quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wat zeggie?quote:Op woensdag 26 september 2007 01:55 schreef zarGon het volgende:
Eufemisme en pleonasme in 2 woorden.
nu ben ik even de luie, kaasvretende Hollanderquote:Op woensdag 26 september 2007 01:58 schreef zarGon het volgende:
De Dikke Vandale kan jou vast verder helpen..
Yesil gozlu geldi iste. Ama sen neredesin??quote:Op woensdag 26 september 2007 00:45 schreef zarGon het volgende:
Yesil gozlu kircicegim, iyice sessizlik burumus burayi?
Ben oruc bozmadimki, 61 tutuyum kardesimquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:04 schreef saban het volgende:
[..]
1 dag niet vasten = 61 dagen inhalen he, zo te zien ga jij de aankomende hele jaar vasten:D
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wanneer mogen jullie weer eten!
ik heb huismerk chocola![]()
quote:
witte chocolaquote:
Hey skipquote:
witte chocola lust ik niet echtquote:
Inci tanem, ben varim, sen yoksun, sen varsin, ben yokum. Boyle olmuyor yawf.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:21 schreef Emel het volgende:
[..]
Yesil gozlu geldi iste. Ama sen neredesin??
quote:Op donderdag 27 september 2007 02:17 schreef Maki-maki. het volgende:
WAAROM SLAAP JE VROEG ALS JE NIET WERKEN MOET?
Geldim istequote:Op donderdag 27 september 2007 02:14 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Inci tanem, ben varim, sen yoksun, sen varsin, ben yokum. Boyle olmuyor yawf..
Hazelnotenquote:Op donderdag 27 september 2007 02:16 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Wat lust je dan? Puur zeker, hm? Of hazelnoten?
Ik was wakkerquote:Op donderdag 27 september 2007 02:17 schreef Maki-maki. het volgende:
WAAROM SLAAP JE VROEG ALS JE NIET WERKEN MOET?
Ik ben vrij nogquote:Op donderdag 27 september 2007 16:08 schreef Maki-maki. het volgende:
Lukt het nog op je eerste dag of snak je alweer naar vakantie, Emel?.
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:08 schreef Maki-maki. het volgende:
BTW, wat zijn wij soms ook zo spraakzaam. Ik krijg hoofdpijn van jullie.
soms heb ik ook een levenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:16 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
WAAR WAS JIJ, HM, HM?!! [afbeelding].
Sakin gomlegime bakma. Ruj lekesi var,quote:Op donderdag 27 september 2007 16:17 schreef Emel het volgende:
[..]
soms heb ik ook een levenWaar was jij?
![]()
Oh, het onderwijsstelsel is moelijk vol te houden tijdens het vasten.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:17 schreef Emel het volgende:
[..]
soms heb ik ook een levenWaar was jij?
![]()
Inanmassin ama, ik dacht dus serieus dat het vrijdag was.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:16 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ben vrij nogmorgen is mn eerste dag.
puur kan ook lekker zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:18 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Alles behalve puur gaat erin...
Aaaaaaahquote:Op donderdag 27 september 2007 16:20 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Sakin gomlegime bakma. Ruj lekesi var,.
Concentratieproblemen?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:21 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Oh, het onderwijsstelsel is moelijk vol te houden tijdens het vasten.
Daarom weigert mijn lichaam het ook pertinent.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:23 schreef Emel het volgende:
[..]
puur kan ook lekker zijn.
Je schijnt er vrolijk van te worden![]()
Dan zou het bijna weekend zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 16:22 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Inanmassin ama, ik dacht dus serieus dat het vrijdag was.
Nee, van 8:45 tot 18:00 les.quote:
Jawel, gaat super, alleen beetje moe door lange lesuren en Ramadan.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:25 schreef Emel het volgende:
[..]
Dan zou het bijna weekend zijnmaar het gaat dus niet zo goed met je?
![]()
Dat willen we niet hebben, een vrolijke Selim.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:24 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Daarom weigert mijn lichaam het ook pertinent.
Jeetje, wat een lange dag zo dan. Dat is nou HBO. Universiteit heeft niet zoveel uurtjes op een dag.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:25 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Nee, van 8:45 tot 18:00 les..
Het lijkt wel dat de vrouwelijke docenten docent worden om gewoon ongestoord te kunnen kwebbelen. Gewoon praten zonder gestoord te worden.
Ik begrijp je wel. Het is wel pittig zo. We zitten op de helft van de Ramadan. Allah yardimcin olsunquote:Op donderdag 27 september 2007 16:26 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Jawel, gaat super, alleen beetje moe door lange lesuren en Ramadan.
Is goed, Selimcik.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:26 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik mag nu al naar huis. Whoa. Ik spreek je over een paar uurtjes, fistik..
wil je terug of moet je terug?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:54 schreef ClioSporT het volgende:
tis zover, 9 oktober kom ik weer richting NL..![]()
2 maanden en 22 dagen in TR gebleven
Ik heb 't anders wel naar mn zinquote:Op donderdag 27 september 2007 16:21 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Oh, het onderwijsstelsel is moelijk vol te houden tijdens het vasten.
Ik heb gewerkt van 8.15 tot 22.00quote:Op donderdag 27 september 2007 18:46 schreef Erotica_ het volgende:
Ik heb gisteren tot 20:45 niet gegeten
Valt toch best wel mee, je doet VWO right?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef IHVK het volgende:
Hebben jullie ook zoveel moeite om vasten en dagelijkse bezigheden (vooral huiswerk) te combineren.
Ik ben niet zo goed bezig namelijk. Echt vermoeiend.
Nog 14 dagen..![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:29 schreef saban het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qUJ_UegQoKg
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:38 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Valt toch best wel mee, je doet VWO right?
Echt?quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:13 schreef ClioSporT het volgende:
Bizde seni cok seviyorduk zaten.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Turken, báh.
Discriminatie!quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:34 schreef Maki-maki. het volgende:
He, bah, censuur.
Neenee, dat soort rariteiten laat ik aan anderen over. Leedvermaak wordt lastig als je niet kan typen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:45 schreef Maki-maki. het volgende:
Zeg zeg, je zit toch niet te klungelen met mesjes enzo? Bloed is fijn en moet vloeien, maar dat kan nog altijd later.
Je verpest het ook voor mij pruster. Zelfkastijding ook geen optie?quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, dat soort rariteiten laat ik aan anderen over. Leedvermaak wordt lastig als je niet kan typen.
Ja, liefde op het eerste gezicht voor mij zelfs.quote:
Right back at yaquote:Op maandag 1 oktober 2007 02:55 schreef Maki-maki. het volgende:
Wat doe jij hier trouwens? Moet je nie slapen om over 2 uur weer wakker te worden?
Geeft niet, overkomt de beste. Doet me denken, ik zal dat ding 's aanpassen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:55 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik denk elke keer dat jij Litso bent, btw.
Slapen is overrated. Ik slaap wel, nadat ik gegeten heb.quote:Op maandag 1 oktober 2007 02:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Right back at ya.
Overigens: jawel. Tenzij ik straks nog een boterham pak en doorslaap, wat aantrekkelijker lijkt.
[..]
Mwa, gewoon op tijd de users schoppen. Als iemand te zeikerig wordt, houdt hij het niet lang meer vol op het huidige R&P.quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:02 schreef Maki-maki. het volgende:
Wordt je nou echt niet melancholisch van al dat gezeik wat op je afkomt in RenP?
Oeh, oppassen geblazen voor baggeraars dus.quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, gewoon op tijd de users schoppen. Als iemand te zeikerig wordt, houdt hij het niet lang meer vol op het huidige R&P.
Ik krijg trouwens 's werelds simpelste JPEG-bestand niet onder de 10 kb..
http://oink.cd/pic/cats/3/logos/sirbitter.gif daar moet het linker koetje uit, zoals deze:quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:06 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Oeh, oppassen geblazen voor baggeraars dus..
Wat moet er gedaan worden, misschien dat ik mij wel lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |