gatver!quote:op zaterdag 22 september 2007 20:07 schreef sunchaser het volgende:
[..]
jullie kunnen wel gaan kaasfounduen met zn vieren
jij zag alleen maar tieten en verder niks.en wie liet ze tequila zuipen??quote:op zaterdag 22 september 2007 19:59 schreef sunchaser het volgende:
[..]
ik zag t toch echt zelf, en anders kun je t yvonne of psd bv vragen
wie wordt er dan buitengesloten?quote:op zaterdag 22 september 2007 20:07 schreef sunchaser het volgende:
jullie kunnen wel gaan kaasfounduen met zn vieren
goh, ik had toch wel verwacht dat sunchaser deze voorzet even in zou koppen.quote:op zaterdag 22 september 2007 20:00 schreef enter het volgende:
ik heb wel een keer naar hem gekeken, 1 keertje.![]()
denk dat de term kaasfonduen iets ruimer opgevat dient te wordenquote:
niet weer okquote:op zaterdag 22 september 2007 20:09 schreef realzeus het volgende:
[..]
jij zag alleen maar tieten en verder niks.en wie liet ze tequila zuipen??
is dat niet zonde van de kaas?quote:op zaterdag 22 september 2007 20:12 schreef enter het volgende:
jullie mogen mij insmeren met kaas?
als jij een dude als ex heb, wieweet!quote:op zaterdag 22 september 2007 19:45 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
de mijne ook!hebben we dezelfe ex, of wonen daar meer mensen?
ik ben ontzettend vunzig. echt, ik heb een lui oog en dat is ideaal. en de vrouwen maar denken dat ik ze aankijk, maar ondertussen ziet mijn andere oog heel wat anders.quote:op zaterdag 22 september 2007 20:09 schreef enter het volgende:
ben jij zo vunzig rz?
quote:op zaterdag 22 september 2007 20:15 schreef enter het volgende:
[..]
dan gebruik je een ander soort vloeistof![]()
wil je dan zo graag worden ingesmeerd?quote:op zaterdag 22 september 2007 20:15 schreef enter het volgende:
dan gebruik je een ander soort vloeistof![]()
quote:op zaterdag 22 september 2007 20:15 schreef realzeus het volgende:
[..]
ik ben ontzettend vunzig. echt, ik heb een lui oog en dat is ideaal. en de vrouwen maar denken dat ik ze aankijk, maar ondertussen ziet mijn andere oog heel wat anders.![]()
als het maar niet plakt!quote:op zaterdag 22 september 2007 20:16 schreef vork het volgende:
[..]
wil je dan zo graag worden ingesmeerd?
je weet jezelf wel weer prima te verkopen.quote:op zaterdag 22 september 2007 20:15 jammerde realzeus het volgende:
<knip> vunzig <knip>
en het mooie is: jij denkt dat ik een grapje maakt, maar ik heb echt een lui oog.quote:
kinkyquote:op zaterdag 22 september 2007 20:19 schreef realzeus het volgende:
[..]
en het mooie is: jij denkt dat ik een grapje maakt, maar ik heb echt een lui oog.weliswaar ben ik er aan geopereerd maar als ik moe ben zie je het nog.
nopequote:op zaterdag 22 september 2007 20:19 schreef enter het volgende:
komt paultje nog?
quote:op zaterdag 22 september 2007 20:18 schreef deoxyribonucleic het volgende:
ik dacht, ik zag eergister enter op tv
maar het was sophie hilbrand
die leek toen sprekend op je
helegaar nietquote:op zaterdag 22 september 2007 20:22 schreef sunchaser het volgende:
[..]slijmbal
[afbeelding]
[afbeelding]
tieten?, die zijn dik jaquote:
nee, dat heet lekker.quote:
vraag & aanbodquote:op zaterdag 22 september 2007 20:25 schreef enter het volgende:
kan ik het shirtje ruilen voor een large?
dat dusquote:op zaterdag 22 september 2007 20:26 schreef realzeus het volgende:
[..]
nee, dat heet lekker.![]()
vrouwen waarvan je de botten hoort rammelen als je ze aanraakt zijn niet lekker, jou kun je knuffelen zonder dat je uit elkaar lazert.![]()
is viesquote:op zaterdag 22 september 2007 21:16 schreef q. het volgende:
bier!
doe eens een link, ik kan em niet vindenquote:op zaterdag 22 september 2007 19:27 schreef sunchaser het volgende:
[..]
dat was werk idd.![]()
oja, de eindhovenmeet was een soort meet, maar dan weer besloten. die film gezien btw?
ik heb die zondag geen hol te doenquote:op zaterdag 22 september 2007 21:28 schreef pussydeluxe het volgende:
to whom it may concern..
we hebben in het topic een beetje gein gemaakt over groningen, reisje naar het buitenland enzo (want niet in randstad), maar er is nooit gezegd dat we niet zouden komen of dat het te ver was. integendeel, er zijn zat mensen die zich erop hebben verheugd om naar groningen te gaan.
degenen die het hardst hebben geroepen dat het te ver zou zijn etc. die komen niet eens..
als er mensen naar den haag komen die het er voor over hebben om 3 uur te reizen, dan vind ik het niet meer dan normaal om de mensen gastvrijheid te bieden en ze welkom te laten voelen.
anyhow, ik en een groep andere mensen zullen ons prima vermaken dat weekend. groningen meet of niet.
hierbij wil ik melden dat ik van de lijst geschrapt kan worden.
veel plezier allemaal.
ow thanks sc.quote:op zaterdag 22 september 2007 21:27 schreef sunchaser het volgende:
fok!tv en fok!radio aan de drank in eindhoven
dat is stom.quote:op zaterdag 22 september 2007 21:28 schreef pussydeluxe het volgende:
hierbij wil ik melden dat ik van de lijst geschrapt kan worden.
owja das waarquote:op zaterdag 22 september 2007 21:36 schreef q. het volgende:
hallo! ik ging dreigen met dood maken enzo. jeweetz!
oe, ga je me dan spanken eerst?quote:
oh goed te weten, zet ik je op mn batchlistquote:op zaterdag 22 september 2007 22:06 schreef nietzman het volgende:
wie heeft jullie verteld dat ik topicspam in m'n pm bliefte.
trut.quote:op zaterdag 22 september 2007 22:02 schreef moemoe het volgende:
hierbij volgt mijn officiële afmelding, solly.
quote:op zaterdag 22 september 2007 22:06 schreef nietzman het volgende:
nou, als jij dat graag wil.quote:op zaterdag 22 september 2007 22:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
oe, ga je me dan spanken eerst?
ik. sorry.quote:op zaterdag 22 september 2007 22:06 schreef nietzman het volgende:
en daar had je het naar gemaakt.quote:op zaterdag 22 september 2007 22:13 schreef q. het volgende:
elke dag kom ik langs de plek waar jij mij oneindig veel pijn hebt gedaan
ik wóón er.quote:op zaterdag 22 september 2007 22:17 schreef q. het volgende:
dat je ook komt.
ja, dan had je elke dag m'n koelkast kunnen komen vullen.quote:op zaterdag 22 september 2007 22:21 schreef q. het volgende:
ik ben jaloers.
dat laatste klopt, maar die mensen hebben wel vreselijk lopen jammeren in diverse topics.quote:op zaterdag 22 september 2007 21:28 schreef pussydeluxe het volgende:
to whom it may concern..
we hebben in het topic een beetje gein gemaakt over groningen, reisje naar het buitenland enzo (want niet in randstad), maar er is nooit gezegd dat we niet zouden komen of dat het te ver was. integendeel, er zijn zat mensen die zich erop hebben verheugd om naar groningen te gaan.
degenen die het hardst hebben geroepen dat het te ver zou zijn etc. die komen niet eens..
wat wil je dan? opgehaald worden met een limo en een rode loper?je hebt nog geen moment verteld wat het verschil is tussen de meet die volgende week is en de afgelopen meets. dus waarom moet het nu anders?quote:als er mensen naar den haag komen die het er voor over hebben om 3 uur te reizen, dan vind ik het niet meer dan normaal om de mensen gastvrijheid te bieden en ze welkom te laten voelen.
dat soort dingen snap ik ook niet.quote:op zaterdag 22 september 2007 22:56 schreef biogarde het volgende:
misschien een idee om voor de volgende keer een week of 2 voor een meet met topic's te beginnen.
nu zit je met mensen die 5 () maanden geleden riepen te komen maar alsnog niet komen omdat ze afspraken hebben.
mijn afmelding heeft overigens niks te maken met eerdere afmeldingen.quote:op zaterdag 22 september 2007 22:02 schreef moemoe het volgende:
hierbij volgt mijn officiële afmelding, solly.
ik twijfelde al eerder. het overnachten op een slaapzaal staat me tegen. ik zou wel kunnen slapen in een hotelkamer, maar de goedkoopste die ik heb kunnen vinden was rond de 80 euro. ik zou er ook voor kunnen kiezen om een 1persoonskamer te nemen in het simplon, maar ook dat wil ik niet. tjah, een moeilijk koetje dusquote:op donderdag 20 september 2007 16:48 schreef moemoe het volgende:
wat deo in mijn sig zegt!
en en en en ik twijfel.
ik wilde hier overnachten.quote:op zaterdag 22 september 2007 23:28 schreef q. het volgende:
je kan toch ook gewoon onder een brug slapen, moemoe?
jij moest toch voetballen drollie?quote:op zaterdag 22 september 2007 23:32 schreef deoxyribonucleic het volgende:
ach, dan knuffel ik moemoe een andere keer wel
ja, mischien is er wel een keer een meet waari k wel heen kan, dat bedoelde ik, mallerdquote:op zaterdag 22 september 2007 23:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
jij moest toch voetballen drollie?
ik heb naar silver gekeken, dit hotel is gewoon pal naast de drie gezusters gevestigd.quote:op zaterdag 22 september 2007 23:33 schreef memento-mori het volgende:
[..]
toch wel een vip-room dan he?
jaquote:
quote:op zaterdag 22 september 2007 23:37 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja
offtopic: nieuwe pics vanrosa?
jaa, elkaars tieten vergelijkenquote:op zaterdag 22 september 2007 23:38 schreef memento-mori het volgende:
[..]
niet eens maar ze is grooooot![]()
en ze mist pixel
en moemoe de vip room is beter: jacuzzi, prive-sauna
nah, heb serieus een weekend groningen overwogen, omdatquote:op zaterdag 22 september 2007 23:36 schreef q. het volgende:
je kan ook voor die ene nacht een huis kopen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |