van adobe.com?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:11 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik kan het uiteraard zelf wel ergens vandaan halen![]()
Maar dat schiet niet op.. onlangs had ik na 3 dagen al 9.2% binnen.... [afbeelding]
Nee, een illegale versie via torrentquote:Op donderdag 20 september 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van adobe.com?
Dan is er iets ernstig mis met je verbinding.
dat heeft geen zin.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, een illegale versie via torrent![]()
Wat nouquote:
Ja, maar dan kan je die maar een beperkte tijd gebruiken....quote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat heeft geen zin.
Je kan beter de trial downloaden, dat is het zelfde bestand
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat nou
Ik heb nu, na 2 minuten al 3% binnen.. oppe wireless
Dat dus.. met openen van een nieuw topikquote:
OP & PIquote:Op donderdag 20 september 2007 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Ik maak tenminste echte topics. Met TT, OP en PI
![]()
Zie boven jequote:Op donderdag 20 september 2007 12:15 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.. met openen van een nieuw topik![]()
quote:
Ik ben liefquote:
Het is en blijft het zelfde bestand, alleen zit er een verwerkingsiets bij die torrents.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je die maar een beperkte tijd gebruiken....![]()
Maar ik ga het doen zoals jij zei.. downloaden en dan even 'bewerken'![]()
als je een beetje lief doet, en niet teveel de noob uithangt, mag je misschien een keer iets over iets anders dan koffie zeggenquote:Op donderdag 20 september 2007 12:23 schreef makkie88 het volgende:
oke, in dit topic mag ik duz alles zeggen wat ik wil??.. of moet et over koffie gaan:')..
iig, me koffie was wel weer toppie(Y)
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:23 schreef makkie88 het volgende:
oke, in dit topic mag ik duz alles zeggen wat ik wil??.. of moet et over koffie gaan:')..
iig, me koffie was wel weer toppie(Y)
Wat het voor de simpele ziel iets makkelijker maaktquote:Op donderdag 20 september 2007 12:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is en blijft het zelfde bestand, alleen zit er een verwerkingsiets bij die torrents.
En waarom niet tegen mij?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Nee je mag niet alles zeggen. Alleen vriendelijke lieve dingen. Behalve tegen Lenny.
Sommigen hebben iets tegen jou...quote:Op donderdag 20 september 2007 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom niet tegen mij?
Ben jij vaak vriendelijk dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom niet tegen mij?
ja, maar opschieten doet het nietquote:Op donderdag 20 september 2007 12:36 schreef OA het volgende:
[..]
Wat het voor de simpele ziel iets makkelijker maakt![]()
Nee.quote:
lenny is altijd vriendelijk toch?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben jij vaak vriendelijk dan?
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben jij vaak vriendelijk dan?
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lenny is altijd vriendelijk toch?
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:44 schreef Aarti het volgende:
hey, ik zie nu pas dat het een koffie en THEE topic is.
Heb je de OP nooit gelezen aartie?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:44 schreef Aarti het volgende:
Ssssst !quote:Op donderdag 20 september 2007 12:44 schreef Aarti het volgende:
ja ik dacht, laat ik de OP eens lezenquote:
heb je niks zinnigs te doen ofzoquote:Op donderdag 20 september 2007 12:45 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja ik dacht, laat ik de OP eens lezen![]()
Ik heb onlangs de OP deels gewijzigd, maar nog steeds niet alles gelezen...quote:Op donderdag 20 september 2007 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je niks zinnigs te doen ofzo
Ik heb de OP deels gemaakt, nooit gelezen(
wist je nog dat ik een keer de OP bewerkt had en dat niemand het door hadquote:Op donderdag 20 september 2007 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wist je nog dat ik een keer de OP bewerkt had en dat niemand het door had
nee, ik had ff niks te doenquote:Op donderdag 20 september 2007 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bewerkt? Je post hem meestal gewoon helemaal nietquote:Op donderdag 20 september 2007 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wist je nog dat ik een keer de OP bewerkt had en dat niemand het door had
je eerste?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:05 schreef makkie88 het volgende:
hmm.. kep strax rijles,
Spiegelen!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:05 schreef makkie88 het volgende:
hmm.. kep strax rijles,
vroeger wel..quote:Op donderdag 20 september 2007 13:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bewerkt? Je post hem meestal gewoon helemaal niet![]()
ik weet wel dat we een keer eerik en lenny koffie hadden met alleen onze uis in de op.quote:
goeie ouwe tijd...quote:Op donderdag 20 september 2007 13:14 schreef Aarti het volgende:
vroeger..
ah okequote:Op donderdag 20 september 2007 13:16 schreef makkie88 het volgende:
[..]
me eerste nadat ik gezakt ben en 3 maanden niet meer gereden heb![]()
Diederick!quote:
dankje, moet wel lukken, maar ja, 3 maanden niet gereden, betekend dus wel dat ik opnieuw moet gaan leren sommige dingenquote:
ja, het schijnt.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:40 schreef Aarti het volgende:
ja iedereen werkt of zo?
ja, dat is waarquote:Op donderdag 20 september 2007 14:02 schreef Muck het volgende:
maar daarom is schreeuwen soms nog wel leuk
vooral ook de dingen waarop je gezakt bentquote:Op donderdag 20 september 2007 13:41 schreef makkie88 het volgende:
[..]
dankje, moet wel lukken, maar ja, 3 maanden niet gereden, betekend dus wel dat ik opnieuw moet gaan leren sommige dingen![]()
neersteken.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat mensen af proberen te schuiven
Wie ga je slaan?quote:
quote:
Harigatoquote:Op donderdag 20 september 2007 14:39 schreef Pheno het volgende:
.
Sick pinguinquote:Op donderdag 20 september 2007 14:39 schreef Pheno het volgende:
.
Wat "wat?" ?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:05 schreef Aarti het volgende:
wat?
Wie?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:05 schreef Aarti het volgende:
wat?
Neuke?quote:
ik neuk niet, ik bedrijf de liefde.quote:
quote:
ga je hem dan versieren?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zet eerst maar s sexy foto's van jezelf in FoBo.
Dat zijn zoveel letters om te typen. Die moeite steek ik liever in iets anders.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik neuk niet, ik bedrijf de liefde.
zoals wat, bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zijn zoveel letters om te typen. Die moeite steek ik liever in iets anders.
Hoe gaat het met je deadline?
FoBoquote:Op donderdag 20 september 2007 15:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zet eerst maar s sexy foto's van jezelf in FoBo.
Tssquote:Op donderdag 20 september 2007 15:18 schreef OA het volgende:
[..]
FoBo![]()
Die heb ik niet eens geactiveerd...![]()
Ik zit hier 'anoniem' te wezen hoor!![]()
quote:
is dit een ikaccepteerjesorry-smiley?quote:
4.gif; dunno dusquote:Op donderdag 20 september 2007 15:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
is dit een ikaccepteerjesorry-smiley?
Jouquote:Op donderdag 20 september 2007 15:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
zoals wat, bijvoorbeeld?
te lui om te typen...kan nooit veel goeds betekenen..
hou je kop![]()
Taart dus!quote:Op donderdag 20 september 2007 15:23 schreef makkie88 het volgende:
aaight me rijles ging goed!!
Hoe kan je energie in mij steken door minder te typen?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jou![]()
Lastig typen als een autistische cliënt op je beeldscherm mee kijkt![]()
Ik moet meer typen maar wel me kop houden? Je bent een echte vrouw.
Er zijn ook andere dingen die ik met je zou kunnen doen.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hoe kan je energie in mij steken door minder te typen?![]()
and damn proud of it
vertelquote:Op donderdag 20 september 2007 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn ook andere dingen die ik met je zou kunnen doen.
Grote meid
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
is dit een ikaccepteerjesorry-smiley?
Ben je nu op school, of alweeeer thuis?quote:
Ik zou je mee kunnen nemen naar het zwembad, veel leuker dan typen!quote:
alleen jammer dat ik dan niet mee gaquote:Op donderdag 20 september 2007 16:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zou je mee kunnen nemen naar het zwembad, veel leuker dan typen!![]()
al lang en breed weer thuis.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ben je nu op school, of alweeeer thuis?
Ga je zuipen vanavond en morgen lam in de les zitten?quote:
Je bent allergisch voor water.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik dan niet mee ga![]()
ik ben niet allergisch voor water, dus als het een bubbelbad is, doe ik graag meequote:Op donderdag 20 september 2007 16:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent allergisch voor water.![]()
Doe je ook nooit wassen dan?
Nep-Pheno.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:06 schreef crossover het volgende:
.
weet ik nog niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ga je zuipen vanavond en morgen lam in de les zitten?![]()
Ik ga je leren zwemmenquote:Op donderdag 20 september 2007 16:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben niet allergisch voor water, dus als het een bubbelbad is, doe ik graag mee
maar als mn voeten de bodem niet raken, word ik al snel blauw![]()
homo'squote:Op donderdag 20 september 2007 16:09 schreef Memento-Moron het volgende:
homos!~1!eins
ik wil niet leren zwemmen.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga je leren zwemmen![]()
Phedo is een goeie kloon.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:12 schreef Memento-Moron het volgende:
kan ik deze niet inruilen voor phedo?
Nee, moron.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:12 schreef Memento-Moron het volgende:
kan ik deze niet inruilen voor phedo?
Je vind verdrinken leuk.quote:
precies, wil je nog wel zwemmen dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je vind verdrinken leuk.![]()
Je bent een masochist met zelfmoordneigingen.
oehhh ik smacht naar een patatje oorlogquote:Op donderdag 20 september 2007 16:20 schreef Dirkiepirkie het volgende:
zo, ekkes een frietje gegeten
opbokkenquote:Op donderdag 20 september 2007 16:20 schreef Dirkiepirkie het volgende:
zo, ekkes een frietje gegeten
Ja, maar voor de veiligheid in het pierebadjequote:Op donderdag 20 september 2007 16:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
precies, wil je nog wel zwemmen dan?
ah, nieuwe userquote:Op donderdag 20 september 2007 16:22 schreef eer-pik het volgende:
geen kloon1eins
Nee, als ie niet van jou is, van wie dan wel?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:22 schreef eer-pik het volgende:
geen kloon1eins
zijn er ook opties waarbij ik gewoon mn kleding aan kan houwe?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, maar voor de veiligheid in het pierebadje![]()
Ik wil een pannekoekquote:Op donderdag 20 september 2007 16:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
oehhh ik smacht naar een patatje oorlog![]()
ondertitel en sig zeggen voldoendequote:Op donderdag 20 september 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, als ie niet van jou is, van wie dan wel?
Zeker van knek?![]()
hou knekker erbuitenquote:Op donderdag 20 september 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, als ie niet van jou is, van wie dan wel?
Zeker van knek?![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:27 schreef eer-pik het volgende:
hoi ik ben nieuw ik heet eerpik is het hier leuk ik drink kofeie!~1`111reins
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ondertitel en sig zeggen voldoende
Skiëen?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
zijn er ook opties waarbij ik gewoon mn kleding aan kan houwe?
Ph. & sebasser reactiequote:
quote:
Kloon?quote:Geregistreerd op: vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:25
Laatste bezoek: 19 dagen, 17 uur geleden.
Aantal posts: 14 (gemiddeld 1 per dag)
Niet als je je warm aankleedt.quote:
Beter 1 woord in de mond, dan 10 in de handquote:Op donderdag 20 september 2007 16:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]je haalt me de woorden uit de mond
De klonen zijn weer flauw lenny/eer-ikquote:Op donderdag 20 september 2007 16:39 schreef pindahnesia.com het volgende:
[..]
Beter 1 woord in de mond, dan 10 in de hand
niet van mijquote:Op donderdag 20 september 2007 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
De klonen zijn weer flauw lenny/eer-ik![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
De klonen zijn weer flauw lenny/eer-ik![]()
en waar zijn de vogels heen?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:39 schreef pindahnesia.com het volgende:
[..]
vogels zijn stomquote:Op donderdag 20 september 2007 16:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en waar zijn de vogels heen?
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:39 schreef pindahnesia.com het volgende:
[..]
Deze stijl duidt op eer-ikquote:
zijn er nog andere opties?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet als je je warm aankleedt.![]()
Je sig is fout, stomme pindakaasquote:
Ja, zat.quote:
wtf is " /mad " ?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
waarom duidt dat nou weer op mijn stijl.
Ik wil er niks mee te maken hebben /mad
Puick idee!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:59 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe. wat een nep-kloon. Zal die er eens aannaaien bij de modjes. Lijkt teveel, wordt vast opgeruimd.
huis zequote:Op donderdag 20 september 2007 17:03 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens op huis aan! [afbeelding][afbeelding]
wel thuis, pannekoek!quote:
jah, na elven is het hier al ja.. moest eens naar bedje toe. Morgen maar op tijd op.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:05 schreef eer-ik het volgende:
bijna bedtijd indah?
Of schat ik de tijd verkeerd?
wat staat er morgen op de planning dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, na elven is het hier al ja.. moest eens naar bedje toe. Morgen maar op tijd op.
Dollar kijken?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:49 schreef indahnesia.com het volgende:
best spannend, een avondje 'dollar-kijken'
quote:
Ik zie het al voor me, Papier die aan tafel naar een briefje van een dollar aan het staren isquote:Op donderdag 20 september 2007 18:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding]Dollar kijken is leuk![afbeelding]
Ik hou het topic wel in de gatenquote:Op donderdag 20 september 2007 18:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding]Dollar kijken is leuk![afbeelding]
Nog ff en alle dollarbiljetten kunnen zo in de versnipperaarquote:Op donderdag 20 september 2007 18:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, Papier die aan tafel naar een briefje van een dollar aan het staren is
Hoiquote:Op donderdag 20 september 2007 18:59 schreef BrandX het volgende:allemaal! Oh, enneh... als iemand hier iets over weet?
Werken in australie: ouder dan 31 jaar
![]()
Ik ga over 2 weken voor het eerst naar buiten Europa, slechts op vakantie, dus heb er zelfs nooit aan gedacht...quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken voor het eerst naar buiten Europa, slechts op vakantie, dus heb er zelfs nooit aan gedacht...![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:19 schreef BrandX het volgende:
ik ga er van tussen, kraamvisite
ciao allen!
Ah, een nieuwe vrijgezel!quote:Op donderdag 20 september 2007 19:11 schreef covie het volgende:
![]()
Mijn relatie is vanaf nu onherstelbaar beschadigd![]()
We komen van vakantie, meneer heeft dag en nacht de pc aanstaan om alle vis dvd's te downloaden die hij de afgelopen 2 weken gemist heeft.
nu wil ik 1 fucking liedje downloaden he!! ja 1!!!! maar. [afbeelding]
En dan is dat stomme nieuwsgroep account op!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, een nieuwe vrijgezel![afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:20 schreef covie het volgende:
ex-schoonoma was aan de tel.
moet ook gebeurenquote:Op donderdag 20 september 2007 19:20 schreef covie het volgende:
schoonoma was aan de tel.
Hellow aapje. Deadline?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:21 schreef Aarti het volgende:
nou ehm hoi
Dat rijmt!quote:
Vakantie was heel leukquote:Op donderdag 20 september 2007 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet ook gebeuren
Hoe was je vakantie?
Ik liep je steeds mis hier
eerst schoonomaquote:Op donderdag 20 september 2007 19:28 schreef Aarti het volgende:
is het steeds dezelfde schoonmoeder?
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:30 schreef covie het volgende:
[..]
Vakantie was heel leuk![]()
Lekker weer gehad en een beetje geluierd en leuke dingen gedaan.
Nieuwe baan is leuk, maar ik kan zoals je merkt niet hier komen tijdens het werk (internetsites die je bezoekt worden ook bijgehouden!!!)
Pillen tegen tbc zijn kut, want ik voel me er hodnsberoerd van 's nachts
en nu gaat die kuttelefoon awleer!!!!!!!!!![]()
Toen mijn schoonoma belde nam ik al niet opquote:Op donderdag 20 september 2007 19:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat leuk werk belangrijker is dan kunnen fokken tijdens werk.
Fijn dat je je nieuwe baan relaxed vind iig
Trek de stekker dan uit die telefoon
?wie dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:38 schreef eer-ik het volgende:
ah, er zijn weer een hoop mannen aan het 'overwerken' zie ik alweer.
Nee, maar ik vind dat ook echt nummerverneuking.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:39 schreef covie het volgende:
[..]
Toen mijn schoonoma belde nam ik al niet op![]()
Maar toen belde ze me mobiel![]()
en wat betreft dat werk ben ik het wel eens! Maar ik moet er wel even aan wennen dat het ook echt niet mag.
Maar iemand enig idee waar je green day - working class hero kan vinden?
pm me dan maar ff plz.
het staat volop afgeladen met zaken sedans hier.quote:
Vind je dat ja?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat ook echt nummerverneuking.
Origineel is goed
Versie van http://youtube.com/watch?v=s5QCh6Ozqpcracoon vind ik ook lekker
MMquote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:51 schreef covie het volgende:
ff racoon kijken
gezienquote:Op donderdag 20 september 2007 19:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
duurt effe voordat het nummer komt.
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:53 schreef MPG het volgende:
Wat lees ik? Covie weer vrijgezellig?
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:56 schreef covie het volgende:
[..]
gezien![]()
heb ff doorgespoeldhij doet het ook heel mooi zeg!! Vooral voor iemand die nodig moet piesen.
http://system.aim4music.c(...)aspx?bundle_id=71996quote:Op donderdag 20 september 2007 19:39 schreef covie het volgende:
[..]
Toen mijn schoonoma belde nam ik al niet op![]()
Maar toen belde ze me mobiel![]()
en wat betreft dat werk ben ik het wel eens! Maar ik moet er wel even aan wennen dat het ook echt niet mag.
Maar iemand enig idee waar je green day - working class hero kan vinden?
pm me dan maar ff plz.
is dat die versie van racoon?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
http://system.aim4music.c(...)aspx?bundle_id=71996
hier en gewoon ff downloaden voor die euro, tis voor het goede doel
vind je die stiekem ook beter dan die van greenday?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:56 schreef covie het volgende:
[..]
gezien![]()
heb ff doorgespoeldhij doet het ook heel mooi zeg!! Vooral voor iemand die nodig moet piesen.
Je moet espresso pads kopen.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:00 schreef Sjowhan het volgende:
Nescafe Cappucino pads
Had 't gekocht, maar 't valt erg tegen
nope green day. die van racoon is er ook te vinden, die nummers zijn namelijk allemaal gedaan voor amnesty make some noise against discriminationquote:
okquote:Op donderdag 20 september 2007 20:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope green day. die van racoon is er ook te vinden, die nummers zijn namelijk allemaal gedaan voor amnesty make some noise against discriminationen er staan nog veel meer covers op door bekende namen
Ik weet het niet meer hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 20:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vind je die stiekem ook beter dan die van greenday?
Ik ga er ook wel eens heenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Racoon IS trouwens goed en bart is lief
ik heb ze zaterdag nog gezien en die week daarvoor vrijdags (ben geen racoonfreak hoor)
januari/februari komen nieuwe single en album uitquote:
zitplaatsenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
januari/februari komen nieuwe single en album uit
heb voor de theatertour 2008 al een kaartje klaarkon zelf plek uitkiezen
dus heb rij 1 stoel 8
(6 april 2008
)
tis ene theatertourquote:Op donderdag 20 september 2007 20:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zitplaatsen
Daar begin ik niet aan.
Ik hoop dat het nieuwe album leuk is, vorige vond ik gaar.
Maar de albums daarvoor weer tof
http://www.walkerbooks.co(...)44554292_INS_8_9.jpg
Kutjochquote:Op donderdag 20 september 2007 20:11 schreef covie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mijn buurjongentje roept gewoon dat ik vals zing![]()
feel like flyingquote:Op donderdag 20 september 2007 20:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zitplaatsen
Daar begin ik niet aan.
Ik hoop dat het nieuwe album leuk is, vorige vond ik gaar.
Maar de albums daarvoor weer tof
http://www.walkerbooks.co(...)44554292_INS_8_9.jpg
niet over dat nr he? dat moet ze fijn daar downloaden voor het goede doelquote:Op donderdag 20 september 2007 20:10 schreef MPG het volgende:
covie -> PM
Ik hou niet van espressoquote:Op donderdag 20 september 2007 20:01 schreef covie het volgende:
[..]
Je moet espresso pads kopen.
Ik doe die alleen niet in het espresso dingetje want dan krijg je minder.
Maar als je het in het 1 kopjekoffie dingetje doet dan krijg je lekkere sterke koffie![]()
Heerlijk voor 's morgens![]()
Nee dit was een covie.rarquote:Op donderdag 20 september 2007 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet over dat nr he? dat moet ze fijn daar downloaden voor het goede doel
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
te laat ge-editquote:Op donderdag 20 september 2007 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
...
Dit ging over een file covie.rar
nr moet ze van jouw link downloaden![]()
Dat album is tenminste goed.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
feel like flyingweer heerlijk op gesprongen zaterdag
Da's weer een morele kwestie, dat boeit me nietquote:Op donderdag 20 september 2007 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben gewoon racoonfreakquote:Op donderdag 20 september 2007 20:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat album is tenminste goed.
Goed nummer ook
en rustigere nummers heb ik niks op tegen an sich, als het maar goed is.
Ik vond dat laatste album te nat
Ja, ik dus nietquote:Op donderdag 20 september 2007 20:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben gewoon racoonfreakvind eigenlijk alles wel goed
love you more vind ik dan wel ene te uitgemolken koe
de andere nrs vind ik stuk voor stuk goed
Where's Waldo?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:22 schreef eer-ik het volgende:
iemand wally al gevonden?
Is ie ook.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:23 schreef covie het volgende:
Ik vind racoon ook best goed.![]()
Maar de zanger ziet eruit als een boerenpummel![]()
Ach maar dat vind ik juist wel leuk![]()
so?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:23 schreef covie het volgende:
Ik vind racoon ook best goed.![]()
Maar de zanger ziet eruit als een boerenpummel![]()
Ach maar dat vind ik juist wel leuk![]()
dat zal wel.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
denk dat t nieuwe album voor jou dan nog erger wordt
Maakt me ook niks uit.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
so?
ik vind het zo stom dat een band looks moet hebben, t gaat verdorie om de muzieken Bart en de jongens zijn zo ontzettend aardig en down to earth, 1 van de redenen dat ik de band zo graag mag
![]()
nitros?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:25 schreef covie het volgende:
waldo?
waar is ons nieuwe lid nitros eigenlijk?
En dat zijn een stelletje vieze vuile arrogante klootzakken.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
anders krijg je di-rect taferelen zoals afgelopen azterdag, een stel hysterische meiden die je doof krijsen omdattim
en jamie
en Oh *flauwval*
mja ze traden op t zelfde festivalletje opquote:Op donderdag 20 september 2007 20:27 schreef covie het volgende:
[..]
En dat zijn een stelletje vieze vuile arrogante klootzakken.![]()
Maar dat terzijde.
Oh muzikaal is direct sowieso wel goed. Dat moet ik wel eerlijk zeggen.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja ze traden op t zelfde festivalletje open hun tijdelijke 5e bandlid, die speelde ook met de theatertour van racoon mee in 2006 en wss ook weer in 2008 dus die spraken we daar ff en hij was benieuwd wat we van de band vonden, tja jammer van spike die continu op het podium roggelde, een glowstick in zn reet douwde en continu de aandacht wilde en de gillende krijsende meisjes van 13/14, muzikaal was t niet eens heel slecht, maar t publiek en de houding vcan spike is genoeg reden ze nooit zelf te bezoeken
dat zeg ik dus, zo kwamen ze inderdaad op mij ook wel over, hoewle ik denk dat Tim dat niet is, die heetf nu een kind is volwassener en bas die zie je bijna nietquote:Op donderdag 20 september 2007 20:37 schreef covie het volgende:
[..]
Oh muzikaal is direct sowieso wel goed. Dat moet ik wel eerlijk zeggen.
Maar hoe ze op mij overkomen, hoe ze zich gedragen dat staat mij dus echt he_le_maal niet aan.
Dan doe mij inderdaad maar een concert van racoon![]()
Ja maar ik denk dat iedereen daarvan uiteindelijk wel wat serieuser wordt hoor.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zeg ik dus, zo kwamen ze inderdaad op mij ook wel over, hoewle ik denk dat Tim dat niet is, die heetf nu een kind is volwassener en bas die zie je bijna niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |