quote:op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef sunchaser het volgende:
jullie zijn trouwens toch allemaal lelijk
de mijne ook!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
die poolhal ken ik ook!mijn ex woonde daar in de buurt
grunn is inderdaad fucking saai!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:43 schreef sunchaser het volgende:
[..]
fucking groningen man. kom op.
maar goed, er zijn wel hoeren, dus heeft realzeus ook weer wat te neuken. hij zal wel geil zijn als jij m weer eerst 2 uur cockteastquote:
tippelzone en raamprostitutie. dus nog keus ook!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef sunchaser het volgende:
[..]
maar goed, er zijn wel hoeren, dus heeft realzeus ook weer wat te neuken. hij zal wel geil zijn als jij m weer eerst 2 uur cockteast![]()
ik had het over hoeren voor realzeus. voel jij je aangesproken?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef enter het volgende:
ik ga gvd niet neuken en geen bier drinken!
is dat de omslachtige manier voor "kom je helpen, want er moet nog een wasmachine naar boven worden gesjouwd"?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:48 schreef enter het volgende:
sunchaser ik ga wel verhuizen! komen jullie nog filmen?
moet ik eerst mn pm box legen, ik heb nog 381 berichtjes van jou staanquote:op zaterdag 22 september 2007 19:48 schreef enter het volgende:
sunchaser ik ga wel verhuizen! komen jullie nog filmen?
maar het is heel leuk, 42 verdiepingen, 300 studenten!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:50 schreef sunchaser het volgende:
[..]
moet ik eerst mn pm box legen, ik heb nog 381 berichtjes van jou staan
cockteasen is juist niet neukenquote:op zaterdag 22 september 2007 19:50 schreef enter het volgende:
"als jij m weer eerst 2 uur cockteast"
eten.quote:op zaterdag 22 september 2007 19:40 schreef enter het volgende:
wie komt er eten?
http://www.rigoletto-pizzeria.nl/
even aanmelden graag!!
niet woaar, er is voor iedereen een verhuisservice geregeldquote:op zaterdag 22 september 2007 19:49 schreef vork het volgende:
[..]
is dat de omslachtige manier voor "kom je helpen, want er moet nog een wasmachine naar boven worden gesjouwd"?
het klinkt gewoon "hoerig" cockteasenquote:op zaterdag 22 september 2007 19:52 schreef sunchaser het volgende:
[..]
cockteasen is juist niet neukenhoe dom ben je
onschuldigquote:op zaterdag 22 september 2007 19:55 schreef deoxyribonucleic het volgende:
jullie durven wel hé, een onschuldige blondine te pesten![]()
dat is t ook. alleen als je cockteast geil je mannen op, zoals je deed bij realzeus tijndens de karaokemeet, en dan achteraf niet toegeven.quote:op zaterdag 22 september 2007 19:55 schreef enter het volgende:
[..]
het klinkt gewoon "hoerig" cockteasen![]()
quote:op zaterdag 22 september 2007 19:57 schreef enter het volgende:
wie komt er eten?
http://www.rigoletto-pizzeria.nl/
even aanmelden graag!!
-enter
-q
romantisch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |