quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wat zeggie?quote:Op woensdag 26 september 2007 01:55 schreef zarGon het volgende:
Eufemisme en pleonasme in 2 woorden.
nu ben ik even de luie, kaasvretende Hollanderquote:Op woensdag 26 september 2007 01:58 schreef zarGon het volgende:
De Dikke Vandale kan jou vast verder helpen..
Yesil gozlu geldi iste. Ama sen neredesin??quote:Op woensdag 26 september 2007 00:45 schreef zarGon het volgende:
Yesil gozlu kircicegim, iyice sessizlik burumus burayi?
Ben oruc bozmadimki, 61 tutuyum kardesimquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:04 schreef saban het volgende:
[..]
1 dag niet vasten = 61 dagen inhalen he, zo te zien ga jij de aankomende hele jaar vasten:D
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wanneer mogen jullie weer eten!
ik heb huismerk chocola![]()
quote:
witte chocolaquote:
Hey skipquote:
witte chocola lust ik niet echtquote:
Inci tanem, ben varim, sen yoksun, sen varsin, ben yokum. Boyle olmuyor yawf.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:21 schreef Emel het volgende:
[..]
Yesil gozlu geldi iste. Ama sen neredesin??
quote:Op donderdag 27 september 2007 02:17 schreef Maki-maki. het volgende:
WAAROM SLAAP JE VROEG ALS JE NIET WERKEN MOET?
Geldim istequote:Op donderdag 27 september 2007 02:14 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Inci tanem, ben varim, sen yoksun, sen varsin, ben yokum. Boyle olmuyor yawf..
Hazelnotenquote:Op donderdag 27 september 2007 02:16 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Wat lust je dan? Puur zeker, hm? Of hazelnoten?
Ik was wakkerquote:Op donderdag 27 september 2007 02:17 schreef Maki-maki. het volgende:
WAAROM SLAAP JE VROEG ALS JE NIET WERKEN MOET?
Ik ben vrij nogquote:Op donderdag 27 september 2007 16:08 schreef Maki-maki. het volgende:
Lukt het nog op je eerste dag of snak je alweer naar vakantie, Emel?.
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:08 schreef Maki-maki. het volgende:
BTW, wat zijn wij soms ook zo spraakzaam. Ik krijg hoofdpijn van jullie.
soms heb ik ook een levenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:16 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
WAAR WAS JIJ, HM, HM?!! [afbeelding].
Sakin gomlegime bakma. Ruj lekesi var,quote:Op donderdag 27 september 2007 16:17 schreef Emel het volgende:
[..]
soms heb ik ook een levenWaar was jij?
![]()
Oh, het onderwijsstelsel is moelijk vol te houden tijdens het vasten.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:17 schreef Emel het volgende:
[..]
soms heb ik ook een levenWaar was jij?
![]()
Inanmassin ama, ik dacht dus serieus dat het vrijdag was.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:16 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ben vrij nogmorgen is mn eerste dag.
puur kan ook lekker zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:18 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Alles behalve puur gaat erin...
Aaaaaaahquote:Op donderdag 27 september 2007 16:20 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Sakin gomlegime bakma. Ruj lekesi var,.
Concentratieproblemen?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:21 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Oh, het onderwijsstelsel is moelijk vol te houden tijdens het vasten.
Daarom weigert mijn lichaam het ook pertinent.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:23 schreef Emel het volgende:
[..]
puur kan ook lekker zijn.
Je schijnt er vrolijk van te worden![]()
Dan zou het bijna weekend zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 16:22 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Inanmassin ama, ik dacht dus serieus dat het vrijdag was.
Nee, van 8:45 tot 18:00 les.quote:
Jawel, gaat super, alleen beetje moe door lange lesuren en Ramadan.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:25 schreef Emel het volgende:
[..]
Dan zou het bijna weekend zijnmaar het gaat dus niet zo goed met je?
![]()
Dat willen we niet hebben, een vrolijke Selim.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:24 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Daarom weigert mijn lichaam het ook pertinent.
Jeetje, wat een lange dag zo dan. Dat is nou HBO. Universiteit heeft niet zoveel uurtjes op een dag.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:25 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Nee, van 8:45 tot 18:00 les..
Het lijkt wel dat de vrouwelijke docenten docent worden om gewoon ongestoord te kunnen kwebbelen. Gewoon praten zonder gestoord te worden.
Ik begrijp je wel. Het is wel pittig zo. We zitten op de helft van de Ramadan. Allah yardimcin olsunquote:Op donderdag 27 september 2007 16:26 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Jawel, gaat super, alleen beetje moe door lange lesuren en Ramadan.
Is goed, Selimcik.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:26 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik mag nu al naar huis. Whoa. Ik spreek je over een paar uurtjes, fistik..
wil je terug of moet je terug?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:54 schreef ClioSporT het volgende:
tis zover, 9 oktober kom ik weer richting NL..![]()
2 maanden en 22 dagen in TR gebleven
Ik heb 't anders wel naar mn zinquote:Op donderdag 27 september 2007 16:21 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Oh, het onderwijsstelsel is moelijk vol te houden tijdens het vasten.
Ik heb gewerkt van 8.15 tot 22.00quote:Op donderdag 27 september 2007 18:46 schreef Erotica_ het volgende:
Ik heb gisteren tot 20:45 niet gegeten
Valt toch best wel mee, je doet VWO right?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef IHVK het volgende:
Hebben jullie ook zoveel moeite om vasten en dagelijkse bezigheden (vooral huiswerk) te combineren.
Ik ben niet zo goed bezig namelijk. Echt vermoeiend.
Nog 14 dagen..![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:29 schreef saban het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qUJ_UegQoKg
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:38 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Valt toch best wel mee, je doet VWO right?
Echt?quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:13 schreef ClioSporT het volgende:
Bizde seni cok seviyorduk zaten.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Turken, báh.
Discriminatie!quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:34 schreef Maki-maki. het volgende:
He, bah, censuur.
Neenee, dat soort rariteiten laat ik aan anderen over. Leedvermaak wordt lastig als je niet kan typen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:45 schreef Maki-maki. het volgende:
Zeg zeg, je zit toch niet te klungelen met mesjes enzo? Bloed is fijn en moet vloeien, maar dat kan nog altijd later.
Je verpest het ook voor mij pruster. Zelfkastijding ook geen optie?quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, dat soort rariteiten laat ik aan anderen over. Leedvermaak wordt lastig als je niet kan typen.
Ja, liefde op het eerste gezicht voor mij zelfs.quote:
Right back at yaquote:Op maandag 1 oktober 2007 02:55 schreef Maki-maki. het volgende:
Wat doe jij hier trouwens? Moet je nie slapen om over 2 uur weer wakker te worden?
Geeft niet, overkomt de beste. Doet me denken, ik zal dat ding 's aanpassen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:55 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik denk elke keer dat jij Litso bent, btw.
Slapen is overrated. Ik slaap wel, nadat ik gegeten heb.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Right back at ya.
Overigens: jawel. Tenzij ik straks nog een boterham pak en doorslaap, wat aantrekkelijker lijkt.
[..]
Mwa, gewoon op tijd de users schoppen. Als iemand te zeikerig wordt, houdt hij het niet lang meer vol op het huidige R&P.quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:02 schreef Maki-maki. het volgende:
Wordt je nou echt niet melancholisch van al dat gezeik wat op je afkomt in RenP?
Oeh, oppassen geblazen voor baggeraars dus.quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, gewoon op tijd de users schoppen. Als iemand te zeikerig wordt, houdt hij het niet lang meer vol op het huidige R&P.
Ik krijg trouwens 's werelds simpelste JPEG-bestand niet onder de 10 kb..
http://oink.cd/pic/cats/3/logos/sirbitter.gif daar moet het linker koetje uit, zoals deze:quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:06 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Oeh, oppassen geblazen voor baggeraars dus..
Wat moet er gedaan worden, misschien dat ik mij wel lukt.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://oink.cd/pic/cats/3/logos/sirbitter.gif daar moet het linker koetje uit, zoals deze:
[afbeelding]
Het zou iedereen met het juiste aantal chromosomen lukken, maar ik heb er blijkbaar voor gekozen om mijn talenten op andere gebieden te benutten.
Ja en je kunt er munten instoppen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij heeft vlekken!
Oh. Ja. Rechts, bedoelde ik. Sorryquote:Op maandag 1 oktober 2007 03:29 schreef Maki-maki. het volgende:
Moest de rechter eruit? De linker toch? Die ene zonder vlekken?
Watsdaarmee?quote:
Laat me raden: poptahof of een van die pauperbuurten waar hof achter staat.quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Ja. Rechts, bedoelde ik. Sorry.
[..]
Watsdaarmee?
Fout. Maar jij bent dus ook een vuige Delftenaar? TU-nerd?quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:36 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Laat me raden: poptahof of een van die pauperbuurten waar hof achter staat.
Neuh, maar blijkbaar vertoef jij in Wippolder.quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Fout. Maar jij bent dus ook een vuige Delftenaar? TU-nerd?
Jezus, wat hebben die buurten in Delft een kutnamenquote:Op maandag 1 oktober 2007 03:40 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Neuh, maar blijkbaar vertoef jij in Wippolder..
Whehehe, ik zie het al.quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Je zoekt écht nog logica in m'n acties? Seriously?
Thanks
Noord?quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus, wat hebben die buurten in Delft een kutnamen. Nee, ook niet.
Ik ken maar heel weinig Turken,quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:44 schreef Maki-maki. het volgende:
Straks ken je mij ook nog eens, via via ofzo. Damn.
Niet dat ik je dan wel zou kennen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ken maar heel weinig Turken,. En al helemaal niet in Delft, trouwens. Kom je wel 's in R'dam?
Pfieuw. Ecel terleri dokuyordum. Nee, wel op de basisschool gezeten in Schiedam en MBO gedaan in Rotterdam, maar ik ga die kant niet op uit vrije wil.quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ken maar heel weinig Turken,. En al helemaal niet in Delft, trouwens. Kom je wel 's in R'dam?
Ik wou net vragen wat/wie jij van Rotterdam kent.quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet dat ik je dan wel zou kennen.
Rotterdam ken ik een stuk beter. In Delft weet ik de Subway, het Beren-eetcafé en de Lange Jan te vinden. Daar houdt het op.quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:47 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik wou net vragen wat/wie jij van Rotterdam kent.. Zo komen wij er niet uit, hm.
Sinds wanneer woon je godsnaam in Delft?quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Rotterdam ken ik een stuk beter. In Delft weet ik de Subway, het Beren-eetcafé en de Lange Jan te vinden. Daar houdt het op.
Ik ben iets Nederlandser dan de gemiddelde Turk denk ik ja. Wel hoofddoek, dat wel.quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:49 schreef Maki-maki. het volgende:
Volgens mij ben jij dan ook echt iemand die 100% Nederlands doet, gedraagd en is.
Niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:50 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon je godsnaam in Delft?
Zegt de achternaam [MODBREAK] jou wat?quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben iets Nederlandser dan de gemiddelde Turk denk ik ja. Wel hoofddoek, dat wel.
Oh. Ik ben er in getrapt. Editen heeft geen nut, lees maar over mijn vorige post.quote:
'Uit interesse'.quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:54 schreef Maki-maki. het volgende:
WTF? Waarom? Op z'n pikkie getrapt?!.
Dude, het is bijna 4 uur. Normaal ben ik scherp en gevat en intelligent, nu even niet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:55 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik zou, als ik jou was, mijzelf nu uitlachen. Hilariteit en vertier alom, in de vorige posts.
Het verbaast iedereen die mij meet, of aan de telefoon krijgt. Net als dat het ze verbaast dat ik Turks ben, overigens.quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:57 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik had trouwens, voor de een of andere reden, niet verwacht dat jij een hoofddoek zou dragen.
Ik sta perplex van mijn eigen gedachtes.
Ik blijkbaar ook niet, die zin klopt niet. Ik zou deze account uitlachen met die account. Enzo.quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dude, het is bijna 4 uur. Normaal ben ik scherp en gevat en intelligent, nu even niet.
Je bent net zo gevat als de meiden van Halal?quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het verbaast iedereen die mij meet, of aan de telefoon krijgt. Net als dat het ze verbaast dat ik Turks ben, overigens.
Die zijn wel ok en alles, maar ze zijn een beetje schreeuwlelijk. Dus ik ben leuker.quote:Op maandag 1 oktober 2007 04:00 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Je bent net zo gevat als de meiden van Halal?
En niet minder dan logisch, maar tóch, tof.quote:Op maandag 1 oktober 2007 04:01 schreef Maki-maki. het volgende:
Trouwens, ik vind je nu keiguitig. Da's tof.
Okay? Mweh,quote:Op maandag 1 oktober 2007 04:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die zijn wel ok en alles, maar ze zijn een beetje schreeuwlelijk. Dus ik ben leuker.
Half gevolgd, maar de verhalen over PDL en Enter doen me altijd een beetje sterven van binnen. Wat zou er achter de schermen gezegd zijn dan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 04:04 schreef Maki-maki. het volgende:
Groningenmeet gevolgd? Volgens mij was er achter de schermen wat gezegd, moet ik opeens aan denken..
Jij had je uitgelaten over dat tweede? Ehm, iets gezegd dus. Ik weet niet of de eerste zin klopt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 04:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Half gevolgd, maar de verhalen over PDL en Enter doen me altijd een beetje sterven van binnen. Wat zou er achter de schermen gezegd zijn dan?
Is dat zo? Ik heb geen idee waar je op doeltquote:Op maandag 1 oktober 2007 04:08 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Jij had je uitgelaten over dat tweede? Ehm, iets gezegd dus. Ik weet niet of de eerste zin klopt.. 4 uur. Geen zin om na te denken.
Zeg, zeg, geen fragiel deerne dus...quote:Op maandag 1 oktober 2007 04:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou écht 's bij moeten houden tegen wie ik waarover bitch.
Nee hoor, kan goed zijn. Ik heb toen nog het één en ander geroepen ja, na die beelden. Ik ben niet bepaald een fan van Sunchaser, maar die meiden waren ook wel écht heel sneu bezigquote:Op maandag 1 oktober 2007 04:11 schreef Maki-maki. het volgende:
Oh jee, dat moet gerectificeerd worden. Okay, ik dacht dat je wat had gezegd na de afleveringen van FOK!tv.
My bad, is dus niet zo..
Sorry,.
Fragiel zijn is voor mietjes.quote:Op maandag 1 oktober 2007 04:12 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Zeg, zeg, geen fragiel deerne dus...
Ik begon al te twijfelen aan mijzelf. Prachtig wat er nu gebeurd is in Grunn, hm?quote:Op maandag 1 oktober 2007 04:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee hoor, kan goed zijn. Ik heb toen nog het één en ander geroepen ja, na die beelden. Ik ben niet bepaald een fan van Sunchaser, maar die meiden waren ook wel écht heel sneu bezig.
Ik moest giechelen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 04:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Fragiel zijn is voor mietjes.
Ik twijfel nog tussen de drang om ze uit te lachen en de opkomende plaatsvervangende schaamte. Het is wachten tot het geklaag dat mensen roddels lekken begint. Oh, en mensen die tegen hun menopauze aanhikken zouden dat soort dingen echt niet moeten mogen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 04:16 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik begon al te twijfelen aan mijzelf. Prachtig wat je er nu gebeurd is in Grunn, hm? [afbeelding].
Het zijn nou niet bepaald allemaal jonge blaadjes, die ONZ-chickies.quote:Op maandag 1 oktober 2007 04:20 schreef Maki-maki. het volgende:
Menopauze, wie?
Jij bent niet op je fraaie mondje gevallen, hm?quote:Op maandag 1 oktober 2007 04:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het zijn nou niet bepaald allemaal jonge blaadjes, die ONZ-chickies.
Tsja, het zijn gewoon niet mijn slag mensen, zeg maar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 04:28 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Jij bent niet op je fraaie mondje gevallen, hm?
Och, ik vind het jammeren erna hyprocriet. Ze doen het gewoon zichzelf aan. Daar is ook alles mee gezegd.
oeeequote:Op maandag 1 oktober 2007 03:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik woon in R'dam.
Nope, vandaag vrije dagquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:17 schreef saban het volgende:
Cus, ne isiniz var tot half 5Moeten jullie niet werken
Salla ya, hele zomer gunes yuzu goremedik, gecti artik.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:48 schreef ClioSporT het volgende:
Havalar nasil saban. Sana gunesi getiriyorum yakinda.
Ne haber?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:44 schreef ClioSporT het volgende:
Hello
Yok haber, nog 9 daagjes en dan zit ik weer in rotterdam..quote:
Als ik jou was, zou ik daar blijven. Het is koud en nat in Rotterdam.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:15 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Yok haber, nog 9 daagjes en dan zit ik weer in rotterdam..![]()
Senden ne haber ?
Begrijpelijk!!quote:
In een koud bed slapen is heerlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:15 schreef saban het volgende:
[..]
Lol, hier heb je een koud bed, daar een warm bed. Pff, stom turk ook![]()
Het antwoord was 'ja'.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:59 schreef zarGon het volgende:
c_c, kom je op FOK!radio?
Ik was het helemaal vergeten. Zat met mijn zussen naar een DVD van Najib Amhali te kijken.quote:
Mwa, het hoeft niet persé hoor. Echt niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik was het helemaal vergeten. Zat met mijn zussen naar een DVD van Najib Amhali te kijken.
Later op de week maar eens luisteren, wanneer het op internet staat.
hahaha, vier jij het ook?quote:
Ik merk het jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:27 schreef ClioSporT het volgende:
Door de ramadan heeft niemand de kracht om iets te posten..
Gelijk heb jequote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Tuurlijk, beetje lekker eten, laat ik niet aan mij voorbij gaan![]()
Ik ben helemaal niet weggeweestquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:09 schreef Emel het volgende:
[..]
Gelijk heb je![]()
Wat leuk dat je terug bent in dit topic. Gezellig.
je postte nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:11 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet weggeweest![]()
Jammer, maar je bent er weerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:13 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik postte amper, ik had weinig toegang tot internet.![]()
Have fun, spreek je wel weerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:16 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik ga zo weer weg, lekker voetbal op tvBakje koffie
![]()
Dat is leuk zeg!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:53 schreef ClioSporT het volgende:
lalaalal. nog 4 maandjes en dan ben ik dayi
Nog kleine enkele jaren ben ik babaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:53 schreef ClioSporT het volgende:
lalaalal. nog 4 maandjes en dan ben ik dayi
Ali babba ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:30 schreef saban het volgende:
[..]
Nog kleine enkele jaren ben ik baba![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:30 schreef saban het volgende:
[..]
Nog kleine enkele jaren ben ik baba![]()
![]()
![]()
Beledigen van een mod.quote:
Pas op, het is m'n medemod en ik kan inmiddels bannenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
I can see your lips moving, but all i hear is "blabla, bla, bla!. Bla.".
D'r is een vacature open in ONZ sinds vandaag. Dwing mij niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas op, het is m'n medemod en ik kan inmiddels bannen.
Ik heb geen vacature-medje gezien hoor, jij wel?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
D'r is een vacature open in ONZ sinds vandaag. Dwing mij niet.
Zeg scheet, zie alhier waarom ik capabel ben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb geen vacature-medje gezien hoor, jij wel?
Medje is onnodig btw. voor ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb geen vacature-medje gezien hoor, jij wel?
We communiceren langs elkaar. Deze jongetje vraagt niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongetjes die vragen, enz.
Blergh. Ik ben wat onduidelijk vandaag. Vasten zat er ook niet in, halverwege afgehaakt omdat ik praktisch tegen de vlakte gingquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
We communiceren langs elkaar. Deze jongetje vraagt niet. [afbeelding].
Ik ging naast m'n schoenen lopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:29 schreef zarGon het volgende:
Tegen de vlakte? Watskeburt, egoboost vanwege Ef Aa?
Hmm, d'r scheelt meer aan jou dan dat ik dacht. Jouw motoriek is ook niet wat het hoort te zijn, hm?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ging naast m'n schoenen lopen.
Trouwens, scheeuwlelijke vrouwen?.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas op, het is m'n medemod en ik kan inmiddels bannen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:09 schreef Megumi het volgende:
Ik denk ik post het hier maar even. Ben op vakantie geweest naar Turkije. Veelste kort helaas. Maar het bevestigde mijn beeld van een modern en dynamisch land. Een wekker heb je echter daar niet nodig.Hier de foto's. Ben ook in grote steden geweest. Maar dat kennen we wel.
Klik
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Met name zie ook de fotos in Efese als je wat van de Grieken of de Romienen wil zien ga je niet naar Rome of Athene.Veder Izmir en wat andere grote steden. Dat was een excursie maar daar baalde ik van dus zelf maar wat gaan rondwandelen. En wat ik merkte was hartelijke mensen die ondanks een taal probleem met handen en voeten je toch helpen. Het heeft op mij een diepe indruk gemaakt. Dus ga er zeker nog eens naar toe. ik moest mijn beeld regelmatig positief bijstellen.
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je ook echt in aanraking gekomen met de mensen of was je maar iemand die verder geen interesse had in het volk?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Selim, je hebt wat gemist maandag, vraag C_C maar
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb net zitten lezen. Jammer dat ik niet er bij was. Ook bij IRC enzo..
Was een mooie uitzending.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik ben zeker in aanraking gekomen met mensen bakken aan het strand of je strak aan een excursie houden is niet mijn stijl. Ik had zeker interesse in wat jij het volk noemt en best veel gepraat daar. Tot in de laate uurtjes soms. Met een kop thee.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
met als hoogepunt dat moemoe dacht dat ik een Turk was
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n wtf moment ja, toen ik dat hoorde!.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
moemoe was vet lief
moet ik dan maar nog een keer bellen als er puicke mensen zijn?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou ook bellen als ik er was. Om c_c te feliciteren.
Je kan altijd bellen, in ieder geval beter dan de supermarktavonturen van BG..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik had de neiging om op te bellen en te zeggen, BG, hou je muil man
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehe..
c_c ook in de uitzending. "Next.".
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
CeeCee is een snoepie, het is maar dat ik de voorkeur heb aan meer oosterse dames, anders zou ik mijzelf hevig bij CeeCee inlikken
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil niet te ver gaan, straks heb ik een Litso op mijn dak of bij mijn voordeur..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Litso weet lekker niet waar ik woon
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:31 schreef saban het volgende:
hoi
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Jaa, ik weet wat radio maken is.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
met als hoogepunt dat moemoe dacht dat ik een Turk was
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:48 schreef skippy22 het volgende:
Haal die avatar eens weg Deoxyribonucleic
iken domuz kutu atılmakquote:Op zondag 7 oktober 2007 14:48 schreef skippy22 het volgende:
Haal die avatar eens weg Deoxyribonucleic
* zarGon ligt in de foetushouding.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Kick.
Reebruin, zG, reebruin. En je was te laat om te slowchatten, natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:40 schreef zarGon het volgende:
Hayirli sabahlar, yesil gozlum ve c_c.
Zeg c_c, wat voor kleuren hebben je ogen?
Reebruin... Geyik muhabettinde iyisin yaniquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Reebruin, zG, reebruin. En je was te laat om te slowchatten, natuurlijk.
Ja hallo, ik moest vroeg op en alles.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Reebruin... Geyik muhabettinde iyisin yani. (
).
Ik heb de hele nacht op je gewacht, jij kwam maar niet..
Damesmeisje, je maakt maar even tijd. Dan sta je maar wat later op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hallo, ik moest vroeg op en alles.
Wat een BS-esque termen, zo ineens. Maar nee, dat kleine beetje slaap had ik helaas nodig. Ik ga zo, na Heroes, ook een uurtje pitten, gok ik. Slaap is goéd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Damesmeisje, je maakt maar even tijd. Dan sta je maar wat later op.
Slaap ís inderdaad goed. Ik ben er een natuurtalent in. Het verveelt ook nooit,quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat een BS-esque termen, zo ineens. Maar nee, dat kleine beetje slaap had ik helaas nodig. Ik ga zo, na Heroes, ook een uurtje pitten, gok ik. Slaap is goéd.
ik heb kaarten voor Fire of Anatoliaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:12 schreef saban het volgende:
Emel gaaf! Dat wordt weer bezoekjes brengen, turken ontmoeten
Een meet doen bij Fire of Anatolia?
Selimquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:40 schreef zarGon het volgende:
Hayirli sabahlar, yesil gozlum ve c_c.
Zeg c_c, wat voor kleuren hebben je ogen?
Zó, dat was een flink dutjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Slaap ís inderdaad goed. Ik ben er een natuurtalent in. Het verveelt ook nooit,.
Slaap zacht guitige deerne. ().
Heroes moet ik maar ook eens maar aan beginnen. Kristen Bell uit Veronica Mars gaat een rol in Heroes vertegenwoordigen..
Seriesverslaafde?.
Ik naar Finkersquote:
Wanneer?quote:
ik in februari 2008quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |