laat effe weten van de week. als we om 3 uur in grunn willen zijn rijden we om half een ofzo uit arnhem weg.quote:op zondag 23 september 2007 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik kreeg een pm dat ik wat van me moest laten horen
bij dezeik kom nog wel
![]()
weet alleen nog niet of ik gebruik maar van de remlof/vork-lift of dat ik met de mtor kom. mijn
komt iig niet mee, dus ehm.. nou ja.. ik ga nog even naar mn planning kijken enzo
![]()
sinds gister, omdat we pas vanaf half drie in simplon kunnen en de slapers graag hun spullen daar kwijtwillen. maar het staat de rest natuurlijk vrij om gewoon om 2 uur ergens te meeten.quote:op zondag 23 september 2007 17:40 schreef chipszak. het volgende:
ja, sinds wanneer is het 3 uur geworden dan?
ja maar de meeste slapers komen per autoquote:op zondag 23 september 2007 17:47 schreef nietzman het volgende:
foktempo kennende is het wel een half uur tippelen van station naar simplon heur.
gezellig saampjesquote:op zondag 23 september 2007 17:30 schreef chipszak. het volgende:
tom en ik gaan eten in 't pannekoekschip!![]()
hij kwam toh niet? + niemand zit daarop te wachten, opflikkerenquote:op zondag 23 september 2007 17:40 schreef paultjuhhh het volgende:
gaat sunchaser er een foktv item maken ?
hoe gaat boem dan?quote:op zondag 23 september 2007 17:55 schreef surveillance-fiets het volgende:
zijn er ook slapers die niet met de auto komen en dus via het station ofzo reizen ?![]()
weet nog niet wat zijn plannen zijnquote:
ik kom gewoon 's avonds naar de drie toe, blijf bij een kameraad slapen en waarschijnlijk komt hij ook mee naar de meet.quote:op zondag 23 september 2007 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
sinds gister, omdat we pas vanaf half drie in simplon kunnen en de slapers graag hun spullen daar kwijtwillen. maar het staat de rest natuurlijk vrij om gewoon om 2 uur ergens te meeten.
een kansloze meet met kansloze mensen op kansloze locatie, fok!tv is geen knoop in je zakdoekquote:op zondag 23 september 2007 17:40 schreef paultjuhhh het volgende:
gaat sunchaser er een foktv item maken ?
gezellig!quote:op zondag 23 september 2007 18:52 schreef the_terminator het volgende:
[..]
ik kom gewoon 's avonds naar de drie toe, blijf bij een kameraad slapen en waarschijnlijk komt hij ook mee naar de meet.
ik kijk er niet gek van op als je toch op komt dagen, kneusquote:op zondag 23 september 2007 18:55 schreef sunchaser het volgende:
[..]
een kansloze meet met kansloze mensen op kansloze locatie, fok!tv is geen knoop in je zakdoek
quote:op zondag 23 september 2007 18:55 schreef sunchaser het volgende:
[..]
een kansloze meet met kansloze mensen op kansloze locatie, fok!tv is geen knoop in je zakdoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |