quote:Op donderdag 20 september 2007 16:27 schreef eer-pik het volgende:
hoi ik ben nieuw ik heet eerpik is het hier leuk ik drink kofeie!~1`111reins
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ondertitel en sig zeggen voldoende
Skiëen?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
zijn er ook opties waarbij ik gewoon mn kleding aan kan houwe?
Ph. & sebasser reactiequote:
quote:
Kloon?quote:Geregistreerd op: vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:25
Laatste bezoek: 19 dagen, 17 uur geleden.
Aantal posts: 14 (gemiddeld 1 per dag)
Niet als je je warm aankleedt.quote:
Beter 1 woord in de mond, dan 10 in de handquote:Op donderdag 20 september 2007 16:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]je haalt me de woorden uit de mond
De klonen zijn weer flauw lenny/eer-ikquote:Op donderdag 20 september 2007 16:39 schreef pindahnesia.com het volgende:
[..]
Beter 1 woord in de mond, dan 10 in de hand
niet van mijquote:Op donderdag 20 september 2007 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
De klonen zijn weer flauw lenny/eer-ik![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
De klonen zijn weer flauw lenny/eer-ik![]()
en waar zijn de vogels heen?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:39 schreef pindahnesia.com het volgende:
[..]
vogels zijn stomquote:Op donderdag 20 september 2007 16:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en waar zijn de vogels heen?
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:39 schreef pindahnesia.com het volgende:
[..]
Deze stijl duidt op eer-ikquote:
zijn er nog andere opties?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet als je je warm aankleedt.![]()
Je sig is fout, stomme pindakaasquote:
Ja, zat.quote:
wtf is " /mad " ?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
waarom duidt dat nou weer op mijn stijl.
Ik wil er niks mee te maken hebben /mad
Puick idee!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:59 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe. wat een nep-kloon. Zal die er eens aannaaien bij de modjes. Lijkt teveel, wordt vast opgeruimd.
huis zequote:Op donderdag 20 september 2007 17:03 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens op huis aan! [afbeelding][afbeelding]
wel thuis, pannekoek!quote:
jah, na elven is het hier al ja.. moest eens naar bedje toe. Morgen maar op tijd op.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:05 schreef eer-ik het volgende:
bijna bedtijd indah?
Of schat ik de tijd verkeerd?
wat staat er morgen op de planning dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, na elven is het hier al ja.. moest eens naar bedje toe. Morgen maar op tijd op.
Dollar kijken?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:49 schreef indahnesia.com het volgende:
best spannend, een avondje 'dollar-kijken'
quote:
Ik zie het al voor me, Papier die aan tafel naar een briefje van een dollar aan het staren isquote:Op donderdag 20 september 2007 18:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding]Dollar kijken is leuk![afbeelding]
Ik hou het topic wel in de gatenquote:Op donderdag 20 september 2007 18:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding]Dollar kijken is leuk![afbeelding]
Nog ff en alle dollarbiljetten kunnen zo in de versnipperaarquote:Op donderdag 20 september 2007 18:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, Papier die aan tafel naar een briefje van een dollar aan het staren is
Hoiquote:Op donderdag 20 september 2007 18:59 schreef BrandX het volgende:allemaal! Oh, enneh... als iemand hier iets over weet?
Werken in australie: ouder dan 31 jaar
![]()
Ik ga over 2 weken voor het eerst naar buiten Europa, slechts op vakantie, dus heb er zelfs nooit aan gedacht...quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken voor het eerst naar buiten Europa, slechts op vakantie, dus heb er zelfs nooit aan gedacht...![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:19 schreef BrandX het volgende:
ik ga er van tussen, kraamvisite
ciao allen!
Ah, een nieuwe vrijgezel!quote:Op donderdag 20 september 2007 19:11 schreef covie het volgende:
![]()
Mijn relatie is vanaf nu onherstelbaar beschadigd![]()
We komen van vakantie, meneer heeft dag en nacht de pc aanstaan om alle vis dvd's te downloaden die hij de afgelopen 2 weken gemist heeft.
nu wil ik 1 fucking liedje downloaden he!! ja 1!!!! maar. [afbeelding]
En dan is dat stomme nieuwsgroep account op!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, een nieuwe vrijgezel![afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:20 schreef covie het volgende:
ex-schoonoma was aan de tel.
moet ook gebeurenquote:Op donderdag 20 september 2007 19:20 schreef covie het volgende:
schoonoma was aan de tel.
Hellow aapje. Deadline?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:21 schreef Aarti het volgende:
nou ehm hoi
Dat rijmt!quote:
Vakantie was heel leukquote:Op donderdag 20 september 2007 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet ook gebeuren
Hoe was je vakantie?
Ik liep je steeds mis hier
eerst schoonomaquote:Op donderdag 20 september 2007 19:28 schreef Aarti het volgende:
is het steeds dezelfde schoonmoeder?
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:30 schreef covie het volgende:
[..]
Vakantie was heel leuk![]()
Lekker weer gehad en een beetje geluierd en leuke dingen gedaan.
Nieuwe baan is leuk, maar ik kan zoals je merkt niet hier komen tijdens het werk (internetsites die je bezoekt worden ook bijgehouden!!!)
Pillen tegen tbc zijn kut, want ik voel me er hodnsberoerd van 's nachts
en nu gaat die kuttelefoon awleer!!!!!!!!!![]()
Toen mijn schoonoma belde nam ik al niet opquote:Op donderdag 20 september 2007 19:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat leuk werk belangrijker is dan kunnen fokken tijdens werk.
Fijn dat je je nieuwe baan relaxed vind iig
Trek de stekker dan uit die telefoon
?wie dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:38 schreef eer-ik het volgende:
ah, er zijn weer een hoop mannen aan het 'overwerken' zie ik alweer.
Nee, maar ik vind dat ook echt nummerverneuking.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:39 schreef covie het volgende:
[..]
Toen mijn schoonoma belde nam ik al niet op![]()
Maar toen belde ze me mobiel![]()
en wat betreft dat werk ben ik het wel eens! Maar ik moet er wel even aan wennen dat het ook echt niet mag.
Maar iemand enig idee waar je green day - working class hero kan vinden?
pm me dan maar ff plz.
het staat volop afgeladen met zaken sedans hier.quote:
Vind je dat ja?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat ook echt nummerverneuking.
Origineel is goed
Versie van http://youtube.com/watch?v=s5QCh6Ozqpcracoon vind ik ook lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |