een reactie van jou in een of ander topic deze week over foktv kwam nogal over als een steek onder water naar mijquote:
same herequote:op zaterdag 22 september 2007 20:19 schreef realzeus het volgende:
[..]
en het mooie is: jij denkt dat ik een grapje maakt, maar ik heb echt een lui oog.weliswaar ben ik er aan geopereerd maar als ik moe ben zie je het nog.
o ja joh?quote:op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef enter het volgende:
ik ga gvd niet neuken en geen bier drinken!
je bent een schat!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:43 schreef enter het volgende:
[..]
thesorrow voor jou gevonden http://www.cafedees.nl/
eerst jezelf volvreten, daarna een half uurtje spenderen voor een vluggertje, en dan jezelf lamzuipen, en die avond teruggaan om haar weer te ketsen, en dan slapenquote:op zondag 23 september 2007 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
ik eet mee in de pizzeria, dat is ongeveer 100 m van mn vriendin haar huis!
goede pizzeria hoor!

quote:op zondag 23 september 2007 10:08 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
eerst jezelf volvreten, daarna een half uurtje spenderen voor een vluggertje, en dan jezelf lamzuipen, en die avond teruggaan om haar weer te ketsen, en dan slapen
yup, je avond zit er goed uut, tom [afbeelding][afbeelding]
eerst ketsen daarna volvreten?quote:op zondag 23 september 2007 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]géén vluggertjes na het eten. dan wordt het van die chineze kots-shit prolly, dat hoeft niet
. spaar wel op voor 's nachts.
je vriendin woont gewoon tof, overal dichbijquote:op zondag 23 september 2007 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
ik eet mee in de pizzeria, dat is ongeveer 100 m van mn vriendin haar huis!
goede pizzeria hoor!
goeie vraagquote:op zondag 23 september 2007 11:34 schreef sunchaser het volgende:
maar hoeveel komen er nu van de 300 mensen die in de op staan? :'0
en ik sta er niet eens bij (alleen bij het betalen) terwijl ik wel 's middags en 's avonds kom (en ook nog de nacht er direct bij meeneem omdat ik een harde bikkel benquote:
geen ideequote:op zondag 23 september 2007 15:32 schreef vork het volgende:
[..]
hoe ga jij later je studententijd dan overleven?
quote:op zondag 23 september 2007 14:31 schreef chipszak. het volgende:
sinds wanneer begint het om 3 uur, of heb ik ergens overheen gelezen?![]()
quote:op zondag 23 september 2007 16:32 schreef thesorrow het volgende:
deo, asj en ik hebben een mooie baan voor je over een paar jaaraan een riempje, af en toe wat klappen ermee als je je best niet doet.... ideaal?
als ze daar ook andere dingen hebben dan spareribs enzo, dan kom ik wel met je mee.quote:op zondag 23 september 2007 16:20 schreef thesorrow het volgende:
dus nou zit ik in mn fucking eentje ergens een sparerib te vreten?!![]()
![]()
klootzakken
of we gaan saampjes romantisch ergens etenquote:op zondag 23 september 2007 16:34 schreef chipszak. het volgende:
[..]
als ze daar ook andere dingen hebben dan spareribs enzo, dan kom ik wel met je mee.![]()
dat doen we gewoon.quote:op zondag 23 september 2007 16:44 schreef thesorrow het volgende:
[..]
of we gaan saampjes romantisch ergens etenkaarslicht en zo, voetjevrijen
![]()
laat effe weten van de week. als we om 3 uur in grunn willen zijn rijden we om half een ofzo uit arnhem weg.quote:op zondag 23 september 2007 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik kreeg een pm dat ik wat van me moest laten horen
bij dezeik kom nog wel
![]()
weet alleen nog niet of ik gebruik maar van de remlof/vork-lift of dat ik met de mtor kom. mijn
komt iig niet mee, dus ehm.. nou ja.. ik ga nog even naar mn planning kijken enzo
![]()
sinds gister, omdat we pas vanaf half drie in simplon kunnen en de slapers graag hun spullen daar kwijtwillen. maar het staat de rest natuurlijk vrij om gewoon om 2 uur ergens te meeten.quote:op zondag 23 september 2007 17:40 schreef chipszak. het volgende:
ja, sinds wanneer is het 3 uur geworden dan?
ja maar de meeste slapers komen per autoquote:op zondag 23 september 2007 17:47 schreef nietzman het volgende:
foktempo kennende is het wel een half uur tippelen van station naar simplon heur.
gezellig saampjesquote:op zondag 23 september 2007 17:30 schreef chipszak. het volgende:
tom en ik gaan eten in 't pannekoekschip!![]()
hij kwam toh niet? + niemand zit daarop te wachten, opflikkerenquote:op zondag 23 september 2007 17:40 schreef paultjuhhh het volgende:
gaat sunchaser er een foktv item maken ?
hoe gaat boem dan?quote:op zondag 23 september 2007 17:55 schreef surveillance-fiets het volgende:
zijn er ook slapers die niet met de auto komen en dus via het station ofzo reizen ?![]()
weet nog niet wat zijn plannen zijnquote:
ik kom gewoon 's avonds naar de drie toe, blijf bij een kameraad slapen en waarschijnlijk komt hij ook mee naar de meet.quote:op zondag 23 september 2007 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
sinds gister, omdat we pas vanaf half drie in simplon kunnen en de slapers graag hun spullen daar kwijtwillen. maar het staat de rest natuurlijk vrij om gewoon om 2 uur ergens te meeten.
een kansloze meet met kansloze mensen op kansloze locatie, fok!tv is geen knoop in je zakdoekquote:op zondag 23 september 2007 17:40 schreef paultjuhhh het volgende:
gaat sunchaser er een foktv item maken ?
gezellig!quote:op zondag 23 september 2007 18:52 schreef the_terminator het volgende:
[..]
ik kom gewoon 's avonds naar de drie toe, blijf bij een kameraad slapen en waarschijnlijk komt hij ook mee naar de meet.
ik kijk er niet gek van op als je toch op komt dagen, kneusquote:op zondag 23 september 2007 18:55 schreef sunchaser het volgende:
[..]
een kansloze meet met kansloze mensen op kansloze locatie, fok!tv is geen knoop in je zakdoek
quote:op zondag 23 september 2007 18:55 schreef sunchaser het volgende:
[..]
een kansloze meet met kansloze mensen op kansloze locatie, fok!tv is geen knoop in je zakdoek
quote:op zondag 23 september 2007 18:17 schreef enter het volgende:
moblo is een tof wijf, heb ik vernomen!
quote:op zondag 23 september 2007 20:16 schreef pwny het volgende:
okee ik moest me hier nog melden ofzo
dan doe ik dat
ik kom neit
doei kus
nee, maar wel de moderne 'op pad met de jostiband'quote:op zondag 23 september 2007 18:55 schreef sunchaser het volgende:
[..]
stommerd!quote:op zondag 23 september 2007 20:16 schreef pwny het volgende:
okee ik moest me hier nog melden ofzo
dan doe ik dat
ik kom neit
doei kus
quote:op zondag 23 september 2007 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, maar wel de moderne 'op pad met de jostiband'
na deze opsomming van jou hierboven, kun jij natuurlijk niet ontbreken, kansloos als dat jij zelf bent![]()
![]()
had je maar niet naast fb moeten liggenquote:op zondag 23 september 2007 20:35 schreef pwny het volgende:
[..]
had je me maar niet wakker moeten smsen![]()
moet nog steeds een coffeeshop vinden hier in de buurtquote:op zondag 23 september 2007 22:49 schreef thesorrow het volgende:
maarja, ik gaat maar es een dampie roken en daarna maar richting mn bed ofzolaters
nou, ik wil wel mee hoor. liever spare-ribsquote:op zondag 23 september 2007 16:20 schreef thesorrow het volgende:
dus nou zit ik in mn fucking eentje ergens een sparerib te vreten?!![]()
![]()
klootzakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |