quote:op zaterdag 22 september 2007 19:16 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
rijswijk (zh), op de hoek van de heerenstraat, boven de aldi.
ja, sorry, das de enige plek waar ik ooit gepooled heb
als het over carpoolen gaat ben je bij mij wel op de goede plek
dan hebben we wellicht dezelfde keu tussen onze vingers door laten glijdenquote:op zaterdag 22 september 2007 19:18 schreef duderinnetje het volgende:
[..]
daar poolde ik wel met arty, toen ik nog in dh woonde!
toevallig
3 maanden bedoel je toch?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:18 schreef sunchaser het volgende:
wist niet eens dat ik op de lijst stondwist ook niet eens dat er een groningenmeet was. los daarvan meet ik al 3 jaar niet meer.
anyway ebdankt voor je pm remlof![]()
je komt niet? wtfquote:op zaterdag 22 september 2007 19:18 schreef sunchaser het volgende:
wist niet eens dat ik op de lijst stondwist ook niet eens dat er een groningenmeet was. los daarvan meet ik al 3 jaar niet meer.
oeh!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:20 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
dan hebben we wellicht dezelfde keu tussen onze vingers door laten glijden
ik was mezelf nooit weer!
ik zou toch zweren dat ik je onlangs nog in den haag heb gemeet, of was dat puur werk voor je?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:22 schreef sunchaser het volgende:
[..]
nee 3 jaar. sinds de 5 jaar meet heb ik niet meer gemeet,
maar ik ga niet drinken, even teruglezen en dan reageren hequote:op zaterdag 22 september 2007 19:22 schreef sunchaser het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan meets en heb al helemaal geen zin meer in jouw dronkemans gebral
dat was werk idd.quote:op zaterdag 22 september 2007 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zou toch zweren dat ik je onlangs nog in den haag heb gemeet, of was dat puur werk voor je?
ow nee, nog niet. zal ik zo even doen.quote:op zaterdag 22 september 2007 19:27 schreef sunchaser het volgende:
[..]
dat was werk idd.![]()
oja, de eindhovenmeet was een soort meet, maar dan weer besloten. die film gezien btw?
de pot verw...ach laat maarquote:op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef sunchaser het volgende:
jullie zijn trouwens toch allemaal lelijk
pizzaquote:op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef enter het volgende:
wie komt er eten?
http://www.rigoletto-pizzeria.nl/
even aanmelden graag!
dus je komt niet? moooooooiquote:op zaterdag 22 september 2007 19:18 schreef sunchaser het volgende:
dan neem ik een bord bapi bangang + magnetron mee!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:40 schreef sunchaser het volgende:
[..]
pizzana een week italië snak ik naar een bord bapi bangang
die poolhal ken ik ook!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:16 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
rijswijk (zh), op de hoek van de heerenstraat, boven de aldi.
ja, sorry, das de enige plek waar ik ooit gepooled heb
als het over carpoolen gaat ben je bij mij wel op de goede plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |