ow die zal ik ook nog even pmen.quote:op zaterdag 22 september 2007 19:11 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
ja, beide misschien en zo toch? en ijsmeis + aanhang? gaan die nog?
waar gingen jullie poolen?quote:op zaterdag 22 september 2007 18:27 schreef jordy-b het volgende:
het poolen was tof... en q. was al zo blauw als een reiger...
lieve alexxxxx waar kunnen we poolen?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:11 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
ja, beide misschien en zo toch? en ijsmeis + aanhang? gaan die nog?
een tent aan het schuitendiep of verlengde, weet niet meer hoe die heet. iemand?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:14 schreef enter het volgende:
[..]
lieve alexxxxx waar kunnen we poolen?
je komt toch?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:15 schreef deoxyribonucleic het volgende:
word er nog geneukt op de meet?
rijswijk (zh), op de hoek van de heerenstraat, boven de aldi.quote:op zaterdag 22 september 2007 19:14 schreef enter het volgende:
[..]
lieve alexxxxx waar kunnen we poolen?
ik kan nietquote:
quote:op zaterdag 22 september 2007 19:16 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
rijswijk (zh), op de hoek van de heerenstraat, boven de aldi.
ja, sorry, das de enige plek waar ik ooit gepooled heb
als het over carpoolen gaat ben je bij mij wel op de goede plek
dan hebben we wellicht dezelfde keu tussen onze vingers door laten glijdenquote:op zaterdag 22 september 2007 19:18 schreef duderinnetje het volgende:
[..]
daar poolde ik wel met arty, toen ik nog in dh woonde!
toevallig
3 maanden bedoel je toch?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:18 schreef sunchaser het volgende:
wist niet eens dat ik op de lijst stondwist ook niet eens dat er een groningenmeet was. los daarvan meet ik al 3 jaar niet meer.
anyway ebdankt voor je pm remlof![]()
je komt niet? wtfquote:op zaterdag 22 september 2007 19:18 schreef sunchaser het volgende:
wist niet eens dat ik op de lijst stondwist ook niet eens dat er een groningenmeet was. los daarvan meet ik al 3 jaar niet meer.
oeh!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:20 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
dan hebben we wellicht dezelfde keu tussen onze vingers door laten glijden
ik was mezelf nooit weer!
ik zou toch zweren dat ik je onlangs nog in den haag heb gemeet, of was dat puur werk voor je?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:22 schreef sunchaser het volgende:
[..]
nee 3 jaar. sinds de 5 jaar meet heb ik niet meer gemeet,
maar ik ga niet drinken, even teruglezen en dan reageren hequote:op zaterdag 22 september 2007 19:22 schreef sunchaser het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan meets en heb al helemaal geen zin meer in jouw dronkemans gebral
dat was werk idd.quote:op zaterdag 22 september 2007 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zou toch zweren dat ik je onlangs nog in den haag heb gemeet, of was dat puur werk voor je?
ow nee, nog niet. zal ik zo even doen.quote:op zaterdag 22 september 2007 19:27 schreef sunchaser het volgende:
[..]
dat was werk idd.![]()
oja, de eindhovenmeet was een soort meet, maar dan weer besloten. die film gezien btw?
de pot verw...ach laat maarquote:op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef sunchaser het volgende:
jullie zijn trouwens toch allemaal lelijk
pizzaquote:op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef enter het volgende:
wie komt er eten?
http://www.rigoletto-pizzeria.nl/
even aanmelden graag!
dus je komt niet? moooooooiquote:op zaterdag 22 september 2007 19:18 schreef sunchaser het volgende:
dan neem ik een bord bapi bangang + magnetron mee!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:40 schreef sunchaser het volgende:
[..]
pizzana een week italië snak ik naar een bord bapi bangang
die poolhal ken ik ook!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:16 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
rijswijk (zh), op de hoek van de heerenstraat, boven de aldi.
ja, sorry, das de enige plek waar ik ooit gepooled heb
als het over carpoolen gaat ben je bij mij wel op de goede plek
quote:op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef sunchaser het volgende:
jullie zijn trouwens toch allemaal lelijk
de mijne ook!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
die poolhal ken ik ook!mijn ex woonde daar in de buurt
grunn is inderdaad fucking saai!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:43 schreef sunchaser het volgende:
[..]
fucking groningen man. kom op.
maar goed, er zijn wel hoeren, dus heeft realzeus ook weer wat te neuken. hij zal wel geil zijn als jij m weer eerst 2 uur cockteastquote:
tippelzone en raamprostitutie. dus nog keus ook!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef sunchaser het volgende:
[..]
maar goed, er zijn wel hoeren, dus heeft realzeus ook weer wat te neuken. hij zal wel geil zijn als jij m weer eerst 2 uur cockteast![]()
ik had het over hoeren voor realzeus. voel jij je aangesproken?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef enter het volgende:
ik ga gvd niet neuken en geen bier drinken!
is dat de omslachtige manier voor "kom je helpen, want er moet nog een wasmachine naar boven worden gesjouwd"?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:48 schreef enter het volgende:
sunchaser ik ga wel verhuizen! komen jullie nog filmen?
moet ik eerst mn pm box legen, ik heb nog 381 berichtjes van jou staanquote:op zaterdag 22 september 2007 19:48 schreef enter het volgende:
sunchaser ik ga wel verhuizen! komen jullie nog filmen?
maar het is heel leuk, 42 verdiepingen, 300 studenten!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:50 schreef sunchaser het volgende:
[..]
moet ik eerst mn pm box legen, ik heb nog 381 berichtjes van jou staan
cockteasen is juist niet neukenquote:op zaterdag 22 september 2007 19:50 schreef enter het volgende:
"als jij m weer eerst 2 uur cockteast"
eten.quote:op zaterdag 22 september 2007 19:40 schreef enter het volgende:
wie komt er eten?
even aanmelden graag!!
niet woaar, er is voor iedereen een verhuisservice geregeldquote:op zaterdag 22 september 2007 19:49 schreef vork het volgende:
[..]
is dat de omslachtige manier voor "kom je helpen, want er moet nog een wasmachine naar boven worden gesjouwd"?
het klinkt gewoon "hoerig" cockteasenquote:op zaterdag 22 september 2007 19:52 schreef sunchaser het volgende:
[..]
cockteasen is juist niet neukenhoe dom ben je
onschuldigquote:op zaterdag 22 september 2007 19:55 schreef deoxyribonucleic het volgende:
jullie durven wel hé, een onschuldige blondine te pesten![]()
dat is t ook. alleen als je cockteast geil je mannen op, zoals je deed bij realzeus tijndens de karaokemeet, en dan achteraf niet toegeven.quote:op zaterdag 22 september 2007 19:55 schreef enter het volgende:
[..]
het klinkt gewoon "hoerig" cockteasen![]()
quote:op zaterdag 22 september 2007 19:57 schreef enter het volgende:
wie komt er eten?
even aanmelden graag!!
-enter
-q
romantisch![]()
hahahahaquote:op zaterdag 22 september 2007 19:57 schreef sunchaser het volgende:
[..]
dat is t ook. alleen als je cockteast geil je mannen op, zoals je deed bij realzeus tijndens de karaokemeet, en dan achteraf niet toegeven.
maar ja, dat was zn eigen schuld ook, een dronken meisje van 20 jaar jonger willen verleiden
meldtquote:op zaterdag 22 september 2007 19:57 schreef enter het volgende:
wie komt er eten?
even aanmelden graag!!
-enter
-q
romantisch![]()
waar kunnen we chill poolen dan? regel eens ietsquote:op zaterdag 22 september 2007 19:58 schreef realzeus het volgende:
het hoeft niet.
om 538 dj rick van velthuysen te citeren:"wat is dat toch voor arrogantie van al die lui uit de randstad om te denken dat het daar allemaal gebeurt."
echt, vanaf topic nr. 1 valt me dat al op.
"het is zo ver.", " dan ben ik wel 3 uur onderweg.".
serieus , ik kan me zo aan dat gejank ergeren. dit wordt mijn 7e meet, de rest was allemaal in die geweldig randstad van jullie en zelden hoor je de noorderlingen jammeren over het feit dat ze naar de randstad moeten voor een meet. nu moet jullie clubje een keer wat verder weg en gelijk janken.
zeiken is ook zo'n typisch een randstadtrekje, die irritante vindicat-kakkers (nu met hete aardappel) doen ook niet anders.
een meet is geen verplichting hoor. als het je te ver is ,blijf dan weg. of ga je eigen incestmeet regelen in die randstad en ruk je af op de amsterdamse grachten en de utrechtse domtoren. en ga niet de huillie uithangen omdat je nou toevallig een keer moet reizen.
randstadgroningen
daar gebeurt het ook allemaal. groningen is leuk voor een dagje winkelen, maar je moet wel t hele fokcing eind terug,quote:op zaterdag 22 september 2007 19:58 schreef realzeus het volgende:
wat is dat toch voor arrogantie van al die lui uit de randstad om te denken dat het daar allemaal gebeurt."
moet ik je quoten dan, om niet over het hoofd gezien te worden?quote:op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef enter het volgende:
wie komt er eten?
even aanmelden graag!!
-enter
-q
-surveillance-fiets
nog steeds romantisch?
het lag ook meer aan hem. maar verder kun jij je ook niet meer alles herinneren natuurlijk.quote:op zaterdag 22 september 2007 20:00 schreef enter het volgende:
ik heb wel een keer naar hem gekeken, 1 keertje.![]()
quote:op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef enter het volgende:
wie komt er eten?
even aanmelden graag!!
-enter
-q
-surveillance-fiets
nog steeds romantisch!
ja ik eet ook meequote:op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef enter het volgende:
wie komt er eten?
even aanmelden graag!!
-enter
-q
-surveillance-fiets
nog steeds romantisch?
heeft hij ook naar mijn tietjes gekeken?quote:op zaterdag 22 september 2007 20:03 schreef sunchaser het volgende:
[..]
het lag ook meer aan hem. maar verder kun jij je ook niet meer alles herinneren natuurlijk.
dat zou me niks verbazenquote:op zaterdag 22 september 2007 20:05 schreef enter het volgende:
[..]
heeft hij ook naar mijn tietjes gekeken?
nou, als er één iemand was die de vrouwen uit de kleren wilde hebben was jij het, ouwe treinkaper. onder het motto van:"voor de kijkcijfers". maar ik durf wel te stellen dat je de beelden op jouw pc staan als fapmateriaal.quote:op zaterdag 22 september 2007 19:57 schreef sunchaser het volgende:
[..]
dat is t ook. alleen als je cockteast geil je mannen op, zoals je deed bij realzeus tijndens de karaokemeet, en dan achteraf niet toegeven.
is enter 12?quote:maar ja, dat was zn eigen schuld ook, een dronken meisje van 20 jaar jonger willen verleiden
jullie kunnen wel gaan kaasfounduen met zn vierenquote:op zaterdag 22 september 2007 20:06 schreef enter het volgende:
wie komt er eten?
-enter
-q
-surveillance-fiets
-vork
-remlof
nee hoor, jij hoeft er niet heen.quote:op zaterdag 22 september 2007 20:02 schreef sunchaser het volgende:
[..]
daar gebeurt het ook allemaal. groningen is leuk voor een dagje winkelen, maar je moet wel t hele fokcing eind terug,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |