweldig om te horen lezen Bar!
pi_53911380
Ik wil hier nog wel even melden dat ik niks achter Kevins rug om hier iets neerzet en dat kevin hier zelf ook meeleest. Dus voor diegene die dingen doorsluist naar bekenden van ons: waar bemoei je je mee!!

Dit zet ik hier even neer samen met Kevin omdat er mensen zijn die hier lezen en dat dan aan bekenden van ons vertellen terwijl ik niks doe wat Kevin niet weet. Dus om bepaalde dingen nu te gaan vertellen gaat me een beetje ver. En ik weet het is een openbaar forum maar niemand schiet er iets mee op als er dingen worden veteld die niet helemaal kloppen. Ik ga hier verder niet meer op in dus ik wil dat diegene die zich aangesproken voelt dat ook doet.
Liefde
pi_53914311
Anitra hoe gaat het nu?

Suus wat fijn dat je zo snel kan komen...

Milagro
pi_53914342
Menicole lastig hoor en vervelend voor jullie allebei...
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:41:24 #286
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53914464
MeNicole, wat rot dat iedereen zich zo met jullie bemoeit. Hier was het niet anders. Iedereen had er wel een mening over. Geloof mij, het interessante gaat er voor de buitenwereld snel vanaf en dan kunnen jullie alledrie lekker verder met jullie leven. In de tussentijd: Trek je er niks van aan wat jij gaat het wel redden!

Anitra, ik ga heel hard duimen dat je snel wat hoort over dat uitrustgebeuren (lijkt me trouwens heerlijk, mag ik mee? ).

Hier gaat het ook heel goed. Ik zit weer wat beter in mijn vel, heb het super naar mijn zin in mijn nieuwe huis en ik ben eigenlijk ook gewoon wel heel trots op mezelf
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 14 oktober 2007 @ 07:08:13 #287
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53920745
Super, Maxje! Je heb took echt alle reden om gewoon trots te zijn op jezelf
Ik ben blij voor je dat het goed voelt dat nu de nieuwe tijd begonnen is echt, in praktische zin ook.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53920809
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 21:41 schreef m@x het volgende:
MeNicole, wat rot dat iedereen zich zo met jullie bemoeit. Hier was het niet anders. Iedereen had er wel een mening over. Geloof mij, het interessante gaat er voor de buitenwereld snel vanaf en dan kunnen jullie alledrie lekker verder met jullie leven. In de tussentijd: Trek je er niks van aan wat jij gaat het wel redden!
Mensen bemoeien zich niet niet zo zeer met mij maar wel met Kevin. Denk dat ze bij mij niet durfen omdat ik er meteen iets van zeg. En Kevin had dat nog niet zozeer. Maar denk dat hij gister ook wel duidelijk is geweest. Maar ik vind het te gek voor woorden dat alles wat ik hier post op een of andere geheimzinnige manier bij familie van Kevin terecht komt. Dat diegene denkt dat ze iets weten wat Kevin niet weet maar wel moet weten. Kevin en ik doen zo'n beetje alles nog in overleg. En helemaal op een openbaar forum

Maar hoop idd dat we snel niet meer leuk zijn voor mensen zodat wij op ons eigen tempo dingen kunnen beslissen en doen. Wij weten wat hier het beste werkt en het beste is voor Mikael.
Liefde
  zondag 14 oktober 2007 @ 09:29:54 #289
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53921028
Fijn M@x!
En ook goed te lezen dat jij je prima voelt, Bar.

MeNicole, ik vind dat je hier érg beleefd blijft tegen die 'doorverteller'. Knap hoor.
pi_53921077
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 09:29 schreef Moonah het volgende:
Fijn M@x!
En ook goed te lezen dat jij je prima voelt, Bar.

MeNicole, ik vind dat je hier érg beleefd blijft tegen die 'doorverteller'. Knap hoor.
Nou ik weet gewoon ook niet wie het is. Maar vanbinnen ben ik echt zoooo boos
Liefde
  zondag 14 oktober 2007 @ 10:47:08 #291
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53921460
MeNicole erg he dat mensen altijd een mening klaar hebben en wat ontzettend lullig dat iemand zomaar info doorspeelt, hopelijk komen jullie snel achter de boemman/boevrouw en houd het misschien wel op
Sterkte voor allemaal
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 14 oktober 2007 @ 11:29:32 #292
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53921885
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:01 schreef MeNicole het volgende:
Ik wil hier nog wel even melden dat ik niks achter Kevins rug om hier iets neerzet en dat kevin hier zelf ook meeleest. Dus voor diegene die dingen doorsluist naar bekenden van ons: waar bemoei je je mee!!

Dit zet ik hier even neer samen met Kevin omdat er mensen zijn die hier lezen en dat dan aan bekenden van ons vertellen terwijl ik niks doe wat Kevin niet weet. Dus om bepaalde dingen nu te gaan vertellen gaat me een beetje ver. En ik weet het is een openbaar forum maar niemand schiet er iets mee op als er dingen worden veteld die niet helemaal kloppen. Ik ga hier verder niet meer op in dus ik wil dat diegene die zich aangesproken voelt dat ook doet.
Zou je misschien niet beter helemaal niets over dit soort dingen hier posten...kijk wat voor toestanden er nu al van komen.

Ik zou het er niet bij willen hebben iig
pi_53922533
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 11:29 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zou je misschien niet beter helemaal niets over dit soort dingen hier posten...kijk wat voor toestanden er nu al van komen.

Ik zou het er niet bij willen hebben iig
Ik wil gewoon dat diegene die dat doet leest wat er gebeurd als je je met dingen gaat bemoeien als je dingen doorspeelt die je geen reet aan gaan. Kevin en ik hadden gister "ruzie" omdat er dingen bij hem terrecht komen die hier zouden staan terwijl dat helemaal niet het geval is. Wil dat diegene snapt dat ze zich erbuiten moet houden en zich met der eigen zaken moet bemoeien en niet met anderen.

Ik vraag hier dingen omdat Kevin en ik er soms even zelf niet meer uitkomen. Zodat je het misschien eens van een andere hoek kunt bekijken, dat je misschien tips krijgt van iemand die ook ooit zoiets heeft meegmaakt. Post hier niet om Kevin belachelijk te maken.
Liefde
pi_53922945
Ik ga hier 1 post zetten en daarna ebn ik snel weer weg hier, want ik doe pesoonlijk liever dingen iet via internet! Dat is natuurlijk geheel persoonlijk en het begrip voor mensen die het wel doen/kunnen....

In mijn omgeving is gedacht dat Nicole achter mijn rug om hier aan het posten was en dat ik dus daarvan niks afwist. Nu is het geval dat ik eigenlijk nooit lees hier, maar ik vetrouw op Nicole dat ze me niet belachelijk loopt te maken hier. Maar ik wist dat ze hier om advies enzo vroeg, want ten slot van rekeking zijn de mensen hier vaak dezelfde mensen en ziet nicole bepaalde mensen wel als "vrienden" bij wie ze terrecht kan voor advies of een mening.
Ik vind het dus ook helemaal niet erg dat ze dit doet, per slot van rekening ken ik van jullie verder niemand en maak het mij dus ook niet uit wat voor een beeld jullie van mij krijgen hierdoor. Maargoed, een beeld creeeren is niet nodig, want er komen geen extreme dingen aan bod hier.

Nicole en ik hebben duidelijk afspraken gemaakt omtrend de scheiding en de verdere opvoeding van Mikael, we willen dit graag met zen 2en oplossen, ik snap dat mensen bezorgt zijn en heb dit ook aan mijn familie verteld. Ik ben niet boos ofzo, ik heb begrip voor de bezordheid, en als ik advies of hulp nodig heb, dan kom ik daar zelf wel mee.

Verder heb ik eigenlijk liever dat het nu stopt, want dit topic is per slot van rekening hiervoor niet bedoelt.

Ik ben weer weg hier, ik vind het verschrikkelij dit via een forum te doen!
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:46:15 #295
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53923046
Nu je toch hier bent Kevin, jij ook sterkte met deze rotsituatie.
Het is tenslotte niet niks, ook al word jij beschouwd als 'de foute'. Niemand die aan kinderen begint kiest hier voor zijn lol voor lijkt me.
Succes beiden met de verdere toekomst, ik hoop van harte dat jullie zo verstandig blijven.
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:50:29 #296
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53923114
Hear hear Moonah. De ervaring leert dat mensen het zich niet voor kunnen stellen dat je ook in harmonie uit elkaar kan gaan. Het lijkt wel of ze teleurgesteld zijn als je elkaar de hersens niet inslaat. Jammer vind ik dat want het kan toch echt wel. Zeker als je samen een kindje hebt vind ik dat je het beiden gewoon aan je kind verplicht bent om een scheiding goed en zonder ruzie te regelen. Sterkte allebei!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:55:09 #297
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53923202
Kan niet meer doen als volgen,

Bar goed dat je je lekekr voelt, carpe diem!

en M@x wat een gaaf huisje, ik moets laatst aan je denken hadden ze erg gaaf zwart wit servies, vond het wel iets voor jou lekker dat het zo goed bevalt
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 14 oktober 2007 @ 14:04:18 #298
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53924289
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 12:50 schreef m@x het volgende:
Hear hear Moonah. De ervaring leert dat mensen het zich niet voor kunnen stellen dat je ook in harmonie uit elkaar kan gaan. Het lijkt wel of ze teleurgesteld zijn als je elkaar de hersens niet inslaat. Jammer vind ik dat want het kan toch echt wel. Zeker als je samen een kindje hebt vind ik dat je het beiden gewoon aan je kind verplicht bent om een scheiding goed en zonder ruzie te regelen. Sterkte allebei!
Helemaal mee eens m@x... Ex en ik hebben dan wel geen kinderen,maar doen alles in overleg en zijn nog steeds hele goede vrienden... maar het commentaar dat je van mensen krijgt omdat je elkaar nog oa financieel (in onze situatie dan)helpt... verschrikkelijk... omdat we niet meer samen zijn wil dat niet zeggen dat we elkaar het leven zuur willen maken...

Sterkte Nicole en Kevin... ik denk dat jullie er ook wel uitkomen... laat jullie niet gek maken door bemoeienissen en roddels van buitenstaanders..
pi_53934288
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 21:41 schreef m@x het volgende:

Anitra, ik ga heel hard duimen dat je snel wat hoort over dat uitrustgebeuren (lijkt me trouwens heerlijk, mag ik mee? ).

Hier gaat het ook heel goed. Ik zit weer wat beter in mijn vel, heb het super naar mijn zin in mijn nieuwe huis en ik ben eigenlijk ook gewoon wel heel trots op mezelf
Denk dat als jij mee gaat dat er niks van rusen komt maar dat ht meer gezellige meide bende word Maar je mag mee hoor
Vandaag (nu opvang gregeld is) komt ineens alles binnen da ik straks alles achter me laat zo ineens en dat ik dan ineens even geen mama ben dat ik dan gewonn Anitra ben en dat maakt me verschrikkelijk verdietig en bang. Ik vond dat ik de easy way out nam door naar en herstellingsoord te gaan, maar merk nu dat dat helmaal niet zo is en alles verzet zich in me om mijn kinderen straks aan anderen over te laten en mijn vriend en huis alleen te laten (djulian is wel thuis als rick niet werkt hoor)
Zo easy is het allemaal niet besef ik nu. wat mag ik straks? Hoe vrijwillig is het eigenlijk? Kan ik visite krijgen zodat ik de kinderen toch kan zien? Ineens allemaal vragen en enge gedachtes.

MeNicole ik heb bewust over jou heen gelezen, het doet mij zeer om te zien hoe kwaad ij bent en dat voelt Mika echt wel, de merkt er meer van dan jij denkt. Mensen die uitelkaar gaan met kinderen, denk eerst aan de kinderen en dan aan jezelf aub. Neem voorbeeld aan m@x echt super hoe de het doet Het kind/de kinderen mogen niet de dupe van jouw vete worden.
  zondag 14 oktober 2007 @ 22:11:39 #300
94046 PM-girl
pi_53934423
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 22:05 schreef Anitra het volgende:
MeNicole ik heb bewust over jou heen gelezen, het doet mij zeer om te zien hoe kwaad ij bent en dat voelt Mika echt wel, de merkt er meer van dan jij denkt. Mensen die uitelkaar gaan met kinderen, denk eerst aan de kinderen en dan aan jezelf aub. Neem voorbeeld aan m@x echt super hoe de het doet Het kind/de kinderen mogen niet de dupe van jouw vete worden.
Ik weet het niet natuurlijk, maar ik krijg niet het gevoel dat Nicole en haar ex een vete over Mika's bolletje uitspelen hoor. En ze is boos, tuurlijk. Het is koud twee weken en met nogal moeilijke redenen.
Ze kan het beter hier neergooien en het dan kwijt zijn.
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')