ow die zal ik ook nog even pmen.quote:op zaterdag 22 september 2007 19:11 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
ja, beide misschien en zo toch? en ijsmeis + aanhang? gaan die nog?
waar gingen jullie poolen?quote:op zaterdag 22 september 2007 18:27 schreef jordy-b het volgende:
het poolen was tof... en q. was al zo blauw als een reiger...
lieve alexxxxx waar kunnen we poolen?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:11 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
ja, beide misschien en zo toch? en ijsmeis + aanhang? gaan die nog?
een tent aan het schuitendiep of verlengde, weet niet meer hoe die heet. iemand?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:14 schreef enter het volgende:
[..]
lieve alexxxxx waar kunnen we poolen?
je komt toch?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:15 schreef deoxyribonucleic het volgende:
word er nog geneukt op de meet?
rijswijk (zh), op de hoek van de heerenstraat, boven de aldi.quote:op zaterdag 22 september 2007 19:14 schreef enter het volgende:
[..]
lieve alexxxxx waar kunnen we poolen?
ik kan nietquote:
quote:op zaterdag 22 september 2007 19:16 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
rijswijk (zh), op de hoek van de heerenstraat, boven de aldi.
ja, sorry, das de enige plek waar ik ooit gepooled heb
als het over carpoolen gaat ben je bij mij wel op de goede plek
dan hebben we wellicht dezelfde keu tussen onze vingers door laten glijdenquote:op zaterdag 22 september 2007 19:18 schreef duderinnetje het volgende:
[..]
daar poolde ik wel met arty, toen ik nog in dh woonde!
toevallig
3 maanden bedoel je toch?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:18 schreef sunchaser het volgende:
wist niet eens dat ik op de lijst stondwist ook niet eens dat er een groningenmeet was. los daarvan meet ik al 3 jaar niet meer.
anyway ebdankt voor je pm remlof![]()
je komt niet? wtfquote:op zaterdag 22 september 2007 19:18 schreef sunchaser het volgende:
wist niet eens dat ik op de lijst stondwist ook niet eens dat er een groningenmeet was. los daarvan meet ik al 3 jaar niet meer.
oeh!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:20 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
dan hebben we wellicht dezelfde keu tussen onze vingers door laten glijden
ik was mezelf nooit weer!
ik zou toch zweren dat ik je onlangs nog in den haag heb gemeet, of was dat puur werk voor je?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:22 schreef sunchaser het volgende:
[..]
nee 3 jaar. sinds de 5 jaar meet heb ik niet meer gemeet,
maar ik ga niet drinken, even teruglezen en dan reageren hequote:op zaterdag 22 september 2007 19:22 schreef sunchaser het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan meets en heb al helemaal geen zin meer in jouw dronkemans gebral
dat was werk idd.quote:op zaterdag 22 september 2007 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zou toch zweren dat ik je onlangs nog in den haag heb gemeet, of was dat puur werk voor je?
ow nee, nog niet. zal ik zo even doen.quote:op zaterdag 22 september 2007 19:27 schreef sunchaser het volgende:
[..]
dat was werk idd.![]()
oja, de eindhovenmeet was een soort meet, maar dan weer besloten. die film gezien btw?
de pot verw...ach laat maarquote:op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef sunchaser het volgende:
jullie zijn trouwens toch allemaal lelijk
pizzaquote:op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef enter het volgende:
wie komt er eten?
http://www.rigoletto-pizzeria.nl/
even aanmelden graag!
dus je komt niet? moooooooiquote:op zaterdag 22 september 2007 19:18 schreef sunchaser het volgende:
dan neem ik een bord bapi bangang + magnetron mee!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:40 schreef sunchaser het volgende:
[..]
pizzana een week italië snak ik naar een bord bapi bangang
die poolhal ken ik ook!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:16 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
rijswijk (zh), op de hoek van de heerenstraat, boven de aldi.
ja, sorry, das de enige plek waar ik ooit gepooled heb
als het over carpoolen gaat ben je bij mij wel op de goede plek
quote:op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef sunchaser het volgende:
jullie zijn trouwens toch allemaal lelijk
de mijne ook!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
die poolhal ken ik ook!mijn ex woonde daar in de buurt
grunn is inderdaad fucking saai!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:43 schreef sunchaser het volgende:
[..]
fucking groningen man. kom op.
maar goed, er zijn wel hoeren, dus heeft realzeus ook weer wat te neuken. hij zal wel geil zijn als jij m weer eerst 2 uur cockteastquote:
tippelzone en raamprostitutie. dus nog keus ook!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef sunchaser het volgende:
[..]
maar goed, er zijn wel hoeren, dus heeft realzeus ook weer wat te neuken. hij zal wel geil zijn als jij m weer eerst 2 uur cockteast![]()
ik had het over hoeren voor realzeus. voel jij je aangesproken?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef enter het volgende:
ik ga gvd niet neuken en geen bier drinken!
is dat de omslachtige manier voor "kom je helpen, want er moet nog een wasmachine naar boven worden gesjouwd"?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:48 schreef enter het volgende:
sunchaser ik ga wel verhuizen! komen jullie nog filmen?
moet ik eerst mn pm box legen, ik heb nog 381 berichtjes van jou staanquote:op zaterdag 22 september 2007 19:48 schreef enter het volgende:
sunchaser ik ga wel verhuizen! komen jullie nog filmen?
maar het is heel leuk, 42 verdiepingen, 300 studenten!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:50 schreef sunchaser het volgende:
[..]
moet ik eerst mn pm box legen, ik heb nog 381 berichtjes van jou staan
cockteasen is juist niet neukenquote:op zaterdag 22 september 2007 19:50 schreef enter het volgende:
"als jij m weer eerst 2 uur cockteast"
eten.quote:op zaterdag 22 september 2007 19:40 schreef enter het volgende:
wie komt er eten?
even aanmelden graag!!
niet woaar, er is voor iedereen een verhuisservice geregeldquote:op zaterdag 22 september 2007 19:49 schreef vork het volgende:
[..]
is dat de omslachtige manier voor "kom je helpen, want er moet nog een wasmachine naar boven worden gesjouwd"?
het klinkt gewoon "hoerig" cockteasenquote:op zaterdag 22 september 2007 19:52 schreef sunchaser het volgende:
[..]
cockteasen is juist niet neukenhoe dom ben je
onschuldigquote:op zaterdag 22 september 2007 19:55 schreef deoxyribonucleic het volgende:
jullie durven wel hé, een onschuldige blondine te pesten![]()
dat is t ook. alleen als je cockteast geil je mannen op, zoals je deed bij realzeus tijndens de karaokemeet, en dan achteraf niet toegeven.quote:op zaterdag 22 september 2007 19:55 schreef enter het volgende:
[..]
het klinkt gewoon "hoerig" cockteasen![]()
quote:op zaterdag 22 september 2007 19:57 schreef enter het volgende:
wie komt er eten?
even aanmelden graag!!
-enter
-q
romantisch![]()
hahahahaquote:op zaterdag 22 september 2007 19:57 schreef sunchaser het volgende:
[..]
dat is t ook. alleen als je cockteast geil je mannen op, zoals je deed bij realzeus tijndens de karaokemeet, en dan achteraf niet toegeven.
maar ja, dat was zn eigen schuld ook, een dronken meisje van 20 jaar jonger willen verleiden
meldtquote:op zaterdag 22 september 2007 19:57 schreef enter het volgende:
wie komt er eten?
even aanmelden graag!!
-enter
-q
romantisch![]()
waar kunnen we chill poolen dan? regel eens ietsquote:op zaterdag 22 september 2007 19:58 schreef realzeus het volgende:
het hoeft niet.
om 538 dj rick van velthuysen te citeren:"wat is dat toch voor arrogantie van al die lui uit de randstad om te denken dat het daar allemaal gebeurt."
echt, vanaf topic nr. 1 valt me dat al op.
"het is zo ver.", " dan ben ik wel 3 uur onderweg.".
serieus , ik kan me zo aan dat gejank ergeren. dit wordt mijn 7e meet, de rest was allemaal in die geweldig randstad van jullie en zelden hoor je de noorderlingen jammeren over het feit dat ze naar de randstad moeten voor een meet. nu moet jullie clubje een keer wat verder weg en gelijk janken.
zeiken is ook zo'n typisch een randstadtrekje, die irritante vindicat-kakkers (nu met hete aardappel) doen ook niet anders.
een meet is geen verplichting hoor. als het je te ver is ,blijf dan weg. of ga je eigen incestmeet regelen in die randstad en ruk je af op de amsterdamse grachten en de utrechtse domtoren. en ga niet de huillie uithangen omdat je nou toevallig een keer moet reizen.
randstadgroningen
daar gebeurt het ook allemaal. groningen is leuk voor een dagje winkelen, maar je moet wel t hele fokcing eind terug,quote:op zaterdag 22 september 2007 19:58 schreef realzeus het volgende:
wat is dat toch voor arrogantie van al die lui uit de randstad om te denken dat het daar allemaal gebeurt."
moet ik je quoten dan, om niet over het hoofd gezien te worden?quote:op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef enter het volgende:
wie komt er eten?
even aanmelden graag!!
-enter
-q
-surveillance-fiets
nog steeds romantisch?
het lag ook meer aan hem. maar verder kun jij je ook niet meer alles herinneren natuurlijk.quote:op zaterdag 22 september 2007 20:00 schreef enter het volgende:
ik heb wel een keer naar hem gekeken, 1 keertje.![]()
quote:op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef enter het volgende:
wie komt er eten?
even aanmelden graag!!
-enter
-q
-surveillance-fiets
nog steeds romantisch!
ja ik eet ook meequote:op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef enter het volgende:
wie komt er eten?
even aanmelden graag!!
-enter
-q
-surveillance-fiets
nog steeds romantisch?
heeft hij ook naar mijn tietjes gekeken?quote:op zaterdag 22 september 2007 20:03 schreef sunchaser het volgende:
[..]
het lag ook meer aan hem. maar verder kun jij je ook niet meer alles herinneren natuurlijk.
dat zou me niks verbazenquote:op zaterdag 22 september 2007 20:05 schreef enter het volgende:
[..]
heeft hij ook naar mijn tietjes gekeken?
nou, als er één iemand was die de vrouwen uit de kleren wilde hebben was jij het, ouwe treinkaper. onder het motto van:"voor de kijkcijfers". maar ik durf wel te stellen dat je de beelden op jouw pc staan als fapmateriaal.quote:op zaterdag 22 september 2007 19:57 schreef sunchaser het volgende:
[..]
dat is t ook. alleen als je cockteast geil je mannen op, zoals je deed bij realzeus tijndens de karaokemeet, en dan achteraf niet toegeven.
is enter 12?quote:maar ja, dat was zn eigen schuld ook, een dronken meisje van 20 jaar jonger willen verleiden
jullie kunnen wel gaan kaasfounduen met zn vierenquote:op zaterdag 22 september 2007 20:06 schreef enter het volgende:
wie komt er eten?
-enter
-q
-surveillance-fiets
-vork
-remlof
nee hoor, jij hoeft er niet heen.quote:op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef sunchaser het volgende:
[..]
daar gebeurt het ook allemaal. groningen is leuk voor een dagje winkelen, maar je moet wel t hele fokcing eind terug,
gatver!quote:op zaterdag 22 september 2007 20:07 schreef sunchaser het volgende:
[..]
jullie kunnen wel gaan kaasfounduen met zn vieren
jij zag alleen maar tieten en verder niks.en wie liet ze tequila zuipen??quote:op zaterdag 22 september 2007 19:59 schreef sunchaser het volgende:
[..]
ik zag t toch echt zelf, en anders kun je t yvonne of psd bv vragen
wie wordt er dan buitengesloten?quote:op zaterdag 22 september 2007 20:07 schreef sunchaser het volgende:
jullie kunnen wel gaan kaasfounduen met zn vieren
goh, ik had toch wel verwacht dat sunchaser deze voorzet even in zou koppen.quote:op zaterdag 22 september 2007 20:00 schreef enter het volgende:
ik heb wel een keer naar hem gekeken, 1 keertje.![]()
denk dat de term kaasfonduen iets ruimer opgevat dient te wordenquote:
niet weer okquote:op zaterdag 22 september 2007 20:09 schreef realzeus het volgende:
[..]
jij zag alleen maar tieten en verder niks.en wie liet ze tequila zuipen??
is dat niet zonde van de kaas?quote:op zaterdag 22 september 2007 20:12 schreef enter het volgende:
jullie mogen mij insmeren met kaas?
als jij een dude als ex heb, wieweet!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:45 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
de mijne ook!hebben we dezelfe ex, of wonen daar meer mensen?
ik ben ontzettend vunzig. echt, ik heb een lui oog en dat is ideaal. en de vrouwen maar denken dat ik ze aankijk, maar ondertussen ziet mijn andere oog heel wat anders.quote:op zaterdag 22 september 2007 20:09 schreef enter het volgende:
ben jij zo vunzig rz?
quote:op zaterdag 22 september 2007 20:15 schreef enter het volgende:
[..]
dan gebruik je een ander soort vloeistof![]()
wil je dan zo graag worden ingesmeerd?quote:op zaterdag 22 september 2007 20:15 schreef enter het volgende:
dan gebruik je een ander soort vloeistof![]()
quote:op zaterdag 22 september 2007 20:15 schreef realzeus het volgende:
[..]
ik ben ontzettend vunzig. echt, ik heb een lui oog en dat is ideaal. en de vrouwen maar denken dat ik ze aankijk, maar ondertussen ziet mijn andere oog heel wat anders.![]()
als het maar niet plakt!quote:op zaterdag 22 september 2007 20:16 schreef vork het volgende:
[..]
wil je dan zo graag worden ingesmeerd?
je weet jezelf wel weer prima te verkopen.quote:op zaterdag 22 september 2007 20:15 jammerde realzeus het volgende:
<knip> vunzig <knip>
en het mooie is: jij denkt dat ik een grapje maakt, maar ik heb echt een lui oog.quote:
kinkyquote:op zaterdag 22 september 2007 20:19 schreef realzeus het volgende:
[..]
en het mooie is: jij denkt dat ik een grapje maakt, maar ik heb echt een lui oog.weliswaar ben ik er aan geopereerd maar als ik moe ben zie je het nog.
nopequote:op zaterdag 22 september 2007 20:19 schreef enter het volgende:
komt paultje nog?
quote:op zaterdag 22 september 2007 20:18 schreef deoxyribonucleic het volgende:
ik dacht, ik zag eergister enter op tv
maar het was sophie hilbrand
die leek toen sprekend op je
helegaar nietquote:op zaterdag 22 september 2007 20:22 schreef sunchaser het volgende:
[..]slijmbal
[afbeelding]
[afbeelding]
tieten?, die zijn dik jaquote:
nee, dat heet lekker.quote:
vraag & aanbodquote:op zaterdag 22 september 2007 20:25 schreef enter het volgende:
kan ik het shirtje ruilen voor een large?
dat dusquote:op zaterdag 22 september 2007 20:26 schreef realzeus het volgende:
[..]
nee, dat heet lekker.![]()
vrouwen waarvan je de botten hoort rammelen als je ze aanraakt zijn niet lekker, jou kun je knuffelen zonder dat je uit elkaar lazert.![]()
is viesquote:op zaterdag 22 september 2007 21:16 schreef q. het volgende:
bier!
doe eens een link, ik kan em niet vindenquote:op zaterdag 22 september 2007 19:27 schreef sunchaser het volgende:
[..]
dat was werk idd.![]()
oja, de eindhovenmeet was een soort meet, maar dan weer besloten. die film gezien btw?
ik heb die zondag geen hol te doenquote:op zaterdag 22 september 2007 21:28 schreef pussydeluxe het volgende:
to whom it may concern..
we hebben in het topic een beetje gein gemaakt over groningen, reisje naar het buitenland enzo (want niet in randstad), maar er is nooit gezegd dat we niet zouden komen of dat het te ver was. integendeel, er zijn zat mensen die zich erop hebben verheugd om naar groningen te gaan.
degenen die het hardst hebben geroepen dat het te ver zou zijn etc. die komen niet eens..
als er mensen naar den haag komen die het er voor over hebben om 3 uur te reizen, dan vind ik het niet meer dan normaal om de mensen gastvrijheid te bieden en ze welkom te laten voelen.
anyhow, ik en een groep andere mensen zullen ons prima vermaken dat weekend. groningen meet of niet.
hierbij wil ik melden dat ik van de lijst geschrapt kan worden.
veel plezier allemaal.
ow thanks sc.quote:op zaterdag 22 september 2007 21:27 schreef sunchaser het volgende:
fok!tv en fok!radio aan de drank in eindhoven
dat is stom.quote:op zaterdag 22 september 2007 21:28 schreef pussydeluxe het volgende:
hierbij wil ik melden dat ik van de lijst geschrapt kan worden.
owja das waarquote:op zaterdag 22 september 2007 21:36 schreef q. het volgende:
hallo! ik ging dreigen met dood maken enzo. jeweetz!
oe, ga je me dan spanken eerst?quote:
oh goed te weten, zet ik je op mn batchlistquote:op zaterdag 22 september 2007 22:06 schreef nietzman het volgende:
wie heeft jullie verteld dat ik topicspam in m'n pm bliefte.
trut.quote:op zaterdag 22 september 2007 22:02 schreef moemoe het volgende:
hierbij volgt mijn officiële afmelding, solly.
quote:op zaterdag 22 september 2007 22:06 schreef nietzman het volgende:
nou, als jij dat graag wil.quote:op zaterdag 22 september 2007 22:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
oe, ga je me dan spanken eerst?
ik. sorry.quote:op zaterdag 22 september 2007 22:06 schreef nietzman het volgende:
en daar had je het naar gemaakt.quote:op zaterdag 22 september 2007 22:13 schreef q. het volgende:
elke dag kom ik langs de plek waar jij mij oneindig veel pijn hebt gedaan
ik wóón er.quote:op zaterdag 22 september 2007 22:17 schreef q. het volgende:
dat je ook komt.
ja, dan had je elke dag m'n koelkast kunnen komen vullen.quote:op zaterdag 22 september 2007 22:21 schreef q. het volgende:
ik ben jaloers.
dat laatste klopt, maar die mensen hebben wel vreselijk lopen jammeren in diverse topics.quote:op zaterdag 22 september 2007 21:28 schreef pussydeluxe het volgende:
to whom it may concern..
we hebben in het topic een beetje gein gemaakt over groningen, reisje naar het buitenland enzo (want niet in randstad), maar er is nooit gezegd dat we niet zouden komen of dat het te ver was. integendeel, er zijn zat mensen die zich erop hebben verheugd om naar groningen te gaan.
degenen die het hardst hebben geroepen dat het te ver zou zijn etc. die komen niet eens..
wat wil je dan? opgehaald worden met een limo en een rode loper?je hebt nog geen moment verteld wat het verschil is tussen de meet die volgende week is en de afgelopen meets. dus waarom moet het nu anders?quote:als er mensen naar den haag komen die het er voor over hebben om 3 uur te reizen, dan vind ik het niet meer dan normaal om de mensen gastvrijheid te bieden en ze welkom te laten voelen.
dat soort dingen snap ik ook niet.quote:op zaterdag 22 september 2007 22:56 schreef biogarde het volgende:
misschien een idee om voor de volgende keer een week of 2 voor een meet met topic's te beginnen.
nu zit je met mensen die 5 () maanden geleden riepen te komen maar alsnog niet komen omdat ze afspraken hebben.
mijn afmelding heeft overigens niks te maken met eerdere afmeldingen.quote:op zaterdag 22 september 2007 22:02 schreef moemoe het volgende:
hierbij volgt mijn officiële afmelding, solly.
ik twijfelde al eerder. het overnachten op een slaapzaal staat me tegen. ik zou wel kunnen slapen in een hotelkamer, maar de goedkoopste die ik heb kunnen vinden was rond de 80 euro. ik zou er ook voor kunnen kiezen om een 1persoonskamer te nemen in het simplon, maar ook dat wil ik niet. tjah, een moeilijk koetje dusquote:op donderdag 20 september 2007 16:48 schreef moemoe het volgende:
wat deo in mijn sig zegt!
en en en en ik twijfel.
ik wilde hier overnachten.quote:op zaterdag 22 september 2007 23:28 schreef q. het volgende:
je kan toch ook gewoon onder een brug slapen, moemoe?
jij moest toch voetballen drollie?quote:op zaterdag 22 september 2007 23:32 schreef deoxyribonucleic het volgende:
ach, dan knuffel ik moemoe een andere keer wel
ja, mischien is er wel een keer een meet waari k wel heen kan, dat bedoelde ik, mallerdquote:op zaterdag 22 september 2007 23:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
jij moest toch voetballen drollie?
ik heb naar silver gekeken, dit hotel is gewoon pal naast de drie gezusters gevestigd.quote:op zaterdag 22 september 2007 23:33 schreef memento-mori het volgende:
[..]
toch wel een vip-room dan he?
jaquote:
quote:op zaterdag 22 september 2007 23:37 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja
offtopic: nieuwe pics vanrosa?
jaa, elkaars tieten vergelijkenquote:op zaterdag 22 september 2007 23:38 schreef memento-mori het volgende:
[..]
niet eens maar ze is grooooot![]()
en ze mist pixel
en moemoe de vip room is beter: jacuzzi, prive-sauna
nah, heb serieus een weekend groningen overwogen, omdatquote:op zaterdag 22 september 2007 23:36 schreef q. het volgende:
je kan ook voor die ene nacht een huis kopen natuurlijk.
een reactie van jou in een of ander topic deze week over foktv kwam nogal over als een steek onder water naar mijquote:
same herequote:op zaterdag 22 september 2007 20:19 schreef realzeus het volgende:
[..]
en het mooie is: jij denkt dat ik een grapje maakt, maar ik heb echt een lui oog.weliswaar ben ik er aan geopereerd maar als ik moe ben zie je het nog.
o ja joh?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef enter het volgende:
ik ga gvd niet neuken en geen bier drinken!
je bent een schat!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:43 schreef enter het volgende:
[..]
thesorrow voor jou gevonden http://www.cafedees.nl/
eerst jezelf volvreten, daarna een half uurtje spenderen voor een vluggertje, en dan jezelf lamzuipen, en die avond teruggaan om haar weer te ketsen, en dan slapenquote:op zondag 23 september 2007 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
ik eet mee in de pizzeria, dat is ongeveer 100 m van mn vriendin haar huis!
goede pizzeria hoor!
quote:op zondag 23 september 2007 10:08 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
eerst jezelf volvreten, daarna een half uurtje spenderen voor een vluggertje, en dan jezelf lamzuipen, en die avond teruggaan om haar weer te ketsen, en dan slapen
yup, je avond zit er goed uut, tom [afbeelding][afbeelding]
eerst ketsen daarna volvreten?quote:op zondag 23 september 2007 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]géén vluggertjes na het eten. dan wordt het van die chineze kots-shit prolly, dat hoeft niet
. spaar wel op voor 's nachts.
je vriendin woont gewoon tof, overal dichbijquote:op zondag 23 september 2007 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
ik eet mee in de pizzeria, dat is ongeveer 100 m van mn vriendin haar huis!
goede pizzeria hoor!
goeie vraagquote:op zondag 23 september 2007 11:34 schreef sunchaser het volgende:
maar hoeveel komen er nu van de 300 mensen die in de op staan? :'0
en ik sta er niet eens bij (alleen bij het betalen) terwijl ik wel 's middags en 's avonds kom (en ook nog de nacht er direct bij meeneem omdat ik een harde bikkel benquote:
geen ideequote:op zondag 23 september 2007 15:32 schreef vork het volgende:
[..]
hoe ga jij later je studententijd dan overleven?
quote:op zondag 23 september 2007 14:31 schreef chipszak. het volgende:
sinds wanneer begint het om 3 uur, of heb ik ergens overheen gelezen?![]()
quote:op zondag 23 september 2007 16:32 schreef thesorrow het volgende:
deo, asj en ik hebben een mooie baan voor je over een paar jaaraan een riempje, af en toe wat klappen ermee als je je best niet doet.... ideaal?
als ze daar ook andere dingen hebben dan spareribs enzo, dan kom ik wel met je mee.quote:op zondag 23 september 2007 16:20 schreef thesorrow het volgende:
dus nou zit ik in mn fucking eentje ergens een sparerib te vreten?!![]()
![]()
klootzakken
of we gaan saampjes romantisch ergens etenquote:op zondag 23 september 2007 16:34 schreef chipszak. het volgende:
[..]
als ze daar ook andere dingen hebben dan spareribs enzo, dan kom ik wel met je mee.![]()
dat doen we gewoon.quote:op zondag 23 september 2007 16:44 schreef thesorrow het volgende:
[..]
of we gaan saampjes romantisch ergens etenkaarslicht en zo, voetjevrijen
![]()
laat effe weten van de week. als we om 3 uur in grunn willen zijn rijden we om half een ofzo uit arnhem weg.quote:op zondag 23 september 2007 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik kreeg een pm dat ik wat van me moest laten horen
bij dezeik kom nog wel
![]()
weet alleen nog niet of ik gebruik maar van de remlof/vork-lift of dat ik met de mtor kom. mijn
komt iig niet mee, dus ehm.. nou ja.. ik ga nog even naar mn planning kijken enzo
![]()
sinds gister, omdat we pas vanaf half drie in simplon kunnen en de slapers graag hun spullen daar kwijtwillen. maar het staat de rest natuurlijk vrij om gewoon om 2 uur ergens te meeten.quote:op zondag 23 september 2007 17:40 schreef chipszak. het volgende:
ja, sinds wanneer is het 3 uur geworden dan?
ja maar de meeste slapers komen per autoquote:op zondag 23 september 2007 17:47 schreef nietzman het volgende:
foktempo kennende is het wel een half uur tippelen van station naar simplon heur.
gezellig saampjesquote:op zondag 23 september 2007 17:30 schreef chipszak. het volgende:
tom en ik gaan eten in 't pannekoekschip!![]()
hij kwam toh niet? + niemand zit daarop te wachten, opflikkerenquote:op zondag 23 september 2007 17:40 schreef paultjuhhh het volgende:
gaat sunchaser er een foktv item maken ?
hoe gaat boem dan?quote:op zondag 23 september 2007 17:55 schreef surveillance-fiets het volgende:
zijn er ook slapers die niet met de auto komen en dus via het station ofzo reizen ?![]()
weet nog niet wat zijn plannen zijnquote:
ik kom gewoon 's avonds naar de drie toe, blijf bij een kameraad slapen en waarschijnlijk komt hij ook mee naar de meet.quote:op zondag 23 september 2007 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
sinds gister, omdat we pas vanaf half drie in simplon kunnen en de slapers graag hun spullen daar kwijtwillen. maar het staat de rest natuurlijk vrij om gewoon om 2 uur ergens te meeten.
een kansloze meet met kansloze mensen op kansloze locatie, fok!tv is geen knoop in je zakdoekquote:op zondag 23 september 2007 17:40 schreef paultjuhhh het volgende:
gaat sunchaser er een foktv item maken ?
gezellig!quote:op zondag 23 september 2007 18:52 schreef the_terminator het volgende:
[..]
ik kom gewoon 's avonds naar de drie toe, blijf bij een kameraad slapen en waarschijnlijk komt hij ook mee naar de meet.
ik kijk er niet gek van op als je toch op komt dagen, kneusquote:op zondag 23 september 2007 18:55 schreef sunchaser het volgende:
[..]
een kansloze meet met kansloze mensen op kansloze locatie, fok!tv is geen knoop in je zakdoek
quote:op zondag 23 september 2007 18:55 schreef sunchaser het volgende:
[..]
een kansloze meet met kansloze mensen op kansloze locatie, fok!tv is geen knoop in je zakdoek
quote:op zondag 23 september 2007 18:17 schreef enter het volgende:
moblo is een tof wijf, heb ik vernomen!
quote:op zondag 23 september 2007 20:16 schreef pwny het volgende:
okee ik moest me hier nog melden ofzo
dan doe ik dat
ik kom neit
doei kus
nee, maar wel de moderne 'op pad met de jostiband'quote:op zondag 23 september 2007 18:55 schreef sunchaser het volgende:
[..]
stommerd!quote:op zondag 23 september 2007 20:16 schreef pwny het volgende:
okee ik moest me hier nog melden ofzo
dan doe ik dat
ik kom neit
doei kus
quote:op zondag 23 september 2007 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, maar wel de moderne 'op pad met de jostiband'
na deze opsomming van jou hierboven, kun jij natuurlijk niet ontbreken, kansloos als dat jij zelf bent![]()
![]()
had je maar niet naast fb moeten liggenquote:op zondag 23 september 2007 20:35 schreef pwny het volgende:
[..]
had je me maar niet wakker moeten smsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |